No to ja cos moze dodam od siebie jako ze na glebie juz pol roku latam
moze to nikomu nie pomoze bo w UK drogi sa zupelnie inne niz w Polsce.
Setup:
Seryjne B6 + Apexy
185/45/15 na 15x7''
Dokladka przod
rozporki podwozia
Generalnie musze planowac sobie trase po miescie, sa dzielnice gdzie bez przywalenia podluznica w jezdnie, tak jezdnie bez progow nie da sie przejechac, niektore drogi w bristolu sa wypukle od kraweznikow do srodka jezdni sie wznosza coa jak mala parabola wiec nie raz zdarzy sie ze dre, gdy jeszcze trafia sie zakret i troche sie kolein narobi to juz porazka ale trzeba zyc.
Progi pokonujemy skosem, czasem i tak zawisne ale jakos daje rade. Na parking w pracy poprawnie nie wjade, musze na skos pod prad przejechac.
Parkowanie rownolegle, bo glownie tak sie tu parkuje - kaj wyzej zdarza sie zahaczyc podluznoca zlbo rozporka pod dyfrem z tego samego powodu. Przy zaparkowaniu ciasno do kraweznika nie da sie nie raz otworzyc drzwi
Trzeba wiec zaplanowac z ktorej strony auta sie wychodzi.
Zawracanie ''na 3'' generalnie nie ma problemu puki nie uzyje sie podjazdu, wredy drzemy wydechem, tow hookiem albo dokladka.
Autostrady, caly syf z drogi laduje nam na masce i szybie co wiaze sie z odpryskami (po samym przejezdzie przez Francje naliczylem ze 30 malych odpryskow na samej masce)
Parkingi, auto jest niskie, dzieciaki wysiadajace z Land Rovera nie widza miaty i juz jest wgniotka.
Jest twardo ale to juz wina set up'u.
Oslepianie w nocy wystepuje ale da sie zyc.
Z pozytywow, Miata na glebie wyglada poprawnie, przyciaga spora uwage spoleczenstwa, nei raz wieksza niz np. Lotus czy Porsche co generalnie jest mile.
Zrobie jakies zdjecia pogladowe zeby Wam zilustrowac jak te drogi sa wyoblone.