Jeśli temat był poruszany nie krzyczcie proszę. wydaje mi się, że widziałem gdzieś taką dyskusję, ale nie udało mi się jej odnaleźć.
w 1995 mx5 przeszła pierwszy lifting. chciałbym zapytać czy różnice są na tyle istotne by poszukiwać egzemplarzy po tym zabiegu? do tej pory zwracałem uwagę właśnie na nowsze mazdy, ale to znacznie zawęża pole manerwu.
NA facelifting
Moderator: Moderatorzy
pewnie był, ale pomogę
Z tego co wiem to był w 1994
w latach 89-93 był silnik tylko 1.6 115 km po 94 1.6 90km i 1.8 131km
Fotele róznica w fotelach.
felgi ,,słoneczka" do 93 wiatraki po 94
Kierownica w przedlifcie momo
Tyle wiem
Z tego co wiem to był w 1994
w latach 89-93 był silnik tylko 1.6 115 km po 94 1.6 90km i 1.8 131km
Fotele róznica w fotelach.
felgi ,,słoneczka" do 93 wiatraki po 94
Kierownica w przedlifcie momo
Tyle wiem
Dodatkowo zmieniło się wnętrze, wskaźnik ciśnienia oleju został zmieniony na prostszy (dwupozycyjny), ostatnie wersje miewały Torsena zamiast VLSD, pojawiła się poduszka pasażera, plus zdaje się jakieś zmiany w nadwoziu mające na celu poprawienie wytrzymałości przy strzałach, zwłaszcza bocznych
po lifcie też była momo, tylko z poduchą, ale tyczy to chyba tylko wersji europejskich, wersje zza wody miały tę samą 'pancerną' kierę z poduchą co przed liftem
michan pisze:Kierownica w przedlifcie momo
po lifcie też była momo, tylko z poduchą, ale tyczy to chyba tylko wersji europejskich, wersje zza wody miały tę samą 'pancerną' kierę z poduchą co przed liftem
nie będę krzyczeć, ale też nie odpowiem
http://www.miata.net/faq/miatachanges.html
http://www.miata.net/faq/america/index.html
http://www.miata.net/faq/Miata90-97A3.pdf
czy istotne? jak dla mnie najbardziej istotną zmianą jest silnik. warto szukać wersji 1.8, zresztą tam tych zmian jest najwięcej. ale w przypadku 1.6 wolałbym chyba 115 i samemu powrzucać te wszystkie drobiazgi...

http://www.miata.net/faq/miatachanges.html
http://www.miata.net/faq/america/index.html
http://www.miata.net/faq/Miata90-97A3.pdf
czy istotne? jak dla mnie najbardziej istotną zmianą jest silnik. warto szukać wersji 1.8, zresztą tam tych zmian jest najwięcej. ale w przypadku 1.6 wolałbym chyba 115 i samemu powrzucać te wszystkie drobiazgi...
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
Może zacznijmy od tego, że jest zupełnie inna deska rozdzielcza, podświetlenie kabiny trafiło w miejsce lusterka wewnętrznego, a lusterko zostało przyklejone do szyby. Inne też są zdaje się sprzączki pasów bezpieczeństwa.
Dzięki za odpowiedzi. O czesci tych roznic wiedzialem, o reszcie doczytalem.
Chociaz chodzilo mi tez o wasze odczucia jako uzytkownikow...
a czy wersje przed liftem fabrycznie nie mialy logo mazdy na masce? to zawsze budzi moje podejrzenia, a trzy sprzed 1994 ktore obecnie sa na otomoto nie maja logo w tym miejscu...
Chociaz chodzilo mi tez o wasze odczucia jako uzytkownikow...
a czy wersje przed liftem fabrycznie nie mialy logo mazdy na masce? to zawsze budzi moje podejrzenia, a trzy sprzed 1994 ktore obecnie sa na otomoto nie maja logo w tym miejscu...