Haha, nie myl mnie z tutejszym trollem. Kupowanie nowego samochodu pod siebie jest spoko, ale jeśli rzeczywiście go można pod siebie kupić, a nie to jak to robi mazda, czyli możesz sobie tak naprawdę kolor lakieru wybrać i łaskawie jeszcze pozwolili wybrać kolor wnętrza po tym jak podnieśli ceny. Beemkowy individual to nie jest. A te 5 lat gwarancji wygląda licho przy utracie wartości. Jeszcze do tego jak sobie zdasz sprawę z tego że to jest wybór pomiędzy autem które jest prawie szczytowym sportowym samochodem, a mazdą mx5 no to już w ogóle zaczyna być trudno usprawiedliwiać cenęWojtek Wawa pisze: ↑16 lip 2021, 11:14Tytussr,
No widzisz, nowy versus uzywany - to nie jest duzy wybor, dla ITCT to akurat jasne. Fajnie kupic samochod pod siebie, a nie po kims. Plus 5 lat gwarancji.
Jak nie kupować MX-5 (wg. społeczności)
Czyli dlaczego z kalkulatorem w ręku nie każdy samochód można kupić...
Moderator: Moderatorzy
Ostatnio zmieniony 16 lip 2021, 11:32 przez D4C, łącznie zmieniany 1 raz.
Czy możecie potwierdzić, że rekomendowanym paliwem jest 95 a nie 98? Nie mogę znaleźć instrukcji obsługi w pdf dla ND2.
Jest też opcja kupna używanego auta, mega zadbanego 2-3 letniego od pierwszego właściciela, salon Polska. Zobaczymy jak się to wszystko ułoży. Życie płata figle.
Gwarancja 5 lat, a nie 3 lata?
PS. Widziałem przed godziną białą ND w Cieszynie - fajnie się prezentowała.
Jest też opcja kupna używanego auta, mega zadbanego 2-3 letniego od pierwszego właściciela, salon Polska. Zobaczymy jak się to wszystko ułoży. Życie płata figle.
Gwarancja 5 lat, a nie 3 lata?
PS. Widziałem przed godziną białą ND w Cieszynie - fajnie się prezentowała.
Już nie przesadzajcie (a w zasadzie jeden kolega) z tym, że w nowych cenach nikt tego auta nie kupi (o ironio, opinia głoszona w temacie o zakupie właśnie takiego auta ). W praktyce przed podwyżką i tak praktycznie nikt nie kupował najtańszej wersji (ja to zrobiłem i musiałem specjalnie zamawiać - podobno byłem jedyny). A więc w praktyce to podwyżka ze 120-130k na okolice 150k. Nie sądzę, żeby z tego powodu nagle nikt nie był tym autem zainteresowany. To nie jest wóz kupowany typowo „tabelkowo”, ani za ostatnie pieniądze.
Przejedź się koniecznie tym autem. Albo się zakochasz, albo będziesz wiedział że to nie to. Tą jakością (np lakier wrzucany kilka stron wcześniej) się nie przejmuj, nie o to chodzi w tym aucie. Ja po 1,5 roku mam wyszlifowany lakier pod klamką kierowcy, trochę odprysków, kompletnie pokorodowany tłumik końcowy - na takie rzeczy trzeba umieć przymknąć oko i delektować się jazdą
Przejedź się koniecznie tym autem. Albo się zakochasz, albo będziesz wiedział że to nie to. Tą jakością (np lakier wrzucany kilka stron wcześniej) się nie przejmuj, nie o to chodzi w tym aucie. Ja po 1,5 roku mam wyszlifowany lakier pod klamką kierowcy, trochę odprysków, kompletnie pokorodowany tłumik końcowy - na takie rzeczy trzeba umieć przymknąć oko i delektować się jazdą
ND2 na tor i nie tylko http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2114
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Ale, ale, ale... Jednak te beżowe fotele, to powinny być welurkiem wykończone. W wozie, który spędza życie na słońcu tak to powinno wyglądać!
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2150
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Mazda oferuje przedłużenie pełnej lub częściowej gwarancji o dodatkowe 2 lata. Koszt nieduży, można wyrwać w ramach rabatu.
Co do paliwa temat rzeka. Nie chcę nowej burzy. Ale obiektywnie zawsze więcej na hamowni pokazują egzemplarze na 98
Co do paliwa temat rzeka. Nie chcę nowej burzy. Ale obiektywnie zawsze więcej na hamowni pokazują egzemplarze na 98
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
W kwestii formalnej - to nie jest gwarancja. To jest ubezpieczenie, na które umowę zawierasz z zupełnie "zewnętrzną firmą".Wojtek Wawa pisze: ↑16 lip 2021, 22:11Mazda oferuje przedłużenie pełnej lub częściowej gwarancji o dodatkowe 2 lata. Koszt nieduży, można wyrwać w ramach rabatu.
Stockowe?Co do paliwa temat rzeka. Nie chcę nowej burzy. Ale obiektywnie zawsze więcej na hamowni pokazują egzemplarze na 98
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2150
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Tak
- flatline
- Donator
- Posty: 2199
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
O, to ciekawe, masz gdzieś jakoś link do kresek stock@pb98 vs pb95?
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2150
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
O Boże nie róbmy tego. Było po 100 postów kilka razy. Nie będę 4. raz dawał tych samych linków. Kto obserwuje na insta MMRSa ten widział dość stockowych wykresów ND i nie było takiej na 98 która miała niższą moc od 95.
Do tego badania w USA mazdy 3 z tym silnikiem.
Sam chciałem zrobić dla siebie takie porównanie, ale nie mam serca oszczędzać 10 zł na baku samochodu, który kocham. I jakoś nie mam czasu na hamownię po raz drugi. Ale jakby kiedyś ktoś chciał porównania i weźmie na siebie organizację, możemy się spotkać w jakiś weekend.
Do tego badania w USA mazdy 3 z tym silnikiem.
Sam chciałem zrobić dla siebie takie porównanie, ale nie mam serca oszczędzać 10 zł na baku samochodu, który kocham. I jakoś nie mam czasu na hamownię po raz drugi. Ale jakby kiedyś ktoś chciał porównania i weźmie na siebie organizację, możemy się spotkać w jakiś weekend.
- flatline
- Donator
- Posty: 2199
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
Ech, na spokojnie - pytam, bo śledzę poczynania mmrsa i disi i widziałem tylko jeden wykres stockowej ND1 na 98 z konkretnym wynikiem (175km), ale nie ma pomiaru dla 95 tego samego egzemplarza.Wojtek Wawa pisze:O Boże nie róbmy tego. Było po 100 postów kilka razy. Nie będę 4. raz dawał tych samych linków. Kto obserwuje na insta MMRSa ten widział dość stockowych wykresów ND i nie było takiej na 98 która miała niższą moc od 95.
Do tego badania w USA mazdy 3 z tym silnikiem.
Sam chciałem zrobić dla siebie takie porównanie, ale nie mam serca oszczędzać 10 zł na baku samochodu, który kocham. I jakoś nie mam czasu na hamownię po raz drugi. Ale jakby kiedyś ktoś chciał porównania i weźmie na siebie organizację, możemy się spotkać w jakiś weekend.
Poza tym najpierw potwierdzasz, że 98 daje więcej niż 95, powyżej piszesz, 98 nie obniża mocy. Nie śledzę aktualnie super uważnie forum, stąd moje pytanie o konkretne porównanie - możesz po prostu dać linka do tematu, gdzie było to przerabiane - zawsze chętnie się doedukuję.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2150
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Coś takiego zrobili Amerykanie
http://newsroom.aaa.com/download/9650/
Terminator odpisze, że to za mała próba i się zacznie.
Każdy ma rację, poza tym że nie spotkałem nd na 95 w serii z lepszymi kreskami od egzemplarzy na 98. Czyli 13:1 jednak działa zgodnie z intuicją.
http://newsroom.aaa.com/download/9650/
Terminator odpisze, że to za mała próba i się zacznie.
Każdy ma rację, poza tym że nie spotkałem nd na 95 w serii z lepszymi kreskami od egzemplarzy na 98. Czyli 13:1 jednak działa zgodnie z intuicją.
Nieprawda, w 2019 roku to się zmieniło. Ja zamawiałem auto jakoś w pierwszej połowie 2019 (odbiór październik 2019) i miałem już normalną przedłużoną gwarancję, fabryczna gwarancja na 5 lat. Właśnie w 2019 to się zmieniło.TerminatorPi pisze: ↑16 lip 2021, 22:14W kwestii formalnej - to nie jest gwarancja. To jest ubezpieczenie, na które umowę zawierasz z zupełnie "zewnętrzną firmą".Wojtek Wawa pisze: ↑16 lip 2021, 22:11Mazda oferuje przedłużenie pełnej lub częściowej gwarancji o dodatkowe 2 lata. Koszt nieduży, można wyrwać w ramach rabatu.
ND2 na tor i nie tylko http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Panowie, spokojnie. Nie pytałem na jakim paliwie ma więcej mocy tylko co jest na ten temat napisane w instrukcji.
Jeżdżę wyłącznie na Shell V-power 95 i nie ukrywam, że chciałbym aby tak zostało. Dlatego nie uśmiecha mi się lać 98mki z innej stacji. Na Shell V-power Racing 100 oktanow szkoda pieniędzy, poza tym dostępność niska.
Jeżdżę wyłącznie na Shell V-power 95 i nie ukrywam, że chciałbym aby tak zostało. Dlatego nie uśmiecha mi się lać 98mki z innej stacji. Na Shell V-power Racing 100 oktanow szkoda pieniędzy, poza tym dostępność niska.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
A to przepraszam. Musiało się rzeczywiście zmienić w takim razie.pawel934 pisze: ↑17 lip 2021, 0:20Nieprawda, w 2019 roku to się zmieniło. Ja zamawiałem auto jakoś w pierwszej połowie 2019 (odbiór październik 2019) i miałem już normalną przedłużoną gwarancję, fabryczna gwarancja na 5 lat. Właśnie w 2019 to się zmieniło.TerminatorPi pisze: ↑16 lip 2021, 22:14W kwestii formalnej - to nie jest gwarancja. To jest ubezpieczenie, na które umowę zawierasz z zupełnie "zewnętrzną firmą".Wojtek Wawa pisze: ↑16 lip 2021, 22:11Mazda oferuje przedłużenie pełnej lub częściowej gwarancji o dodatkowe 2 lata. Koszt nieduży, można wyrwać w ramach rabatu.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Instrukcja mówi tyle.ICTC pisze: ↑17 lip 2021, 4:39Panowie, spokojnie. Nie pytałem na jakim paliwie ma więcej mocy tylko co jest na ten temat napisane w instrukcji.
Jeżdżę wyłącznie na Shell V-power 95 i nie ukrywam, że chciałbym aby tak zostało. Dlatego nie uśmiecha mi się lać 98mki z innej stacji. Na Shell V-power Racing 100 oktanow szkoda pieniędzy, poza tym dostępność niska.
A współczesny silnik "jakoś" i na 78 pewnie by pojechał
Ale oficjalnie silnik jest pod 95.
- Spaniard
- Donator
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
- Model: NC
- Wersja: 2.0 AT
- Lokalizacja: Piaseczno
Nie szkoda, mam auto wystrojone na tym złocie (wczoraj 6,63 zł/l) i jest różnica względem tradycyjnej benzyny, ale powinno się wystroić żeby było najlepiej. Do serii lałbym zwykłe 98 nie ze względu na oktany, ale dodatki uszlachetniające i konserwujące silnik.ICTC pisze: ↑17 lip 2021, 4:39Panowie, spokojnie. Nie pytałem na jakim paliwie ma więcej mocy tylko co jest na ten temat napisane w instrukcji.
Jeżdżę wyłącznie na Shell V-power 95 i nie ukrywam, że chciałbym aby tak zostało. Dlatego nie uśmiecha mi się lać 98mki z innej stacji. Na Shell V-power Racing 100 oktanow szkoda pieniędzy, poza tym dostępność niska.
@TerminatorPi, dzięki.
@Spaniard, jeśli jest wgrana mapa pod konkretne paliwo to ma to sens.
Shell V-power 95 ma świetne dodatki a ponadto silniki pracują na nim wyjątkowo gładko. Testowałem 98 z Orlen, Lotos, BP, Statoil - wolę 95 od Shell. No ale to ja, Wam może odpowiadać inny produkt.
OK, to jeszcze zapytam o zalecany olej (klasę lepkości) dla ND2. Po cichu liczę, że nie 0w20...
@Spaniard, jeśli jest wgrana mapa pod konkretne paliwo to ma to sens.
Shell V-power 95 ma świetne dodatki a ponadto silniki pracują na nim wyjątkowo gładko. Testowałem 98 z Orlen, Lotos, BP, Statoil - wolę 95 od Shell. No ale to ja, Wam może odpowiadać inny produkt.
OK, to jeszcze zapytam o zalecany olej (klasę lepkości) dla ND2. Po cichu liczę, że nie 0w20...
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Dziękuję, poszukam raz jeszcze. Czyli zalewają w fabryce 0w20 ale dopuszczają 5w30 - OK.
Coby nie być gołosłownym - akurat wczoraj po wyjeździe montowałem z powrotem głośniejszy wydech, wrzucam kilka fotek seryjnego, auto z końcówki 2019, zwykle garażowane Podejrzewam, że przyczyną może być sporo upalania, a co za tym idzie nagrzewania się tłumika (co oczywiście nie usprawiedliwia faktu!).pawel934 pisze: ↑16 lip 2021, 13:40
Przejedź się koniecznie tym autem. Albo się zakochasz, albo będziesz wiedział że to nie to. Tą jakością (np lakier wrzucany kilka stron wcześniej) się nie przejmuj, nie o to chodzi w tym aucie. Ja po 1,5 roku mam wyszlifowany lakier pod klamką kierowcy, trochę odprysków, kompletnie pokorodowany tłumik końcowy - na takie rzeczy trzeba umieć przymknąć oko i delektować się jazdą
ND2 na tor i nie tylko http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
-
- Posty: 552
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Dla mnie to abstrakcja 170k za samochód który parę lat temu w salonie kosztował 100-110k. Na zagranicznych forach płaczą, że nieadekwatnie drogo, a tu hurra, taniej nie będzie. Ja nie wiem, ale wydać roczną pensję na samochód to jakaś masakra. Widzę tu tylko jakiś leasing i nabijanie kosztów jak kogoś bolą podatki
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
Taniej nie będzie. Będzie drożej. Poczytaj sobie o Fit-For-55: https://gospodarka.dziennik.pl/news/art ... ejska.htmltytusr pisze: ↑17 lip 2021, 21:16Dla mnie to abstrakcja 170k za samochód który parę lat temu w salonie kosztował 100-110k. Na zagranicznych forach płaczą, że nieadekwatnie drogo, a tu hurra, taniej nie będzie. Ja nie wiem, ale wydać roczną pensję na samochód to jakaś masakra. Widzę tu tylko jakiś leasing i nabijanie kosztów jak kogoś bolą podatki
To jest już wojna ale na nasze szczęście bardziej handlowa niż realna.
Ja ostatnio kupiłem skuter. Jechałem po niego przez pół Polski. Nawet nie pomyślałem, żeby zapytać czy mi coś opuszczą. Za mną było z 10 osób. Wszystkie modele tego skutera zostały sprzedane w 2 tygodnie w całej Polsce. Następne może przyjadą we wrześniu, a może nie.
Musiałem kupić wkładkę do zamka do drzwi. Dzwonię do paru firm i słyszę - są opóźnienia - czas oczekiwania 5-6 tygodni minimum.
To samo ze wszystkim innym - samochody, rowery etc.
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 749
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Jeśli dobrze pamiętam z zajęć o paliwach nie ma ŻADNYCH zasad i reguł od kiedy paliwo jest "utlimate/v-power/wincyj+lepiej". Także tego ... na jakieś łaski ze strony koncernów bym nie liczył
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
-
- Posty: 552
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Patrzę na zdjęcie i w pierwszej chwili: całkiem nieźle w tym NB utrzymał się tłumik, potem doczytuje: auto z 2019, jeszcze raz patrzę na cenę katalogowa i ide płakać.pawel934 pisze: ↑17 lip 2021, 13:16
Coby nie być gołosłownym - akurat wczoraj po wyjeździe montowałem z powrotem głośniejszy wydech, wrzucam kilka fotek seryjnego, auto z końcówki 2019, zwykle garażowane Podejrzewam, że przyczyną może być sporo upalania, a co za tym idzie nagrzewania się tłumika (co oczywiście nie usprawiedliwia faktu!).
Wiecie co, przynajmniej Skoda czy VW za 150k zazwyczaj po 3 latach wyglądają znacznie lepiej od spodu. Tu nie cena za mx-5 jest największym problemem tylko wątpliwa jakość towaru, który otrzymujemy za 150k lub 170 z dodatkami
Nawet Dacia nauczyła się zabezpieczać auta antykorozyjnie/ używać do produkcji adekwatnych materiałów. Nie ogranicza się ten temat do tłumika
Ostatnio zmieniony 18 lip 2021, 5:39 przez tytusr, łącznie zmieniany 1 raz.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
@Tytusr, jakie 170k? Podstawka 143k plus 10k moja konfiguracja.
Jak na forum miłośników MX-5 jest tu sporo osób które lubują się w obrzydzaniu innym zakupu.
Myślicie, że pasują mi te ceny? Albo zapłacę tyle ile żądają albo nie będę miał nowego auta. Starego strupa nie kupię bo i po co skoro mam już takiego staruszka weekendowego mocno doinwestowanego...
Możecie sobie protestować, marudzić, stękać, kwękać nic to nie zmieni. Samochody będą już tylko droższe, a najpóźniej za kilkanaście lat w ogóle nie będzie można kupić spalinowego. W Norwegii już za 4 lata.
Wybaczcie ton, musiałem.
Jak na forum miłośników MX-5 jest tu sporo osób które lubują się w obrzydzaniu innym zakupu.
Myślicie, że pasują mi te ceny? Albo zapłacę tyle ile żądają albo nie będę miał nowego auta. Starego strupa nie kupię bo i po co skoro mam już takiego staruszka weekendowego mocno doinwestowanego...
Możecie sobie protestować, marudzić, stękać, kwękać nic to nie zmieni. Samochody będą już tylko droższe, a najpóźniej za kilkanaście lat w ogóle nie będzie można kupić spalinowego. W Norwegii już za 4 lata.
Wybaczcie ton, musiałem.
-
- Posty: 552
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Tylko droższe? Przypomnę rok 2008, 2009. Załamanie sprzedaży doprowadziło do spadku cen po 20-25 procent. Wystarczyło przestać kupować drożyznę. Szczególnie jeśli ktoś ma już czym jeździć to powinien odłożyć zakupy w czasie. Dotyczy to wszystkich zakupów, które zostały dotknięte covidowym przerwaniem łańcuchów dostaw. Z drugiej strony Mazda tak naprawdę na razie jedynie offsetowala niedostosowanie się do norm emisji CO2, więc nie zdziwię się, jak model 2022 będzie kosztował bazowe 180k. Może wtedy dorzuca gumowe dywaniki żeby usprawiedliwić wzrost cenyICTC pisze: ↑18 lip 2021, 5:38@Tytusr, jakie 170k? Podstawka 143k plus 10k moja konfiguracja.
Możecie sobie protestować, marudzić, stękać, kwękać nic to nie zmieni. Samochody będą już tylko droższe, a najpóźniej za kilkanaście lat w ogóle nie będzie można kupić spalinowego. W Norwegii już za 4 lata.
Wybaczcie ton, musiałem.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Olej.ICTC pisze: ↑18 lip 2021, 5:38@Tytusr, jakie 170k? Podstawka 143k plus 10k moja konfiguracja.
Jak na forum miłośników MX-5 jest tu sporo osób które lubują się w obrzydzaniu innym zakupu.
Myślicie, że pasują mi te ceny? Albo zapłacę tyle ile żądają albo nie będę miał nowego auta. Starego strupa nie kupię bo i po co skoro mam już takiego staruszka weekendowego mocno doinwestowanego...
Możecie sobie protestować, marudzić, stękać, kwękać nic to nie zmieni. Samochody będą już tylko droższe, a najpóźniej za kilkanaście lat w ogóle nie będzie można kupić spalinowego. W Norwegii już za 4 lata.
Wybaczcie ton, musiałem.
Jak i my olewamy.
Ja też tego nie rozumiem, ale widocznie są tacy, co lubią nie dość, że sobie pie... psuć humor (robiąc coś, co ewidentnie kłuje w tyłek - na przykład jeździć samochodem, którego nie lubią), to jeszcze lepiej im się robi, jak pie... go innym.
Jest to mikroskopijna część forum / społeczności, ale czasami najgłośniejsza.
Serio.
Olej.
Chcesz namiastkę nas, to nie po postach, a po tym co robimy jak się spotykamy nas poznasz
Zobacz filmiki / zdjęcia ze spotów / zlotów.
Pasterka na Święta.
Odłam debili z rollbarami i semislickami też fenomenalna grupa - hasło: Miata Challenge.
P.S. Tutaj tak naprawdę nikt nie lubi narzekających. Zupełnie nie współgra to z tym modelem samochodu.
Jak już napisałem: nie dla każdego fura.
Moja połowica (jeździ NCFL'em) dobre porównanie dała: MX-5 to trochę jak snowboard - jak załapiesz, to będziesz się mega bawić. Jak nie, to będziesz jechał wkur... że Ciebie sanki wyprzedzają.
- Spaniard
- Donator
- Posty: 641
- Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
- Model: NC
- Wersja: 2.0 AT
- Lokalizacja: Piaseczno
W dzisiejszych czasach to już tylko ratą leasingową należy kupować a same auta trwalsze nie będą. Produkcja na lata opłaca się mniej. Materiały do elektryków są drogie, trzeba odzyskiwać. Chyba wszystko zmierza do formuły używania bez prawa własności i wymiany kiedy tam producent sobie wymyśli.
Aktualne wzrosty to chyba jednak efekt norm emisji. Maździe która może sprzedać określoną liczbę aut (limity emisji), opłaca się opylić w Europie więcej innego/innych modeli bo zarabiają na nich więcej niż na ND , więc hamują popyt poprzez podniesienie cen modeli mniej marżowych?
Aktualne wzrosty to chyba jednak efekt norm emisji. Maździe która może sprzedać określoną liczbę aut (limity emisji), opłaca się opylić w Europie więcej innego/innych modeli bo zarabiają na nich więcej niż na ND , więc hamują popyt poprzez podniesienie cen modeli mniej marżowych?
Są karty specyfikacji i deklarują w nich liczbę oktanową a co do nazw to zgadzam się że to nomenklatura handlwa a nie techniczna.Konioczynka pisze: ↑17 lip 2021, 22:14Jeśli dobrze pamiętam z zajęć o paliwach nie ma ŻADNYCH zasad i reguł od kiedy paliwo jest "utlimate/v-power/wincyj+lepiej". Także tego ... na jakieś łaski ze strony koncernów bym nie liczył
- pavlacos
- Donator
- Posty: 685
- Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
- Model: NC
- Wersja: Koksed by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Hehe niezłe dywagacje
Jak dla mnie biały z czerwonym wnętrzem, czy niebieski z białym - rewelacja
Olałbym recaro, bo jest czarne, a ja lubię takie dziwne zestawienia, skoro kolory są z palety sedanów /suvow
Czerwony, nie dlatego że jest wiele Mx, tylko co druga nowa Mazda taka
Biała skóra? Nie wiem jak w aucie ale ja mam biała kurtę na moto
Ile się na słuchałem, że będzie żółta i zużyta, parę lat i jak, nówka - kwestia konserwacji, może też jakości
Ogólnie może nowe Mx, to jest jakościowo takie se itd
Ale ja widzę ile jest progresu od NC do NCfl i do ND w kwestii wnętrza, a rdza cóż tttm
A stare roadstery triumpha czy fiata, paźdierz na maksa a szły jak ciepłe bulki
Więc o co tu tak naprawde chodzi...
Ostatnio kolega sobie kupił nowe ducati (cena niewiele niższa niz Mx)
Rozsypał się silnik po pół roku (jadł olej, brzmi znajomo? ) .... wiecie co mi powiedzial:
UJ z tym to ducati, wybaczasz mu wszystko jak wsiadasz i czujesz jak to jedzie
Myślę że z Mx jest podobnie
Oczywiście można uturbic lanosa i też piknie, co kto lubi...
Także będziesz pan zadowolony, pozazdrościć bogatosci i liczmy ze i fantazji
Jak dla mnie biały z czerwonym wnętrzem, czy niebieski z białym - rewelacja
Olałbym recaro, bo jest czarne, a ja lubię takie dziwne zestawienia, skoro kolory są z palety sedanów /suvow
Czerwony, nie dlatego że jest wiele Mx, tylko co druga nowa Mazda taka
Biała skóra? Nie wiem jak w aucie ale ja mam biała kurtę na moto
Ile się na słuchałem, że będzie żółta i zużyta, parę lat i jak, nówka - kwestia konserwacji, może też jakości
Ogólnie może nowe Mx, to jest jakościowo takie se itd
Ale ja widzę ile jest progresu od NC do NCfl i do ND w kwestii wnętrza, a rdza cóż tttm
A stare roadstery triumpha czy fiata, paźdierz na maksa a szły jak ciepłe bulki
Więc o co tu tak naprawde chodzi...
Ostatnio kolega sobie kupił nowe ducati (cena niewiele niższa niz Mx)
Rozsypał się silnik po pół roku (jadł olej, brzmi znajomo? ) .... wiecie co mi powiedzial:
UJ z tym to ducati, wybaczasz mu wszystko jak wsiadasz i czujesz jak to jedzie
Myślę że z Mx jest podobnie
Oczywiście można uturbic lanosa i też piknie, co kto lubi...
Także będziesz pan zadowolony, pozazdrościć bogatosci i liczmy ze i fantazji
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą