Poproszę namiar na osobę, która sprzedaje sprawne i nadające się do eksploatacji dyferencjały blokujące do NC za 1000 zł, kupię od razu kilka sztuk

Policzmy:
- DSC - nie do dołożenia, inna pompa ABS, instalacja, programowanie, czujnik przeciążeń w konsoli środkowej, prawdopodobnie inne różnice.
- LSD - 2000 zł
- dach vinylowy - można zostawić, jeżeli się porwie (a winyl to lubi) to z 1000 zł wystarczy na używany materiałowy dach
- brak audio BOSE - nie do dołożenia, kilka tysięcy same części + całkowicie inna instalacja elektryczna samochodu
- klimatyzacja manualna - raczej nie do dołożenia - inny panel, czujniki, instalacja
- brak wielu elementów ozdobnych wnętrza, występujących w europejskich samochodach - 500 - 1000 zł wystarczy, głównie boczki do wymiany
- USA mają inne przełożenie dyferencjału - przy wymianie na LSD
- siedzenia materiałowe, bez podgrzewania - 1000 - 1500 zł plus ewentualne przeróbki instalacji elektrycznej
- standardowe zawieszenie - 1000 - 1500 zł plus wymiana na bilsteiny
- brak xenonów - raczej nie do dołożenia - lampy, czujniki położenia, instalacja, przetwornice, spryskiwacze lamp, inny zbiornik na płyn, pompy cieczy, węże na płyn. Wiele tysięcy do wydania.
Nadal kolega uważa, że tysiaczek wystarczy? Samochód jest po prostu biednie wyposażony, nawet przy europejskich 1.8. Jest to nadal fajny samochód i dobra oferta, ale nie podniecajmy się pojazdem, który oprócz stanu nie ma nic do zaoferowania, i dla większości zainteresowanych byłby potem dużym rozczarowaniem. Dobrze, że przynajmniej ma skórzaną kierownicę i klimatyzację, są wersje na stany, które i tego nie mają.
Ładny, europejski NC nadal kosztuje więcej.
Dodatkową kwestią jest, dlaczego ten samochód był w zeszłym roku do sprzedania i nadal (lub znowu) jest do kupienia.