Danej papierowe mnie nie interesuja.
ps: czy NA jakos odczuwalnie gorzej sie prowadzi od NB?
zastanawiam sie nad zamiana NB na NA ale nie chce nic stracic a zyskac troche lepsze osiagi

prosze o info od osob ktore porownywaly seryjne auta na podobnych kolach
Moderator: Moderatorzy
GRAF pisze:9 kucy nie robi zadnej roznicy a NA jest chyba lzejsza o 100KG?
Agent musialbys zalozyc 15tki, albo nawet 14tki zeby porownanie mialo sens,
jak le Diable cie przechodzi to nie na co porownywac
leDiable pisze:GRAF pisze:9 kucy nie robi zadnej roznicy a NA jest chyba lzejsza o 100KG?
Agent musialbys zalozyc 15tki, albo nawet 14tki zeby porownanie mialo sens,
jak le Diable cie przechodzi to nie na co porownywac
Ciebie też przechodziłem jak miałeś 16" czy tam 17", teraz tylko na biegach ci odskakuję jak dobrze zmienię tak że myślę że jest sens sprawdzić. Poza tym agent miał pilotkę na pokładzie więc była mniejsza różnica masy bo ja byłem samTak samo to że spod świateł ruszaliśmy ma wpływ na wynik, potencjał auta lepiej się sprawdza z rolki.
GRAF pisze:leDiable pisze:GRAF pisze:9 kucy nie robi zadnej roznicy a NA jest chyba lzejsza o 100KG?
Agent musialbys zalozyc 15tki, albo nawet 14tki zeby porownanie mialo sens,
jak le Diable cie przechodzi to nie na co porownywac
Ciebie też przechodziłem jak miałeś 16" czy tam 17", teraz tylko na biegach ci odskakuję jak dobrze zmienię tak że myślę że jest sens sprawdzić. Poza tym agent miał pilotkę na pokładzie więc była mniejsza różnica masy bo ja byłem samTak samo to że spod świateł ruszaliśmy ma wpływ na wynik, potencjał auta lepiej się sprawdza z rolki.
mi nie o takie ledwo ledwo odchodzenie chodzi, myslalem ze 1.8 w NA robi przeciag i znika
leDiable pisze:GRAF pisze:9 kucy nie robi zadnej roznicy a NA jest chyba lzejsza o 100KG?
Agent musialbys zalozyc 15tki, albo nawet 14tki zeby porownanie mialo sens,
jak le Diable cie przechodzi to nie na co porownywac
Ciebie też przechodziłem jak miałeś 16" czy tam 17", teraz tylko na biegach ci odskakuję jak dobrze zmienię tak że myślę że jest sens sprawdzić. Poza tym agent miał pilotkę na pokładzie więc była mniejsza różnica masy bo ja byłem samTak samo to że spod świateł ruszaliśmy ma wpływ na wynik, potencjał auta lepiej się sprawdza z rolki.
AGENt pisze:leDiable, jak by Ci to powiedzieć... moja Nati + maks (York mini) nie dają nawet 60kg.
AGENt pisze:A odnośnie zmian, o których wspominasz dają coś niecoś bo inaczej nie stosowano by tego nagminnie w rajdach samochodowych.
DieSpinnePL pisze:Gdyby zmiany nic nie wnosiły to nikt by ich nie wprowadzał
leDiable pisze:Koło podobno zwiększa moc a zmniejsza moment![]()