Sprowadzanie moja Miate z Vancouver
Moderator: Moderatorzy
Witam i czolem! Jestem nowy tu i pierwszy raz pisze. Jestem pol Libanczykiem/Polakiem wiec wybaczcie mi za bledy. Z pierdolonymi odmianami juz dawno sie poddalem!
Oto moj problem:
Mam Miate NB 2003 (Shinsen) i przeprowadzam sie do PL w Kwietniu. Kupilem je 4 lata temu za $8000CAD ale teraz moglbym sprzedac za ok 12000! Troche nie do wiary ale tak wyglada na nasze portale uzywanych samochodow. Wiec tu jeden plus ze moglbym sprzedac i kupic cos w Polsce. Patrzylem na uzywane Miate NB na olx i tak naprawde, nie widzialem cos co mie sie spodobalo. Wiekszosc bez hard topu, nie moje kolory, za duzo km na silniku...
Wiec zaczalem patrzec na nowe ND prosto z salonu. Obejrzalem juz duzo reviewsow na youtubie no i sa atrakcyjne i nowoczesne i silne. Ale nie lubie ze trzeba wybrac albo soft lub hard top. Model soft top wyglada na bardziej "kabrioletowo" ale martwilbym sie o temperature, deszcz, snieg zima niemowiac jeszcze o security. Latwo nozem sie dostac do tego samochodu zwlaszcza ze nie mam zamkniety parking. A hard top wyglada slabo z otwartym dachem i czytalem o problemy z dzwiekiem wiatru (buffeting). Bylem raz w modelu ND i sa takie male w srodku. I jeszcze mniejszy bagaznik i bez spare tire (serio?!) A zeby kupic jakis fajny model z dodatkami to bedzie ponad 160,000PLN. A taka suma uwazam ze lepiej wydac na down payment jakiegos mieszkania cholera a nie na entry level sports car.
Na moja Miate juz wydalem troche, najwazniejsze to bylo Ceramic Pro coating i kurcze samochod wyglada po prostu nowy. Lubie ze akurat duzo nie pali i mam duzo fun z nim jezdzac po gorach tutaj. Jest tez praktyczny na daily drive i nie widze uzytek w samochod ktory ma 200hp+ skoro i tak nie uzyje wszystkich tych koniow! A tez osobista sprawa tu ze ja nie lubie sportowe samochody ktore zbyt bardzo "call attention to themselves". Wiec odpadaja Toyote GR86 i Subaru BRZ. I nie sa kabrioletami tez.
Na sprowadzanie to dostalem quotes okolo $2250USD do Bremerhaven lub prawie $2800USD do Gdynii. Szkoda cholera ze az tyle i w USD jeszcze (CAD jest slabszy od USD). Okolo 350euro z Bremerhaven do Wawy. To juz prawie polowe co wydalem na niego. I jeszce nie mowiac o rejestracji i jakiekolwiek inne inspections i naprawy dla prawo EU. Jako mienie przesiedlencze to nie powinien placic clo i podatki tak? Na razie czuje ze jestem po strony sprowadzanie go bo naprawde mi sie nie podobaja kompromisy nowej Miaty ND.
Jak myslicie? Czy ktos tutaj ma doswiadczenia z sprowadzaniem samochody z USA/Kanady? Jak wygladaja te "ukryte koszty" o ktorych na pewno sie dowiem tylko jak bedzie za pozno i bede musial placic? Czy jest szansa ze samochod nie przejdzie inspekcji w EU (cos ze swiatlami lub CO emissions)?
Bede wdzieczny za wszystkie wasze wskazowki. Juz troche research przy Google'a zrobilem ale jak widzicie, moj Polski nie jest az taki techniczny zeby zrozumiec jezyk prawny i legalne rzeczy z samochodami i import/export. Wyslalem kilka maili do Polskich firm ktore licytuja i kupuja samochody z Ameryki a jedna mi odpisala ze skoro samochod jest zarejestrowany w Kanadzie, to ze nie musze go zarejestrowac w PL i moge jezdzic nim taki jak jest? Huh?!?!?
Ostatnia rzecz, tu nie chodzi o to czy stac mnie na sprowadzanie czy nie bo na pewno mnie stac. Ale czy bedzie warto zaplacic az tyle za sprowadzanie. Kocham go ale wiadomo ze to nie jest jakis Porsche z lata 80'te!
Dzieki!
Oto moj problem:
Mam Miate NB 2003 (Shinsen) i przeprowadzam sie do PL w Kwietniu. Kupilem je 4 lata temu za $8000CAD ale teraz moglbym sprzedac za ok 12000! Troche nie do wiary ale tak wyglada na nasze portale uzywanych samochodow. Wiec tu jeden plus ze moglbym sprzedac i kupic cos w Polsce. Patrzylem na uzywane Miate NB na olx i tak naprawde, nie widzialem cos co mie sie spodobalo. Wiekszosc bez hard topu, nie moje kolory, za duzo km na silniku...
Wiec zaczalem patrzec na nowe ND prosto z salonu. Obejrzalem juz duzo reviewsow na youtubie no i sa atrakcyjne i nowoczesne i silne. Ale nie lubie ze trzeba wybrac albo soft lub hard top. Model soft top wyglada na bardziej "kabrioletowo" ale martwilbym sie o temperature, deszcz, snieg zima niemowiac jeszcze o security. Latwo nozem sie dostac do tego samochodu zwlaszcza ze nie mam zamkniety parking. A hard top wyglada slabo z otwartym dachem i czytalem o problemy z dzwiekiem wiatru (buffeting). Bylem raz w modelu ND i sa takie male w srodku. I jeszcze mniejszy bagaznik i bez spare tire (serio?!) A zeby kupic jakis fajny model z dodatkami to bedzie ponad 160,000PLN. A taka suma uwazam ze lepiej wydac na down payment jakiegos mieszkania cholera a nie na entry level sports car.
Na moja Miate juz wydalem troche, najwazniejsze to bylo Ceramic Pro coating i kurcze samochod wyglada po prostu nowy. Lubie ze akurat duzo nie pali i mam duzo fun z nim jezdzac po gorach tutaj. Jest tez praktyczny na daily drive i nie widze uzytek w samochod ktory ma 200hp+ skoro i tak nie uzyje wszystkich tych koniow! A tez osobista sprawa tu ze ja nie lubie sportowe samochody ktore zbyt bardzo "call attention to themselves". Wiec odpadaja Toyote GR86 i Subaru BRZ. I nie sa kabrioletami tez.
Na sprowadzanie to dostalem quotes okolo $2250USD do Bremerhaven lub prawie $2800USD do Gdynii. Szkoda cholera ze az tyle i w USD jeszcze (CAD jest slabszy od USD). Okolo 350euro z Bremerhaven do Wawy. To juz prawie polowe co wydalem na niego. I jeszce nie mowiac o rejestracji i jakiekolwiek inne inspections i naprawy dla prawo EU. Jako mienie przesiedlencze to nie powinien placic clo i podatki tak? Na razie czuje ze jestem po strony sprowadzanie go bo naprawde mi sie nie podobaja kompromisy nowej Miaty ND.
Jak myslicie? Czy ktos tutaj ma doswiadczenia z sprowadzaniem samochody z USA/Kanady? Jak wygladaja te "ukryte koszty" o ktorych na pewno sie dowiem tylko jak bedzie za pozno i bede musial placic? Czy jest szansa ze samochod nie przejdzie inspekcji w EU (cos ze swiatlami lub CO emissions)?
Bede wdzieczny za wszystkie wasze wskazowki. Juz troche research przy Google'a zrobilem ale jak widzicie, moj Polski nie jest az taki techniczny zeby zrozumiec jezyk prawny i legalne rzeczy z samochodami i import/export. Wyslalem kilka maili do Polskich firm ktore licytuja i kupuja samochody z Ameryki a jedna mi odpisala ze skoro samochod jest zarejestrowany w Kanadzie, to ze nie musze go zarejestrowac w PL i moge jezdzic nim taki jak jest? Huh?!?!?
Ostatnia rzecz, tu nie chodzi o to czy stac mnie na sprowadzanie czy nie bo na pewno mnie stac. Ale czy bedzie warto zaplacic az tyle za sprowadzanie. Kocham go ale wiadomo ze to nie jest jakis Porsche z lata 80'te!
Dzieki!
- Bartlomiej
- Donator
- Posty: 88
- Rejestracja: 15 sie 2021, 9:00
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Warszawa
Ściągałem mx5 NC z USA w 2021 r. (z licytacji copart) i korzystałem z firmy Autodiscover. Z tego co mniej więcej pamiętam to koszty wyglądały tak:
- kontener z Georgia do Rotterdamu coś ok. 800 dolarów,
- cło i opłaty portowe ok. 900 euro,
- transport pod dom 1300 zł,
- tłumaczenia dokumentów ok. 150zł
- akcyza nie pamiętam ale wszystkie mx5 mają pojemność poniżej 2.0, więc akcyza mała
- rejestracja ok. 250 zł ale też nie pamiętam dokładnie.
W moim przypadku doszła jeszcze opinia rzeczoznawcy, żeby w przyszłości nikt mi nie zarzucił, że sprowadziłem złom do Polski i to też kosztowało coś ok. 500 zł.
Tłumaczenia i opinię robiłem sam, bo myślałem, że wyjdzie taniej niż oferta Autodiscover, a w sumie wyszło drożej i jeszcze czasu więcej mi to zajęło, bo musiałem wszystko jeździć załatwiać sam...
Nie wiem jak działa mienie przesiedleńcze ale kiedyś słyszałem, że nie płaci się akcyzy - ale nie sugeruj się moją wypowiedzią.
Żebyś legalnie przechodził przegląd musisz dołożyć tylne światło przeciwmgielne (ja zrobiłem ze wstecznego, bo USA ma dwa wsteczne) i ogarnąć przednie pozycyjne - sprawa z pomarańczowymi pozycyjnymi jest dyskusyjna, jeden podbije przegląd, drugi nie. Teoretycznie jeszcze masz do przerobienia przednie reflektory, żeby świeciły asymetrycznie ale na to podobno nikt nie zwraca uwagi. Ze sprawdzeniem emisji spalin nie wypowiem się, bo nigdy mi nikt tego nie sprawdzał ale jak masz seryjne katalizatory to nie masz się o co martwić.
- kontener z Georgia do Rotterdamu coś ok. 800 dolarów,
- cło i opłaty portowe ok. 900 euro,
- transport pod dom 1300 zł,
- tłumaczenia dokumentów ok. 150zł
- akcyza nie pamiętam ale wszystkie mx5 mają pojemność poniżej 2.0, więc akcyza mała
- rejestracja ok. 250 zł ale też nie pamiętam dokładnie.
W moim przypadku doszła jeszcze opinia rzeczoznawcy, żeby w przyszłości nikt mi nie zarzucił, że sprowadziłem złom do Polski i to też kosztowało coś ok. 500 zł.
Tłumaczenia i opinię robiłem sam, bo myślałem, że wyjdzie taniej niż oferta Autodiscover, a w sumie wyszło drożej i jeszcze czasu więcej mi to zajęło, bo musiałem wszystko jeździć załatwiać sam...
Nie wiem jak działa mienie przesiedleńcze ale kiedyś słyszałem, że nie płaci się akcyzy - ale nie sugeruj się moją wypowiedzią.
Żebyś legalnie przechodził przegląd musisz dołożyć tylne światło przeciwmgielne (ja zrobiłem ze wstecznego, bo USA ma dwa wsteczne) i ogarnąć przednie pozycyjne - sprawa z pomarańczowymi pozycyjnymi jest dyskusyjna, jeden podbije przegląd, drugi nie. Teoretycznie jeszcze masz do przerobienia przednie reflektory, żeby świeciły asymetrycznie ale na to podobno nikt nie zwraca uwagi. Ze sprawdzeniem emisji spalin nie wypowiem się, bo nigdy mi nikt tego nie sprawdzał ale jak masz seryjne katalizatory to nie masz się o co martwić.
- monkahead
- Donator
- Posty: 1402
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Pal licho z tym NB z Kanady, napisz coś więcej, bo fajnie się to czyta ... przypomniała mi się Dżoana Pozdro i udanej przeprowadzki do PL.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
@Bartlomiej
Dzieki za odpowiedz i szczegoly. To kontener z Georgi do Rotterdam tylko $800. Ale fajnie. Tu chca ode mnie $1600 z Vancouver do Toronto! Za duza ta Kanada.
Ale transport z Rotterdam do domu tylko 1300zl? To calkiem tanio. A w ktorej miejscowsci mieszkasz? Czy to Autodiscover zalatwil ci ten transport czy oddzielnie musiales z tym radzic?
@monkahead
Musialem sie spytac co to za Dzoana to kolega mi wyslal link Tap Madl wysralem sie ze smiechu! Dzieki za zyczenia
A nastepne ogolnie pytanie dla wszystkich, jak radzi sobie MX-5 ND (soft top) zima w Warszawie? Da sie jezdzic takim samochodem kiedy jest na minusie czy nie ma mowy?
Dzieki za odpowiedz i szczegoly. To kontener z Georgi do Rotterdam tylko $800. Ale fajnie. Tu chca ode mnie $1600 z Vancouver do Toronto! Za duza ta Kanada.
Ale transport z Rotterdam do domu tylko 1300zl? To calkiem tanio. A w ktorej miejscowsci mieszkasz? Czy to Autodiscover zalatwil ci ten transport czy oddzielnie musiales z tym radzic?
@monkahead
Musialem sie spytac co to za Dzoana to kolega mi wyslal link Tap Madl wysralem sie ze smiechu! Dzieki za zyczenia
A nastepne ogolnie pytanie dla wszystkich, jak radzi sobie MX-5 ND (soft top) zima w Warszawie? Da sie jezdzic takim samochodem kiedy jest na minusie czy nie ma mowy?
-
- Donator
- Posty: 3686
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
ND jeździsz jak każdym inny współczesnym autem. Impregnacja dachu raz na rok + zimowe opony i tyle.kanadol pisze: ↑15 lut 2023, 7:46@Bartlomiej
Dzieki za odpowiedz i szczegoly. To kontener z Georgi do Rotterdam tylko $800. Ale fajnie. Tu chca ode mnie $1600 z Vancouver do Toronto! Za duza ta Kanada.
Ale transport z Rotterdam do domu tylko 1300zl? To calkiem tanio. A w ktorej miejscowsci mieszkasz? Czy to Autodiscover zalatwil ci ten transport czy oddzielnie musiales z tym radzic?
@monkahead
Musialem sie spytac co to za Dzoana to kolega mi wyslal link Tap Madl wysralem sie ze smiechu! Dzieki za zyczenia
A nastepne ogolnie pytanie dla wszystkich, jak radzi sobie MX-5 ND (soft top) zima w Warszawie? Da sie jezdzic takim samochodem kiedy jest na minusie czy nie ma mowy?
- TomekD
- Donator
- Posty: 185
- Rejestracja: 05 lip 2021, 10:11
- Model: NC
- Wersja: Blue Lagoon ;-)
- Lokalizacja: Wawa
"Wysrałem się ze śmiechu" i jakanadol pisze: ↑15 lut 2023, 7:46@Bartlomiej
Dzieki za odpowiedz i szczegoly. To kontener z Georgi do Rotterdam tylko $800. Ale fajnie. Tu chca ode mnie $1600 z Vancouver do Toronto! Za duza ta Kanada.
Ale transport z Rotterdam do domu tylko 1300zl? To calkiem tanio. A w ktorej miejscowsci mieszkasz? Czy to Autodiscover zalatwil ci ten transport czy oddzielnie musiales z tym radzic?
@monkahead
Musialem sie spytac co to za Dzoana to kolega mi wyslal link Tap Madl wysralem sie ze smiechu! Dzieki za zyczenia
A nastepne ogolnie pytanie dla wszystkich, jak radzi sobie MX-5 ND (soft top) zima w Warszawie? Da sie jezdzic takim samochodem kiedy jest na minusie czy nie ma mowy?
NC 2006r. 2,5 (by Five) + inne "bzdety"
- Sun
- Donator
- Posty: 301
- Rejestracja: 03 maja 2020, 13:55
- Model: ND
- Wersja: Skyenergy
- Lokalizacja: Gliwice
Bez dachu tez sie dakanadol pisze: ↑15 lut 2023, 7:46@Bartlomiej
Dzieki za odpowiedz i szczegoly. To kontener z Georgi do Rotterdam tylko $800. Ale fajnie. Tu chca ode mnie $1600 z Vancouver do Toronto! Za duza ta Kanada.
Ale transport z Rotterdam do domu tylko 1300zl? To calkiem tanio. A w ktorej miejscowsci mieszkasz? Czy to Autodiscover zalatwil ci ten transport czy oddzielnie musiales z tym radzic?
@monkahead
Musialem sie spytac co to za Dzoana to kolega mi wyslal link Tap Madl wysralem sie ze smiechu! Dzieki za zyczenia
A nastepne ogolnie pytanie dla wszystkich, jak radzi sobie MX-5 ND (soft top) zima w Warszawie? Da sie jezdzic takim samochodem kiedy jest na minusie czy nie ma mowy?
- Bartlomiej
- Donator
- Posty: 88
- Rejestracja: 15 sie 2021, 9:00
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 PRHT
- Lokalizacja: Warszawa
Wszystko organizowało mi autodiscover ale przypominam, że to było w połowie 2021 r. Teraz realia z cenami trochę się zmieniły i pewnie będzie drożej.kanadol pisze: ↑15 lut 2023, 7:46@Bartlomiej
Dzieki za odpowiedz i szczegoly. To kontener z Georgi do Rotterdam tylko $800. Ale fajnie. Tu chca ode mnie $1600 z Vancouver do Toronto! Za duza ta Kanada.
Ale transport z Rotterdam do domu tylko 1300zl? To calkiem tanio. A w ktorej miejscowsci mieszkasz? Czy to Autodiscover zalatwil ci ten transport czy oddzielnie musiales z tym radzic?
- TomekD
- Donator
- Posty: 185
- Rejestracja: 05 lip 2021, 10:11
- Model: NC
- Wersja: Blue Lagoon ;-)
- Lokalizacja: Wawa
Sprowadzałem z USA dla siebie 2 auta. W 2007r. Jeepa, a w 2014 Dodge (SUV) - oba będąc u rodziny k. Chicago więc wszystko załatwiałem sam. Za pierwszym razem transport robiła mi firma Doma, a potem Polamer. Ten pierwszy raz był koszmarem, bo Doma nie miała usługi celnej w Warszawie i przechodziłem to sam w urzędzie (zajęło mi to "tylko" 3 dni, kupę nerwów i gdyby nie awantury m.in. z szefem izby celnej, to nie wiem jakby się to skończyło...) - dodam, że nie było żadnych szachrajstw na fakturze i dokumentach - auto bezwypadkowe i normalna cena auta (wtedy ok. 20 k USD). Za drugim razem poszło świetnie, bo firma (działa do dzisiaj) ma u siebie agencję celna i robią wszystko za ciebie (dodatkowy koszt chyba z 200-300 zł ale warto!!). Opłaty: cło (należy pamiętać, ze jest liczone od wartości auta powiększonej o inne opłaty (np. koszt transportu do PL!!!) + akcyza + koszty przeróbek (np. światła, ale wszystko zależy od marki/modelu co musisz zrobić) + przegląd dopuszczający + rejestracja. W 2014r. do kosztów zakupu auta w USA należało doliczyć mniej więcej 50% na wszystkie dodatkowe opłaty.. Tylko, że wtedy za transport auta z biura firmy w Chicago na Ursynów w Warszawie (tu ma Polamer swoje biuro) płaciłem mniej niż 1000 USD (chyba 800) - czyli za przewiezienie auta z Chicago do portu, transport kontenerowcem do Niemiec i transport pociągiem/tirem do Warszawy... Przy ówczesnym kursie USD (2,5 a potem 3,2) było to wszystko na granicy opłacalności - dodam, że auta sprowadzałem dla siebie więc żadnych kombinacji nie było. Poszukaj podobnej firmy w Kanadzie - najlepiej z agencją celną w Polsce, bo pewnie nadal w urzędzie celnym dzieją się dziwne rzeczy. Taka agencja za "parę" zł zrobi też odprawę na mienie - przesiedleńcze. Z tym, że takiego auta (sprowadzonego na mienie) nie można sprzedać o ile dobrze pamiętam przez 3 lata (chyba, ze są jakieś nowe przepisy). Powodzenia "Dzoana" !
NC 2006r. 2,5 (by Five) + inne "bzdety"
Hej, nie rozważałeś sprzedaży NB i zakupu np. NCfl2 2.0? Wydasz duużo mniej na ND, a w szczególności nowe, a to też świetne cywilne auto. O "zimę" i dach się nie martw. Największa wada soft topów to fakt, że trzeba je chwile zagrzać żeby założyć dach po rundzie w ujemnych temperaturach, chociaż w NC to już pracuje chyba duzo lepiej niz w NA/NB .Bardziej bałbym się o sól na drogach Warszawy niż kwestie z dachem. W NC jest jeszcze chyba zapasówka, do tego odniosłem wrazenie że troche więcej miejsca niż w ND. W dodatku w przypadku twardego dachu PRHT to dużo lepsza opcja niż RF, no a w przypadku softtopa to tak jak w Twoim NB.
Dzieki wszyscy za wiadomosci, zwlaszcza @TomekD za szczegoly. Mam zamiar sie skontaktowac z Polamer bo poza samochodem bede mial jeszcze kilka rzeczy.
Jeden nowy temat ktory mi siedzi na glowie teraz to te zmiany w prawa drogowe ze nie bedzie mozna jezdzic starym samochodem po miescie w Warszawie. Wiem ze jako NB 2003 to jeszcze mam chyba ze 4 lata zanim to bedzie mnie dotyczyc ale wtedy co mozna zrobic z samochodem? Sprzedac komus poza Wawa?
Jeden nowy temat ktory mi siedzi na glowie teraz to te zmiany w prawa drogowe ze nie bedzie mozna jezdzic starym samochodem po miescie w Warszawie. Wiem ze jako NB 2003 to jeszcze mam chyba ze 4 lata zanim to bedzie mnie dotyczyc ale wtedy co mozna zrobic z samochodem? Sprzedac komus poza Wawa?
@Gwiazda Nie lubie NC z wygladu ale rzeczywiscie byloby taniej. O soft top to martwilem sie o temperature w samochodzie zima no ale NC i ND juz maja heated seats. Tez mnie martwi parkowanie samochod z soft topem na ulicy no ale tak czy siak bede mial taki problem z moim NB jak zdejme hard top latem. Mysle ze po prostu kupie tej blokady miedzy hamulcem i kierownice i sprobuje znalezc podziemny parking blisko mnie.
- monkahead
- Donator
- Posty: 1402
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
W sumie racja, ja bym się do Kanady z chęcią przeprowadziłTomekD pisze:[mention]kanadol[/mention] BTW - Ty się w ogóle zastanów nad sensem przeprowadzki do PL... no chyba, że to jakieś konkretne i przymusowe sprawy Cię tu ściągają...
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2148
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Zobacz na mój wątek ze stopki, kompletnie nie martw się soft topem w ND. Właśnie jestem tym samochodem na nartach, a w Warszawie parkuję pod chmurką.
Większym problemem jest to, że ktoś Ci NDeka poobija drzwiami, niż dach przetnie.
Większym problemem jest to, że ktoś Ci NDeka poobija drzwiami, niż dach przetnie.
@TomekD @monkahead Wiem wiem, wszyscy mi tak mowia. Ale chce byc blizej rodziny bo wszyscy starzeja. I uwierzcie albo nie, ale zycie z ludzmi jest lepsze w Wawie. Tu sie zyje samemu i samotnie. Vancouverczycy sa bardzo zimni, nudni, i nie przyjazni. Chociaz miasto jest piekne i czyste.
@Wojtek Wawa Wow, no przekonales mnie. Piekny masz model. Soft top pod sniegiem! Ja tutaj nawet pod deszczem nie parkowalem na zewnatrz! Na razie rozmawiam z firma Polamer i jeszcze nie podjalem decyzje. Codziennie zmieniam zdanie. Ale to co jest chyba nie do przeskoczenia to ze teraz na calym swiecie sa problemy z supply chain i kupisz samochod dzis i dostaniesz go moze za 8 miesiecy. Zadzwonilem tutaj do salonu i wlasnie tak powiedzieli. Znalazlem jeden ND uzywany z hard top'em i jutro ide na test drive zeby tylko zobaczyc na zywo. Byloby na pewno mniej bolu glowy sprzedac moj tu i kupic nowy ND na leasing tam ale watpie ze dostane go na lato. Sprawdzilem na strone mazda.pl i to by mi wyszlo okolo 2500zl miesiecznie co jest calkiem rozsadne ale calkowita cena w koncu to ponad 170tys i czuje ze to jest szalenstwo skoro nie mam wlasnego mieszkania jeszcze.
Jeszcze mam czas i nadal bede sie wahac troche!
@Wojtek Wawa Wow, no przekonales mnie. Piekny masz model. Soft top pod sniegiem! Ja tutaj nawet pod deszczem nie parkowalem na zewnatrz! Na razie rozmawiam z firma Polamer i jeszcze nie podjalem decyzje. Codziennie zmieniam zdanie. Ale to co jest chyba nie do przeskoczenia to ze teraz na calym swiecie sa problemy z supply chain i kupisz samochod dzis i dostaniesz go moze za 8 miesiecy. Zadzwonilem tutaj do salonu i wlasnie tak powiedzieli. Znalazlem jeden ND uzywany z hard top'em i jutro ide na test drive zeby tylko zobaczyc na zywo. Byloby na pewno mniej bolu glowy sprzedac moj tu i kupic nowy ND na leasing tam ale watpie ze dostane go na lato. Sprawdzilem na strone mazda.pl i to by mi wyszlo okolo 2500zl miesiecznie co jest calkiem rozsadne ale calkowita cena w koncu to ponad 170tys i czuje ze to jest szalenstwo skoro nie mam wlasnego mieszkania jeszcze.
Jeszcze mam czas i nadal bede sie wahac troche!
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2148
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Hardtop jest kompletnie zbędny w ND. Natomiast rozumiem, że 170k zł to szaleństwo, u mnie to było dużo mniej (inne ceny w 2017), a i tak najpierw spłaciłem mieszkanie.
Też mam ceramikę na lakierze ND.
Też mam ceramikę na lakierze ND.
Bylem na test drive w ND na weekend, niestety skrzynia auto ale tak czy siak samochod zrobil wrazenia. 2019 wersja GT z hard top'em. Bardzo wygodna jazda, rzeczywiscie glosno przez wind buffeting ale moze byc, dobre glosniki... Ale bardzo malo miejsca w srodku. Jak wrocilismy do salonu i wsiadlem z powrotem w moim NB to wydawalo mi sie ze siedzialem w duzym pokoju!
Mysle ze chyba juz czas pozegnac sie z moim ukochanym NB i zakochac sie na nowo w Wawie!
Mysle ze chyba juz czas pozegnac sie z moim ukochanym NB i zakochac sie na nowo w Wawie!
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2148
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Wawa ma różne oblicza, często to krzywe chodniki i spaliny, ale z ND soft topa to na pewno będziesz zadowolony Powodzenia ze wszystkim!
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1057
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Dziekuje wszystkim jeszcze raz za info.
W koncu transport z Vancouver do Bremerhaven a potem dalej do Wawy przez Polamer wyszlo mi okolo $4500CAD a samochod kupilem wtedy za $8000. Poddalem sie i zglosilem samochod na sprzedaz i juz mam z 6 maili! Serce mnie bolalo jak wybierialem zdjecia na ogloszenie no ale czas przejsc dalej i znalesc coz w Wawie. Podziele sie z wami kilka zdjec tutaj
W koncu transport z Vancouver do Bremerhaven a potem dalej do Wawy przez Polamer wyszlo mi okolo $4500CAD a samochod kupilem wtedy za $8000. Poddalem sie i zglosilem samochod na sprzedaz i juz mam z 6 maili! Serce mnie bolalo jak wybierialem zdjecia na ogloszenie no ale czas przejsc dalej i znalesc coz w Wawie. Podziele sie z wami kilka zdjec tutaj
Oto moj NB
- Załączniki
-
- 7.jpg (209.47 KiB) Przejrzano 2328 razy
-
- 6.jpg (2.08 MiB) Przejrzano 2328 razy
-
- 10.jpeg (815.2 KiB) Przejrzano 2328 razy
-
- 9.jpg (1.2 MiB) Przejrzano 2328 razy
-
- 1.jpg (2.39 MiB) Przejrzano 2328 razy
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2148
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Jak nowa, obyś znalazł coś podobnego w Warszawie, albo kupił coś nowego, bo ciężko będzie dorównać Twojej NB!