Promotor zbudował już kilka tych samochodów, ale jakoś nie widać ich na pojeżdżawkach, albo może ja nie bywam na tych na których można je trafić Wyniki najpopularniejszego setupu (~300 koni i >350Nm) wyglądają bardzo zachęcająco, ciekaw jestem jak to jeździ (chodzi mi głównie o charakterystykę rozwijania mocy) i jak wygląda niezawodność przy upalaniu... Najchętniej bym się którąś przejechał ale o to będzie raczej ciężko więc będę wdzięczny za wasze opinie
Michał
Turbo NC od Promotora na torze?
Moderator: Moderatorzy
mszczyrek pisze:A kto taką jeździł? I jakie czasy robił?
z turbo był chyba jedynie Fajf o ile dobrze kojarzę, a to nie jest do końca ten setup, bo jemu promo tylko silnik zakuwał. marcin30 ma kompresor, a pantier hmmm... nie startował z przyczyn technicznych...
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
BORO pisze:No właśnie - typowy akurat nie dał rady do toru. Ale Marcina kompresorowa też była składana przez nich i pięknie chodziła.
Bez jaj! Macieju, konfiguracja o której piszesz to gotowy kit opracowany przez specjalistów Cosworth'a, tłuczony obecnie w dużych seriach przez hamburgerów. Montaż mechaniczny to podobno kwestia kilku godzin pracy jednego kumatego mechanika. Z tego co wiem, Promotor ogarniał jedynie montaż i strojenie.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Danielu. Z dokładnie taką świadomością to pisałem, ze stwierdzeniem "składana".
mszczyrek - tak, jednak turbo jak w 99% przypadków to poważna modyfikacja silnika i coś tam nie tak. Nie oszukujmy się - nawet jak masz wóz seryjnie zaturbiony to ma się więcej wysypać jak upalasz vs wolnossąca seria.
Moim zdaniem wolnossące silniki które zostały zaturbione, upalane i się nie psują to wyjątki potwierdzające regułę.
mszczyrek - tak, jednak turbo jak w 99% przypadków to poważna modyfikacja silnika i coś tam nie tak. Nie oszukujmy się - nawet jak masz wóz seryjnie zaturbiony to ma się więcej wysypać jak upalasz vs wolnossąca seria.
Moim zdaniem wolnossące silniki które zostały zaturbione, upalane i się nie psują to wyjątki potwierdzające regułę.
Dlaczego MX-5? --> http://www.youtube.com/watch?v=m67ZMn0tzg8#t=5m28s
Mając turbo w samochodzie trzeba pamiętać podstawową zasadę eksploatacji jej. Po ostrej jeździe należy ją wystudzić na wolnych obrotach. Jak się zatrze to wtedy mogą być spore problemy
www.alanex-radom.pl
www.alanex-radom.pl
Ostatnio zmieniony 19 cze 2015, 19:21 przez sasayaku4, łącznie zmieniany 1 raz.