
nc 1.8 a 2.0
jakie są różnice
Moderator: Moderatorzy
Co do wpływu skrzyni 6MT na spalanie w mieście, to powinno być raczej odwrotnie. Wg danych fabrycznych 2.0 NC 6MT po mieście powinno palić więcej o 0.6 l/100 km od 2.0 5MT ( 10.6 a11.2 l/100 km). Dla NCFL dane te wynoszą odpowiednio 10,1 a 10,5 l/100 km. To raczej kwestia NC/NCFL i może mnie wyeksplatowanego auta. Ale kurcze, kto w sportowym aucie patrzy na spalanie ! 

Pozdrawiam, Kuba
NB 1.8 Miracle, (...), NC 2.0 Niseko
NB 1.8 Miracle, (...), NC 2.0 Niseko
- nikolakis
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 gru 2015, 21:24
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: EZG
- Kontakt:
Podobnie jak kilka innych osób przeglądam forumową giełdę w poszukiwaniu ncfl 2.0 sport i mam kilka pytań na które na pewno są w poszczególnych wątkach odpowiedzi, jednak od przyswajania tej wiedzy w tak krótkim czasie mam już mętlik.
1. Co ma wersja Sport w porównaniu do zwykłej 2.0?
- amortyzatory b6
- skrzynię 6b
- zawsze LSD
- ksenony
- felgi 17"
Czy coś jeszcze a może coś pomyliłem?
2. Ponieważ trakcja jest dla mnie ważna interesuje mnie ile kosztują amortyzatory b6, sprężyny eibach, zestaw b12 pro kit?
Nowe czy używanymi też można się nacieszyć?
Ponieważ auto oprócz przyjemności ma służyć do nauki jazdy (myślę o rookie podczas MMC) niezbędna wydaje mi się tylna szpera i staby od RXa.
3. Czy swap 1.8 na 2.0 jest kosztowny, bezkonfliktowy? Trzeba zmieniać skrzynię, dyfer?
4. Jeżeli zostawiłbym 1.8 czy można założyć Torsen czy musi to być LSD od nc, czy pasują inne, oczywiście chodzi mi o prostą i bezkonfliktową modyfikację. Czytałem, że tylne dyfry występują w różnych przełożeniach, niestety nie wiem które jest korzystniejsze, do jakiego użytkowania i z jaką skrzynią.
5. Czemu w MMC koledzy używają mniejszych felg np 16" zamiast 18"? Chodzi o różnice w wadze, koszcie opon?
Szukam ncfl ponieważ czytałem, że ma bardziej liberalne ESP (pozwala na małe boki) a może nie?
Generalnie to boję się rdzy.
Jeżeli ktoś ma nc albo nb w dobrym stanie, bezwypadkową, bez rdzy dobrze zrobioną i zabezpieczoną, w odpowiadającej moim marzeniom konfiguracji to chętnie rozważę oferty.
Z góry dziękuję za pomoc i wyrozumiałość w zgłębianiu tematu.
1. Co ma wersja Sport w porównaniu do zwykłej 2.0?
- amortyzatory b6
- skrzynię 6b
- zawsze LSD
- ksenony
- felgi 17"
Czy coś jeszcze a może coś pomyliłem?
2. Ponieważ trakcja jest dla mnie ważna interesuje mnie ile kosztują amortyzatory b6, sprężyny eibach, zestaw b12 pro kit?
Nowe czy używanymi też można się nacieszyć?
Ponieważ auto oprócz przyjemności ma służyć do nauki jazdy (myślę o rookie podczas MMC) niezbędna wydaje mi się tylna szpera i staby od RXa.
3. Czy swap 1.8 na 2.0 jest kosztowny, bezkonfliktowy? Trzeba zmieniać skrzynię, dyfer?
4. Jeżeli zostawiłbym 1.8 czy można założyć Torsen czy musi to być LSD od nc, czy pasują inne, oczywiście chodzi mi o prostą i bezkonfliktową modyfikację. Czytałem, że tylne dyfry występują w różnych przełożeniach, niestety nie wiem które jest korzystniejsze, do jakiego użytkowania i z jaką skrzynią.
5. Czemu w MMC koledzy używają mniejszych felg np 16" zamiast 18"? Chodzi o różnice w wadze, koszcie opon?
Szukam ncfl ponieważ czytałem, że ma bardziej liberalne ESP (pozwala na małe boki) a może nie?
Generalnie to boję się rdzy.
Jeżeli ktoś ma nc albo nb w dobrym stanie, bezwypadkową, bez rdzy dobrze zrobioną i zabezpieczoną, w odpowiadającej moim marzeniom konfiguracji to chętnie rozważę oferty.
Z góry dziękuję za pomoc i wyrozumiałość w zgłębianiu tematu.
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5492
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
ad1. Nic wiecej nie przychodzi mi do glowy 
ad2. jak kompletujesz zawias od zera to wybierz gotowy gwint nowy lub uzywany. Nie szedlbym w dobieranie sprezyn do amorow bo trafienie tak aby graly ze soba to loteria. Sredni gwint zawsze bedzie lepszy niz dobierane combo amorkow plus sprezyny.
Szpera to zawsze podstawa
staby to bardzo tani i skuteczny mod.
ad3. Kosztowny to slowo umowne. Musisz wymienic komputer (lub przeprogramować), dolozyc do wiazki kabel do zmiennej fazy. Skrzynia i dyfer oczywiscie pasuja, sprzeglo i kolo zamachowe nie.
ad4. Mozna wlozyc ale tylko od NC. Przelozenia byly chyba dwa 3,9 i 4,1. Napisz jaka skrzynie chcesz zastosowac.
ad5.16stki sa tansze w zakupie, opony rowniez i mniej ich szkoda
Zadne ESP nei pozwala na boki. Na torze ESP się zawsze wyłącza bo bardzo przeszkadza.

ad2. jak kompletujesz zawias od zera to wybierz gotowy gwint nowy lub uzywany. Nie szedlbym w dobieranie sprezyn do amorow bo trafienie tak aby graly ze soba to loteria. Sredni gwint zawsze bedzie lepszy niz dobierane combo amorkow plus sprezyny.
Szpera to zawsze podstawa

ad3. Kosztowny to slowo umowne. Musisz wymienic komputer (lub przeprogramować), dolozyc do wiazki kabel do zmiennej fazy. Skrzynia i dyfer oczywiscie pasuja, sprzeglo i kolo zamachowe nie.
ad4. Mozna wlozyc ale tylko od NC. Przelozenia byly chyba dwa 3,9 i 4,1. Napisz jaka skrzynie chcesz zastosowac.
ad5.16stki sa tansze w zakupie, opony rowniez i mniej ich szkoda

- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Ad1. Z różnic niemechanicznych - wersja Sport miała zawsze skórę i system Bose, ale to dość umowna kwestia, bo wiele zależy od rynku z którego nabywamy auto. Ja piszę o rynku niemieckim.
Ad2. j.w.
Ad3. Jeśli mówimy o swapie 1.8 -> 2.0 z pozostawieniem dotychczasowej skrzyni biegów (5b.), nie trzeba wymieniać sprzęgła i zamachu.
Ad4. W 1.8 w zależności od rocznika były takie przełożenia jak napisał Five. Dyfer z LSD z wersji 6b. miał na rynku europejskim przełożenie 3,73. Robiąc swap 1.8 -> 2.0 najlepiej chyba poszukać kompletnego zestawu napędowego (silnik, skrzynia, wał, dyfer), bo np. dobrać dyfer z LSD do skrzyni 5b. tak, by zachować identyczne przełożenie główne może być ciężko (jest ich na rynku niewiele).
Ad5. j.w.
Ad2. j.w.
Ad3. Jeśli mówimy o swapie 1.8 -> 2.0 z pozostawieniem dotychczasowej skrzyni biegów (5b.), nie trzeba wymieniać sprzęgła i zamachu.
Ad4. W 1.8 w zależności od rocznika były takie przełożenia jak napisał Five. Dyfer z LSD z wersji 6b. miał na rynku europejskim przełożenie 3,73. Robiąc swap 1.8 -> 2.0 najlepiej chyba poszukać kompletnego zestawu napędowego (silnik, skrzynia, wał, dyfer), bo np. dobrać dyfer z LSD do skrzyni 5b. tak, by zachować identyczne przełożenie główne może być ciężko (jest ich na rynku niewiele).
Ad5. j.w.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT

Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- nikolakis
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 gru 2015, 21:24
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: EZG
- Kontakt:
Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Podsumowując, swap na 2.0 w postaci kompletnego układu napędowego wydaje mi się kosztowny.
Jeżeli zdecydowałbym się na 1.8 ponieważ są tańsze, to potrzebowałbym dołożyć:
dyfer z LSD od nc, (1. rozumiem, że pasuje bez przeróbek)
gwint (czytałem na forum dobre opinie o B12 pro kit, 2. czy jednak gwint będzie lepszy, tańszy, dostępniejszy?)
staby z rxa
rozpórkę kielichów (3. czy te od 2.0 pasują do 1.8?)
4. czy 1.8 ma w serii pozostałe rozpórki, czy coś trzeba jeszcze dołożyć?
5. Ile orientacyjnie może to kosztować, czy po doposażeniu 1.8 w LSD, gwint i rozpórki nie zbliżę się do cen 2.0 sport?
6. Co polecacie jeszcze jako obowiązkowy i opłacalny mod w nc?
7. W swoich autach montujecie dystanse żeby wysunąć koła na zewnątrz auta. Nie ma na rynku felg z takim ET, żeby nie trzeba było stosować dystansów? Czy pełnią one jakąś dodatkową funkcję?
8. Czy któraś wersja NCFL lub NC z silnikiem 1.8 wyszła fabrycznie z LSD? Widziałem, że anniversary mają dołożoną rozpórkę kielichów.
Podsumowując, swap na 2.0 w postaci kompletnego układu napędowego wydaje mi się kosztowny.
Jeżeli zdecydowałbym się na 1.8 ponieważ są tańsze, to potrzebowałbym dołożyć:
dyfer z LSD od nc, (1. rozumiem, że pasuje bez przeróbek)
gwint (czytałem na forum dobre opinie o B12 pro kit, 2. czy jednak gwint będzie lepszy, tańszy, dostępniejszy?)
staby z rxa
rozpórkę kielichów (3. czy te od 2.0 pasują do 1.8?)
4. czy 1.8 ma w serii pozostałe rozpórki, czy coś trzeba jeszcze dołożyć?
5. Ile orientacyjnie może to kosztować, czy po doposażeniu 1.8 w LSD, gwint i rozpórki nie zbliżę się do cen 2.0 sport?
6. Co polecacie jeszcze jako obowiązkowy i opłacalny mod w nc?
7. W swoich autach montujecie dystanse żeby wysunąć koła na zewnątrz auta. Nie ma na rynku felg z takim ET, żeby nie trzeba było stosować dystansów? Czy pełnią one jakąś dodatkową funkcję?
8. Czy któraś wersja NCFL lub NC z silnikiem 1.8 wyszła fabrycznie z LSD? Widziałem, że anniversary mają dołożoną rozpórkę kielichów.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2016, 20:50 przez nikolakis, łącznie zmieniany 1 raz.
- nikolakis
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 gru 2015, 21:24
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: EZG
- Kontakt:
Na motogratka.pl znalazłem takiego mx5.
http://moto.gratka.pl/tresc/19998521.html

NCFL 1.8 2010 r. cena 34 500 zł, 116000 km wg sprzedającego, "po zapaleniu auta delikatne stuki w silniku".
Czy w 1.8 te stuki to jakaś typowa usterka, czy raczej trzeba rozglądać się za nowym silnikiem?
W ogłoszeniu sprzedający podał, że auto bogato wyposażone, chociaż ma materiałową tapicerkę
http://moto.gratka.pl/tresc/19998521.html

NCFL 1.8 2010 r. cena 34 500 zł, 116000 km wg sprzedającego, "po zapaleniu auta delikatne stuki w silniku".
Czy w 1.8 te stuki to jakaś typowa usterka, czy raczej trzeba rozglądać się za nowym silnikiem?
W ogłoszeniu sprzedający podał, że auto bogato wyposażone, chociaż ma materiałową tapicerkę

- nikolakis
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 gru 2015, 21:24
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: EZG
- Kontakt:
nikolakis pisze:Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Podsumowując, swap na 2.0 w postaci kompletnego układu napędowego wydaje mi się kosztowny.
Jeżeli zdecydowałbym się na 1.8 ponieważ są tańsze, to potrzebowałbym dołożyć:
dyfer z LSD od nc, (1. rozumiem, że pasuje bez przeróbek)
gwint (czytałem na forum dobre opinie o B12 pro kit, 2. czy jednak gwint będzie lepszy, tańszy, dostępniejszy?)
staby z rxa
rozpórkę kielichów (3. czy te od 2.0 pasują do 1.8?)
4. czy 1.8 ma w serii pozostałe rozpórki, czy coś trzeba jeszcze dołożyć?
5. Ile orientacyjnie może to kosztować, czy po doposażeniu 1.8 w LSD, gwint i rozpórki nie zbliżę się do cen 2.0 sport?
6. Co polecacie jeszcze jako obowiązkowy i opłacalny mod w nc?
7. W swoich autach montujecie dystanse żeby wysunąć koła na zewnątrz auta. Nie ma na rynku felg z takim ET, żeby nie trzeba było stosować dystansów? Czy pełnią one jakąś dodatkową funkcję?
8. Czy któraś wersja NCFL lub NC z silnikiem 1.8 wyszła fabrycznie z LSD? Widziałem, że anniversary mają dołożoną rozpórkę kielichów.
Były święta i mało kto tu zaglądał, więc może teraz ktoś odpowie na moje pytania, proszę

- unaimed1337
- Donator
- Posty: 384
- Rejestracja: 25 gru 2014, 18:41
- Model: NC FL
- Wersja: Turbo
- Lokalizacja: Rybnik/Kraków
nikolakis pisze:Dziękuję wszystkim za odpowiedzi.
Podsumowując, swap na 2.0 w postaci kompletnego układu napędowego wydaje mi się kosztowny.
Jeżeli zdecydowałbym się na 1.8 ponieważ są tańsze, to potrzebowałbym dołożyć:
dyfer z LSD od nc, (1. rozumiem, że pasuje bez przeróbek)
gwint (czytałem na forum dobre opinie o B12 pro kit, 2. czy jednak gwint będzie lepszy, tańszy, dostępniejszy?)
staby z rxa
rozpórkę kielichów (3. czy te od 2.0 pasują do 1.8?)
4. czy 1.8 ma w serii pozostałe rozpórki, czy coś trzeba jeszcze dołożyć?
5. Ile orientacyjnie może to kosztować, czy po doposażeniu 1.8 w LSD, gwint i rozpórki nie zbliżę się do cen 2.0 sport?
6. Co polecacie jeszcze jako obowiązkowy i opłacalny mod w nc?
7. W swoich autach montujecie dystanse żeby wysunąć koła na zewnątrz auta. Nie ma na rynku felg z takim ET, żeby nie trzeba było stosować dystansów? Czy pełnią one jakąś dodatkową funkcję?
8. Czy któraś wersja NCFL lub NC z silnikiem 1.8 wyszła fabrycznie z LSD? Widziałem, że anniversary mają dołożoną rozpórkę kielichów.
B12 to jest bilstein b8 + eibach pro kit.
Gwint zależnie od potrzeb może kosztowac od 1.5k do 8k, ilu ludzi tyle wersji, jak masz kasę na dobry gwint, to może być to lepsza opcja niż b12. Odnośnie b12, to tutaj też warto pomyśleć o Koni Yellow jako alternatywie dla amortyzatorów + jakaś sprężyna.
Odnośnie LSD nie mam pojęcia.
Staby z rx8 to jest koszt około 300 zł razem z wymianą.
Obowiązkowe mody to IMO:
obniżenie + stabilizatory z rx8.
Nie wiem czy 1.8 ma w serii rozpórki, ale na allegro to jest koszt około 350 zł.
Moim zdaniem kluczowa kwestia jest w punkcie 5. Nie wiem za ile chcesz dostać 1.8 NC/NCFL, ale żeby zrobić z tego 2.0 LSD to potrzebujesz:
silnika - koszt około 3.5k
Zawieszenie - 3k
LSD - nie mam pojęcia
rozpórki - 350 zł
i robocizna, conajmniej z 2k, chyba, że będziesz to robił sam.
Już chyba lepiej iśc w silnik 2.5 przy tym nakładzie wydatków i pracy...
OutRun - NCFL 2.0 Turbo viewtopic.php?f=22&t=16824
331.2hp 373nm
331.2hp 373nm
- nikolakis
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 gru 2015, 21:24
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: EZG
- Kontakt:
unaimed1337 dziękuję bardzo za odpowiedź
.
Myślę raczej o zakupie 1.8 (bo jest ich trochę na otoMoto i są znacznie tańsze od 2.0) i doposażeniu jej do standardu 2.0 sport (bez zmiany silnika) czyli dokupieniu LSD, rozpórek, stabów i gwintu.
Czy któraś wersja 1.8 nc/ncfl była fabrycznie wyposażona w LSD?

Myślę raczej o zakupie 1.8 (bo jest ich trochę na otoMoto i są znacznie tańsze od 2.0) i doposażeniu jej do standardu 2.0 sport (bez zmiany silnika) czyli dokupieniu LSD, rozpórek, stabów i gwintu.
Czy któraś wersja 1.8 nc/ncfl była fabrycznie wyposażona w LSD?
Podepnę się jeszcze pod temat.
Jak wygląda kwestia żywotności silników w NC - jaki przebieg ma jeszcze sens przy zakupie a przy jakim należy omijać?
Obecnie jeżdżę NB'99 z zagazowanym 1.6, która ma 107 tys przebiegu (nabiłem jej 40 tyś przez jakieś 2,5 sezonu (od sierpnia 2013)).
Zastanawiam się czy przesiadka na NC, która jest 8-9 lat młodsza, ale z przebiegiem rzędu 170 tysięcy to dobry kierunek zmian czy szukać czegoś znacznie mniej wyjeżdżonego?
Myślałem o czymś takim - choć po lekturze posta o sprzedającym mam obiekcję czy auto jest tak cudne jak napisał:
http://otomoto.pl/oferta/mazda-mx-5-maz ... d0bb468f0d
Szczególnie, że silnik błyszczy
Co o tym myślicie?
Jak wygląda kwestia żywotności silników w NC - jaki przebieg ma jeszcze sens przy zakupie a przy jakim należy omijać?
Obecnie jeżdżę NB'99 z zagazowanym 1.6, która ma 107 tys przebiegu (nabiłem jej 40 tyś przez jakieś 2,5 sezonu (od sierpnia 2013)).
Zastanawiam się czy przesiadka na NC, która jest 8-9 lat młodsza, ale z przebiegiem rzędu 170 tysięcy to dobry kierunek zmian czy szukać czegoś znacznie mniej wyjeżdżonego?
Myślałem o czymś takim - choć po lekturze posta o sprzedającym mam obiekcję czy auto jest tak cudne jak napisał:
http://otomoto.pl/oferta/mazda-mx-5-maz ... d0bb468f0d
Szczególnie, że silnik błyszczy

Co o tym myślicie?
Ciesiel
-------
MX-5 NB'99 1.6 z podtlenkiem LPG...
Zapraszam do serwisu Sprzedawacz.pl https://sprzedawacz.pl/motoryzacja/
-------
MX-5 NB'99 1.6 z podtlenkiem LPG...
Zapraszam do serwisu Sprzedawacz.pl https://sprzedawacz.pl/motoryzacja/
- danielski
- Donator
- Posty: 330
- Rejestracja: 12 sie 2014, 20:02
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Co to za srebrno czerwone skrzynki (?) pod maską
?

Były:
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
Też mnie to zastanawiało....
Ciesiel
-------
MX-5 NB'99 1.6 z podtlenkiem LPG...
Zapraszam do serwisu Sprzedawacz.pl https://sprzedawacz.pl/motoryzacja/
-------
MX-5 NB'99 1.6 z podtlenkiem LPG...
Zapraszam do serwisu Sprzedawacz.pl https://sprzedawacz.pl/motoryzacja/
- manfredmaniek
- Donator
- Posty: 166
- Rejestracja: 08 lut 2016, 20:57
- Model: Inny
- Wersja: Obecnie Bezmiatowy
- Lokalizacja: KR
danielski pisze:Co to za srebrno czerwone skrzynki (?) pod maską?
Alarm?

Poza tym myślałem, że w NC jest Fuji, a w ogłoszeniu Darek pisze, że Torsen.
Skrzynki wyglądają na odstraszacz kun itp. zwierzaków lubiących kable. Sprzedawca twierdzi jednak ponoć, że to interkooler i dodaje ponoć 15 KM mocy 

Pozdrawiam, Kuba
NB 1.8 Miracle, (...), NC 2.0 Niseko
NB 1.8 Miracle, (...), NC 2.0 Niseko
Ponowie pytanie, bo zeszło fibnalnie na temat kun i Darka...
Jak wygląda kwestia żywotności silników w NC - jaki przebieg ma jeszcze sens przy zakupie, a przy jakim należy omijać?
Poważnie interesuje mnie czy jest sens ładować się w NC z przebiegiem powyżej 150 000 km ?
Jak wygląda kwestia żywotności silników w NC - jaki przebieg ma jeszcze sens przy zakupie, a przy jakim należy omijać?
Poważnie interesuje mnie czy jest sens ładować się w NC z przebiegiem powyżej 150 000 km ?
Ciesiel
-------
MX-5 NB'99 1.6 z podtlenkiem LPG...
Zapraszam do serwisu Sprzedawacz.pl https://sprzedawacz.pl/motoryzacja/
-------
MX-5 NB'99 1.6 z podtlenkiem LPG...
Zapraszam do serwisu Sprzedawacz.pl https://sprzedawacz.pl/motoryzacja/
- nikolakis
- Posty: 264
- Rejestracja: 16 gru 2015, 21:24
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: EZG
- Kontakt:
Jak szukałem wersji dla siebie to doradzono mi, że lepiej szukać 2.0 niż 1.8 i wersji NCFL.
W NC zdarzały się kłopoty z panewkami i znikającym bez wcześniejszych objawów olejem.
W NCFL poprawiono kilka rzeczy w silniku i mam nadzieję, że wyeliminowano wszystkie wady.
W NC zdarzały się kłopoty z panewkami i znikającym bez wcześniejszych objawów olejem.
W NCFL poprawiono kilka rzeczy w silniku i mam nadzieję, że wyeliminowano wszystkie wady.
- MorpheusJG
- Posty: 54
- Rejestracja: 17 sie 2015, 19:01
- Model: NC
[quote="nikolakis"]Podobnie jak kilka innych osób przeglądam forumową giełdę w poszukiwaniu ncfl 2.0 sport i mam kilka pytań na które na pewno są w poszczególnych wątkach odpowiedzi, jednak od przyswajania tej wiedzy w tak krótkim czasie mam już mętlik.
1. Co ma wersja Sport w porównaniu do zwykłej 2.0?
- amortyzatory b6
- skrzynię 6b
- zawsze LSD
- ksenony
- felgi 17"
Czy coś jeszcze a może coś pomyliłem?
ma jeszcze rozpórke ??
1. Co ma wersja Sport w porównaniu do zwykłej 2.0?
- amortyzatory b6
- skrzynię 6b
- zawsze LSD
- ksenony
- felgi 17"
Czy coś jeszcze a może coś pomyliłem?
ma jeszcze rozpórke ??
Temat różnic pomiędzy 1.8 i 2.0 ale też i "ekstrasów" w wersji sport też mnie interesował i choć pewnie broszura nie jest uniwersalna dla każdego rynku, jednak zgadza się prawie w 100% z tym co zostało wyżej napisane (na stronie 14 są dostępne wersje m.in. wersja sport). A że broszury/katalogi to fajna rzecz - załączam 

- Załączniki
-
[Rozszerzenie pdf zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]