Obniżony MX w praktyce

Forum główne a tematyką prowadzącą jest mx-5.

Moderator: Moderatorzy

jqb
Donator
Donator
Posty: 1174
Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
Model: Inny
Wersja: Ikarus ;)
Lokalizacja: Warszawa

13 lut 2015, 8:34

Szczupak pisze:Co znaczy kayaby to seria? Glowy nie dam, ale nie wydaje mi sie, zeby KYB bylo OEM w mx-5, pierwszy raz sie z czyms takim spotykam.
A same KYB, tak jak bile sa tylko marka. W ich modelach excel-g jest zamiennikiem seryjnych amortyzatorow, a AGX modelem z regulacja twardosci, przystosowanym do obnizonych sprezyn

KYB produkuje części OEM
World’s largest supplier of shocks and struts to vehicle manufacturers Supplier to major OEMs including, GM, Honda, Mazda, Mitsubishi, Nissan, Infiniti, Chrysler, Subaru, Toyota, Lexus, and Volkswagen
Szczupak
Posty: 1631
Rejestracja: 02 sty 2011, 13:06
Lokalizacja: Warszawa

13 lut 2015, 8:40

Thanks captain ;)

Wiem, ze KYB produkuje tez OEM, ale watpilem, ze akurat jest OEM w mx-5. Krotkie szukanie w internecie wyrzucilo forum miata.net, gdzie sugeruja Showa, ale nie sa pewni. Ani slowa nie ma o KYB.
http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=451645
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

13 lut 2015, 8:42

Szczupak pisze:Co znaczy kayaby to seria?


Jeżeli pytasz mnie, to miałem na myśli, że jak mi amortyzator pójdzie papa, a mam seryjne zawieszenie to pan mechanik przychodzi i zakłada nowy tej firmy i znowu mogę jeździć. Jest tak samo jak było przed papa tylko lepiej bo amorek pracuje jak nowy i jest fajnie. Skrót myślowy - ot co.
Obrazek
jqb
Donator
Donator
Posty: 1174
Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
Model: Inny
Wersja: Ikarus ;)
Lokalizacja: Warszawa

13 lut 2015, 8:46

Szczupak pisze:Thanks captain ;)

Wiem, ze KYB produkuje tez OEM, ale watpilem, ze akurat jest OEM w mx-5. Krotkie szukanie w internecie wyrzucilo forum miata.net, gdzie sugeruja Showa, ale nie sa pewni. Ani slowa nie ma o KYB.
http://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=451645

Z tego co wiem, to w innych modelach Mazdy z lat 90 były KYB, więc prawdopodobne jest, że w MX'ie też. Bo dlaczego mieliby szukać innego producenta do jednego modelu? Ale to tylko przypuszczenia moje.
Tan
Posty: 323
Rejestracja: 16 cze 2014, 18:44
Model: NB FL
Wersja: Memories II
Lokalizacja: Warszawa

13 lut 2015, 10:08

Hi, z cyklu pytania nooba:
Obniżając, warto jakoś zabezpieczyć auta spód, prawda? Czym? Tym? http://kmparts.pl/670.Rozporka-Wzmocnienie-przod-NANBNBFL
To po to jest, prawda? Czy jakoś inaczej?
jqb
Donator
Donator
Posty: 1174
Rejestracja: 03 wrz 2012, 17:14
Model: Inny
Wersja: Ikarus ;)
Lokalizacja: Warszawa

13 lut 2015, 10:11

Tan pisze:Hi, z cyklu pytania nooba:
Obniżając, warto jakoś zabezpieczyć auta spód, prawda? Czym? Tym? http://kmparts.pl/670.Rozporka-Wzmocnienie-przod-NANBNBFL
To po to jest, prawda? Czy jakoś inaczej?

To jest rozpórka, żeby usztywnić karoserię. Nie zabezpiecza to podwozia ;) Jednak przy utwardzonym zawieszeniu karoseria może bardziej "pracować" więc pełny pakiet rozpórek może trochę polepszyć zachowanie samochodu ;)
Tan
Posty: 323
Rejestracja: 16 cze 2014, 18:44
Model: NB FL
Wersja: Memories II
Lokalizacja: Warszawa

13 lut 2015, 10:16

jqb pisze:To jest rozpórka, żeby usztywnić karoserię. Nie zabezpiecza to podwozia ;) Jednak przy utwardzonym zawieszeniu karoseria może bardziej "pracować" więc pełny pakiet rozpórek może trochę polepszyć zachowanie samochodu ;)

Dzięki! Tak właśnie mi się wydawało... W takim razie czy jest coś, czym auto pod spodem doprawić warto, żeby brało na siebie ewentualne szorowania?
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2199
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

13 lut 2015, 10:21

Jeśli już stricte zabezpieczać to podłużnice frame railsami (Chalenger miał w ofercie)
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Tan
Posty: 323
Rejestracja: 16 cze 2014, 18:44
Model: NB FL
Wersja: Memories II
Lokalizacja: Warszawa

13 lut 2015, 10:25

flatline pisze:Jeśli już stricte zabezpieczać to podłużnice frame railsami (Chalenger miał w ofercie)
Super, dziękuje za info!
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

13 lut 2015, 10:27

Była ostatnio podobna rozmowa o frame railsach. Technicznie rzecz biorąc to ma kompletnie inną funkcję, ale w opinii wielu, skutek uboczny (osłona podwozia) też jest wystarczającym powodem do ich zakładania. Z rozpórką jest podobnie. A pamiętaj, że to co ona głownie robi (usztywnia auto) też poprawia (podobno znacznie) przyjemność z jazdy :) Z drugiej strony, dołożenie jej pod spód będzie oznaczać, że masz kolejny (niższy) punkt pod autem, którym możesz o coś przyhaczyć. Tak więc z plusów: sztywniejszy samochód (lepszy handling) i pewna forma osłony podowozia. Na minus: kolejny element bliżej asfaltu, no i trzeba to kupić za pieniądze (aczkolwiek na tle innych modów to chyba jeden z lepszych sposobów rozdysponowania zawartości portfela na części do Miaty). Ja bym zakładał :D

EDIT: Heh, tym razem Ty mnie ubiegłeś, flatline ;]
Awatar użytkownika
flatline
Donator
Donator
Posty: 2199
Rejestracja: 21 lip 2013, 19:12
Model: ND RF
Wersja: SkyFreedom+Recaro
Lokalizacja: ¯\_(ツ)_/¯
Kontakt:

13 lut 2015, 10:58

Heh, no to dodam tylko, że jak trzesz railsami to tak jakby mniej groźne niż cioranie podłużnic o progi zwalniające i np. zdzieranie zabezpieczenia antykorozyjnego ;)
"When you’re racing... it’s life. Anything that happens before or after is just waiting."

Tsundere - pocket-sized fastback
Little Sister - gran turismo wannabe
Czerw - racing mongrel on a (not so tight) budget
Siwa - café racer miata
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4682
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

13 lut 2015, 12:50

Tan, Ty masz memoriesa II, więc masz seryjnie lepsze rozpórki niż to co podałaś w linku ;)
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

13 lut 2015, 13:03

Alan pisze:Tan, Ty masz memoriesa II, więc masz seryjnie lepsze rozpórki niż to co podałaś w linku ;)
:kciuk:
Tan
Posty: 323
Rejestracja: 16 cze 2014, 18:44
Model: NB FL
Wersja: Memories II
Lokalizacja: Warszawa

13 lut 2015, 13:29

nickesh pisze:
Alan pisze:Tan, Ty masz memoriesa II, więc masz seryjnie lepsze rozpórki niż to co podałaś w linku ;)
:kciuk:

:shock:
Aha :lol:
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

02 maja 2016, 11:46

Odkopuję bo to fajny temat był ... a nadal wiele osób pyta mnie na spotach, czy to strasznie upierdliwe jest to jeżdżenie na glebie.

Więc po 2 latach spędzonych na ulicach centralnej Polski i kilku trasach po mniej fajnych lokalnych drogach mogę spokojnie stwierdzić, że obniżenie się opłacało, a koszt - pomijając samego zawieszenia - jest o wiele mniejszy niż mi się wydawało.

- Śpiące policjanty są irytujące?
- Są. Ale jest na nich patent. Wystarczy zrobić takiego pod odpowiednim kątem i gdy przednie koło opuszcza policjanta wdrapuje się na nie tylne. Ale patent ten wykorzystywany tylko przy naprawdę wysokich i kiepskich spowalniaczach.

- Zjeżdżanie do garażów.
- Bez przedniej dokładki i ewentualnych tow hooków z tyłu nie ma problemu. Z także bywają niewielkie. Zawsze można zaprosić do siebie zioma z obniżonym eMXem i sprawdzić, czy idzie wjechać bez obtarć.

- Wygoda.
- Tu wypowiedzieć się nie mogę, bo wszystko zależy od zawiasu. Można usiąść niżej i jest wygodnie (B6 + ProKit/Tein w NBFL) lub mniej (B6 + ProKit w NA).

- Oślepiają.
- Owszem. Oślepiają i to wszyscy. I z nad przeciwka i ci z tyłu. Na to patentu nie mam, ale idzie się przyzwyczaić.

- Krawężniki.
- Krawężniki to zło i złem zawsze były. Ale te mniejsze bez problemu można zaliczyć.

- Godność wysiadania.
- Znika. Trzeba przeczekać aż ładne panie przejdą poza widok nim się wyjdzie (z zamkniętym dachem) albo można naprężyć muskuły, odsłonić tattoo i podciągnąć się na ramie szyby do góry (z otwartym).

Generalnie jako jeżdżący obniżonym eMXem rekomenduję taki zabieg. Samochód wygląda o wiele lepiej, prowadzi się rewelacyjnie (mam B6 do NA), a bolączki można policzyć na palcach jednej ręki.


[edit]

Zapomniałem dodać, że największą upierdliwością jest brak możliwości zmiany koła w trakcie złapania gumy - podnośnik seryjny nie wchodzi pod samochód.
Obrazek
Awatar użytkownika
Arvi
Junior Admin
Junior Admin
Posty: 2909
Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
Model: NA
Wersja: Tiny Tina Edition
Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy

02 maja 2016, 12:09

maciek01 pisze::shock:
To jak nisko ty masz ten samochód? albo jaki masz lewarek? u mnie nawet jak było bardzo nisko to lewarek wchodził. Maksymalnie złożony ma jakieś 6cm


Zwykły B6 z ProKit.
Ale lewarek wchodzi Ci pod samochód z oponą z powietrzem czy bez? Bo różnica jest ;).
Lewarek seria.
Obrazek
Awatar użytkownika
galwani
Posty: 208
Rejestracja: 23 kwie 2016, 20:46
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

02 maja 2016, 12:56

Arvinski pisze:- Oślepiają.
- Owszem. Oślepiają i to wszyscy. I z nad przeciwka i ci z tyłu. Na to patentu nie mam, ale idzie się przyzwyczaić.


Jako osoba o wysokiej wrażliwości na światło (oślepiają mnie rzeczy których innych oślepiać nie muszą) polecam odpowiednie okularki. Ja używam (używałem... bo połamałem... niebawem będę kupował nowe) okularów firmy Brenda. Szuka się tego w internetach wpisując 'okulary dla kierowców' 'okulary rozjaśniające' itp... allegro rzygnie na pewno całą masą okularów po 19,99 i 29,99 - szkoda kasy na taki szajs. Albo Brenda za 100-150 albo Lozano 150-200. Chodzi o to żeby miało filtr polaryzacyjny i pomarańczowe szkła. Znacznie poprawia komfort jazdy jak się robi ciemniej. Brenda kiedyś miała sklep w Warszawie na Żurawiej.. nie wiem czy jeszcze tam są. Oczy mają nam służyć do końca życia więc warto o nie zadbać :) (jak komuś na Mazdę kasy nie żal, to głupio żeby na oczach miał chińszczyznę z bazaru za 19 zeta...). Ogólnie polecam okulary z polarem - kto raz spróbuje, więcej zwykłych 'przyciemniających' nie kupi (tak ja uważam)

Taki trochę offtop... chociaż nie do końca, ogólnie jak się jedzie Miatką to wszyscy po oczach walą lampami jak głupi.. zwłaszcza SUVy i dostawczaki - Ducato/Boxter/Jumper :evil: Projektanci lamp w tych ostatnich powinni za karę przez rok klęczeć na grochu ;)
Czarna Miata na Facebooku
Czarna Miata na forum

Obrazek
piorę tapicerki samochodowe, meblowe, dywany, wykładziny, czyszcze tapicerki skórzane, i takie tam... :-)
Awatar użytkownika
Peecer
Donator
Donator
Posty: 2656
Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
Model: ND
Wersja: 100th Anniversary
Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń

02 maja 2016, 19:27

galwani pisze:Ogólnie polecam okulary z polarem

Bardzo krótki OT - do MX'a może i tak - choć do ND gdzie jest już monitorek jak i do innych aut z dużymi kolorowymi wyświetlaczami - szczerze nie polecam.... Dlaczego - spróbujcie to się przekonacie..... :lol: ;) ;)
Awatar użytkownika
MKubaM
Posty: 330
Rejestracja: 07 cze 2013, 22:28
Model: NC
Wersja: Niseko 2.0
Lokalizacja: POS

06 maja 2016, 8:41

Peecer pisze:
galwani pisze:Ogólnie polecam okulary z polarem

Bardzo krótki OT - do MX'a może i tak - choć do ND gdzie jest już monitorek jak i do innych aut z dużymi kolorowymi wyświetlaczami - szczerze nie polecam.... Dlaczego - spróbujcie to się przekonacie..... :lol: ;) ;)

Nie sądzę by był problem z obserwacją wyświetlaczy w ND :) Mam 3 pary markowych okularów z polaryzacją i używam też ich z powodzeniem jeżdżąc najnowszą Mazdą 6 (która jak mniemam ma wyświetlacze w tej samej technologii jak ND). W starszych LCD (np w Golfie Plus i Avensisie) był problem - fakt :)
Pozdrawiam, Kuba

NB 1.8 Miracle, (...), NC 2.0 Niseko
matpilch
Donator
Donator
Posty: 4239
Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
Model: Inny
Lokalizacja: Katowice
Kontakt:

09 maja 2016, 9:11

Peecer pisze:
galwani pisze:Ogólnie polecam okulary z polarem

Bardzo krótki OT - do MX'a może i tak - choć do ND gdzie jest już monitorek jak i do innych aut z dużymi kolorowymi wyświetlaczami - szczerze nie polecam.... Dlaczego - spróbujcie to się przekonacie..... :lol: ;) ;)


przeca problem już będzie gdy smartfona se obrócisz do zdjęcia czy internetu przeglądania
miata lov!
eiti
Posty: 896
Rejestracja: 17 lip 2012, 7:23
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

09 maja 2016, 9:14

po roku jazdy na b6+eibach i setupie 195/45 r16

warto tez zwracac uwage na te smieszne blokady parkingowe, ktore da sie zlozyc na poziom i najechac bo sie mozna w 90% zdziwic

zmiana opon na 195/50 r15 , auto delikatnie w dol i zaczal sie koszmar bo nic sie nie dalo pokonac, prog przed tesco kabaty , boczne uliczki osiedlowe pelne tych nielegalnych zwalniaczy
bezmiatowy //
rrutek
Donator
Donator
Posty: 1200
Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
Model: NA
Wersja: 1.6 '92
Lokalizacja: Warszawa

09 maja 2016, 10:08

eiti pisze:prog przed tesco kabaty

Słaby wyznacznik, tam seryjne kozy (Mondeo, Passaty itp.) przycierają. :D
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
Awatar użytkownika
Rafa
Donator
Donator
Posty: 2320
Rejestracja: 13 cze 2013, 10:49
Model: Inny
Lokalizacja: Łódź

10 maja 2016, 8:10

eiti pisze:zmiana opon na 195/50 r15 , auto delikatnie w dol i zaczal sie koszmar bo nic sie nie dalo pokonac, prog przed tesco kabaty , boczne uliczki osiedlowe pelne tych nielegalnych zwalniaczy

:shock:
U nas nie ma takich problemów-a tutaj jest sporo nierówności.
Albo chcesz wszystko pokonać z prędkością >70km/h, albo wozisz metr ziemniaków z tyłu i sam ważysz około 150 i na prawym fotelu to samo ;)
Jeżdżę na taki zestawie i nie jest to koszmar jak opisujesz.
Nie demonizuj, aż tak ;)

Pozdr
Rafa
:jupi: :bicz:
matpilch pisze:(...)pamiętaj, że dla mas liczy się moment, bo przecież powyżej 3500rpm silniki wybuchają.

Madzia 1.6 06.13-05.14
Biała Perła-Miti Stens 1.8 12.13-06.16
Bokken 1.8 Anni 09.16-12.16
eiti
Posty: 896
Rejestracja: 17 lip 2012, 7:23
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

10 maja 2016, 8:54

Rafa, uwierz mi, po lodzi tez sie krece, moze zle rewiry, z a2 na zgierze kolo boruty - szkody gornicze, szczecinska - kratery, limanowskiego - o zesz k**** , ale fakt w lodzi tylko na flandryjskiej przywalilem raz
jakies biegu byly miesiac temu na miescie (lodzi) i wpuscilem sie na retkinie i tam tez dotartl brzydki zwyczaj progow zwalniahacych ponad wymiar
bezmiatowy //
Awatar użytkownika
SPAM
Posty: 1004
Rejestracja: 01 lis 2013, 18:59
Model: NA
Wersja: #RetroTurboMiata
Lokalizacja: Łódzkie

10 maja 2016, 9:01

Zgadza się Łódź nie jest idealna z drogami zwłaszcza.
Mam obiżoną chyba -4 NA na zawieszeniu z NB i oponach 195/50/15 ale smigam bez problemów. Dodam że mieszkam na wiosce i mam 2km dojazdu nie utwardzoną drogą niczym księżycową. Nawet raz na lekką budowę farby dowiozłem klientowi mx5. Choć ja jestem ostrym przykładem, bo np wyrwane duże drzewo wiśni potrafie ciągać po nierównej łące Peugeotem Partnerem 2,0HDI. Inni by po traktor poszli :P
Awatar użytkownika
galwani
Posty: 208
Rejestracja: 23 kwie 2016, 20:46
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

10 maja 2016, 9:08

Ursynów to w ogóle progowy koszmar. jeździłem tam służbowo swego czasu golfem II na seryjnym zawiasie i regularnie gdzieś tarlem tłumikiem... a już najgorzej jak raz trafiłem w mała wąska uliczkę ostro pod górę( nie pamietam nazwy). co 15 metrów podwójne progi a ja jeszcze akurat z kolega i ze 120 kg towaru.... myślałem że nie dojadę... abstrakcja kompletna i nie wiem czy ktoś na to pozwala czy ludzie sami sobie te progi montują ;-)
Czarna Miata na Facebooku
Czarna Miata na forum

Obrazek
piorę tapicerki samochodowe, meblowe, dywany, wykładziny, czyszcze tapicerki skórzane, i takie tam... :-)
Awatar użytkownika
nick.es
Moderator podróży
Moderator podróży
Posty: 7684
Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
Model: NB FL
Lokalizacja: Costa Blanca

10 maja 2016, 12:04

Trochę panikujecie z tymi utrudnieniami. Fabryczne NC ma prześwit 13,6 cm. Audi A4, WV Passaty i Ople astry mają po 11 cm. Smarty 10 cm. Strzelam, że jednak NC ma sztywniejsze zawieszenie niż w/w modele. Już nie mówiąc o Miatach z Pro-Kitem, które mają prześwit taki, jak np. Passat, a na bank nie są tak miękkie.

(http://magazynauto.interia.pl/porady/ek ... t_zdj_lead)
Lexx
Donator
Donator
Posty: 1269
Rejestracja: 22 cze 2013, 9:20
Model: NA
Wersja: Eunos
Lokalizacja: Bristol

10 maja 2016, 12:31

No to ja cos moze dodam od siebie jako ze na glebie juz pol roku latam 8-) moze to nikomu nie pomoze bo w UK drogi sa zupelnie inne niz w Polsce.

Setup:
Seryjne B6 + Apexy
185/45/15 na 15x7''
Dokladka przod
rozporki podwozia


Generalnie musze planowac sobie trase po miescie, sa dzielnice gdzie bez przywalenia podluznica w jezdnie, tak jezdnie bez progow nie da sie przejechac, niektore drogi w bristolu sa wypukle od kraweznikow do srodka jezdni sie wznosza coa jak mala parabola wiec nie raz zdarzy sie ze dre, gdy jeszcze trafia sie zakret i troche sie kolein narobi to juz porazka ale trzeba zyc.
Progi pokonujemy skosem, czasem i tak zawisne ale jakos daje rade. Na parking w pracy poprawnie nie wjade, musze na skos pod prad przejechac.

Parkowanie rownolegle, bo glownie tak sie tu parkuje - kaj wyzej zdarza sie zahaczyc podluznoca zlbo rozporka pod dyfrem z tego samego powodu. Przy zaparkowaniu ciasno do kraweznika nie da sie nie raz otworzyc drzwi :ryjezesmiechu: Trzeba wiec zaplanowac z ktorej strony auta sie wychodzi.

Zawracanie ''na 3'' generalnie nie ma problemu puki nie uzyje sie podjazdu, wredy drzemy wydechem, tow hookiem albo dokladka.

Autostrady, caly syf z drogi laduje nam na masce i szybie co wiaze sie z odpryskami (po samym przejezdzie przez Francje naliczylem ze 30 malych odpryskow na samej masce)

Parkingi, auto jest niskie, dzieciaki wysiadajace z Land Rovera nie widza miaty i juz jest wgniotka.

Jest twardo ale to juz wina set up'u.

Oslepianie w nocy wystepuje ale da sie zyc.

Z pozytywow, Miata na glebie wyglada poprawnie, przyciaga spora uwage spoleczenstwa, nei raz wieksza niz np. Lotus czy Porsche co generalnie jest mile.

Zrobie jakies zdjecia pogladowe zeby Wam zilustrowac jak te drogi sa wyoblone.
eiti
Posty: 896
Rejestracja: 17 lip 2012, 7:23
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa

10 maja 2016, 12:32

nickesh ma racje bo podwozie konserwuje regularnie i jest nieporysowane, tylko rozporki ze sportiva czasem zlapia ryse, szczegilnie tylnia
bezmiatowy //
ols
Donator
Donator
Posty: 671
Rejestracja: 29 lip 2013, 13:27
Model: NA
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

10 maja 2016, 14:56

eiti pisze:prog przed tesco kabaty


Ale jaki problem, można pojechać w lewo przed nim i ominąć tego potwora, albo w prawo i stanąć przy budynku.

Zawias R-package z NA (b6/niby inne springi), dokładka i normalna opona 195/50/15 - po roku już znam wszystkie nieprzejezdne progi w okolicy: właśnie ten pod tesko, z tyłu za pocztą przy Belgradzkiej, na Kazury… Niżej już bym nie schodził, teraz przy dwóch osobach i jakimś bagażu trzeba faktycznie przepełzać przez niektóre garby ale jest to zupełnie akceptowalną ceną za likwidację efektu nurkowania/stawania dęba przy hamowaniu/przyspieszaniu.
ODPOWIEDZ