I moge wa dać kilka rad:
-Nie zakładajcie że zrobicie to w jeden dzień to nie jest w cale łatwa i szybka robota
-wyciąganie starych gum ja robiłem to na prasie meeeeega ułatwia robote,2 musiałem wypalić
widziałem inne patenty z wycinaniem itp ale to jest katorga,zależy oczywiście to od stopnia ich zyżycie (bardziej zużyte latwiej wychodzą)
-jak będziecie kupować to kupcie sobie poli 2 częściowe jak mają bo wtedy włożyć je można ręcznie (jeden poli przecięty na 2 czesci plus tulejka)
-kupcie sobie jednorazowe rękawiczki 100szt (latexowe) bo ten smar silikonowo (przynajmniej ja taki miałem to jest zło wszystko się od niego lepi)
-jakies trunki bo bez tego nie idzie robota

-najlepiej mieć kogoś do pomocy bo z niektórymi rzeczami samemu jest trudno
A teraz co do różnic w modelach NA/NB
-większość gum jest takich samych z wyjątkiem:
mocowanie stabilizatora inne wielkośći NA/NB
Łącznik stabilizatora w NA/NB są inne generalnie do NB się nie da założyć poli na łączniki
[ Dodano: 15-03-2012, 09:59 ]
jak by ktoś szukał ja kupiłem to u nich:)
http://www.ebay.com/itm/1990-1997-Mazda-Miata-MX5-Complete-Suspension-Bushing-Kit-Red-Polyurethane-/380371816744?pt=Motors_Car_Truck_Parts_Accessories&fits=Model%3AMiata&vxp=mtr&hash=item588fed5128