Fifkers pisze:mają wadę skrzyni biegów.
Nie tylko


Na długie trasy...
Moderator: Moderatorzy
Fifkers pisze:mają wadę skrzyni biegów.
paratasman pisze:Natomiast dramatem jest lakier (soul red), w NCFL po 90 tyś nie było żadnych odprysków, tu po 15 tyś cały przód już w ciapki.
irekJ pisze:To ja jeszcze się wtrącę jako, że powoli kiełkuje w głowie wizja zmiany Miaty na nowszą.
Wojtek Wawa pisze:/ten siedmioletni NCFL za 55 k, który pojawił się na allegro w weekend, jakby usunął powód powstania wątku i dylematu - różnica 35 k pln to więcej niż 20 k pln do ND/.
Póki co sprzedającego nie ma na miejscu, kolejka jest już do oglądania na kilometr (jeśli mówimy o czarnej a nie o białym automacie softtop)mufasa pisze:Wojtek Wawa pisze:/ten siedmioletni NCFL za 55 k, który pojawił się na allegro w weekend, jakby usunął powód powstania wątku i dylematu - różnica 35 k pln to więcej niż 20 k pln do ND/.
Kupiłeś??
Wojtek Wawa pisze:Jak pisałem chcę kupić mx5 po sezonie. Ale ciężko się powstrzymać... Obecnie kasę mam na nc, do ncfl dobiję za kilka miesięcy. Na szczęście inne kolory podobają mi się dużo bardziej. Więc chętnie poczekam. Może ta biała akurat stanieje na jesień.
jqb pisze:unaimed1337 pisze:Imo zdecydowanie lepiej dozbierać kasę na NCFL.
Czemu? Dla mnie bez sensu jeżeli komuś wygląd NC odpowiada.
flatline pisze:- ocynk
(...)
- no i ocynk
flatline pisze:Chyba każdy musi sobie po prostu odpowiedzieć, czy to jest dla niego warte sezonu przejechanego w puszce
unaimed1337 pisze:Poza wyglądem zewnętrznym i wewnętrznym to głównie: skrzynia, silnik. Ponoć NCFL miało też jakieś lekkie zmiany w zawieszeniu, ale to raczej na granicy placebo.
Wojtek Wawa pisze:ale NCFL są młodsze, a więc mniej zmęczone.
unaimed1337 pisze:Imo zdecydowanie lepiej dozbierać kasę na NCFL.
jqb pisze:unaimed1337 pisze:Imo zdecydowanie lepiej dozbierać kasę na NCFL.
Czemu? Dla mnie bez sensu jeżeli komuś wygląd NC odpowiada.
Wojtek Wawa pisze:Może ktoś w mojej sytuacji czytać będzie kiedyś ten wątek, zostawiam poniżej moje wrażenia dla potomnych. I chyba dlatego, że w nocy nie mogłem spać i muszę z kimś o tym porozmawiać
Wojtek Wawa pisze:Wczoraj przejechałem się ND RF. Sprzedawca nie miał czapki, więc nie jeździłem top down. Z zamkniętym dachem już przy 120 kmh na obwodnicy ostro szumiały uszczelki (na tyle mocno, że nie dałbym rady tak jechać, zwolniłbym do 100 kmh na trasie). Czyli, wg mnie, to samochód bez sensu. To roadster i tylko w trybie top down ma sens. Zrozumiałem też dobre rady wszystkich tutaj. By nie fiksować się na twardym dachu. Jako inżynierowi imponował mi dotąd mechanizm jego rozkładania i składania. Ale tak naprawdę zrobiłem to raz pod salonem i wystarczy - fajny bajer, ale wolę mieć lżejszy samochód.
Wojtek Wawa pisze:Była to moja pierwsza w życiu jazda mx5. Co mnie zaskoczyło, to głośny wydech, który zagłuszał dokładnie wszystkie inne odgłosy. Chyba, że w trybie sport to głośnik z zagłówka robi ten efekt? Wydaje mi się, że soft top może być cichszy przy niskich prędkościach top down, niż RF w stanie zamkniętym.
heretic pisze: Czy jesteś przekonany że MX5 to auto dla Ciebie?