Mogę wysłać Ci raport DNA który zakupiłem i coś napisać na priv z moich oględzin tego auta jeśli chcesz mieć jakąś wiedzę do porównania podczas oględzin.Glmp pisze: ↑16 paź 2022, 17:08Jestem z Wrocka i pewnie jutro podjadę zobaczyć. Po prostu liczyłem, że jak ktoś przede mną widział, to ewentualnie stwierdzi, że kompletne szambo, czy coś. Tym bardziej że na Miatach średnio się znam. Szkoda tylko, że kolor taki zwyczajny, no ale nie można mieć wszystkiego. W takim razie podjadę obejrzeć i jak wszystko będzie git to pewnie kupię, nie chce mi się przez pół roku szukać auta
Swoją drogą na OLX dziś pojawiła się NC PRHT 2.0 za 35k
Czy ktoś zna tę Mazdę z Otomoto/Allegro ?
PATRZ 1.POST. Tutaj pytamy o egzemplarze MX-5 z ogłoszeń w internecie
Moderator: Moderatorzy
A to nie po to jest ten wątek żeby opisywać co się zaobserwowało w czasie oględzin? Po co pisać o tym na privie?zwitek pisze: ↑16 paź 2022, 18:06Mogę wysłać Ci raport DNA który zakupiłem i coś napisać na priv z moich oględzin tego auta jeśli chcesz mieć jakąś wiedzę do porównania podczas oględzin.Glmp pisze: ↑16 paź 2022, 17:08Jestem z Wrocka i pewnie jutro podjadę zobaczyć. Po prostu liczyłem, że jak ktoś przede mną widział, to ewentualnie stwierdzi, że kompletne szambo, czy coś. Tym bardziej że na Miatach średnio się znam. Szkoda tylko, że kolor taki zwyczajny, no ale nie można mieć wszystkiego. W takim razie podjadę obejrzeć i jak wszystko będzie git to pewnie kupię, nie chce mi się przez pół roku szukać auta
Swoją drogą na OLX dziś pojawiła się NC PRHT 2.0 za 35k
Ok napisze moje osobiste odczucia które spowodowały że się zniechęciłem do tego auta . Jak pisałem pierwszy raz miałem możliwość obcowania z mx-5 . Po wnikliwej analizie różnych forów, przeczytaniu wielu artykułów i obejrzeniu wielu filmów poświęconych modelowi zdecydowałem się na zakup wersji ncfl z twardym dachem. Ciekawa oferta z Wrocławia i nieduża odległość skłoniła mnie do obejrzenia auta. Kilka telefonów raport vin I oględzin. Przez telefon same pozytywne info sprzedający nic nie ukrywa auto ma wgniotki ,odpryski na szybie jest w idealnym stanie bez rdzy i bezwypadkowe. Mazdę posiada od lutego odkupił ją od lekarza z Wrocławia bo facet kupił nowe volvo i nie miał już miejsca na mazdę w garażu. Po weryfikacj vin okazało się że auto w 2011 roku miało szkodę lewy przód na kwotę 20-30 tys zł. Odzwoniłem Pan nie wiedział ale spytał poprzedniego właściciela który to potwierdził. Auto zostało naprawione w aso w Poznaniu. W sobotę wybrałem się obejrzeć mazdę. Pierwszy rzut okiem piękne auto. Przejechałem się nim w pierwszej kolejności i tu wielkie rozczarowanie z mojej strony. Nie dało się tym normalnie jechać głośno we wnętrzu silnik wył jak by chce wyjść spod maski , drążek zmiany biegow przenosił drgania i cały czas drżał , auto na zimowych oponach , czułem każda nierówność na drodze jak bym jechał na kołach z kamienia . Tłumik spawany i raczej nie nadający się do użytku. Pod spodem trochę rdzy szczególnie z tyłu . Dyferencja zardzewiały dość mocno. Właściciel twierdził ze na aucie położona jest ceramika ale poza śladami niedotartego wosku to raczej jej nie zobaczyłem. Silnik bez wycieków. Na masce małe ślady utleniającego się aluminium. Podkreślam że to pierwsza mazdavodka pisze: ↑16 paź 2022, 19:31A to nie po to jest ten wątek żeby opisywać co się zaobserwowało w czasie oględzin? Po co pisać o tym na privie?zwitek pisze: ↑16 paź 2022, 18:06Mogę wysłać Ci raport DNA który zakupiłem i coś napisać na priv z moich oględzin tego auta jeśli chcesz mieć jakąś wiedzę do porównania podczas oględzin.Glmp pisze: ↑16 paź 2022, 17:08Jestem z Wrocka i pewnie jutro podjadę zobaczyć. Po prostu liczyłem, że jak ktoś przede mną widział, to ewentualnie stwierdzi, że kompletne szambo, czy coś. Tym bardziej że na Miatach średnio się znam. Szkoda tylko, że kolor taki zwyczajny, no ale nie można mieć wszystkiego. W takim razie podjadę obejrzeć i jak wszystko będzie git to pewnie kupię, nie chce mi się przez pół roku szukać auta
Swoją drogą na OLX dziś pojawiła się NC PRHT 2.0 za 35k
Jaką oglądałem i nie mam porównania do innych. Nie kupiłem jej bo nie dał bym rady przejechać nią 20 km bez bólu głowy a planowałem trochę podróżować i czerpać przyjemność jak to do tej pory wyczytałem z forum. W wolnym czasie chce jeszcze jedna upatrzoną obejrzeć I zweryfikować swoje odczucia. Nie zniechęcam do oglądania może ktoś będzie miał inne odczucia chętnie bym się dowiedział i wysłuchał innej opinii. Cenę auta wynegocjowałem na 45 tys zł. Bez porównania z innym egzemplarzem nie jestem w stanie się zdecydować na zakup.
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
IT IS NOT A BUG, IT IS A FEATURE. muszę Cię rozczarować: te auta tak mają. Iloma emixami do tej pory się przejechałeś?Nie dało się tym normalnie jechać głośno we wnętrzu silnik wył jak by chce wyjść spod maski , drążek zmiany biegow przenosił drgania i cały czas drżał
Też mi się wydaje, że głośność to po prostu cecha tego auta. Zresztą akurat w moim przypadku prawdopodobnie kolektor i wydech raczej szybko zostaną wymienione, więc to dobra podstawa do negocjacji. Korozję w sumie też rozpatrywałbym jako cechę Jeżeli jest jej na tyle, że można sensownie to oczyścić i zabezpieczyć całe podwozie to nie jest to żaden problem. Może być ciężko znaleźć 13-letnie auto bez takich rzeczy.
Bardziej ciekawi mnie kwestia wibracji i na pewno zwrócę na to uwagę. Pytanie, czy to jakaś typowa usterka i kwestia wymiany jakichś plastików przy gałce, czy poduszki całej skrzyni, czy faktycznie coś normalnego @mutra i nie ma co się za bardzo tym przejmować?
Bardziej ciekawi mnie kwestia wibracji i na pewno zwrócę na to uwagę. Pytanie, czy to jakaś typowa usterka i kwestia wymiany jakichś plastików przy gałce, czy poduszki całej skrzyni, czy faktycznie coś normalnego @mutra i nie ma co się za bardzo tym przejmować?
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Dźwignią zmiany biegow w emixach jest bezpośrednio połączona z skrzynia. Nie ma wodzików/cięgien jak w większości cywilnych aut. Zawsze będzie się mniej lub bardziej telepać. Bardziej jeżeli gumy/tulejka są zużyte.Ważne żeby się telepała w taki sam sposób jak w innych emixach - stąd pytanie iloma autami miałeś się okazję przejechać.Glmp pisze: ↑16 paź 2022, 21:38Też mi się wydaje, że głośność to po prostu cecha tego auta. Zresztą akurat w moim przypadku prawdopodobnie kolektor i wydech raczej szybko zostaną wymienione, więc to dobra podstawa do negocjacji. Korozję w sumie też rozpatrywałbym jako cechę Jeżeli jest jej na tyle, że można sensownie to oczyścić i zabezpieczyć całe podwozie to nie jest to żaden problem. Może być ciężko znaleźć 13-letnie auto bez takich rzeczy.
Bardziej ciekawi mnie kwestia wibracji i na pewno zwrócę na to uwagę. Pytanie, czy to jakaś typowa usterka i kwestia wymiany jakichś plastików przy gałce, czy poduszki całej skrzyni, czy faktycznie coś normalnego @mutra i nie ma co się za bardzo tym przejmować?
Jak pisałem była to pierwsza jazda mx-5 dlatego nie wypowiadam się negatywnie opisuje moje pierwsze wrażenia. Muszecprzejechac się jeszcze jakąś dla porównania i wtedy będzie można coś wywnioskować. Jeśli ma być tak bardzo spartańsko to moje plany podróżowania tym autem po Europie są mało realne. Oglądałem wyjazd klubowy do Norwegii w 2015 roku i bardzo mi się podobało .szukam kolejnej może w automacie będzie lepiej ?
Jeszcze co do szkody w ASO za 20-30 tys. zł- to wcale nie oznacza, że auto było poważnie uszkodzone. Wrzucę Ci zdjęcia szkód z moich aut i ich wycene:
Lexus - szkoda wyceniona na 4500 zl
Mazda - wg auto DNA ASO wzięło za to między 15000 a 20000 zł..Zgadzam się dlatego z wiedzą o tym uszkodzeniu pojechałem obejrzeć auto i poza brakiem komfortu jazdy nie mam nic że swojej strony do zarzucenia. Cena wynegocjowana według mnie odpowiednią do stanu auta .vodka pisze: ↑17 paź 2022, 7:11Jeszcze co do szkody w ASO za 20-30 tys. zł- to wcale nie oznacza, że auto było poważnie uszkodzone. Wrzucę Ci zdjęcia szkód z moich aut i ich wycene: 20220719_073240.jpg Lexus - szkoda wyceniona na 4500 zlIMG_1907.jpg
Mazda - wg auto DNA ASO wzięło za to między 15000 a 20000 zł..
- monkahead
- Donator
- Posty: 1415
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
@zvitek, może jednak autem docelowym dla Ciebie jest Volvo, tak jak dla tego lekarza MX5 to jest "jimba ittai", tutaj nie chodzi o komfort. Gałka zmiany biegów drży w każdym egzemplarzu NC ale tylko w pozycji luz, jest i będzie głośno we wnętrzu, tak ma być, a auto daje niesamowitą odpowiedź z tego co się dzieje pod kołami, tak ma być, to nie francuz
Jak chcesz się dowiedzieć co dokładnie zrobili w ASO Poznań, to spróbuj napisać do michal.chomiakowski@voyagergroup.pl, powołaj się na klub mx5klubpolska.pl to pewnie Ci pomoże.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Jak chcesz się dowiedzieć co dokładnie zrobili w ASO Poznań, to spróbuj napisać do michal.chomiakowski@voyagergroup.pl, powołaj się na klub mx5klubpolska.pl to pewnie Ci pomoże.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- Peecer
- Donator
- Posty: 2685
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
- Model: ND
- Wersja: 100th Anniversary
- Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń
Nie do końca lub może nie znalazłem odpowiedniego Twojego wpisu dotyczącego czego oczekujesz od MX-5. Bo tylko wiem, że ma zostać na dłużej z możliwymi trasami po Europie.zwitek pisze: ↑17 paź 2022, 6:17Jak pisałem była to pierwsza jazda mx-5 dlatego nie wypowiadam się negatywnie opisuje moje pierwsze wrażenia. Muszecprzejechac się jeszcze jakąś dla porównania i wtedy będzie można coś wywnioskować. Jeśli ma być tak bardzo spartańsko to moje plany podróżowania tym autem po Europie są mało realne. Oglądałem wyjazd klubowy do Norwegii w 2015 roku i bardzo mi się podobało .szukam kolejnej może w automacie będzie lepiej ?
Podróże po Europie? - Oczywiście bez najmniejszego problemu. Jest Nas tu wielu, którzy takie eskapady poczynili. Sam mam ich kilka (i tu myślę o tym naszym "wozidełku"), włącznie ze wspomnianą Norwegią, jak i kilkoma objazdami Europy dookoła samym wybrzeżem. Kilka informacji znajdziesz na forum dot. tych wypadów.
Autko to jak najbardziej się do tego nadaje. Kwestia podejścia i umiejętności pakowania. I zaparcia.
Automat czy manual. Miałem i to i to. Automat na długie podróże jest niesamowicie wygodny. Jak lubisz machać "gałą" i mieszać w tunelu pomiędzy fotelami to zostaje Ci tylko manual.
W miastach jak nie musisz być zawsze na "Pole Position" to automat spełni wszystkie Twe wymagania i drążek nie będzie się "telepał". Osobiście jestem zwolennikiem automata, choć w obecnej chwili w MX-5 mam manual.
Stan auta i jego cena to jest koło fortuny. Jak komuś zależy na sprzedaży (a ma "lalkę"), to cenę opuści. Jak mu się nie śpieszy to cenę będzie trzymał. Bo ostatnimi czasy (ciekawe czemu?? ) auta nie tanieją, a idą raczej w drugą stronę. Wyjątek stanowią auta szykowane pod sprzedaż. To jest temat rzeka i nie jest to miejsce na takie wywody.
Podsumowując - dla osoby, która ma auto naprawdę "fest" zadbane, koniec sezonu nie jest wyznacznikiem, że na aucie ma cenę spuścić.
Najczęściej z obserwacji portali sprzedażowych jak i naszego działu sprzedaży, cena spada u osób sprzedających po krótkim okresie czasu posiadania i chęci szybkiego pozbycia się. (pojeździłem, zobaczyłem i zmiana - powody są różne - nie spodobało się, nie czuję się w tym lub czasem wręcz chamska sprzedaż bo coś się zrobiło i pozbyć się "sztrucla"). To są moje obserwacje i wyniki oględzin aut. Nie, nie jestem handlarzem. Choć ostatnimi czasy sporo różnych aut sprzedałem.
Ale jak chcesz nie musieć z miejsca czynić inwestycji nawet najdrobniejszych prócz tej przysłowiowej wymiany oleju, to cierpliwość się przyda i większy budżet. Wielu adwokatów, lekarzy, hobbystów i innych pasjonatów ma w garażach pod kocem trzymane rodzynki i przychodzi ten moment, że się one ukazują. Tanio nie jest. Ale auto często jest w stanie salonowym. Od czasu do czasu uruchamiane i tylko jak słońce wytaczane na krótką przejażdżkę. I nie piszę baśni. A z życia i codziennych poszukiwań. Warto szukać, a nie jeździć za każdym ukazującym się ogłoszeniem. Choć takie jak się ukazuje, często po paru minutach jest już nieaktualne.
A tak pomyślałem, że podzielę się swoimi spostrzeżeniami.
@zwitek faktycznie opcja z automatem może być dla Ciebie dobra, jakby co to w sobotę oglądałem też NCFL u kolegi @Smock i jeżeli manual to nie jest must have to warto zobaczyć, bo auto na żywo robi robotę, mechanicznie też, ale w szczególności kolor nadwozia. No i w sumie SmartTop też
Ja wiem, że dla siebie szukam auta, które czuć każdym zmysłem. Im twardziej i głośniej, tym lepiej, dlatego większość rzeczy, które wymieniłeś nie powinny być dla mnie problemem. Byle na podłużnicach nie było za dużo rdzy a całą resztę można sobie zrobić.
Rynek MX5 śledzę krótko, ale podejrzewam, że spory udział w dostępności tych (tzn. 2.0 z manualem) Mazd i ich cenach ma popularność Miata Challenge. Automaty pod tym względem niekoniecznie są pożądane, chociaż ich podaż też nie jest zbyt duża.
Co do tej szkody za 20-30k to od właściciela wiem, że dotyczy to nadkola po stronie kierowcy, ponoć była tam jakaś mała obcierka. Biorąc pod uwagę ceny ASO to faktycznie, naprawa mogła być na tyle wyceniona. Tym bardziej że auto w momencie powstania tej szkody miało rok.
Ja wiem, że dla siebie szukam auta, które czuć każdym zmysłem. Im twardziej i głośniej, tym lepiej, dlatego większość rzeczy, które wymieniłeś nie powinny być dla mnie problemem. Byle na podłużnicach nie było za dużo rdzy a całą resztę można sobie zrobić.
Rynek MX5 śledzę krótko, ale podejrzewam, że spory udział w dostępności tych (tzn. 2.0 z manualem) Mazd i ich cenach ma popularność Miata Challenge. Automaty pod tym względem niekoniecznie są pożądane, chociaż ich podaż też nie jest zbyt duża.
Co do tej szkody za 20-30k to od właściciela wiem, że dotyczy to nadkola po stronie kierowcy, ponoć była tam jakaś mała obcierka. Biorąc pod uwagę ceny ASO to faktycznie, naprawa mogła być na tyle wyceniona. Tym bardziej że auto w momencie powstania tej szkody miało rok.
Rdzy na tym egzemplarzu jest mało jak napisałem głównie dyferencja i lekko zawias z tyłu ogólnie jak na mazdę uważam że pidwozie bardzo dobrze wyglądaGlmp pisze: ↑17 paź 2022, 10:48@zwitek faktycznie opcja z automatem może być dla Ciebie dobra, jakby co to w sobotę oglądałem też NCFL u kolegi @Smock i jeżeli manual to nie jest must have to warto zobaczyć, bo auto na żywo robi robotę, mechanicznie też, ale w szczególności kolor nadwozia. No i w sumie SmartTop też
Ja wiem, że dla siebie szukam auta, które czuć każdym zmysłem. Im twardziej i głośniej, tym lepiej, dlatego większość rzeczy, które wymieniłeś nie powinny być dla mnie problemem. Byle na podłużnicach nie było za dużo rdzy a całą resztę można sobie zrobić.
Rynek MX5 śledzę krótko, ale podejrzewam, że spory udział w dostępności tych (tzn. 2.0 z manualem) Mazd i ich cenach ma popularność Miata Challenge. Automaty pod tym względem niekoniecznie są pożądane, chociaż ich podaż też nie jest zbyt duża.
Co do tej szkody za 20-30k to od właściciela wiem, że dotyczy to nadkola po stronie kierowcy, ponoć była tam jakaś mała obcierka. Biorąc pod uwagę ceny ASO to faktycznie, naprawa mogła być na tyle wyceniona. Tym bardziej że auto w momencie powstania tej szkody miało rok.
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Wydaje mi się że musisz kilka aut obejrzeć i będziesz miał mniejwięcej pojęcie co jest normalne a co nie dla tego modelu. Inne pytanie jest natomiast czy taka miazda to auto które spełni Twoje oczekiwania: jak bardzo zależy Ci na wrażeniach z jazdy/ feedbacku z kół itd a jak bardzo na komforcie,praktyczności i osiągach.zwitek pisze: ↑17 paź 2022, 10:54Rdzy na tym egzemplarzu jest mało jak napisałem głównie dyferencja i lekko zawias z tyłu ogólnie jak na mazdę uważam że pidwozie bardzo dobrze wyglądaGlmp pisze: ↑17 paź 2022, 10:48@zwitek faktycznie opcja z automatem może być dla Ciebie dobra, jakby co to w sobotę oglądałem też NCFL u kolegi @Smock i jeżeli manual to nie jest must have to warto zobaczyć, bo auto na żywo robi robotę, mechanicznie też, ale w szczególności kolor nadwozia. No i w sumie SmartTop też
Ja wiem, że dla siebie szukam auta, które czuć każdym zmysłem. Im twardziej i głośniej, tym lepiej, dlatego większość rzeczy, które wymieniłeś nie powinny być dla mnie problemem. Byle na podłużnicach nie było za dużo rdzy a całą resztę można sobie zrobić.
Rynek MX5 śledzę krótko, ale podejrzewam, że spory udział w dostępności tych (tzn. 2.0 z manualem) Mazd i ich cenach ma popularność Miata Challenge. Automaty pod tym względem niekoniecznie są pożądane, chociaż ich podaż też nie jest zbyt duża.
Co do tej szkody za 20-30k to od właściciela wiem, że dotyczy to nadkola po stronie kierowcy, ponoć była tam jakaś mała obcierka. Biorąc pod uwagę ceny ASO to faktycznie, naprawa mogła być na tyle wyceniona. Tym bardziej że auto w momencie powstania tej szkody miało rok.
Jeżeli planujesz używać auto jako typowe GT, czyli do podróży (szczególnie z pasażerem) to są lepsze auta.
To w czym emix jest dobry to jest właśnie to "jinba ittai" ale kosztem tego jest to co opisałeś: jest głośni i drążek zmiany biegów drży.
Pamiętaj że jest mnóstwo fajnych aut bez dachu
które mogą Ci bardziej podpasować niż mazda.
-
- Donator
- Posty: 2238
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
A propos podróży: kiedys z Viperem wskoczyliśmy rano w Katowicach w nasze NC i tak cały dzień przelecieliśmy top down aż do SPA. Co gorsza jechalem w szelkach 4 pkt, które nieco ograniczają możliwość ruchu. Auta tez nie były najcichsze. Takze można i da się daleko mx5 jezdzic a na cywilnych tłumikach to juz w ogóle jest miodzio
Auto powinno się szybko sprzedać, jesli szkoda nie była duża to 45 k jest dobrą ceną.
Auto powinno się szybko sprzedać, jesli szkoda nie była duża to 45 k jest dobrą ceną.
Pozdrawiam, Danillo
- monkahead
- Donator
- Posty: 1415
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
I tutaj bym polecił Infiniti Q60S, 405km i AWD.mutra pisze:
Jeżeli planujesz używać auto jako typowe GT, czyli do podróży (szczególnie z pasażerem) to są lepsze auta.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
Temat tamtej MX5 z Wrocławia o którą pytałem już nieaktualny — stałem się jej nowym posiadaczem
Faktycznie od spodu w miarę ok, jedynie dyfer do ogarnięcia no i całość oczywiście do zabezpieczenia.
Także witam serdecznie jako pełnoprawny członek forum
Faktycznie od spodu w miarę ok, jedynie dyfer do ogarnięcia no i całość oczywiście do zabezpieczenia.
Także witam serdecznie jako pełnoprawny członek forum
Gratulację jak wrażenia z jazdy opisz swoje odczucia bardzo bym był wdzięczny za Twoją opinię .
Mi właściwie też trudno porównać do innego egzemplarza, bo jechałem tylko kawałek automatem, ale bez Bilsteinów, czy szpery. Jeżeli chodzi o pracę zawieszenia, to faktycznie żółte amortyzatory są twardsze, ale nie powiedziałbym, że jest jakoś super twardo. Moja Astra H z włączonym IDS+ jest chyba sztywniejsza Nie wydaje mi się też, żeby wydech pracował jakoś specjalnie głośno. Jeżeli na co dzień jeździsz dobrze wyciszonym autem, to na pewno będzie dużo głośniej, natomiast ja do porównania mam Astrę i komfort akustyczny jest podobny, zarówno pod względem dźwięku z silnika jak i pracy układu wydechowego.
Podsumowując - wydaje mi się, że tak jak koledzy pisali wyżej - po prostu taka cecha MX5 a nie tego egzemplarza.
Podsumowując - wydaje mi się, że tak jak koledzy pisali wyżej - po prostu taka cecha MX5 a nie tego egzemplarza.
Dzięki fajnie że Tobie przypasowała bo egzemplarz był godny zainteresowania. Muszę poczekać aż pokaże się jakaś mx-5 w niedużej odległości żeby porównać. Jeśli tak mają te auta to chyba to zaakceptuje kupię i zobaczę jak będzie się jeździło. Muszę też automata przetestować.Glmp pisze: ↑17 paź 2022, 16:12Mi właściwie też trudno porównać do innego egzemplarza, bo jechałem tylko kawałek automatem, ale bez Bilsteinów, czy szpery. Jeżeli chodzi o pracę zawieszenia, to faktycznie żółte amortyzatory są twardsze, ale nie powiedziałbym, że jest jakoś super twardo. Moja Astra H z włączonym IDS+ jest chyba sztywniejsza Nie wydaje mi się też, żeby wydech pracował jakoś specjalnie głośno. Jeżeli na co dzień jeździsz dobrze wyciszonym autem, to na pewno będzie dużo głośniej, natomiast ja do porównania mam Astrę i komfort akustyczny jest podobny, zarówno pod względem dźwięku z silnika jak i pracy układu wydechowego.
Podsumowując - wydaje mi się, że tak jak koledzy pisali wyżej - po prostu taka cecha MX5 a nie tego egzemplarza.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Zamiast czekać, wybierz się na jakiegoś Spota gdzie masz najbliżej lub nawet dalej, dobrzy ludzie Ci pomogą poznać różne Miaty.zwitek pisze: ↑17 paź 2022, 18:38Dzięki fajnie że Tobie przypasowała bo egzemplarz był godny zainteresowania. Muszę poczekać aż pokaże się jakaś mx-5 w niedużej odległości żeby porównać. Jeśli tak mają te auta to chyba to zaakceptuje kupię i zobaczę jak będzie się jeździło. Muszę też automata przetestować.Glmp pisze: ↑17 paź 2022, 16:12Mi właściwie też trudno porównać do innego egzemplarza, bo jechałem tylko kawałek automatem, ale bez Bilsteinów, czy szpery. Jeżeli chodzi o pracę zawieszenia, to faktycznie żółte amortyzatory są twardsze, ale nie powiedziałbym, że jest jakoś super twardo. Moja Astra H z włączonym IDS+ jest chyba sztywniejsza Nie wydaje mi się też, żeby wydech pracował jakoś specjalnie głośno. Jeżeli na co dzień jeździsz dobrze wyciszonym autem, to na pewno będzie dużo głośniej, natomiast ja do porównania mam Astrę i komfort akustyczny jest podobny, zarówno pod względem dźwięku z silnika jak i pracy układu wydechowego.
Podsumowując - wydaje mi się, że tak jak koledzy pisali wyżej - po prostu taka cecha MX5 a nie tego egzemplarza.
Co Ty masz tam najbliżej? Wrocław?
Albo na Miatachallenge.
Ostatnio zmieniony 17 paź 2022, 19:23 przez Tomai, łącznie zmieniany 1 raz.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- monkahead
- Donator
- Posty: 1415
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dolna część dyfra zawsze koroduje, chyba część jest z żeliwa, a pokrywa z aluminium, bo góra jest wolna od korozji. Nie ma się czym stresować. Ja tego nawet nie konserwuję, bo dyfer się nagrzewa więc i tak wszystko spłynie, a żeliwa nie przeżre na wylotGlmp pisze: Faktycznie od spodu w miarę ok, jedynie dyfer do ogarnięcia no i całość oczywiście do zabezpieczenia.
Jedź na Silesia Ring 22.10. wszystko sobie zobaczysz
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 paź 2022, 22:14
- Model: NA
- Lokalizacja: Poznań
Cześć wszystkim
Mógłbym was prosić o wypowiedz na temat tego egzemplarzy?
Co trzeba będzie obowiązkowo zrobić po ich zakupie?
1- https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... EOpW4.html
2 - https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... ERXGR.html
Mógłbym was prosić o wypowiedz na temat tego egzemplarzy?
Co trzeba będzie obowiązkowo zrobić po ich zakupie?
1- https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... EOpW4.html
2 - https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... ERXGR.html
- Załączniki
-
- Screenshot_2022-10-20-01-17-58-903_pl.otomoto.jpg (1.84 MiB) Przejrzano 2164 razy
-
- Screenshot_2022-10-20-01-15-36-378_com.opera.gx.jpg (1.75 MiB) Przejrzano 2164 razy
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3810
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Czerwona na pewno odświeżana lakierniczo (brak czarnych progów, źle naklejony emblemat na tylnej blendzie). I nie ma wspomagania.
Biała wygląda oryginalnie poza dołożonym przeciwmgielnym w tylną blendę. Już długo wisi. Poczytaj opinie o sprzedającym. Są różne...
Po zakupie na pewno dla spokoju ducha filtry + oleje, rozrząd i przeczyszczenie kanalików odpływowych
Biała wygląda oryginalnie poza dołożonym przeciwmgielnym w tylną blendę. Już długo wisi. Poczytaj opinie o sprzedającym. Są różne...
Po zakupie na pewno dla spokoju ducha filtry + oleje, rozrząd i przeczyszczenie kanalików odpływowych
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
-
- Posty: 5
- Rejestracja: 19 paź 2022, 22:14
- Model: NA
- Lokalizacja: Poznań
@KyRy dzięki za odpowiedź.KyRy pisze: ↑20 paź 2022, 9:45Czerwona na pewno odświeżana lakierniczo (brak czarnych progów, źle naklejony emblemat na tylnej blendzie). I nie ma wspomagania.
Biała wygląda oryginalnie poza dołożonym przeciwmgielnym w tylną blendę. Już długo wisi. Poczytaj opinie o sprzedającym. Są różne...
Po zakupie na pewno dla spokoju ducha filtry + oleje, rozrząd i przeczyszczenie kanalików odpływowych
Sprzedawca (prawdziweauta.pl) białej ma wystawione parę innych modeli pod Wrocławiem, może ktoś go kojarzy,może kupował u niego. Jakieś opinie ?
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3810
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Pisałem już. Poszukaj dobrze. Jest trochę opinii na forum.
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
Ja tam kupiłem 2 Miaty, poprzednią NBFL i obecną NC. W obydwu przypadkach byłem zadowolony.Goldenguild pisze: ↑20 paź 2022, 12:49@KyRy dzięki za odpowiedź.KyRy pisze: ↑20 paź 2022, 9:45Czerwona na pewno odświeżana lakierniczo (brak czarnych progów, źle naklejony emblemat na tylnej blendzie). I nie ma wspomagania.
Biała wygląda oryginalnie poza dołożonym przeciwmgielnym w tylną blendę. Już długo wisi. Poczytaj opinie o sprzedającym. Są różne...
Po zakupie na pewno dla spokoju ducha filtry + oleje, rozrząd i przeczyszczenie kanalików odpływowych
Sprzedawca (prawdziweauta.pl) białej ma wystawione parę innych modeli pod Wrocławiem, może ktoś go kojarzy,może kupował u niego. Jakieś opinie ?
Co nie zmienia faktu że absolutnie KAŻDY egzemplarz trzeba dokładnie obejrzeć przed kupnem, a najlepiej pojechać z kimś kto wie gdzie pozagladać
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy