Poradnik początkującego forumowicza
Odpowiedzi na najczęściej zadawane przez początkujących forumowiczy pytania
Moderator: Moderatorzy
Patrzę na Mazdy w roczniku ~99" i są przebiegi rzędu 100-200k. Rozmawiałem z Lukasem, ma ciekawą IMO sztukę, tylko z przebiegiem 270k. Wiem, że większość zależy od tego, jak auto serwisował właściciel, ale prz takim przebiegu trzeba by pewnie zwrócić uwagę na kilka rzeczy. Widzę w ogłoszeniach auta z niższym przebiegiem które biorą olej, myślę, że tutaj też warto by to wziąć pod uwagę. Poradzicie, co przed zakupem sprawdzić, by nie wpakować się w skarbonkę albo zajechane auto?
Swoją drogą ja do Kostrzyna mam pół Polski, gdyby ktoś z okolic ją wcześniej obejrzał też byłoby łatwiej.
Swoją drogą ja do Kostrzyna mam pół Polski, gdyby ktoś z okolic ją wcześniej obejrzał też byłoby łatwiej.
Uadrol pisze:Kurcze, jaka ladna sztuka! Gdybym nie kupil swojej na pewno bym sie nia zainteresowal i prawdopodobnie kupil:
http://www.ebay.co.uk/itm/301077146257? ... 1423.l2649
Juz ja wciagnal moj kolega z czasow podstawowki i LO. Kurcze jestem zazdrosny
![Puszcza oko :slinotok:](./images/smilies/a_drooling.gif)
There's someone in my head but it's not me.
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
Uadrol pisze:Nie dam sobie glowy obciac ale moim zdaniem ten ostatni to nie jest oryginal tylko samorobka. Mialem cos podobnego w NA tylko u mnie to nie bylo przykrecane do rurek.
Ostatni (siatka do stylebara) jest 100% oryginał, występował bodajże od 2003 w NBFL
![Puszcza oko ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/751982_5.png)
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/751982_5.png)
-
- Posty: 1023
- Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
- Lokalizacja: Wrocław
Kolega jutro rano jedzie po ta Madzie z zepsutym dyferencjalem za... 400 funtow czyli 2000zl.
http://www.ebay.co.uk/itm/301077146257? ... 1423.l2649
Laweta juz zamowiona. Ech...
http://www.ebay.co.uk/itm/301077146257? ... 1423.l2649
Laweta juz zamowiona. Ech...
There's someone in my head but it's not me.
to jest styl na bezguście, no ale za 400 funciaków można takie coś przeżyc..
I don't like being overtaken. It's a sign of weakness.
- rsmx5
- Posty: 1485
- Rejestracja: 17 lis 2011, 19:00
- Model: Inny
- Wersja: Fiat 124 Spider
- Lokalizacja: Bochnia
Uadrol pisze:Kolega jutro rano jedzie po ta Madzie z zepsutym dyferencjalem za... 400 funtow czyli 2000zl.
http://www.ebay.co.uk/itm/301077146257? ... 1423.l2649
Laweta juz zamowiona. Ech...
Powiedz mi tylko kolego co wymienianie mazd które ktoś kupił albo są do kupienia w UK ma wspólnego z tym tematem, w którym stoi jak wół "Poradnik początkującego forumowicza".
Ani nikomu nie pomagasz ani nie prosisz o pomoc tylko śmiecisz i odstraszasz ludzi od zaglądania tutaj.
A to szkodzi bo jak ludziska nie będą czytać tego wątku to przez to ktoś kto będzie naprawdę potrzebował pomocy nie dostanie odpowiedzi.
Mam propozycję - załóż sobie swój wątek w dziale "Nasze Mazdy MX-5" i pisz tam albo znajdź bardziej odpowiedni wątek.
R.
PS
Jak będę miał ochotę pooglądać sobie oferty z UK to otworzę angielskiego ebaya a nie forum klubu MX-5 Polska.
EOT
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
Jest wątek "Zna ktoś tą Mazdę z Otomoto/Allegro ?" do omawiania egzemplarzy sprzedawanych w PL. Proponuje koledze założyć wątek "Zna ktoś tą Mazdę z UK ?" i tam omawiać kolejne egzemplarze. Może ktoś skorzysta, a będzie większy porządek.
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/751982_5.png)
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/751982_5.png)
Jakie są Wasze doświadczenia z hardtopem w NB/NBfl?
Jeśli faktycznie żadnej izolacji nie ma, to zimą jest różnica względem założonego winylowego dachu? W komforcie, ciszy, czymkolwiek?
W sumie to kabrioletem żadnym w życiu nie śmigałem więc nie wiem, czy ewentualnie przy zakupie jest sens dopłacać te ~500 euro.
I w sumie jeszcze jedno. Czy mam z góry odrzucać samochody z przebiegiem >200k? Patrzę na serwisy ogłoszeniowe z Niemiec.
Jeśli faktycznie żadnej izolacji nie ma, to zimą jest różnica względem założonego winylowego dachu? W komforcie, ciszy, czymkolwiek?
W sumie to kabrioletem żadnym w życiu nie śmigałem więc nie wiem, czy ewentualnie przy zakupie jest sens dopłacać te ~500 euro.
I w sumie jeszcze jedno. Czy mam z góry odrzucać samochody z przebiegiem >200k? Patrzę na serwisy ogłoszeniowe z Niemiec.
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
Zależy czy będziesz jeździł zimą i gdzie będziesz zazwyczaj parkował. Hardtop nie niszczy się od wilgoci, nie niszczy się od skrobania śniegu i nie powoduje ryzyka, że ktoś uprzejmy Ci go przedziurawi
Jeśli mało jeździsz w zimie albo nie stawiasz samochodu zimą "pod chmurką", hardtop jest prawdopodobnie zbędny![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
ps. z HT jest trochę ciszej przy wyższych prędkościach. Podobno poprawia się też aerodynamika nadwozia.
![Puszcza oko ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Jeśli mało jeździsz w zimie albo nie stawiasz samochodu zimą "pod chmurką", hardtop jest prawdopodobnie zbędny
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
ps. z HT jest trochę ciszej przy wyższych prędkościach. Podobno poprawia się też aerodynamika nadwozia.
Ostatnio zmieniony 16 lut 2014, 18:17 przez Sigma, łącznie zmieniany 1 raz.
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/751982_5.png)
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/751982_5.png)
Auto zamierzam używać całym rokiem i pewnie przez większość czasu parkowane poza garażem.
Jedyne czego na pewno się boję to "uprzejmych" osobników z nożami i innymi ciekawymi przedmiotami.
Z tego co wyczytałem to po prostu winylu nie należy składać w mrozy, żeby nie popękał. Więcej na te tematy nie wiem.
Druga sprawa, że ciężko by było z miejscem na przechowywanie HT. Chyba w garażu pod sufitem musiałbym jakoś podwiesić : )
Jedyne czego na pewno się boję to "uprzejmych" osobników z nożami i innymi ciekawymi przedmiotami.
Z tego co wyczytałem to po prostu winylu nie należy składać w mrozy, żeby nie popękał. Więcej na te tematy nie wiem.
Druga sprawa, że ciężko by było z miejscem na przechowywanie HT. Chyba w garażu pod sufitem musiałbym jakoś podwiesić : )
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
Piecho pisze:Z tego co wyczytałem to po prostu winylu nie należy składać w mrozy, żeby nie popękał. Więcej na te tematy nie wiem.
Winyl przy temp. <6 stopni może popękać. A szmata (dach materiałowy) może teoretycznie zacząć przesiąkać i gnić. I jedno i drugie można też uszkodzić przy nieumiejętnym odśnieżaniu - przy HT w najgorszym razie podrapiesz lakier
![Pokazuje język :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dużo zależy też od konserwacji dachu. Generalnie HT konieczny nie jest. Ale jak jest, to jest przydatny. Weź pod uwagę, że w lecie trzeba gdzieś to cholerstwo też przechować
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
EDIT. Było pare patentów na podwieszenie pod sufitem, można też powiesić na ścianie: http://www.miata.net/garage/toprack.htm
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/751982_5.png)
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/751982_5.png)
-
- Posty: 1023
- Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
- Lokalizacja: Wrocław
Sigma pisze:Winyl przy temp. <6 stopni może popękać.
Dodałbym do tego, że jeśli jeździ całą zimę złożony na tylnej półce, bo masz HT, to to samo się dzieje - pęka na rantach i zgięciach. A przy odśnieżaniu jakoś ciężko go uszkodzić - zmiotka, żeby z grubsza odśnieżyć, reszta stopnieje jak się przejedziesz kawałek i włączysz ogrzewanie.
IMO, jeśli masz szczelny dach, to jedyne zalety HT, to ochrona przed nożami (ale to w lecie też musiałbyś zakładać - na cholerę roadster?) i szeroka tylnia szyba. No dobra, aerodynamika faktycznie pewnie ciut się poprawia i może jest trochę ciszej, bo jednak grubsza warstwa izoluje od zewnątrz. Ale softtopu to przed zimą nie chroni, o ile nie wyjmiesz tego drugiego i nie postawisz rozłożonego w garażu (w sensie nie harmonijka, nie musi być mega naciągnięty).
Zapytam tutaj bo w technicznym mi nie odpowiedzieli ![Pokazuje język :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
jest gdzieś na forum jakaś check lista tego co powinienem wymienić przed nowym sezonem?
Wiadomo, olej, filtr, filtr powietrza coś jeszcze? Z takich rzeczy eksploatacyjny?:)
![Pokazuje język :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
jest gdzieś na forum jakaś check lista tego co powinienem wymienić przed nowym sezonem?
Wiadomo, olej, filtr, filtr powietrza coś jeszcze? Z takich rzeczy eksploatacyjny?:)
Sprawdzić hamulce (ilość mięsa w klockach), przeczyścić odpływy wody z dachu...
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
rsmx5 pisze:Powiedz mi tylko kolego co wymienianie mazd które ktoś kupił albo są do kupienia w UK ma wspólnego z tym tematem, w którym stoi jak wół "Poradnik początkującego forumowicza".
Ani nikomu nie pomagasz ani nie prosisz o pomoc tylko śmiecisz i odstraszasz ludzi od zaglądania tutaj.
A to szkodzi bo jak ludziska nie będą czytać tego wątku to przez to ktoś kto będzie naprawdę potrzebował pomocy nie dostanie odpowiedzi.
Mam propozycję - załóż sobie swój wątek w dziale "Nasze Mazdy MX-5" i pisz tam albo znajdź bardziej odpowiedni wątek.
R.
PS
Jak będę miał ochotę pooglądać sobie oferty z UK to otworzę angielskiego ebaya a nie forum klubu MX-5 Polska.
EOT
Juz Ci mowie.
To nie ja wszedlem do tego watku tylko zostalem tu "wrzucony" i zmiksowany z innymi tematami. Pretensje nie do mnie.
Pierwotnie pisalem w innym temacie. Ktos tu zrobil niemaly chaos i pisalem juz o tym wczesniej ale uznano, ze jest ok.
No a skoro mozna pisac o MX-5 z niemiec to czemu nie z UK? I jedne i drugie jezdza w Polsce
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Marcinos pisze:Zapytam tutaj bo w technicznym mi nie odpowiedzieli
jest gdzieś na forum jakaś check lista tego co powinienem wymienić przed nowym sezonem?
Wiadomo, olej, filtr, filtr powietrza coś jeszcze? Z takich rzeczy eksploatacyjny?:)
Ja proponuje jeszcze wymienic swiece i ewentualnie kable. Swiece zaden koszt (30-40zl) a to wazna sprawa.
Piecho pisze:Jakie są Wasze doświadczenia z hardtopem w NB/NBfl?
Jeśli faktycznie żadnej izolacji nie ma, to zimą jest różnica względem założonego winylowego dachu? W komforcie, ciszy, czymkolwiek?
W sumie to kabrioletem żadnym w życiu nie śmigałem więc nie wiem, czy ewentualnie przy zakupie jest sens dopłacać te ~500 euro.
I w sumie jeszcze jedno. Czy mam z góry odrzucać samochody z przebiegiem >200k? Patrzę na serwisy ogłoszeniowe z Niemiec.
U mnie jest cienka izolacja. Taka jakby pianka. Dosc twarda. Jest znaczna roznica w poziomie halasu. Po pierwsze dach nie furkocze przy duzej predkosci po drugie znaczaco tlumi halas z zewnatrz. Teraz glowne szumy jakie slysze sa z podwozia i tlumika. Poza tym HardTop daje duzo lepsza widocznosc szczegolnie podczas cofania.
There's someone in my head but it's not me.
Uadrol pisze:Po pierwsze dach nie furkocze przy duzej predkosci
Najwyraźniej masz nienaciągnięty dach albo coś innego, bo nic nie powinno furkotać.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Witam,
Z góry przepraszam, jeśli piszę w złym temacie/dziale, ale uznałem, że jest on najodpowiedniejszy.
Sprawa wygląda następująco. Od jakiegoś czasu jestem zafascynowany Miatą i chciałbym około czerwca wejść w jej posiadanie
. Pozostaje kwestia budżetu - planuję wydać ok. 9-9,5k. Czy w tych pieniądzach jest szansa na znalezienie sprawnego, zadbanego egzemplarza (Wersja NA, 116 KM) ? Oczywiście bez żadnych dodatków, konkretnego felunku, itp.
Pozdrawiam.
Z góry przepraszam, jeśli piszę w złym temacie/dziale, ale uznałem, że jest on najodpowiedniejszy.
Sprawa wygląda następująco. Od jakiegoś czasu jestem zafascynowany Miatą i chciałbym około czerwca wejść w jej posiadanie
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Pozdrawiam.
- Sigma
- Donator
- Posty: 842
- Rejestracja: 15 wrz 2010, 19:24
- Model: NB FL
- Wersja: Unplugged
- Lokalizacja: Toruń
Sanchez pisze:(...)planuję wydać ok. 9-9,5k. Czy w tych pieniądzach jest szansa(...)
Z całą pewnością jest
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=13009
http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=29&t=13259
"A designer knows he has achieved perfection not when there is nothing left to add, but when there is nothing left to take away." – Antoine de Saint-Exupéry
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/751982_5.png)
![Obrazek](http://images.spritmonitor.de/751982_5.png)
Alan pisze:Uadrol pisze:Po pierwsze dach nie furkocze przy duzej predkosci
Najwyraźniej masz nienaciągnięty dach albo coś innego, bo nic nie powinno furkotać.
Nie mam a wlasciwie nie mialem bo mowie o doswiadczeniach z NA a teraz mam NB i aktualnie uzywam hardtopu.
Moze z tym furkotaniem przesadzilem ale jak mocno wialo to dach wpadal w slyszalne wibracje. HT duzo zmienia. Gdyby nie fakt, ze mam zamiar uzywac Madziw PL pewnie bym go olal ale szczegolnie w zimowych warunkach wydaje mi sie byc przydatny no i na dlugich trasach jaka chociazby mnie czeka za 2 tygodnie (1700km).
There's someone in my head but it's not me.
-
- Posty: 1023
- Rejestracja: 01 wrz 2012, 16:53
- Lokalizacja: Wrocław
fifomaniak pisze:Nie wiem, dokąd jedziesz te 1700 km, ale ja w życiu nie brałbym na taką wyprawę hardtopu. Tzn. dużo zależy od pogody, jak na pewno ma być kicha to w sumie ok, ale pogody nie przewidzisz na długo, zrobi się ładnie i nie możesz zdjąć dachu, bo nie masz co z nim zrobić
Nie mam wyjscia. wywoze auto z UK gdzie aktualnie sie znajduje do Polski. Jesli nie zabiore hardtopu ze soba to zostanie mi w UK i nie bede mial z nim co zrobic. Zdaje sobie sprawe, ze mocno mnie to ogranicza ale jade w marcu wiec pewnie szalu nie bedzie jesli chodzi o pogode.
There's someone in my head but it's not me.
Na autostradach w marcu raczej nie jest przyjemnie top down
A HT (jeśli w ładnym stanie) możesz zawsze sprzedać w PL i odzyskać połowę kasy jaką dałeś za samochód
2-2,5tys zł to normalna cena.
![Puszcza oko ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Alan pisze:Na autostradach w marcu raczej nie jest przyjemnie top downA HT (jeśli w ładnym stanie) możesz zawsze sprzedać w PL i odzyskać połowę kasy jaką dałeś za samochód
2-2,5tys zł to normalna cena.
Tak, tak. Drugie tyle wezme za fele Dezenta i wyjdzie, ze auto mam za free jednak nie bede tego robil Hardtop dobra rzecz i warto miec szczegolnie w Polsce no a fele zostawie za to na oryginalne zaloze zimowe opony, ktore beda na zapas. Pozdrawiam
There's someone in my head but it's not me.
-
- Posty: 1156
- Rejestracja: 11 sty 2011, 0:56
- Lokalizacja: DW
Marcinos pisze:Wiadomo, olej, filtr, filtr powietrza coś jeszcze? Z takich rzeczy eksploatacyjny?:)
Kable, świece, filtr paliwa, olej w dyfrze, kontrola luzu zaworowego, w miarę potrzeb uszczelka pod pokrywą, płyn hamulcowy, płyn w wysprzęgliku, kontrola zawieszenia z naciskiem na łączniki i sworznie, ogarnięcie rudej jak gdzieś wyszła a jeszcze nie zrobiła dziur. To tak z grubsza przed sezonem, jak masz stary płyn chłodniczy (podejrzewam, że masz bo skoro pytasz co robić to znaczy, że nic nie robisz
![Puszcza oko ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Stay Tuned!
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Nie ma boga nad JDM a Tsuchiya jest jego prorokiem.
Dobra Panowie, zapytam jeszcze inaczej.
Czy kupując MX-5 z roku ok. 99-01 mogę faktycznie liczyć na bezawaryjną eksploatację przez cały rok? Zakładam do 10k rocznie. Pytam, bo z jednej strony auto jest ogólnie chwalone za bezawaryjność a coraz częściej trafiam na posty/ogłoszenia z remontowanymi silnikami po 1xxk km. Dalej idąc 15 letnie auto więc gumy wszelakie też już swoje przeżyły, z zawieszeniem może zacząć się też zabawa. Od razu zakładam, że ja warsztatu nie mam, więc pewnie nic poza zmiana oleju i filtrów sam nie zrobię. Nie chcę iść w koszty.
Piszę, bo cały czas się zastanawiam czy nie lepiej pójść rozsądną drogą i za kilkanaście tysięcy kupić 5-7 lat młodsze auto. Może jakiś hot hatch z równie bezpośrednim układem kierowniczym by się znalazł![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Wiem, że jeśli się dba o auto to nie ma co się martwić. Jednak zakup używki to loteria, nigdy nie wiadomo do końca na co się trafi.
Jak napiszecie "Kupuj chłopie Focusa a do Miatki wróć za kilka lat, jak będzie większy budżet." to zniosę tę brutalną rzeczywistość![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
Czy kupując MX-5 z roku ok. 99-01 mogę faktycznie liczyć na bezawaryjną eksploatację przez cały rok? Zakładam do 10k rocznie. Pytam, bo z jednej strony auto jest ogólnie chwalone za bezawaryjność a coraz częściej trafiam na posty/ogłoszenia z remontowanymi silnikami po 1xxk km. Dalej idąc 15 letnie auto więc gumy wszelakie też już swoje przeżyły, z zawieszeniem może zacząć się też zabawa. Od razu zakładam, że ja warsztatu nie mam, więc pewnie nic poza zmiana oleju i filtrów sam nie zrobię. Nie chcę iść w koszty.
Piszę, bo cały czas się zastanawiam czy nie lepiej pójść rozsądną drogą i za kilkanaście tysięcy kupić 5-7 lat młodsze auto. Może jakiś hot hatch z równie bezpośrednim układem kierowniczym by się znalazł
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Wiem, że jeśli się dba o auto to nie ma co się martwić. Jednak zakup używki to loteria, nigdy nie wiadomo do końca na co się trafi.
Jak napiszecie "Kupuj chłopie Focusa a do Miatki wróć za kilka lat, jak będzie większy budżet." to zniosę tę brutalną rzeczywistość
![Bardzo szczęśliwy :D](./images/smilies/icon_e_biggrin.gif)
- Alex
- Donator
- Posty: 4621
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Jak chcesz kupic uzywke to tak samo jest loteria z mx5 2000 jak i jakies inne auto z rocznika powiedzmy 2005-7. Btw. jaki hh z podanych rocznikow kupisz za parenascie tysiecy???
Mx5 to cos wiecej niz bezposredni uklad kierowniczy, porownanie do hh jest srednio sensowne
Najwazniejsze jest jednak to ze kazdy potencjalny uzytkownik Mxa musi sobie odpowiedziec na pytanie czy chce nim jezdzic na codzien czy chce miec jako dodatkowe auto ktorym sie jezdzi nie z koniecznosci a dla przyjemnosci.
Mx5 to cos wiecej niz bezposredni uklad kierowniczy, porownanie do hh jest srednio sensowne
![Szczęśliwy :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
pozdrawiam
Alex![Szczęśliwy :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop
182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
![Szczęśliwy :-)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop
![Wspaniale 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
![Wspaniale 8-)](./images/smilies/icon_cool.gif)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Ja w swojej nic nie robiłem poza olejem, klockami i rozrządem. Nic się nie zepsuło, ale wydałem duuuużo więcej na auto już ![Pokazuje język :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
To jest dobry, japoński samochód. Wszystko inne co byś nie kupił też może się zje*ać.
A remonty się robią, bo ludzie kupują zajazdy za 10 tysięcy.
![Pokazuje język :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
To jest dobry, japoński samochód. Wszystko inne co byś nie kupił też może się zje*ać.
A remonty się robią, bo ludzie kupują zajazdy za 10 tysięcy.