Spawanie dyfra/elektroszpera

1,8 NC

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

Awatar użytkownika
drSadek
Posty: 38
Rejestracja: 15 mar 2017, 8:41
Model: NC
Lokalizacja: Warszawa

17 lip 2017, 7:34

Cześć,

Dostępność szper do NC 1,8 skrzynia 5b jest porażająco niska w związku z tym wymyśliłem sobie, żeby zaspawać oryginalny otwarty dyfer. Autem jeżdżę okazjonalnie, nie jest to mój główny środek transportu.

Najchętniej posłuchałbym wypowiedzi osób, które miały elektoroszperę w NC.

Pozdrawiam z deszczowej Warszawy! :)
jqb
Donator
Donator
Posty: 1174
Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
Model: Inny
Wersja: Ikarus ;)
Lokalizacja: Warszawa

17 lip 2017, 8:20

A jakie jest pytanie? :P

Sent from my Redmi 3 using Tapatalk
Awatar użytkownika
drSadek
Posty: 38
Rejestracja: 15 mar 2017, 8:41
Model: NC
Lokalizacja: Warszawa

17 lip 2017, 8:27

Prosiłem o wypowiedź osób, które miały styczność z elektroszperą w NC. Pytanie jest otwarte i zawiera się w stwierdzeniu:

"Najchętniej posłuchałbym wypowiedzi osób, które miały elektoroszperę w NC."

Dla uproszczenia, żebyś mógł spać spokojnie ;)

1. Czy diabeł łapie za koło i wpada się w nieoczekiwany poślizg?
2. Czy można jeździć powyżej 120 km/h?
3. Czy da się parkować?

Mam nadzieję, że teraz jqb będzie zadowolony - swoją drogą czy poza swoim pytaniem masz coś do wniesienia do rzeczonego postu czy tak sobie piszesz bo nudzisz się w pracy? :D
jqb
Donator
Donator
Posty: 1174
Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
Model: Inny
Wersja: Ikarus ;)
Lokalizacja: Warszawa

17 lip 2017, 9:06

drSadek pisze:Mam nadzieję, że teraz jqb będzie zadowolony - swoją drogą czy poza swoim pytaniem masz coś do wniesienia do rzeczonego postu czy tak sobie piszesz bo nudzisz się w pracy? :D

Trochę tak, a trochę przeczytałem post i nie wiem co chciałbyś wiedzieć :) Wypowiedzi ludzi posiadających elektroszperę mogą dotyczyć wakacji, porannej kawy, czy wychowania dzieci :) Lubię precyzję.

NC'kiem nigdy nie jeździłem z elektroszperą, jeździłem trochę BMW ze zespawanym dyfrem i jako pasażer miatą :) Wiem jedno, nie zrobił bym tego NC'kowi, przynajmniej takiemu cywilnemu, bo to dość komfortowe auto i nie pasuje do niego podskakiwanie przy parkowaniu, piszczenie i inne side effecty. Co do samego prowadzenia, wrażenia z BM'ki były takie że łatwiej wyczuć samochód, bo nie ma takiego efektu, że szpera nagle spina. Ale może dlatego że cały czas się jest na to przygotowanym.
Awatar użytkownika
drSadek
Posty: 38
Rejestracja: 15 mar 2017, 8:41
Model: NC
Lokalizacja: Warszawa

17 lip 2017, 10:04

jqb pisze:
drSadek pisze:Mam nadzieję, że teraz jqb będzie zadowolony - swoją drogą czy poza swoim pytaniem masz coś do wniesienia do rzeczonego postu czy tak sobie piszesz bo nudzisz się w pracy? :D

Trochę tak, a trochę przeczytałem post i nie wiem co chciałbyś wiedzieć :) Wypowiedzi ludzi posiadających elektroszperę mogą dotyczyć wakacji, porannej kawy, czy wychowania dzieci :) Lubię precyzję.

NC'kiem nigdy nie jeździłem z elektroszperą, jeździłem trochę BMW ze zespawanym dyfrem i jako pasażer miatą :) Wiem jedno, nie zrobił bym tego NC'kowi, przynajmniej takiemu cywilnemu, bo to dość komfortowe auto i nie pasuje do niego podskakiwanie przy parkowaniu, piszczenie i inne side effecty. Co do samego prowadzenia, wrażenia z BM'ki były takie że łatwiej wyczuć samochód, bo nie ma takiego efektu, że szpera nagle spina. Ale może dlatego że cały czas się jest na to przygotowanym.


O widzisz, jak ładnie. :) No właśnie ja też miałem BMW ze spawem i jakoś żyłem i jeździłem. Moje pytanie uzasadniam tym, że Miata jest dużo bardziej nerwowa niż nawet najkrótsze BMW E36 Compact. W ostateczności, gdy zaspawany okaże się lipą to kupię kolejny otwarty. ;)
ODPOWIEDZ