Serią na tor.
Moderator: Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
Ferodo Premier to najzwyklejszy klocek. To nie jest żadna seria performance. W Twoim doświadczeniu wydaje mi się istotny fakt, że klocki, które miałeś to Textary - nie jesteś pierwszą osobą, od której słyszę, że klocki tej firmy dawały radę nawet na torze (aczkolwiek te opinie dotyczyły właśnie jakiegoś Subaru i 350Z).
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
Ferodo ma 3serie:
Premier - zwyklak
DS Performance (kiedys nazywal sie DS2000, ale zmienili nazwe)- fajny uniwersalny klocek w gory i na mmc, ja sie na nim scigam.
DS2500 - to juz wyczynowy, niektorzy sie na nim wlasnie scigaja w miacie, ja osobiscie nie mam z nim doswiadczenia.
O ile premiera kupisz do wszystkiego to wyzsze serie maja ograniczony asortyment, Wszystko co ferodo oferuje do miat, masz w tym watku: viewtopic.php?f=31&t=22220
Premier - zwyklak
DS Performance (kiedys nazywal sie DS2000, ale zmienili nazwe)- fajny uniwersalny klocek w gory i na mmc, ja sie na nim scigam.
DS2500 - to juz wyczynowy, niektorzy sie na nim wlasnie scigaja w miacie, ja osobiscie nie mam z nim doswiadczenia.
O ile premiera kupisz do wszystkiego to wyzsze serie maja ograniczony asortyment, Wszystko co ferodo oferuje do miat, masz w tym watku: viewtopic.php?f=31&t=22220
- crazydunky
- Posty: 229
- Rejestracja: 25 maja 2009, 20:33
- Model: Inny
- Lokalizacja: Łódź
Jak już o klockach mowa.
Jak ma sie porównanie Ferodo do tych mieszek z Mintex-u? Na stronie pizzabrakes.pl są jakieś wspomnienia porównania ich (mieszanka M1144 "Mieszanka pod względem właściwości plasująca się pomiędzy DS Performance a DS2500 z Ferodo, oraz na poziomie CL RC5+.")
Lepsze byłyby obiektywne
Ktoś na nich jeździł mx5?
Jak ma sie porównanie Ferodo do tych mieszek z Mintex-u? Na stronie pizzabrakes.pl są jakieś wspomnienia porównania ich (mieszanka M1144 "Mieszanka pod względem właściwości plasująca się pomiędzy DS Performance a DS2500 z Ferodo, oraz na poziomie CL RC5+.")
Lepsze byłyby obiektywne

Per aspera
Ad astra
Ad astra
- Alex
- Donator
- Posty: 4740
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
rrutek pisze:Ferodo Premier to najzwyklejszy klocek. To nie jest żadna seria performance. W Twoim doświadczeniu wydaje mi się istotny fakt, że klocki, które miałeś to Textary - nie jesteś pierwszą osobą, od której słyszę, że klocki tej firmy dawały radę nawet na torze (aczkolwiek te opinie dotyczyły właśnie jakiegoś Subaru i 350Z).
ja doskonale wiem ze Premiery to najzwyklejsze klocki - choc sa jeszcze nizsze serie acz niekoniecznie w ksztaltach pasujacych do MX5 - Textary to tez byly zwyklaki. Czas wiec przetestowac jak w MX5 sie sprawdza

Ciekawi mnie jaki wplyw na dzialanie hamulcow ma fakt ilosci tloczkow w zacisku. W Prelude standardem byl 1 duzy tloczek, w najprostszej opcji bralo sie zaciski z ATR (jarzma i tarcze zostawaly te same, kolejny upgrade to byly jarzma i tarcze z ATR) z dwoma mniejszymi tloczkami, sila hamowania byla ta sama ale moze i miala wplyw rownomiernosc dociskania klocka do tarczy? Niestety do MX chyba nie ma z czego zamienic zacisku pnp
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex

były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop


A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Czy ktoś jeździł na torze na oleju 5w30? Pytanie może banalne, ale mam taki zalany, a może wyskoczyłbym pojeździć godzinkę na tor w Białymstoku i zastanawiam się czy taki olej da radę (w NC 2,5l). Olej ma najechane 1tys km, więc szkoda byłoby go zmieniać. Ale jednak bezpieczeństwo silnika ważniejsze. Tor mały, prędkości niewielkie, do odcinki nie będę silnika kręcił.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
Wpadaj na cały dzień na Białą Podlaską!
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/