chcia?em co? wa?nego...

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

mihau
Posty: 145
Rejestracja: 10 lis 2005, 13:20
Lokalizacja: Warszawa

10 lis 2005, 13:21

Powiedziec ;-) Dzien Dobry ;-)

mihau
pawel
Posty: 232
Rejestracja: 27 cze 2005, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

10 lis 2005, 16:24

Ciekawe jak wyszlo porownanie silkow.
Wlasnie przeczytalem ze silniki Miaty sa tak odporne, dlatego ?e konstruowane byly pod TURBO !!!! Nic doda? nic uj?c..
www.miata.com.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
pawel
Posty: 232
Rejestracja: 27 cze 2005, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

12 lis 2005, 22:55

Czy w NB jest podobnie?
Jakie masz zuzycie oleju w zwiazku z jego natryskiem?
www.miata.com.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
pawel
Posty: 232
Rejestracja: 27 cze 2005, 21:35
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

13 lis 2005, 22:38

Bede obserwowa? jak to u mnie bedzie...
www.miata.com.pl
www.mx-5.com.pl
www.mx-5.pl
mac04
Posty: 23
Rejestracja: 18 lip 2006, 21:46
Lokalizacja: Wwa

05 sie 2006, 12:24

Przemek Vonau pisze:
Gdy robi?em Miat? na GT, Chojnacki rozebra? silnik i stwierdzi?, ?e wykonanie jest jak w aucie A-grupowym i tak naprawd? niewiele jest do poprawiania.



O, a czy moglbys mi powiedziec, czy to GT cokolwiek Ci dalo? Tez mialem kontakt z Chojnackim i zastanawia mnie, czy placenie pod 3000 dla 17-18 % poprawy mocy ma sens... Wprawdzie kumple przestrzegal, ze po tygodniu jezdzenia z silnikiem 90-konnym bede chcial to zrobic, ale... wtedy (i dzis te) chec posiadania Miaty byla byt silna, by to racjonalnie rozwazac :)

dzieki!
Nie ma jazdy bez Mazdy ;-)
Awatar użytkownika
Fiveopac
Administrator
Administrator
Posty: 5492
Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
Model: NC
Wersja: 2,5 Turbo
Lokalizacja: Bydgoszcz
Kontakt:

05 sie 2006, 12:52

mac04 pisze:O, a czy moglbys mi powiedziec, czy to GT cokolwiek Ci dalo? Tez mialem kontakt z Chojnackim i zastanawia mnie, czy placenie pod 3000 dla 17-18 % poprawy mocy ma sens... Wprawdzie kumple przestrzegal, ze po tygodniu jezdzenia z silnikiem 90-konnym bede chcial to zrobic, ale... wtedy (i dzis te) chec posiadania Miaty byla byt silna, by to racjonalnie rozwazac


Dla mnie jest to bez sensu. Za mniej niz 3000 masz przelozony silnik 1.6 115 KM lub nawet 1.8. Rzuc okiem na ceny tych silnikow na allegro. Przekladajac silnik masz fabryczna moc w standardzie i swiadomosc ze jezdzisz niewysilona jednostka ktora ma o niebo wieksza trwalosc niz grzebany silnik u Chojnackiego.
ODPOWIEDZ