Tutaj sie witamy!
Moderator: Moderatorzy
Witam serdecznie!
Mam na imię Maciek, swoją pierwszą MX5 kupiłem dwa tygodnie temu, jednak szukałem auta już od jakiegoś czasu, przy okazji śledząc forum. Mazda jest u mnie drugim samochodem, nie będzie męczona na co dzień Jak znajdę chwilkę wolnego czasu to dodam jej temat na forum.
Pozdrowienia.
Mam na imię Maciek, swoją pierwszą MX5 kupiłem dwa tygodnie temu, jednak szukałem auta już od jakiegoś czasu, przy okazji śledząc forum. Mazda jest u mnie drugim samochodem, nie będzie męczona na co dzień Jak znajdę chwilkę wolnego czasu to dodam jej temat na forum.
Pozdrowienia.
Witam!
Mam 23 lata i pochodzę z okolic Gdańska.
Lubię samochody i motocykle. Na co dzień zajmuję się serwisem i sprzedażą motocykli, a żeby się odstresować biorę jakiegoś grata i modyfikuje (cafe racer, scrambler itd.).
Co do samochodów, to mam jakieś zboczenie i praktycznie żaden samochód po 2005 roku mi się nie podoba, a że lubię Japońskie samochody i mercedesy to rdza nie jest mi obca :> .
Co jakiś czas od roku przeglądałem ogłoszenia w poszukiwaniu NA, ale na forum pojawiła się NBFL, a że nie miałem daleko to podjechałem i wróciłem zadowolony. Przez ostatnie tygodnie pracowałem nad blacharką, rdzą i stanem technicznym silnika. Jestem zaskoczony tym małym roadsterem. Jedyna rzecz której mi tutaj brakuje to torsena, oraz silnik mógł być troszkę mocniejszy, dlatego rozważam zmianę lub modyfikacje na przyszły sezon.
Miatka służy mi jako daily na przemian z foresterem SF, czasem trudno się zdecydować czym jechac . Na słoneczne dni pozostaje mi jeszcze stara toyota.
Pozdrawiam
Mam 23 lata i pochodzę z okolic Gdańska.
Lubię samochody i motocykle. Na co dzień zajmuję się serwisem i sprzedażą motocykli, a żeby się odstresować biorę jakiegoś grata i modyfikuje (cafe racer, scrambler itd.).
Co do samochodów, to mam jakieś zboczenie i praktycznie żaden samochód po 2005 roku mi się nie podoba, a że lubię Japońskie samochody i mercedesy to rdza nie jest mi obca :> .
Co jakiś czas od roku przeglądałem ogłoszenia w poszukiwaniu NA, ale na forum pojawiła się NBFL, a że nie miałem daleko to podjechałem i wróciłem zadowolony. Przez ostatnie tygodnie pracowałem nad blacharką, rdzą i stanem technicznym silnika. Jestem zaskoczony tym małym roadsterem. Jedyna rzecz której mi tutaj brakuje to torsena, oraz silnik mógł być troszkę mocniejszy, dlatego rozważam zmianę lub modyfikacje na przyszły sezon.
Miatka służy mi jako daily na przemian z foresterem SF, czasem trudno się zdecydować czym jechac . Na słoneczne dni pozostaje mi jeszcze stara toyota.
Pozdrawiam
Witam,
Jestem w Gdańska i przygodnie z MX5 zacząłem kilka lat temu jak nabyłem jeszcze w Angli MX5 NC 2.0l Sport którą sprzedałem przy przeprowadzce do Polski. Obecnie śmigam Mazda 6 GH którą chcę zamienić na NCFL!
Jestem w Gdańska i przygodnie z MX5 zacząłem kilka lat temu jak nabyłem jeszcze w Angli MX5 NC 2.0l Sport którą sprzedałem przy przeprowadzce do Polski. Obecnie śmigam Mazda 6 GH którą chcę zamienić na NCFL!
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 724
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
UbU pisze:Witajcie!
Na dniach odbieram MX5 Freedom To moja pierwsza Miata. Na codzień jeżdżę w okolicach Katowic M6 GJ.
Zdrówko wszystkim!
Cześć
Zapraszamy do tematu regionalnego http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=20&t=2404
-
- Posty: 1
- Rejestracja: 21 lis 2016, 20:27
- Model: Inny
- Lokalizacja: Wrolow
Cześć !
Marta z Wrocławia się kłania
część z Was może mnie kojarzyć z Japfestu gdzie urzędowałam w tym roku w namiocie organizatora na JF DriftBattle a poprzednio na bramie wjazdowej
przymierzam się do zamiany mojej treningówki E36 do driftu na MX-5, bo siara trochę organizator eventu japońskich aut a lata BMW
witam wszystkich i do zobaczenia na drodze!
Marta z Wrocławia się kłania
część z Was może mnie kojarzyć z Japfestu gdzie urzędowałam w tym roku w namiocie organizatora na JF DriftBattle a poprzednio na bramie wjazdowej
przymierzam się do zamiany mojej treningówki E36 do driftu na MX-5, bo siara trochę organizator eventu japońskich aut a lata BMW
witam wszystkich i do zobaczenia na drodze!
Witam wszystkich i przedstawiam Wam moją nową narzeczoną;)
NCFL z 2012 roku, wersja Spring. Tym samym spełniłem swoje dziecięce marzenie, bo o MX5 marzyłem już jako wyrostek z podstawówki. Forum czytam od dawna, ale nareszcie pojawił się powód, aby się zarejestrować. Kolejny krok to pojawienie się na spocie w Warszawie:)
Przy okazji dwa szybkie pytania:
- skrzypi mi (złożony) dach (PRHT), szczególnie na nierównościach, głównie przy przednich słupkach. Czy to znana przypałość? Można to jakoś wyregulować/konserwować/naoliwić?
- nawigacja częściej nie działa niż działa. GPS wariuje, czasem pokazuje mnie w dziwnych miejscach, czasem w momencie startu pozycja jest prawdziwa, ale potem kierunek jazdy jest od czapy i na przykład wg mapy jadę przez Wisłę (amfibia?) mimo, że faktycznie oddalam się w innym kierunku. Kojarzy ktoś podobny problem? Satelity są namierzone, siła sygnału odpowienia. Przywrócenie ustawień fabrycznych systemu może coś pomóc?
Pozdrawiam:)
NCFL z 2012 roku, wersja Spring. Tym samym spełniłem swoje dziecięce marzenie, bo o MX5 marzyłem już jako wyrostek z podstawówki. Forum czytam od dawna, ale nareszcie pojawił się powód, aby się zarejestrować. Kolejny krok to pojawienie się na spocie w Warszawie:)
Przy okazji dwa szybkie pytania:
- skrzypi mi (złożony) dach (PRHT), szczególnie na nierównościach, głównie przy przednich słupkach. Czy to znana przypałość? Można to jakoś wyregulować/konserwować/naoliwić?
- nawigacja częściej nie działa niż działa. GPS wariuje, czasem pokazuje mnie w dziwnych miejscach, czasem w momencie startu pozycja jest prawdziwa, ale potem kierunek jazdy jest od czapy i na przykład wg mapy jadę przez Wisłę (amfibia?) mimo, że faktycznie oddalam się w innym kierunku. Kojarzy ktoś podobny problem? Satelity są namierzone, siła sygnału odpowienia. Przywrócenie ustawień fabrycznych systemu może coś pomóc?
Pozdrawiam:)
Cześć wszystkim!
Jazdę samochodem rozpoczynałem od Corolli E12, obecnie jeżdżę mniejszą Toyotą. Pamiętam 10 lat temu, gdy wchodziła generacja NC, to wciąż bardziej podobał mi się NBFL. Do tej pory nie patrzyłem na możliwość zakupu tego typu samochodu.
Jednak to się zmieniło i zbieram informacje na temat modeli NC1-NC2. Z wyglądu bardziej podoba mi się miękki dach z możliwością zamontowania hardtopu, ale mam wrażenie, że po liftingu łatwiej o metalowy dach. Może PRHT będzie lepszym wyborem?
Pozdrawiam
Piotrek
Jazdę samochodem rozpoczynałem od Corolli E12, obecnie jeżdżę mniejszą Toyotą. Pamiętam 10 lat temu, gdy wchodziła generacja NC, to wciąż bardziej podobał mi się NBFL. Do tej pory nie patrzyłem na możliwość zakupu tego typu samochodu.
Jednak to się zmieniło i zbieram informacje na temat modeli NC1-NC2. Z wyglądu bardziej podoba mi się miękki dach z możliwością zamontowania hardtopu, ale mam wrażenie, że po liftingu łatwiej o metalowy dach. Może PRHT będzie lepszym wyborem?
Pozdrawiam
Piotrek
dzień dobry towarzystwu,
część z mord na pewno widzieliśmy u nas na japfeście i pewnie stąd nas znacie
dzisiaj wieczorem zamierzamy odebrać naszą mjatkę a.k.a. Baby Wajper
zamierzamy zrobić z tej fury koszerny dryftowóz także spodziewajcie się nas w różnych wątkach z ciekawymi pytaniami
część z mord na pewno widzieliśmy u nas na japfeście i pewnie stąd nas znacie
dzisiaj wieczorem zamierzamy odebrać naszą mjatkę a.k.a. Baby Wajper
zamierzamy zrobić z tej fury koszerny dryftowóz także spodziewajcie się nas w różnych wątkach z ciekawymi pytaniami
- Spyder
- Donator
- Posty: 83
- Rejestracja: 05 gru 2016, 11:13
- Model: NA
- Wersja: 1.8 Base, rok '94
- Lokalizacja: Kraków
Witam wszystkich Forumowiczów!
Na imię mam Bartek i mieszkam w okolicach Krakowa. Na dzień dzisiejszy nie posiadam jeszcze MX5. Oczywiście zamierzam to niebawem zmienić, stąd moja obecność na tym forum.
Nie zdecydowałem jeszcze finalnie, którą wersję/generację MX5 sobie sprawię, wiem jednak że będzie to NA lub NBFL (o tym pewnie jeszcze pogadamy), w obu przypadkach z silnikiem 1.8l. Generalnie szukam dającego frajdę, "analogowego" samochodu, w którym liczba pierdół nie potrzebnych do jazdy jest zredukowana do minimum (sorry NC!). Zastanawiałem się nawet nad czymś starszym, jak Alfa Spider czy MGB, jednak doszedłem do wniosku, że wolę roadstera do jeżdżenia, a nie do oglądania.
Auto ma mieć napęd na tył, być lekkie, purystyczne i nie do lansu, a do jazdy, co wyeliminowało SLK, Z3/4, etc. Została więc stara, dobra Mazda MX5.
PS. przyznaję, że szukam trochę zamiennika dla motocykli, z którymi się z żalem po 26 latach i przejechanych 250tkm żegnam, bo zostało mi już nie wiele całych kości, a człowiek z wiekiem się coraz gorzej zrasta
Na imię mam Bartek i mieszkam w okolicach Krakowa. Na dzień dzisiejszy nie posiadam jeszcze MX5. Oczywiście zamierzam to niebawem zmienić, stąd moja obecność na tym forum.
Nie zdecydowałem jeszcze finalnie, którą wersję/generację MX5 sobie sprawię, wiem jednak że będzie to NA lub NBFL (o tym pewnie jeszcze pogadamy), w obu przypadkach z silnikiem 1.8l. Generalnie szukam dającego frajdę, "analogowego" samochodu, w którym liczba pierdół nie potrzebnych do jazdy jest zredukowana do minimum (sorry NC!). Zastanawiałem się nawet nad czymś starszym, jak Alfa Spider czy MGB, jednak doszedłem do wniosku, że wolę roadstera do jeżdżenia, a nie do oglądania.
Auto ma mieć napęd na tył, być lekkie, purystyczne i nie do lansu, a do jazdy, co wyeliminowało SLK, Z3/4, etc. Została więc stara, dobra Mazda MX5.
PS. przyznaję, że szukam trochę zamiennika dla motocykli, z którymi się z żalem po 26 latach i przejechanych 250tkm żegnam, bo zostało mi już nie wiele całych kości, a człowiek z wiekiem się coraz gorzej zrasta
Pozdrawiam i życzę, aby Wasze drogi były kręte!
- CzarnyBizon
- Posty: 11
- Rejestracja: 05 gru 2016, 12:27
- Model: NA
- Lokalizacja: Gdynia
Hej, jestem Sebastian i pochodzę z Gdyni. Nie mam jeszcze "piątki", ale część grupy z Trójmiasta może mnie poniekąd kojarzyć, jako syna erbi2222. Jeżdżę aktualnie 27 letnią Mazdą 323 BF GT. Pozdrówki
1997 Mazda MX-5 NA
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson
“Speed has never killed anyone. Suddenly becoming stationary, that's what gets you.”
― Jeremy Clarkson
Witam wszystkich
Niedawno zakupiłem mazdę MX5 NA 1.8 z uszkodzonym silnikiem. Wstawiłem już nowe serce prosto z 1.8 NBFL. Kompletuję części, żeby uruchomić to cudo. Jest już nowy komputer (NBFL) oczywiście ze stacyjką. Poszukuję wiązki i pompy paliwa żeby to wszystko ożyło. Dalsze plany to zrobienie zawieszenia od zera (gwint), nowe felgi z oponami, nowe hamulce, nowy układ wydechowy (są 2 końcówki bardzo niefortunnie zrobione przez poprzedniego właściciela). Na zakończenie pojawi się pewnie ładny rollbar i piękna kierownica. Mnóstwo rzeczy do zrobienia więc liczę na waszą pomoc.
Niedawno zakupiłem mazdę MX5 NA 1.8 z uszkodzonym silnikiem. Wstawiłem już nowe serce prosto z 1.8 NBFL. Kompletuję części, żeby uruchomić to cudo. Jest już nowy komputer (NBFL) oczywiście ze stacyjką. Poszukuję wiązki i pompy paliwa żeby to wszystko ożyło. Dalsze plany to zrobienie zawieszenia od zera (gwint), nowe felgi z oponami, nowe hamulce, nowy układ wydechowy (są 2 końcówki bardzo niefortunnie zrobione przez poprzedniego właściciela). Na zakończenie pojawi się pewnie ładny rollbar i piękna kierownica. Mnóstwo rzeczy do zrobienia więc liczę na waszą pomoc.
Witam,
mam na imię Damian i pochodzę z Łodzi. W najbliższym czasie zamierza zostać szczęśliwym(mam nadzieję ) posiadaczem mazdy MX-5 NB. Aktualnie poruszam się "Gulfem" jak na nasz kraj przystało Mam nadzieję, że uda mi się wśród waszej społeczności odnaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytania
Pozdrawiam
mam na imię Damian i pochodzę z Łodzi. W najbliższym czasie zamierza zostać szczęśliwym(mam nadzieję ) posiadaczem mazdy MX-5 NB. Aktualnie poruszam się "Gulfem" jak na nasz kraj przystało Mam nadzieję, że uda mi się wśród waszej społeczności odnaleźć odpowiedzi na nurtujące mnie pytania
Pozdrawiam
vlad pisze:dzień dobry towarzystwu,
część z mord na pewno widzieliśmy u nas na japfeście i pewnie stąd nas znacie
dzisiaj wieczorem zamierzamy odebrać naszą mjatkę a.k.a. Baby Wajper
zamierzamy zrobić z tej fury koszerny dryftowóz także spodziewajcie się nas w różnych wątkach z ciekawymi pytaniami
vlad z PTP jak się domyślam
Pozdr.
DEX
Cześć wszystkim!
Melduję się z Górnego Śląska. MX-5 NA jest ze mną od wiosny tego roku, ale dopiero teraz wylądowałam na forum - najwyraźniej wpłynęła na to tęsknota za autkiem odstawionym na zimę do garażu Mam nadzieję ten czas wykorzystać na nadrobienie wiedzy, słuchanie (czytanie) bardziej doświadczonych i gromadzenie informacji, żeby do przyszłego sezonu wkroczyć już bardziej świadomie i z jakimś planem na dopieszczenie MX-5. Bo przyznam, że decyzja o zakupie była dość spontaniczna Dziecięcym marzeniem były otwierane lampy i niebo nad głową, później chęć jeżdżenia czymś ciekawym, co będzie cieszyło na sam widok - wypisz, wymaluj Miata. Nie sądziłam, że to marzenie uda się spełnić tak szybko.
Zdarza mi się fotografować, gdyby ktoś chciał jakieś zdjęcia to się polecam
Melduję się z Górnego Śląska. MX-5 NA jest ze mną od wiosny tego roku, ale dopiero teraz wylądowałam na forum - najwyraźniej wpłynęła na to tęsknota za autkiem odstawionym na zimę do garażu Mam nadzieję ten czas wykorzystać na nadrobienie wiedzy, słuchanie (czytanie) bardziej doświadczonych i gromadzenie informacji, żeby do przyszłego sezonu wkroczyć już bardziej świadomie i z jakimś planem na dopieszczenie MX-5. Bo przyznam, że decyzja o zakupie była dość spontaniczna Dziecięcym marzeniem były otwierane lampy i niebo nad głową, później chęć jeżdżenia czymś ciekawym, co będzie cieszyło na sam widok - wypisz, wymaluj Miata. Nie sądziłam, że to marzenie uda się spełnić tak szybko.
Zdarza mi się fotografować, gdyby ktoś chciał jakieś zdjęcia to się polecam
-
- Donator
- Posty: 103
- Rejestracja: 18 mar 2014, 21:35
- Model: NC FL
- Wersja: 20th Anniversary
- Lokalizacja: Słupsk
RobertP pisze:Witam!
Wraz z nowo poznaną MX-5 NB 1.6 2000r w kolorze Twilight Blue Mica pozdrawiamy ze Słupska.
Do "usłyszenia" na forum i zobaczenia w trasie.
Robert
Witaj
Do zobaczenia na drodze.
Witam wszystkich pasjonatów mx5!
Jestem Konrad, 18 lat z KRAKOWA. Swoją przygodę z miatą rozpocząłem w ostatnie wakacje. Długo zastanawiałem się nad wyborem samochodu, ale ostatecznie po odwiedzeniu salonu Mazdy, zakochałem się w prześlicznej, perłowej ND. Oprócz tego jestem studentem I roku architektury.
Pozdrawiam
Jestem Konrad, 18 lat z KRAKOWA. Swoją przygodę z miatą rozpocząłem w ostatnie wakacje. Długo zastanawiałem się nad wyborem samochodu, ale ostatecznie po odwiedzeniu salonu Mazdy, zakochałem się w prześlicznej, perłowej ND. Oprócz tego jestem studentem I roku architektury.
Pozdrawiam
Cześć wam Jestem Maks i miło mi was powitać tutaj. Pozdrawiam
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3777
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Cześć!
Mazdaspeed we Wrocku?
Mazdaspeed we Wrocku?
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
- zoyjka
- Donator
- Posty: 266
- Rejestracja: 24 paź 2016, 19:32
- Model: NC
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Legionowo/Serock
Siema, Jestem Michał ,mx5 to mój już 3 samochód wcześniej jakieś szroty, jest to moje daily. Kupiłem miatę po zerwaniu z dziewczyna (zawsze chciałem fajną fure, ale wiadomo dziewczyna= wydatek) , miesiąc potem odezwała się i chciała wrócić xD.
Można mnie spotkać w lego/jabłonna/wawa/serock . Pomachajcie jak zobaczycie czerwona NB z matowym HT, a napewno odmacham:D
Można mnie spotkać w lego/jabłonna/wawa/serock . Pomachajcie jak zobaczycie czerwona NB z matowym HT, a napewno odmacham:D
-
- Donator
- Posty: 482
- Rejestracja: 07 paź 2015, 7:28
- Model: NB
- Wersja: Robi się :-D
- Lokalizacja: Kraków
To że chciała wrócić po kupieniu fury tylko potwierdza słuszność decyzji o zerwaniu .
T.
T.
"Coś się kończy, coś się zaczyna..."