Jak nie kupować MX-5 (wg. społeczności)
Czyli dlaczego z kalkulatorem w ręku nie każdy samochód można kupić...
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Ja tylko powiem tak. Ci co najdłużej tutaj na forum rozkminiaja zakupy samochodu, konfigurują, kombinują z ceną, momentem zakupu itp, kończą w salonie VW z Pasatem. Każdy dochodzi po prostu do racjonalnych wniosków. To tak jak romans 40 latka. Jeśli ktoś przegapi moment to już się nie zdarzy
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
Bardzo możliwe, jestem skłonny w to uwierzyć. Sam nie kryję się z tym, że ND jest jedną z trzech opcji. Wprawdzie najbardziej prawdopodobną ale...
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Ale w sumie to też jest wartość dodana. Lepiej pogadać z ludźmi, przemyśleć sprawę dwa, czy trzy razy i w końcu zrezygnować, niż wywalić 150koła, a potem pluć sobie w brodę, że to nie to.tytusr pisze: ↑15 lip 2021, 6:21Ja tylko powiem tak. Ci co najdłużej tutaj na forum rozkminiaja zakupy samochodu, konfigurują, kombinują z ceną, momentem zakupu itp, kończą w salonie VW z Pasatem. Każdy dochodzi po prostu do racjonalnych wniosków. To tak jak romans 40 latka. Jeśli ktoś przegapi moment to już się nie zdarzy
Miata nie jest dla wszystkich. I to nie chodzi o żaden elityzm. Po prostu nie każdemu odpowiada.
- Frosty
- Posty: 345
- Rejestracja: 30 paź 2019, 11:47
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Phoenix
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Powiem Ci, że którego auta nie wybierzesz, wejdziesz w fajną społeczność. Mam stały kontakt z chłopakami od Toyobaru w 3M, mimo iż finalnie kupiłem co innego. Pomagali mi szukać ciekawych aut, pokazali swoje, jesteśmy w stałym kontakcie. Wcześniej rozważałem leasing na i30N i też bardzo fajni ludzie. Także na co nie padnie, to będziesz Pan zadowolony. Kibicuje byś kupił Miatkę oczywiście
@TerminatorPi, oczywiście. Dlatego pomimo tego, że może sam zakup to odległa przyszłość postanowiłem pociągnąć Was za język. W międzyczasie czytam wątki z działów technicznych.
@Frosty, właśnie miałem pisać, że cierpliwe znosicie moje marudzenie, wypytywanie o to samo po dwa razy itd. Dziękuję. Też uważam, że będę zadowolony cokolwiek nie kupię. Prosty ze mnie facet, nie jestem zamożny - nie myślę o markach premium bo i po co? Zawsze preferowałem japońską motoryzację. Dla mnie MX-5 czy GR86 to spełnienie motoryzacyjnych marzeń. i20N odstaje, ale z tego co czytam i oglądam na YT to też fajne auto. Pomimo porównywalnych, czy nawet ciut lepszych osiągów nie może się z tą dwójką równać, w końcu to tylko usportowione auto miejskie. Mazda i Toyota to w zamyśle "auta kierowcy" z prawdziwego zdarzenia. Ładnie przejdą próbę czasu.
Konfigurację mam już obczajoną. Snowflake White, czarny dach, standardowe felgi, pakiet Recaro i gumowe dywaniki. Życie pokaże co z tego wyniknie. Dzięki za pomoc.
@Frosty, właśnie miałem pisać, że cierpliwe znosicie moje marudzenie, wypytywanie o to samo po dwa razy itd. Dziękuję. Też uważam, że będę zadowolony cokolwiek nie kupię. Prosty ze mnie facet, nie jestem zamożny - nie myślę o markach premium bo i po co? Zawsze preferowałem japońską motoryzację. Dla mnie MX-5 czy GR86 to spełnienie motoryzacyjnych marzeń. i20N odstaje, ale z tego co czytam i oglądam na YT to też fajne auto. Pomimo porównywalnych, czy nawet ciut lepszych osiągów nie może się z tą dwójką równać, w końcu to tylko usportowione auto miejskie. Mazda i Toyota to w zamyśle "auta kierowcy" z prawdziwego zdarzenia. Ładnie przejdą próbę czasu.
Konfigurację mam już obczajoną. Snowflake White, czarny dach, standardowe felgi, pakiet Recaro i gumowe dywaniki. Życie pokaże co z tego wyniknie. Dzięki za pomoc.
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Niech ktoś mi znajdzie wątek jak koleś kupował od NB do ND przez rok (używane), od total stock po turbione na gwincie, odkladal zakup na odpowiedni moment, na po zimie, aż w końcu napisał, że kupił 5 drzwiowa astrę czy innego passata w kombi.
Nie chcę nikogo martwić, ale mx-5 nikt nie kupi przy tej cenie jak się dłużej zastanowi. To po prostu pieniądz w błoto
Nie chcę nikogo martwić, ale mx-5 nikt nie kupi przy tej cenie jak się dłużej zastanowi. To po prostu pieniądz w błoto
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 740
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: Na odwyku
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
tytusr pisze: ↑15 lip 2021, 12:14Niech ktoś mi znajdzie wątek jak koleś kupował od NB do ND przez rok (używane), od total stock po turbione na gwincie, odkladal zakup na odpowiedni moment, na po zimie, aż w końcu napisał, że kupił 5 drzwiowa astrę czy innego passata w kombi.
Nie chcę nikogo martwić, ale mx-5 nikt nie kupi przy tej cenie jak się dłużej zastanowi. To po prostu pieniądz w błoto
viewtopic.php?p=531310#p531310
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
NBFL 1.6 => NCFL 2.0
- Frosty
- Posty: 345
- Rejestracja: 30 paź 2019, 11:47
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Phoenix
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
No to Twoje wnioski, sprzeczne ze wszystkimi nowymi ND które widuje w 3M na spotach. Ja gdybym szukał auta na lata nowego, miał budżet to chętnie bym kupił ND. Taniej już nie będzie. Będzie drożej, włącznie z ładnymi używkami. Alternatywą jest dla mnie GRka. Chociaż nie ukrywam, Nki Hyundaia są naprawdę fajne. To jak bokiem można te auta stawiać w zakrętach to poezja, a mowa o FWD. Także wszystkie opcje ciekawe (wnętrze w Mazdach najładniejsze ).tytusr pisze: ↑15 lip 2021, 12:14Niech ktoś mi znajdzie wątek jak koleś kupował od NB do ND przez rok (używane), od total stock po turbione na gwincie, odkladal zakup na odpowiedni moment, na po zimie, aż w końcu napisał, że kupił 5 drzwiowa astrę czy innego passata w kombi.
Nie chcę nikogo martwić, ale mx-5 nikt nie kupi przy tej cenie jak się dłużej zastanowi. To po prostu pieniądz w błoto
To co , że ktoś szukał auta a wybrał coś innego? Normalka Nie zmienia to faktu, że ja osobiście chętnie doradzę. Może w 2022 będziemy mieli kolejnego aktywnego Miatowicza
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Głupie pytanie - po co stawiać FWD bokiem?
@Frosty, żałuję że nie zarejestrowałem się wcześniej. Umknął mojej uwadze zlot w Cieszynie, rzut beretem ode mnie.
@TerminatorPi, dla frajdy. Nki to bardzo fajne auta. Szczególnie mniejsze i20N. i30N w automacie to ciężkie bydle. +300kg.
@TerminatorPi, dla frajdy. Nki to bardzo fajne auta. Szczególnie mniejsze i20N. i30N w automacie to ciężkie bydle. +300kg.
-
- Posty: 542
- Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
- Model: NC FL
- Wersja: 20th anniversary
- Lokalizacja: Szczyrk
- Kontakt:
Nowe? A z cennika 2021 bo to akurat zmienia wszystko. Założę się że wszytko to 2020 lub starsze. Wtedy to auto miało jeszcze sens. Oczywiście, że taniej nie będzie. Po prostu ludzie wybiorą inne samochody w tej cenie
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm
- Frosty
- Posty: 345
- Rejestracja: 30 paź 2019, 11:47
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Phoenix
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Jak pytasz to raczej nigdy nie stawiales mega frajda jak tył ucieka, a przód ze szperą ciągnie. Dzisiejsze FWD to zupełnie inna bajka.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Owszem, nie stawiałem. Aż mi się przypomina wiekowy już mem "przypominamy, że pałowanie golfa na ręcznym to nie drift"
Dlatego pytam.
- Frosty
- Posty: 345
- Rejestracja: 30 paź 2019, 11:47
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Phoenix
- Lokalizacja: Gdynia
- Kontakt:
Huehue, no wiadomo, wiem o czym mówisz. Ale to już troszkę inne realia, i30N pięknie się slizga. Kiedyś byłem antyfanem FWD, dzisiejszy Civic Type R czy Nki mnie wyleczyły teraz do kolekcji dochodzi nowy Golf GTi którego mocno poprawili i wszystkie recenzje mówią o aucie na poziomie porównywalnym to Type Ra, bez uciekającego przodu, z tyłem który lubi sobie uciec.TerminatorPi pisze: ↑15 lip 2021, 14:36Owszem, nie stawiałem. Aż mi się przypomina wiekowy już mem "przypominamy, że pałowanie golfa na ręcznym to nie drift"
Dlatego pytam.
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2148
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
tytussr,
cennik zostal zmieniony przed 2020 rokiem, wiec musialyby to byc ostatnie egzemplarze 2019, by zalapac sie na dobre ceny. Pod Stadionem nawet poznalem wlasciciela ostatniej, ktora w starej cenie doplynela do Polski.
Wszystko kupione w ostatnie prawie 2 lata, ma juz ceny "urynkowione". Ten RF na BBSach to na 99% samochod z nowymi cenami - w tej konfiguracji pewnie za 170 k zl. Co jest lepszego na rynku za te pieniadze, jesli lubimy sportowe samochody? ICTC,
A co do i30N, na moim osiedlu widzialem taka na torowych michelinach. To pokazuje, jakie swiry tym jezdza. Ale pelna zgoda, po co komus funcar z FWD jak za te same pieniadze jest RWD ze szpera. TerminatorPi,
Co do driftu w FWD - to jest zupelnie inny poziom niz w mx5 ze szpera - to trzeba umiec, to tez kombinacja ciut za duzej predkosci wejscia w zakret z chirurgiczna precyzja sterowania gazem i kierownica. To bylo niesamowite wyzwanie.
Ten stary tekst "golf na recznym to nie drift" swiadczy o ogolnym poziomie kierowcow w Polsce - baaaaaardzo niskim, bo skoro to ludzi smieszylo, to nie mieli pojecia, jak latwo driftowac w rwd w porownaniu z fwd.
cennik zostal zmieniony przed 2020 rokiem, wiec musialyby to byc ostatnie egzemplarze 2019, by zalapac sie na dobre ceny. Pod Stadionem nawet poznalem wlasciciela ostatniej, ktora w starej cenie doplynela do Polski.
Wszystko kupione w ostatnie prawie 2 lata, ma juz ceny "urynkowione". Ten RF na BBSach to na 99% samochod z nowymi cenami - w tej konfiguracji pewnie za 170 k zl. Co jest lepszego na rynku za te pieniadze, jesli lubimy sportowe samochody? ICTC,
A co do i30N, na moim osiedlu widzialem taka na torowych michelinach. To pokazuje, jakie swiry tym jezdza. Ale pelna zgoda, po co komus funcar z FWD jak za te same pieniadze jest RWD ze szpera. TerminatorPi,
Co do driftu w FWD - to jest zupelnie inny poziom niz w mx5 ze szpera - to trzeba umiec, to tez kombinacja ciut za duzej predkosci wejscia w zakret z chirurgiczna precyzja sterowania gazem i kierownica. To bylo niesamowite wyzwanie.
Ten stary tekst "golf na recznym to nie drift" swiadczy o ogolnym poziomie kierowcow w Polsce - baaaaaardzo niskim, bo skoro to ludzi smieszylo, to nie mieli pojecia, jak latwo driftowac w rwd w porownaniu z fwd.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Trochę odpływamy w OT, ale.Wojtek Wawa pisze: ↑16 lip 2021, 8:22Co do driftu w FWD - to jest zupelnie inny poziom niz w mx5 ze szpera - to trzeba umiec, to tez kombinacja ciut za duzej predkosci wejscia w zakret z chirurgiczna precyzja sterowania gazem i kierownica. To bylo niesamowite wyzwanie.
Ten stary tekst "golf na recznym to nie drift" swiadczy o ogolnym poziomie kierowcow w Polsce - baaaaaardzo niskim, bo skoro to ludzi smieszylo, to nie mieli pojecia, jak latwo driftowac w rwd w porownaniu z fwd.
1) Prawie każdą przednionapędówkę (i nie tylko) możesz postawić bokiem na dohamowaniu przez odciążenie tyłu (co się źle kończy na polskich drogach wśród mistrzów prostej w trzydziestoletnich punto na łysych oponach w deszczu)
2) Każdy samochód można zarzucić, jeśli ma sprawny ręczny.
3) To jest dupa, nie drift. Pokaż mi jak ręcznym pogłębić drift. Nawet przez "weight transfer" (nie wiem jak to dobrze przetłumaczyć po polsku - przeniesienie masy jest idiotycznym terminem) dużo nie nakombinujesz, bo dohamowujesz i zaraz ci się prędkość skończy.
OK, ja rozumiem, że niektórzy to nazywają driftem, ale to jest zupełnie coś innego.
Miałem RWD 231KM, mam 200+KM lekkie FWD ze szperą - zarzucanie dupką było o wiele łatwiejsze (szczególnie w kontroli uślizgu) i przyjemniejsze w RWD. Nie ma co porównywać, nie oznacza to jednak że się nie da czy nie jest to fajne. Tak jak pisał @Frosty zeszperowany przód wyciąga w zakręcie a tył ucieka.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Jeżeli jeszcze nie miałeś okazji jechać bokiem MX-5 to postaraj się nagrać swoją pierwszą reakcję na rondzie z wyłączoną kontrolą.
Moim zdaniem w takich momentach ... i ciasnych górskich serpentynach ... kierownik zdaje sobie sprawy, że ciężko zastąpić MX-5.
Moim zdaniem w takich momentach ... i ciasnych górskich serpentynach ... kierownik zdaje sobie sprawy, że ciężko zastąpić MX-5.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Zdecydowanie musisz.
Moim zdaniem jest to samochód należący do wąskiej grupy fur, które zostały fenomenalnie dobrane pod konkretną kategorię kierowców.
Dla tych, którzy rozumieją od pierwszego kilometra o co chodzi (bawienie się obrotomierzem / nie o szybkość zamykania prędkościomierza, delektowaniem się wiatrem i niebem / nie narzekanie na potarganą fryzurę lub słońce, jazdę bez napinki / aniżeli ścianie się z 10 letnim TDi).
Jeżeli dotarłeś tutaj, to jest spora szansa, że załapiesz się ... wtedy Recaro, Navi, kamery i cupholdery niewiele znaczą (choć Recaro ma głośniki w zagłówkach - a to fajny bajer).
Jest też spora grupa, która widzi sportowy potencjał MX-5.
Tu dyfer, tu skrzynia, tu usztywnienie i samochód im zaczyna bardziej pasować.
I tu można się odnaleźć - MX-5 bardzo lubi szybko jeździć, choć - moim zdaniem - trochę traci swojego charakteru powyżej 120/130 km/h. Ale może zdziadziałem .
No i jest część osób, która ewidentnie uwierzyła w część 'sportowy samochód' w broszurze... no cóż. No można poczuć pewne rozczarowanie.
Dla mnie - każda złotówka władowana w MX-5 przekłada się na szerszy uśmiech z każdego kilometra.
W tym momencie poprzednie 90k vs aktualne 150k to kwestia tego, czy mnie stać, a nie czy mi się opłaca.
Dlatego może spróbuj wyrwać jakąś na weekend lub chociaż jazdę testową. Może kilka wątpliwości rozwieje.
(Jakby w okolicy była posucha, to możesz spróbować skrobnąć do któregoś z naszych partnerskich ASO - może uda się od nich coś wyrwać. Serio - warto przejechać się tym czymś ... bardzo fajne doznanie ).
Moim zdaniem jest to samochód należący do wąskiej grupy fur, które zostały fenomenalnie dobrane pod konkretną kategorię kierowców.
Dla tych, którzy rozumieją od pierwszego kilometra o co chodzi (bawienie się obrotomierzem / nie o szybkość zamykania prędkościomierza, delektowaniem się wiatrem i niebem / nie narzekanie na potarganą fryzurę lub słońce, jazdę bez napinki / aniżeli ścianie się z 10 letnim TDi).
Jeżeli dotarłeś tutaj, to jest spora szansa, że załapiesz się ... wtedy Recaro, Navi, kamery i cupholdery niewiele znaczą (choć Recaro ma głośniki w zagłówkach - a to fajny bajer).
Jest też spora grupa, która widzi sportowy potencjał MX-5.
Tu dyfer, tu skrzynia, tu usztywnienie i samochód im zaczyna bardziej pasować.
I tu można się odnaleźć - MX-5 bardzo lubi szybko jeździć, choć - moim zdaniem - trochę traci swojego charakteru powyżej 120/130 km/h. Ale może zdziadziałem .
No i jest część osób, która ewidentnie uwierzyła w część 'sportowy samochód' w broszurze... no cóż. No można poczuć pewne rozczarowanie.
Dla mnie - każda złotówka władowana w MX-5 przekłada się na szerszy uśmiech z każdego kilometra.
W tym momencie poprzednie 90k vs aktualne 150k to kwestia tego, czy mnie stać, a nie czy mi się opłaca.
Dlatego może spróbuj wyrwać jakąś na weekend lub chociaż jazdę testową. Może kilka wątpliwości rozwieje.
(Jakby w okolicy była posucha, to możesz spróbować skrobnąć do któregoś z naszych partnerskich ASO - może uda się od nich coś wyrwać. Serio - warto przejechać się tym czymś ... bardzo fajne doznanie ).
Akurat był na forum wystawiony cudowny Lotus Elise zdaje się właśnie za około 170k jeśli mnie pamięć nie myli. Mogłeś Wojtku zaznaczyć, że o nowe chodzi, bo wpakowałeś się w pułapkęWojtek Wawa pisze: ↑16 lip 2021, 8:22Co jest lepszego na rynku za te pieniadze, jesli lubimy sportowe samochody?
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2148
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Fajnie, ze Arvi w koncu zabral glos. Male sprostowanie - zwykle fotele nie recaro w ND tez maja te badziwne glosniczki
Ja juz skomentowalem, ze to nie jest jakos super prowadzacy sie samochod, a widac ICTC tego szuka. Gdy napisal, ze nie zalezy mu na skladanym dachu, wtedy pomyslalem, ze w ogole to nie jest woz dla niego.
Ale w sumie ze mna bylo to samo. Mialem kupic NC. Zalozylem tutaj konto, popytalem. Od razu szukalem na allegro stabow z RXa chyba z czerwona kropka:-)
A patrzecie dzis, koza, always top down, unikanie autostrad, 60 kmh na tempomacie i 3 komlpety opon w 4 lata, trakcja niemal zawsze wylaczona. To mial byc dodatkowy samochod, a stal sie moim jedynym.
Wczesniej to prowadzenie mnie do mx5 przyciagnelo, choc nigdy nia nie jezdzilem. A wlasnie styl jazdy, zabawa, wysunely sie na pierwszy plan. Jakby choc troche ND pomodzic, to staje sie dla mnie za szybka, ale to problem wiekszosci obecnych samochodow, ze tylko na torze mozna wykorzystac ich potencjal. ND potrafi jednak zarzucac na seryjnych oponach nawet na suchym. Poprzednia GT86 rowniez to potrafila, nie wiem jak z GR86.
Tytussr,
No widzisz, nowy versus uzywany - to nie jest duzy wybor, dla ITCT to akurat jasne. Fajnie kupic samochod pod siebie, a nie po kims. Plus 5 lat gwarancji.
Ja juz skomentowalem, ze to nie jest jakos super prowadzacy sie samochod, a widac ICTC tego szuka. Gdy napisal, ze nie zalezy mu na skladanym dachu, wtedy pomyslalem, ze w ogole to nie jest woz dla niego.
Ale w sumie ze mna bylo to samo. Mialem kupic NC. Zalozylem tutaj konto, popytalem. Od razu szukalem na allegro stabow z RXa chyba z czerwona kropka:-)
A patrzecie dzis, koza, always top down, unikanie autostrad, 60 kmh na tempomacie i 3 komlpety opon w 4 lata, trakcja niemal zawsze wylaczona. To mial byc dodatkowy samochod, a stal sie moim jedynym.
Wczesniej to prowadzenie mnie do mx5 przyciagnelo, choc nigdy nia nie jezdzilem. A wlasnie styl jazdy, zabawa, wysunely sie na pierwszy plan. Jakby choc troche ND pomodzic, to staje sie dla mnie za szybka, ale to problem wiekszosci obecnych samochodow, ze tylko na torze mozna wykorzystac ich potencjal. ND potrafi jednak zarzucac na seryjnych oponach nawet na suchym. Poprzednia GT86 rowniez to potrafila, nie wiem jak z GR86.
Tytussr,
No widzisz, nowy versus uzywany - to nie jest duzy wybor, dla ITCT to akurat jasne. Fajnie kupic samochod pod siebie, a nie po kims. Plus 5 lat gwarancji.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
No bo sportowy, czyli szybki ... nie?
Nie?!?!?
Ups. Byłem przekonany, że pozostałe nie miały. Nawet dałbym sobie uciąć, że w drugim wynajętym nie było. Dobrze, że nie dałem Mój błąd.Wojtek Wawa pisze: ↑16 lip 2021, 11:14Fajnie, ze Arvi w koncu zabral glos. Male sprostowanie - zwykle fotele nie recaro w ND tez maja te badziwne glosniczki
- flatline
- Donator
- Posty: 2194
- Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom+Recaro
- Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
- Kontakt:
To jeszcze $0.02 co do samochodu pod siebie. ND to nie Audi czy Porsche, nie ma listy opcji jak książka telefoniczna. Ilość kombinacji wyposażenie x kolor jest raczej ograniczona. Ja w sumie nie czuje, że poszedłem na jakiś mega kompromis kupując z rynku wtórnego, mam wszystko co chciałem i szukałem mniej niż tydzień.
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."
Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tsundere - pocket-sized fastback