Turbo Miata vs Porsche na Torze Poznań
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
PiotrekR pisze:Czyżby?
Niestety tak. Nawet jak zrobisz z tego 400KM + , nie przeniesiesz tego na koła i trakcje - a czasy na TP zatrzymają się i tyle .Pewnych rzeczy nie przeskoczysz niestety .. Ale nie jest to dobre miejsce na takie dysputy (offtop) ..
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
A ja jestem innego zdania... tak z doswiadczenia
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Kto powiedział ze nie można założyć 4 slickow Szerokośći 245 na miate np?
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
A na prosie nie mozna? Bez sensu dyskusja, najwiecej i tak zalezy od kierownika
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
Remik nie przeniesiesz 400KM na kola i czego dokladnie nie przeskoczysz i dlaczego
Zreszta, bez sensu jest 400KM w mx5. Trzeba zostac po bezpiecznej stronie napedu i z odpowiedia opona/hamulcem dobry driver moze smialo grac na nerwach porschakowiczom na TDTP.
Zreszta, bez sensu jest 400KM w mx5. Trzeba zostac po bezpiecznej stronie napedu i z odpowiedia opona/hamulcem dobry driver moze smialo grac na nerwach porschakowiczom na TDTP.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
A jest jeszcze aerodynamika
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Alex pisze:A na prosie nie mozna? Bez sensu dyskusja, najwiecej i tak zalezy od kierownika
No właśnie, totalnie bez sensu dalsza dyskusja. Mocno porobiony Seicento na sliku z profi driverem lata za prosiakami które się dopiero uczą , objedzie większość porobionych MX-5 , to normalne , tylko są jakieś granice .
Natomiast - Jeśli ktoś uważa, że czas na TP i podobnych obiektach spada liniowo wprost z zwiększeniem mocy i skillu , to jest jednak w dużym błędzie ..
to prawda. najbardziej spada chyba z jakoscia opon jakich sie uzywa.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
mysle ze nikt nie jest na tyle bity tutaj zeby liczyc na takie cuda ale nie popadajmy w skrajnosci.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
Ładny offtop się zrobił, trzeba więc przypomnieć, że w przypadku Kokona więcej Prosiaków było za nim, niż przed. http://tptd.pl/2016/12ed2016/ZB%20WSZYSCY.pdf
Więc chłopaki turbiaki, Miata Big Challenge na nowy rok - zjedźta do tych 1:44
Więc chłopaki turbiaki, Miata Big Challenge na nowy rok - zjedźta do tych 1:44
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Apropo przeniesienia napedu, aerodynamiki i ble ble ble:
https://youtu.be/ioy1zeB49sU
https://youtu.be/ioy1zeB49sU
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Alex
- Donator
- Posty: 4617
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Danillo pisze:A zestaw Kokona na sprzedaz jest...
Razem z glowa?
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
ciupas pisze:Ładny offtop się zrobił, trzeba więc przypomnieć, że w przypadku Kokona więcej Prosiaków było za nim, niż przed. http://tptd.pl/2016/12ed2016/ZB%20WSZYSCY.pdf
Więc chłopaki turbiaki, Miata Big Challenge na nowy rok - zjedźta do tych 1:44
Dzięki Ciupasku
fakt prosiaki mnie objechały ale 8 w generalce na 71 aut nie dokonca ogarniajac jeszcze dobrze tor uznam za dobry wynik
jeden litwin na oponach z E zrobił 1:42 na poznaniu bardzo pomodzoną mazda... wiec wg mnie na szerokim slicku da sie zejsc na 1:39
a no i ktoś tu napisał ze tak uważa?
"Natomiast - Jeśli ktoś uważa, że czas na TP i podobnych obiektach spada liniowo wprost z zwiększeniem mocy i skillu , to jest jednak w dużym błędzie .."
chyba nie ale.... np. poznań faworyzuje mocne auta szczególnie jak nadrabiają na prostych ... takie prosiaki 400+ np a w zakręcie już stoją
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
Dr.KoKoN pisze:chyba nie ale.... np. poznań faworyzuje mocne auta szczególnie jak nadrabiają na prostych ... takie prosiaki 400+ np a w zakręcie już stoją
Na tle innych prawdziwych torów w Europie, to on średnio faworyzuje mocne - ale mniejsza o to . Chcesz jednak powiedzieć , że prosiaki które regularnie jeżdżą Poznań poniżej 1:39 (pierwsze dziesiątka GT3 cup) - "stoją" w zakręcie przy średniej okrążenia 153-156 km/h ? .. Hmm, ciekawe ile one tam jadą ...
Chyba, że piejesz do początkujących w seryjnych prosikach cabrio, to ja takich sejem goniłem na pierwszym lewym
PS: może moderator przeniesie ten offtop do innego działu ... sorrki .
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
funky pisze:Czy Ty właśnie porównujesz GT3 Cup do otwartych trackdayów z miatami?
Takie porównanie nie ma sensu. Moja wypowiedź raczej jest odniesieniem do tego co napisał Dr.KoKoN odnośnie pomodzonej MX-5 ze wschodu, co to zrobiła 1:42 na Poznaniu .
PS: otwarty TPTD jest teoretycznie szybszy od race GT3 dla tych aut, w race często jest jazda defensywna, a to jednak negatywnie wpływa na ostateczny "lap time" , nie odwrotnie ...
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
Remik, wybacz... nie wiem co Cie boli w tym ze mamy ucieche ze niedzielnych porszakowiczow mozna lac turbo miata- tylko tak to widze. Cala reszta wywodow, to jakas pomylka, jak "kula w plot". I jezeli Ty to robiles sejem, to szacun i uklon, ja bede z uciecha sledzil jak ktos to zrobi miata. Kompletnie nie lapie co i w jaki sposob, po co chcesz udowodnic.
... Gt3.. cup.. ja Cie prosze.
... Gt3.. cup.. ja Cie prosze.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
-
- Posty: 2477
- Rejestracja: 09 lut 2012, 21:12
- Model: Inny
- Wersja: DC2R K20 inside
- Lokalizacja: PZ
grzes pisze: Kompletnie nie lapie co i w jaki sposob, po co chcesz udowodnic.
... Gt3.. cup.. ja Cie prosze.
Grześ - nic nie chcę udowodnić - ciekawa dyskusja się wywiązała i tyle. (takie lubię )
Wbrew pozorom, te GT3 nie jest jakieś lata świetlne , a do lepszych czasów poniżej 1,4x po prostu trzeba podejść już mocno profi , tylko tyle chciałem powiedzieć ..stay tuned i end w tym wątku ..
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
rozwazalbym....... ale jezeli by to bylo GT2.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
o jest I Hanktus
wlasnie chyba zrozumialem...
remik, zapewno chodzilo Ci o to, ze to nie byly "prawdziwe" prosche do scigania uszykowane na tor, ani kierowcy godni rywalizacji? taki jest podprogowy przekaz?
Cos w tym pewnie jest: ale tym wieksza czyn spoleczny w wykonie Sluby/Hanktusa/Tomato/Rockiego.. I kazdego kto krecil fajny czas na Poznianiu, udowadniajac wlasnie ze mx5 to samochod ktory potrafi godnie pojechac, od jakiego czasu dla kogo to godnie? kwestia sporna.
Ja pozniej 2min na poznaniu jeszcze okrazenia nie zrobilem za kolkiem, wiec kazdy kto zejdzie pozniej ten jest godnym kierowca nie zaleznie od fury, a jak mam to porwnac do przejazdu na prawym ktorego mialem okazje gosci I bylo to wysokie 1:3xxxx (testy wyscigowki) to wcale mi ta 20 sekundowa przepasc nie ujmuje.
wlasnie chyba zrozumialem...
remik, zapewno chodzilo Ci o to, ze to nie byly "prawdziwe" prosche do scigania uszykowane na tor, ani kierowcy godni rywalizacji? taki jest podprogowy przekaz?
Cos w tym pewnie jest: ale tym wieksza czyn spoleczny w wykonie Sluby/Hanktusa/Tomato/Rockiego.. I kazdego kto krecil fajny czas na Poznianiu, udowadniajac wlasnie ze mx5 to samochod ktory potrafi godnie pojechac, od jakiego czasu dla kogo to godnie? kwestia sporna.
Ja pozniej 2min na poznaniu jeszcze okrazenia nie zrobilem za kolkiem, wiec kazdy kto zejdzie pozniej ten jest godnym kierowca nie zaleznie od fury, a jak mam to porwnac do przejazdu na prawym ktorego mialem okazje gosci I bylo to wysokie 1:3xxxx (testy wyscigowki) to wcale mi ta 20 sekundowa przepasc nie ujmuje.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
tak tylko wez jezdzij taka miata co robi czas ponizej 1m50s na codzien do pracy, czy po zakupy. a takim porschakiem co robi taki czas to prosta sprawa. wsiadasz do seryjnego auta, wlaczasz klime czy tam ogrzewanie i jezdzisz.to ze tomat0 (Dr.KoKoN?) zrobil czas ponizej 1m50s nie znaczy ze kazdy by to zrobil w jego mx5. to juz po prostu kwestia wybitnych umiejetnosci zawodnika i tyle. dobre czasy podlubanych miat to 1m52-55. a dla prosiakow zwlaszcza gt3 normalny czas jest conajmniej te 5s szybszy. i to by zejsc 1s ponizej pewnego progu to czasami wzrost kosztow ktory przyrasta lawinowo. bo na poczatku wystarczy po prostu sie nauczyc toru co zajmuje pewnie te 3 pelne trackdaye. a potem zaczyna sie rozkminianie z oponami, hamulcami, masa, moca itd. i w pewnym momencie z codziennego seryjnego auta niewiele zostaje i fakt kreci dobre czasy tyle tylko ze nie nadaje sie do jazdy na codzien. a do porschaka zawsze mozna wsiasc i odjechac.
ale fakt faktem ze mazda ma super przelicznik cena zakupu/ rezultaty osiagane na torze. chyba jeden z lepszych. ale pewnie jakby poszukal to by sie znalazlo cos rownie ciekawego.
ale fakt faktem ze mazda ma super przelicznik cena zakupu/ rezultaty osiagane na torze. chyba jeden z lepszych. ale pewnie jakby poszukal to by sie znalazlo cos rownie ciekawego.
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- grzes
- Posty: 3651
- Rejestracja: 31 sty 2010, 10:00
- Model: NA
- Wersja: 93' LE
- Lokalizacja: Ruda Śl.
- Kontakt:
No i znowu idziemy w skrajnosci;) absolutna racja.
Panowie nikt przeciez porsche nie ujmuje, to zadziwiajace jak luzna dygresja- poniekad prawdziwa wywoluje skrajne przemyslenia.
Panowie nikt przeciez porsche nie ujmuje, to zadziwiajace jak luzna dygresja- poniekad prawdziwa wywoluje skrajne przemyslenia.
NA BRG 95'/ NA 93’/ 95' 1.8T/ Rx8 HP/ NC 1.8+/ Rx8 HP/NB Mazdaspeed 300+/ Rx8 40th /ND SkyFreedom / Rx8 R3/ ND Sky RF AT+
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance
90’ Cosmo 20B/ 93' NA/ 80' RX7 FB/ 77'RX4/ 19' 6 GJ/ 22' i20N/ 22' i30N
https://www.facebook.com/machinedperformance