Czy ktoś zna tę Mazdę z Otomoto/Allegro ?
PATRZ 1.POST. Tutaj pytamy o egzemplarze MX-5 z ogłoszeń w internecie
Moderator: Moderatorzy
Tak, lampa jest źle spasowana...z tyłu ma inne napisy niż powinna mieć (chyba, że coś się zmieniło w tamtych rocznikach i o tym nie wiem, ale nie sądze...), to pod kierownicą wygląda na jakiś "bzyczek" (od lamp?) albo jakiś stary immobiliser... i przede wszystkim nie śpiesz się i obejrzyj ten samochód kiedy będzie całkim suchy...skoro masz blisko, to możesz wybrać odpowiednią porę dnia, żeby nie było ostrego słońca i deszczu...tym bardziej, że ona tam stoi już jakiś czas...Aha, i to ma 90KM, nie 116 - jak silniki 1,6 wcześniejsze. wydaje mi się, że ona w ogóle ma tylną klapę od amerykańskiej miaty? ale niech mnie ktoś poprawi jeśli się mylę...
ogłoszenie nieaktywne
salon wstawi ponownie ogloszenie na neta wiec prosze obadajcie 

-
- Posty: 1982
- Rejestracja: 05 paź 2007, 18:03
- Model: NA
- Lokalizacja: Skawina/Kraków
bucky pisze:Tak, lampa jest źle spasowana...z tyłu ma inne napisy niż powinna mieć
Ty ją pewnie widziałeś na żywo bo ja tylko na fotkach i tak sie dziwie skąd Ty widzisz te napisy

Co do blachy na przednich reflektorach to należy pamiętać, że ona jest regulowana na śrubkach. I można sobie ją ustawiać. Góra dół jest regulacja i troszkę na boki.
oto aktualny link do autka:
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4619438
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C4619438
Niestety auto ma najslabszy motor z możliwych.Poszukaj 90-94 1.6 po 94r są wersje 90hp.
Jeśli nie zależy ci na dynamice to kupuj twój wybór, po tych zdjęciach niewiele można zobaczyć - są skośne.
Zobaczysz jak silnik pracuje czy opryska ci twarz olejem.
Zobacz czy facet wczesniej nagrzał auto by wykluczyć pewne problemy w trakcie jazdy czasem to pomaga.Czasem też warto sprawdzić jak mx-5 spisuje sie w trakcie deszczu
Alufelgi okropne i pewnie sie stargujesz z 3 tysiace jak wyskoczysz z tą gadka o silniku bo na ten motor niewielu chętnych jest i chyba nawet pare szt w klubie jest lub i nie....
Jeśli nie zależy ci na dynamice to kupuj twój wybór, po tych zdjęciach niewiele można zobaczyć - są skośne.
Zobaczysz jak silnik pracuje czy opryska ci twarz olejem.
Zobacz czy facet wczesniej nagrzał auto by wykluczyć pewne problemy w trakcie jazdy czasem to pomaga.Czasem też warto sprawdzić jak mx-5 spisuje sie w trakcie deszczu

Alufelgi okropne i pewnie sie stargujesz z 3 tysiace jak wyskoczysz z tą gadka o silniku bo na ten motor niewielu chętnych jest i chyba nawet pare szt w klubie jest lub i nie....
a mnie się wydaje że zegary ma wymienione, bo przy tym silniku czerwone pole na obrotomierzu powinno się zaczynać od 6500 obr/min tak jak u mnie a nie od 7000obr.min
no i prawe drzwi coś nie są spasowane dokładnie, dół bardziej odstaje.
no i prawe drzwi coś nie są spasowane dokładnie, dół bardziej odstaje.
http://www.otomoto.pl/index.php?sect=show&id=C5876596, co myslicie o tej? stala juz jakis czas. byla wyceniona zdaje sie na 16900. teraz juz mniej.
looker pisze:co myslicie o tej? stala juz jakis czas. byla wyceniona zdaje sie na 16900...
Tak na szybko...co to za dziwna moc? Samochód ma silnik 1,6, a z tego roku ma seryjnie 90KM...Druga sprawa..."oryginalny mazdy" - dużo tego słowa - nie wiem, czy nie za dużo, bo ja osobiście nie słyszałem o podwójnym wydechu do tego modelu "oryginalnym mazdy" - ale proszę mnie poprawić, jeśli się mylę...Co do samego samochodu, to na zdjęciach wygląda dobrze, ale z tych ujęć w zasadzie nic nie widać.
Moc: 105 KM (77 kW).. a nie 90?
SPORTOWY WYDECH (ORYGINALNY MAZDY, DWIE RURY - MIESIAC TEMU KUPIONE).. nie wiedziałem że mazda robiła dwururki do NA
NOWY DACH ZAKUPIONY MIESIAC TEMU W NIEMCZECH...
RADIO CD Z MP3 Z MOZLIWOSCIA PODŁĄCZENIA PAMIĘCI ZEWNETRZNEJ KUPIONY MIESIĄC TEMU ( GWARANCJA 1 ROK)....
... tylko na potrzeby ślubu
KONTROLA TRAKCJI...
Wygląda normalnie, poza tym że wydaje mi się że sprzedający naściemniał lekko

SPORTOWY WYDECH (ORYGINALNY MAZDY, DWIE RURY - MIESIAC TEMU KUPIONE).. nie wiedziałem że mazda robiła dwururki do NA
NOWY DACH ZAKUPIONY MIESIAC TEMU W NIEMCZECH...
RADIO CD Z MP3 Z MOZLIWOSCIA PODŁĄCZENIA PAMIĘCI ZEWNETRZNEJ KUPIONY MIESIĄC TEMU ( GWARANCJA 1 ROK)....
... tylko na potrzeby ślubu
KONTROLA TRAKCJI...

Wygląda normalnie, poza tym że wydaje mi się że sprzedający naściemniał lekko

tel: 500294594 skype: lediable86
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3829
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
zakupiony tylko na potrzeby ślubu?
coś nie chce mi się w to wierzyć...

coś nie chce mi się w to wierzyć...
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
leDiable pisze:przemasi, nie było twojego postu jak odpisywałem
Domyślam się, ale zauważylismy prawie te same błedy

leDiable pisze:Była kontrola trakcji w NA?
Nie wydaje mi się...chyba skończyło się tylko na ABS, ale tutaj nie mam pewności

W NA zdecydowanie nie było kontroli trakcji. Chyba nawet w NB nie było ale tego już nie jestem pewien.
stasiek, ta pierwsza całkiem ok wygląda na pierwszy rzut oka przy czym nie ma zdjęć z dachem. Poproś o dosłanie zdjęć dachu. Tej drugiej nie poznaję ale opis wydaje się być szczery i wydaje mi się warta obejrzenia.
tel: 500294594 skype: lediable86
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3829
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
majk pisze:czy to nie czerwona żaba cientkiego?
raczej tak bo ten sam opis i alusy...
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
majk pisze:czy to nie czerwona żaba cientkiego? napewno!:) ładnie ją dziewczyna obszyła i ogólnie widać że o nią dbała
Dziękuję


Jako, ze mój poprzedni temat zostal zamkniety to napisze tutaj... nie wiem czy to najlepsze miejsce do tego, ale wole tutaj niz gdzies indziej i zeby potem ktos mial do mnie o to pretensje, czy cos;)
http://moto.allegro.pl/item421958386_mazda_mx5_1_8_16v_stan_idealny.html
Tak jak wspominalem obejrzalem to auto i chcialbym zasiegnac rady forumowiczów, czy cos takiego warte jest zainteresowania/zakupu. Bo to pierwsza Miata NB jaka ogladalem/jaka jezdzilem itp itd.
Wady:
- progi w baranku na baranek polozony lakier (czyzby wczesniej rdzewialy, a moze byly poobijane od kamieni?)
- brak gumki na pedale sprzegla (kosmetyczny brak)
- ulamany ten podluzny zawias podlokietnika (czy cala klapa podlokietnika jest droga?)
- purchelek na tylnej klapie dosc duzy, czyzby korozja (w conajmniej dziwnym miejscu - na samym srodku na pionowej czesci klapy, czy to czesta przypadlosc w Miatach?)
- zderzaki chyba byly malowane i chyba tylko zderzaki (oraz te progi nieszczesne) widac odrobine inna strukture lakieru
- dach jest ponadrywany nad szybami - wiec raczej do wymiany (z tego co wyczytalem na forum nowy dach to koszt 1000-1500zl -> czy tak?), do tego jest matowy i nie prezentuje sie zbyt ladnie
- opony w nienajlepszym stanie (no, ale to juz czesc eksplatacyjna, nie ma co narzekac)
- prawy zatrzask dachu/mocowanie nie chce zaskoczyc czasami, podobno to wina jakiejs sprezynki (tez raczej duperela)
- bardzo delikatnie naddarty fotel kierowcy w jednym miejscu, ponizej siedziska po lewej stronie
- zegarek samoróbka (ile moze kosztowac oryginalny panel zegarka, czy da sie go dostac bez wiekszych problemów?)
- odpicowana pod sprzedaz z niemieckiego komisu
Zalety:
- serwisowana do konca, ostatnio byla na serwisie przy przebiegu 107, teraz ma 110
- przebieg na 99% oryginalny, wnoszac po zuzyciu wnetrza, foteli, kierownicy, pedalów, galki biegów, etc, etc
- nie znosi jej, ani przy przyspieszaniu, ani przy hamowaniu
- olej czysciutki w miodowym kolorze, wymieniony przy owych 107 tysiacach przebiegu
- nie widac na aucie nigdzie korozji, oprócz wspomnianego wyzej purchelka
- dach sklada sie i rozklada bardzo lekko, bez zadnych oporów
- pomimo bardzo dokladnego szukania nie znalazlem nic co swiadczyloby o powypadkowej przeszlosci auta, wszystko oryginalne, wszystkie srubki oryginalne, wszystko symetryczne, zadnych patentów, nadkola cale, na oryginalnych plastikowych spinkach, srubki przy silniki i przy zawieszeniu sa pokryte delikatnym nalotem rdzy, widac ze od dawna nie byly odkrecane
- sportowy oryginalny zawias (na tabliczce pisze sport suspension cos tam) i torsen (jak sie strzeli sprzeglem na skreconych przednich kolach to obraca w miejscu
- motor chodzi jak malinka, skrzynia tez, sprzeglo jest delikatnie szarpliwe (chyba tak powinno byc?), ale tez chodzi ladnie
- oprócz zderzaków szpary wszedzie sa male i równe
- wszystkie naklejki typu ostrzezenie o poduszce, tabliczki itp sa na swoich miejscach
- zawias w stanie malinka, niewytluczony po polskich drogach, klei sie do drogi az milo
Reasumujac ja to widze tak, ze trzeba ja zbadac miernikiem grubosci lakieru dla pewnosci i obejrzec jeszcze dobrze od spodu, a najlepiej przejechac przez cala sciezke diagnostyczna i mozna brac z nastawieniem, ze trzeba dokupic kilka brakujacych pierdulek, potem wymienic je, wymienic dach, opony, zajac sie tym purchelkiem na tylnej klapie. A potem tylko serwisowac na biezaco i cieszyc sie frajda z posiadania Miaty.
Bardzo prosilbym o wypowiedz kogos kto juz kupowal jakies Miaty/uzytkowników tych wozów -> czy z opisu to raczej dobry egzemplarz, czy raczej szukac dalej?
P.S. - Przepraszam za brak polskich znakow.
http://moto.allegro.pl/item421958386_mazda_mx5_1_8_16v_stan_idealny.html
Tak jak wspominalem obejrzalem to auto i chcialbym zasiegnac rady forumowiczów, czy cos takiego warte jest zainteresowania/zakupu. Bo to pierwsza Miata NB jaka ogladalem/jaka jezdzilem itp itd.
Wady:
- progi w baranku na baranek polozony lakier (czyzby wczesniej rdzewialy, a moze byly poobijane od kamieni?)
- brak gumki na pedale sprzegla (kosmetyczny brak)
- ulamany ten podluzny zawias podlokietnika (czy cala klapa podlokietnika jest droga?)
- purchelek na tylnej klapie dosc duzy, czyzby korozja (w conajmniej dziwnym miejscu - na samym srodku na pionowej czesci klapy, czy to czesta przypadlosc w Miatach?)
- zderzaki chyba byly malowane i chyba tylko zderzaki (oraz te progi nieszczesne) widac odrobine inna strukture lakieru
- dach jest ponadrywany nad szybami - wiec raczej do wymiany (z tego co wyczytalem na forum nowy dach to koszt 1000-1500zl -> czy tak?), do tego jest matowy i nie prezentuje sie zbyt ladnie
- opony w nienajlepszym stanie (no, ale to juz czesc eksplatacyjna, nie ma co narzekac)
- prawy zatrzask dachu/mocowanie nie chce zaskoczyc czasami, podobno to wina jakiejs sprezynki (tez raczej duperela)
- bardzo delikatnie naddarty fotel kierowcy w jednym miejscu, ponizej siedziska po lewej stronie
- zegarek samoróbka (ile moze kosztowac oryginalny panel zegarka, czy da sie go dostac bez wiekszych problemów?)
- odpicowana pod sprzedaz z niemieckiego komisu
Zalety:
- serwisowana do konca, ostatnio byla na serwisie przy przebiegu 107, teraz ma 110
- przebieg na 99% oryginalny, wnoszac po zuzyciu wnetrza, foteli, kierownicy, pedalów, galki biegów, etc, etc
- nie znosi jej, ani przy przyspieszaniu, ani przy hamowaniu
- olej czysciutki w miodowym kolorze, wymieniony przy owych 107 tysiacach przebiegu
- nie widac na aucie nigdzie korozji, oprócz wspomnianego wyzej purchelka
- dach sklada sie i rozklada bardzo lekko, bez zadnych oporów
- pomimo bardzo dokladnego szukania nie znalazlem nic co swiadczyloby o powypadkowej przeszlosci auta, wszystko oryginalne, wszystkie srubki oryginalne, wszystko symetryczne, zadnych patentów, nadkola cale, na oryginalnych plastikowych spinkach, srubki przy silniki i przy zawieszeniu sa pokryte delikatnym nalotem rdzy, widac ze od dawna nie byly odkrecane
- sportowy oryginalny zawias (na tabliczce pisze sport suspension cos tam) i torsen (jak sie strzeli sprzeglem na skreconych przednich kolach to obraca w miejscu
- motor chodzi jak malinka, skrzynia tez, sprzeglo jest delikatnie szarpliwe (chyba tak powinno byc?), ale tez chodzi ladnie
- oprócz zderzaków szpary wszedzie sa male i równe
- wszystkie naklejki typu ostrzezenie o poduszce, tabliczki itp sa na swoich miejscach
- zawias w stanie malinka, niewytluczony po polskich drogach, klei sie do drogi az milo
Reasumujac ja to widze tak, ze trzeba ja zbadac miernikiem grubosci lakieru dla pewnosci i obejrzec jeszcze dobrze od spodu, a najlepiej przejechac przez cala sciezke diagnostyczna i mozna brac z nastawieniem, ze trzeba dokupic kilka brakujacych pierdulek, potem wymienic je, wymienic dach, opony, zajac sie tym purchelkiem na tylnej klapie. A potem tylko serwisowac na biezaco i cieszyc sie frajda z posiadania Miaty.
Bardzo prosilbym o wypowiedz kogos kto juz kupowal jakies Miaty/uzytkowników tych wozów -> czy z opisu to raczej dobry egzemplarz, czy raczej szukac dalej?
P.S. - Przepraszam za brak polskich znakow.
Wroniasty pisze:- progi w baranku na baranek polozony lakier (czyzby wczesniej rdzewialy, a moze byly poobijane od kamieni?)
Najpewniej rdza. U mnie łapie mocno na progach mniej więcej po środku.
Wroniasty pisze:- purchelek na tylnej klapie dosc duzy, czyzby korozja (w conajmniej dziwnym miejscu - na samym srodku na pionowej czesci klapy, czy to czesta przypadlosc w Miatach?)
NB i NBFL mają tak wyprofilowaną klapę że zbiera się tam woda po wewnętrznej stronie (od strony rejestracji).
Wroniasty pisze:- zderzaki chyba byly malowane i chyba tylko zderzaki (oraz te progi nieszczesne) widac odrobine inna strukture lakieru
Możliwe że jakaś stłuczka była ale z dalszego twojego opisu wynika że na tyle delikatna że nic poważnego się nie stało.
Wroniasty pisze:- zegarek samoróbka (ile moze kosztowac oryginalny panel zegarka, czy da sie go dostac bez wiekszych problemów?)
Ja bym szukał jakiegoś fajnego radia 2DIN

Jak na problemy z dachem, rdzą i kosmetyką wnętrza to cena nie jest jakaś wygórowana i według mnie warto wziąć ją na kanał jeżeli auto ci pasuje i się podoba.
tel: 500294594 skype: lediable86
Wroniasty,
czy to nie to samo auto
http://forum.mx5klubpolska.pl/viewtopic.php?t=1653&view=newest
czy to nie to samo auto

516 566 767
Piszę poprawnie po polsku.
Piszę poprawnie po polsku.
leDiable - widzisz, czyli te progi i tylna klapa to takie typowe Miatowe przypadłości, tak? To znacząco mnie uspokoiłeś... w takim razie pomyślę o kanale i mierniku grubości lakieru. Skoro u Ciebie w Miacie z 2001 roku zaczyna pojawiać się rdza na progach, to możliwe, że w tej się pojawiła załóżmy dwa lata temu i po prostu właściciel zabezpieczył to i pomalował jak trzeba.
Vox - to nie to samo auto.
Ile może orientacyjnie kosztować radio 2DIN do niej? Znajdę takowe na allegro?
P.S. - Po krótkich poszukiwaniach na Allegro rezultatów brak...
Vox - to nie to samo auto.
Ile może orientacyjnie kosztować radio 2DIN do niej? Znajdę takowe na allegro?
P.S. - Po krótkich poszukiwaniach na Allegro rezultatów brak...
Różne są ceny w zależności od radia. Ja znalazłem np to:
http://moto.allegro.pl/item419744369_pioneer_avh_p4000dvd_2din_sklep_w_wa_super_prezent.html
http://moto.allegro.pl/item419748960_alpine_iva_w502r_genialny_multimedialny_wynalazek.html
http://moto.allegro.pl/item422392022_kenwood_dnx_5220bt_nawigacja_mapa_pl_dvd_usb_gw24m.html
Radia 2-DIN nie są jeszcze bardzo popularne w polsce i są dużo droższe od 1-DIN za to oferują dużo więcej funkcji i ładnie komponują się w desce rozdzielczej
Ewentualnie zawsze możesz szukać seryjnego.
Jak nie jesteś do tej mazdy przekonany to napisz do katza, z tego co wiem to trochę już jest w klubie i myślę że warto też zobaczyć jego miatę
http://moto.allegro.pl/item419744369_pioneer_avh_p4000dvd_2din_sklep_w_wa_super_prezent.html
http://moto.allegro.pl/item419748960_alpine_iva_w502r_genialny_multimedialny_wynalazek.html
http://moto.allegro.pl/item422392022_kenwood_dnx_5220bt_nawigacja_mapa_pl_dvd_usb_gw24m.html
Radia 2-DIN nie są jeszcze bardzo popularne w polsce i są dużo droższe od 1-DIN za to oferują dużo więcej funkcji i ładnie komponują się w desce rozdzielczej

Jak nie jesteś do tej mazdy przekonany to napisz do katza, z tego co wiem to trochę już jest w klubie i myślę że warto też zobaczyć jego miatę

tel: 500294594 skype: lediable86
Zdecydowanie nie jestem fanem car audio, za 2000zł prędzej kupiłbym komplet opon, zalał bak do pełna i starczyłoby jeszcze na sprężyny Teina;) Więc takowe radio na pewno sobie daruję, raczej poszukam półeczki z oryginalnym zegarkiem jeśli już.
Ta Miata Katz'a jest godna polecenia? I skąd on wogóle jest, bo w profilu nie ma nic wpisanego nt. skąd jest. A też nie chce mi się jechać przez pół Polski żeby auto obejrzeć jeżeli nie jest "pewne".
Do tego NB z tą zwykła wielką kierownicą i motorem 1.6 (czyli w większości bez torsena) jakoś niezbyt mi podchodzi... Jeśli NB to zdecydowanie wolałbym 1.8 z torsenem, kierownicą Nardi itp.
Sam nie wiem. Obejrzę jeszcze jedną w Białymstoku (jest taka złota 1.6) w celu porównawczym, może jeszcze jakaś w Warszawie i jeśli ta zielona nieźle wypadnie w porównaniu z resztą to pomierzę ją miernikiem grubości lakieru, obejrzę dokładnie od spodu i zobaczę, czy uda się coś wytargować.
Czy w Warszawie może ktoś z klubowiczów sprzedaje jakąś Miatkę?
edit:
Znalazłem na Allegro auto użytkownika o nicku Kufelman i wstępnie umówiłem się na jutro na obejrzenie.
Ta Miata Katz'a jest godna polecenia? I skąd on wogóle jest, bo w profilu nie ma nic wpisanego nt. skąd jest. A też nie chce mi się jechać przez pół Polski żeby auto obejrzeć jeżeli nie jest "pewne".
Do tego NB z tą zwykła wielką kierownicą i motorem 1.6 (czyli w większości bez torsena) jakoś niezbyt mi podchodzi... Jeśli NB to zdecydowanie wolałbym 1.8 z torsenem, kierownicą Nardi itp.
Sam nie wiem. Obejrzę jeszcze jedną w Białymstoku (jest taka złota 1.6) w celu porównawczym, może jeszcze jakaś w Warszawie i jeśli ta zielona nieźle wypadnie w porównaniu z resztą to pomierzę ją miernikiem grubości lakieru, obejrzę dokładnie od spodu i zobaczę, czy uda się coś wytargować.
Czy w Warszawie może ktoś z klubowiczów sprzedaje jakąś Miatkę?
edit:
Znalazłem na Allegro auto użytkownika o nicku Kufelman i wstępnie umówiłem się na jutro na obejrzenie.
Wroniasty pisze:poszukam półeczki z oryginalnym zegarkiem jeśli już.
jak już będziesz miał miatę, to skontaktuj się z kol. Mirek - miałem od niego taką półkę/zegar cyfrowy, ale oddałem, bo do NA niepasowała.
pzdr
516 566 767
Piszę poprawnie po polsku.
Piszę poprawnie po polsku.