MX5 2020 i następne
Moderator: Moderatorzy
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2191
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
@GRL Podpowiem Wam tylko tak, wybrałem się do zaprzyjaźnionego dealera pod koniec maja po CX-60. Nie doszliśmy do porozumienia, bo wóz był (jak dla mnie) jednak ciut za drogi, a pola do negocjacji zero. Ale to wiadomo. Za to w maju wóz kosztował (golas, bo najłatwiej porównać) 209'000, w dzień dziecka już podrożał do 218'000, a teraz uwaga bo od 1 sierpnia Mazda głośno krzyczy, że ob-ni-ży-ła cenę na 224'000. Tak
- michalkow
- Posty: 107
- Rejestracja: 25 kwie 2019, 21:18
- Model: NA
- Wersja: 1.6 1997
- Lokalizacja: Ćmielów
Myślę, że o rabat będzie bardzo ciężko. W marcu zamawiałem CX-30 i - jak usłyszałem - jako rabat traktowana jest gwarancja niezmienności ceny:) Swoją drogą tejże gwarancji wcale w umowie nie ma (przewidziano możliwość podwyższenia ceny w szczególnych przypadkach a mianowicie w razie wzrostu podatków, opłat itp.). W międzyczasie cena auta podskoczyła o 7 tys.GRL pisze: ↑09 sie 2023, 0:11Tak sobie patrzę na łotomoto i widzę, że jeszcze trochę tych NDków u dealerów stoi.
Tymczasem sezon w pełni, kto miał kupić, ten kupił.
A jeszcze zbliża się przyszłoroczny FL.
Myślicie, że jest szansa szarpnąć fajny rabat na auta z placu?
Czy też będą je kisić w nieskończoność, byle tylko trzymać cennikową cenę?
-
- Posty: 708
- Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
- Model: ND
- Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
- Lokalizacja: Pszczyna
Mazda słynie z tego, że nie daje rabatów. Wątpię, żeby z MX-5 było inaczej. Może dostaniesz jakieś atrakcyjne finansowanie, może garść (lub dwie) akcesoriów i/lub gadżetów i tyle..
Co nie zmienia faktu, że zapytać zawsze warto, bo to nietypowe auto.
P.S patrząc na to ile nowych MX-5 jest na OtoMoto to przyznam szczerze, że importer Mazdy jest optymistą jeśli chodzi o chłonność polskiego rynku pod kątem roadsterów
Co nie zmienia faktu, że zapytać zawsze warto, bo to nietypowe auto.
P.S patrząc na to ile nowych MX-5 jest na OtoMoto to przyznam szczerze, że importer Mazdy jest optymistą jeśli chodzi o chłonność polskiego rynku pod kątem roadsterów

- pistenbully
- Donator
- Posty: 2191
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Jak jak na zamówienie otrzymałem następującą korespondencję od Mazdy.
Zwróćcie uwagę na charakter korzyści.
Nie rabat.
Zwróćcie uwagę na charakter korzyści.
Nie rabat.
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2224
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Niby nie ma rabatów, ale ja swoją kupiłem jako demo z przebiegiem 1912 km 30 000 zł taniej. Wcześniej obdzwoniłem wszystkie salony Mazdy w Polsce. Dostałem jeszcze przedłużenie gwarancji do 5 lat i nową felgę (bo ktoś paskudnie porysował jedną o krawężnik). Mieszkając w Warszawie, kupiłem w Bydgoszczy. Ale muszę dodać, że było ryzyko utraty gwarancji i już powszechną stawała się wiedza o rozsypuyjących się skrzyniach biegów w ND1.
Piszę o roku 2017.
Piszę o roku 2017.
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 829
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Nie wiem jak tutaj, ale ogólnie salony maja chyba narzucone ile maja trzymać demo i kiedy mają zmienić na nowe. Widać trafiłeś w punkt.Wojtek Wawa pisze: ↑10 sie 2023, 9:16Niby nie ma rabatów, ale ja swoją kupiłem jako demo z przebiegiem 1912 km 30 000 zł taniej. Wcześniej obdzwoniłem wszystkie salony Mazdy w Polsce. Dostałem jeszcze przedłużenie gwarancji do 5 lat i nową felgę (bo ktoś paskudnie porysował jedną o krawężnik). Mieszkając w Warszawie, kupiłem w Bydgoszczy. Ale muszę dodać, że było ryzyko utraty gwarancji i już powszechną stawała się wiedza o rozsypuyjących się skrzyniach biegów w ND1.
Piszę o roku 2017.
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
- Adam_F
- Donator
- Posty: 791
- Rejestracja: 08 sie 2013, 21:13
- Model: ND
- Wersja: SkyPASSION
- Lokalizacja: Pyrlandia
Ja miałem podobnie kupiłem swojego ND w 2016 roku z przebiegiem 698km ! mazda rocznik 2015 czy pierwszy wypust auto miało wtedy 9 miesięcy jak je kupiłem za kwotę 89 tyś cena nowego nowego na ten czas to było jakoś 115tyś wersja skypassion. wiec warto szukać 

Było : nbfl 1.8 , nbfl 1.6 , nc 2.0
Jest : ND
Jest : ND

- Konioczynka
- Donator
- Posty: 829
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Ale teraz jakieś miszmasze w wyposażeniu w konfiguratorze.. Lipa
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
Ja rozmawiałem z trzema salonami. Twierdzą, że nie mają za bardzo przestrzeni na rabaty. Widać też, że auta im schodzą, bo rozważałem różne egzemplarze (różne kolory) i w ciągu kilku dni niektóre oferty okazywały się już nieaktualne, bo auta zostały sprzedane. Ja finalnie wynegocjowałem jakiś niewielki upust na akcesoria i w tym tygodniu powinienem odebrać swój egzemplarz. W najbardziej hejtowanym kolorze, czyli Zircon Sand, ale jak go zobaczyłem na żywo to bardzo mi się spodobał

-
- Donator
- Posty: 2299
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Dużo dyskutuje się, robi renderingi jak może wyglądać nowa mx5 z zewnątrz. Brakuje natomiast dyskusji o wnętrzu.
Aktualne trendy są wiadome: wszystko na dotyk, im większy lub więcej telewizorów tym lepiej, etc. Jeśli niwa Mx5 pójdzie ta drogą to ja niestety ale dziękuję.
Pamiętacie, jakie emocje wzbudził ekranik w ND? A wg. dzisiejszych standardów to on jest niemal niezauważalny.
Przykład japońskiego designu wnętrza
Aktualne trendy są wiadome: wszystko na dotyk, im większy lub więcej telewizorów tym lepiej, etc. Jeśli niwa Mx5 pójdzie ta drogą to ja niestety ale dziękuję.
Pamiętacie, jakie emocje wzbudził ekranik w ND? A wg. dzisiejszych standardów to on jest niemal niezauważalny.
Przykład japońskiego designu wnętrza

Pozdrawiam, Danillo
-
- Donator
- Posty: 3695
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Akurat wnętrzez Hondy jest imo super. Oczywiście nie chciałbym czegoś takiego w emixieDanillo pisze: ↑22 wrz 2023, 8:49Dużo dyskutuje się, robi renderingi jak może wyglądać nowa mx5 z zewnątrz. Brakuje natomiast dyskusji o wnętrzu.
Aktualne trendy są wiadome: wszystko na dotyk, im większy lub więcej telewizorów tym lepiej, etc. Jeśli niwa Mx5 pójdzie ta drogą to ja niestety ale dziękuję.
Pamiętacie, jakie emocje wzbudził ekranik w ND? A wg. dzisiejszych standardów to on jest niemal niezauważalny.
Przykład japońskiego designu wnętrza
2707C67D-CF13-4C69-AD1A-A61C1934082A.jpeg

Na marginesie: miałem okazję przejechać się kilkoma nowymi popularnymi autami ostatnio i o ile narzekałem na ND za utratę "analogowego ducha" to w porównaniu do tego jak te auta wyglądają/zachowują się teraz to naprawdę nie ma tragedii


Jest trochę info nt zmian w NDFL2, zaczynam się zastanawiać nad zakupem ...
https://www.reddit.com/r/Miata/comments ... ?rdt=42639
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
https://www.reddit.com/r/Miata/comments ... ?rdt=42639
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 829
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Dziś w salonie dostałem info że będą cyfrowe zegary
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
Jak zrobią to jak w Alfie, to będzie na plus.Konioczynka pisze:Dziś w salonie dostałem info że będą cyfrowe zegary
Ale szpera już jest, mechaniczna, w każdym 2.0, więc co to by niby miał być za update?GRL pisze:Ja zaś natrafiłem na plotę, jakoby miała być elektroniczna szpera. :/
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
Czytałem wątek na miata.net i niestety chodzi plotka o eLSD, to nie może być prawda ...
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-S911B przy użyciu Tapatalka
- konopa
- Donator
- Posty: 745
- Rejestracja: 12 kwie 2017, 21:51
- Model: ND
- Wersja: NA + NB + NC + ND
- Lokalizacja: Wrocław
No i mamy to, oficjalne oświadczenie prosto z Japonii. Rendery, które gdzieś tam śmigały po internecie nie sprawdziły się.
Cała lista zmian poniżej.
https://newsroom.mazda.com/ja/publicity ... 1005a.html
Japończycy od dziś mogą zamawiać, auta dostępne od połowy stycznia 2024.
Cała lista zmian poniżej.
https://newsroom.mazda.com/ja/publicity ... 1005a.html
Japończycy od dziś mogą zamawiać, auta dostępne od połowy stycznia 2024.
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 829
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
31 zdjęcie - ale napchane ikonek w zegarach 
Szału wyglądowo nie ma, ciekawe jak ta beżowa tapicerka z plastikami.
Jak już się człowiek pogodzi z tym że fajne kolory to były, to ten aero grey nie taki zły. Coś jak w corolli, fajnie to wygląda.

Szału wyglądowo nie ma, ciekawe jak ta beżowa tapicerka z plastikami.
Jak już się człowiek pogodzi z tym że fajne kolory to były, to ten aero grey nie taki zły. Coś jak w corolli, fajnie to wygląda.
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
- flatline
- Donator
- Posty: 2279
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Ale coś tam pogrzebali nie tylko przy kolorach i światłach: „The Miata ND3 gets a newly developed asymmetrical limited-slip differential bringing improved stability for the versions equipped with the six-speed manual gearbox. The engineers have also tweaked the electric power steering to reduce friction and deliver a "natural and clean feedback feel." Another change is the addition of a DSC-Track mode for the dynamic stability control system, which intervenes only when the driver is no longer able to control the car.”
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 829
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
No tak ale to musi przyjechać i zobaczyć bo na te chwilę papka. Tak samo jak polepszone wspomaganie kierownicy - zapowiedzi srogie, że ma być pięknie.
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
Coś tam pogmerali ale nic zaspecjalnego. Dodany aktywny tempomant ale w manualu to i tak ma umiarkowany sens.
Czy zmiany w szperze i maglu cokolwiek poprawią? Wątpię. Mam ND2.2 z KPC ale, ergh. Kij wie czy to coś robi
Panoramiczny wyświetlaczyk spoko. Fajnie się komponuje. Ciekawe czy dodali obsługę dotykową w AA!?
Nowy kolorek Aero Gray Metallic przypomina ten na Spyder koncepcie i jest fajny. Mógłbym mieć.
Czy zmiany w szperze i maglu cokolwiek poprawią? Wątpię. Mam ND2.2 z KPC ale, ergh. Kij wie czy to coś robi

Panoramiczny wyświetlaczyk spoko. Fajnie się komponuje. Ciekawe czy dodali obsługę dotykową w AA!?
Nowy kolorek Aero Gray Metallic przypomina ten na Spyder koncepcie i jest fajny. Mógłbym mieć.
-
- Posty: 708
- Rejestracja: 20 gru 2019, 5:58
- Model: ND
- Wersja: ST/2.0/SkyFreedom
- Lokalizacja: Pszczyna
Nowy, większy ekranik wygląda zdecydowanie lepiej i bardziej nowocześnie.
Lampy są ok, ale to nie jest nic czego bym bardzo pożądał
Reszta zmian zapewne nieodczuwalna dla laika...
Szkoda jedynie, że nie dali ciekawszych, żywych kolorów... ND aż się prosi o fajne kolorki...
Lampy są ok, ale to nie jest nic czego bym bardzo pożądał

Reszta zmian zapewne nieodczuwalna dla laika...
Szkoda jedynie, że nie dali ciekawszych, żywych kolorów... ND aż się prosi o fajne kolorki...
Dokladnie, zmiany tak delikatne ze pozostana tylko w pamieci biuletynow.stpman pisze: ↑05 paź 2023, 13:21Nowy, większy ekranik wygląda zdecydowanie lepiej i bardziej nowocześnie.
Lampy są ok, ale to nie jest nic czego bym bardzo pożądał
Reszta zmian zapewne nieodczuwalna dla laika...
Szkoda jedynie, że nie dali ciekawszych, żywych kolorów... ND aż się prosi o fajne kolorki...
A dodanie czarnej wlepki w grill dla aktywnego tempomatu to jest tragedia! Jak to auto bedzie wygladac? Jak stare Volvo z wklejka w grillu. Ohyda.
Ekranik fajny, 3kW wiecej w 1.5 rowniez super

Brak ciekawych kolorow to juz w sumie zarzuty od czasow ostatniego fajnego oem koloru czyli Karai.