Wady i zalety Mx-5 - Bez tajemnic

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

Don Corleone
Posty: 1320
Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
Model: Inny
Wersja: RevolutionReloaded
Lokalizacja: Pruszków

30 maja 2011, 21:12

artur pisze:długie do siebie (trochę za funkcją "poganiacza") są w peugeotach na pewno (i strasznie mi to przeszkadza).
:kciuk:

Miałem to samo w Civicu i w Accordzie i było to potwornie irytujące :bang:
O wiele bardziej wolę rozwiązanie z Mazdy i Toyoty.


Kitson pisze:Na początku każde użycie kierunkowskazu kończyło się włączeniem drogowych
:shock:
Mi się to zdarzyło do tej pory raz.
.
artur
Posty: 1930
Rejestracja: 06 maja 2009, 22:37
Model: Inny
Lokalizacja: wwa

30 maja 2011, 21:27

Don Corleone pisze:Mi się to zdarzyło do tej pory raz.


mnie ani razu - bez względu na to, czy było to NA, NB czy NC, za to właśnie w 206cc notorycznie włączam długie zamiast tylko nimi mignąć
wincek
Posty: 140
Rejestracja: 05 lut 2014, 13:33
Model: NB
Wersja: Miracle
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

28 lis 2014, 9:40

noveek pisze:A co powiesz na osobno 4 felgi plus osobno 4 opony - rozmiar 15"
4 felgi i 2 opony na siedzeniu pasażera i 2 opony pionowo w bagażniku związane pasem.

A ja się tu martwię czy same 4 fele dam radę przetransportować bez jechania 2x
(przymiarka na MX5 + wycieczka kombi) :lol:
szymek
Posty: 1491
Rejestracja: 06 cze 2013, 14:55
Lokalizacja: Poznań

28 lis 2014, 13:26

wincek pisze:...

Został Pan górnikiem miesiąca :mrgreen:
Ja wiozłem 3 koła na siedzeniu pasażera i czwarte w bagażniku ;)
Załączniki
a7bb7a7914f4.jpg
a7bb7a7914f4.jpg (3.77 KiB) Przejrzano 2030 razy
wincek
Posty: 140
Rejestracja: 05 lut 2014, 13:33
Model: NB
Wersja: Miracle
Lokalizacja: Poznań
Kontakt:

28 lis 2014, 13:47

szymek pisze:Został Pan górnikiem miesiąca
No jakoś nie wpadłem na to, żeby zawęzić wyniki searcha do ostatniego tygodnia :lol:
moomin
Posty: 1
Rejestracja: 20 wrz 2014, 7:27

01 gru 2014, 20:27

Kurczę chciałem coś od siebie napisać a gdzies nie moge sie zalogowac

Wady (jeżdżę dwa miesiące)

1. jednak trochę mało mocy (1.6)
2 NB FL troszkę delikatna - może nawet nieco damska stylistyka
3 No ten brak klimy - chyba będzie z tym problem

Zalety (nareszcie)
1 Chyba już wszyscy zapomnieliśmy - jak przyjemnie może sie jeździć samochodem
2 Pozycja z kierownicą - super fotele
3 mam to o czym mówią inni - uśmiecham się sam do siebie, pojadę byle gdzie - aby jechać
4. fajnie warczy motorek
5. wymiary szokują jest o połowę mniejsza nawet od fiata 500 mojej żony
6 Potwierdzam to co mówią inni - jeśli masz wątpliwości - przejedź sie
Necro
Posty: 594
Rejestracja: 03 lip 2013, 7:48
Model: Inny
Lokalizacja: W-wa/Sz-n

02 gru 2014, 8:13

2 NB FL troszkę delikatna - może nawet nieco damska stylistyka


Cytując legendę glam rocka, Dee Snider'a: "Nie ma nic bardziej męskiego, niż przebrać się w damskie ciuchy" :kciuk: .
Venom666
Posty: 8
Rejestracja: 26 lut 2015, 20:11
Model: Inny

28 lut 2015, 17:52

Wady -

- jakieś pierdoły, i drobne rzeczy związane z ergonomią - ale mam ponad 190 cm wiec tu zawsze coś będę mieć do przyczepienia się.

Zalety –

fenomenalny wygląd

komfort jazdy, japońskie określenie „jinba Ittai” jest tu adekwatne

Wszystkie inne rzeczy

Generalnie tak – kupowałem parę lat temu u siebie w Łodzi w matsuoce nówkę sztukę. Po pierwszej jeździe już byłem zakochany w tym aucie. Wiedziałem że to jest to. Mam dobry pakiet na auto, itd. więc nie narzekam na użytkowanie. W zasadzie jedyne co mnie może skłonić do zmiany auta to powiększenie rodziny. Osobom niezdecydowanym mogę powiedzieć tylko tyle – przejechać się tym autem. Na 90% zakochacie się.
szymon1984
Posty: 118
Rejestracja: 25 mar 2011, 16:20
Model: ND
Wersja: SkyFREEDOM
Lokalizacja: Poznań

23 mar 2015, 22:26

2014 NC FL2 2.0 160KM
Obrazek


Zalety:
- wszystkie odczuwalne rzeczy związane z prowadzeniem (kompromisowe na co dzień zawieszenie, bezpośredni układ kierowniczy, LSD, wygodne fotele, możliwość odłączenia DSC)
- wygląd tej konkretnej wersji
- dźwięk silnika w okolicach 4000 rpm przy złożonym dachu jest doskonały, jak na 4 cylindry
- bardzo akceptowalne spalanie (średnie w cyklu mieszanym 9l)
- tylko 2 miejsca (tak, to często jest zaleta wg mnie)
- prostota obsługi
- klasyczne analogowe zegary
- prht i fakt, że jego złożenie nie zmienia objętości bagażnika
- jakiś taki oldskulowy i mechaniczny charakter w dzisiejszym motoryzacyjnym świecie

Wady:
- za duża i nieco za cienka kierownica
- maksymalnie obniżony fotel kierowcy jest sporo wyżej od fotela pasażera
- idiotyczne wpadki ergonomiczne (bezsensowne uchwyty na kubki w tunelu środkowym, otwieranie wlewu paliwa)
- podatne na zarysowania twarde plastikowe elementy wnętrza
- obsługa "komputera pokładowego" i brak większej ilości informacji (choćby śr. prędkość, chwilowe spalanie, czy zasięg)
- "skóra" jest chyba z plastikowej świni

Reszta jest dla mnie mniej istotna.
Awatar użytkownika
Kamien
Donator
Donator
Posty: 971
Rejestracja: 24 mar 2014, 16:09
Model: ND
Wersja: 2.0 Sport
Lokalizacja: Poznań

24 mar 2015, 6:51

szymon1984 pisze:Wady:
- za duża i nieco za cienka kierownica

Kolega z forum Guardian może wyeliminować ten problem :)
Obrazek
http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=534391&page=2
Myślę, że taka z czerwoną nicią pasowała by idealnie do twojej wersji :)


szymon1984 pisze:- maksymalnie obniżony fotel kierowcy jest sporo wyżej od fotela pasażera

Za pomocą kilku tulejek i dłuższych śrub w NCFL można obniżyć fotel do praktycznie samej podłogi.. :D
http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=398248&highlight=GordyM+mod&page=4
ODPOWIEDZ