[połączony] Przelozenia/stosunki - Ratio, nie plciowe :D
NB
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Witam,
Chcialem zapytac o to jakie sa mozliwe kombinacje skrzyn i dyfrow, zeby wydluzyc/skrocic biegi.
Wiem ze:
1. Skrzynia 6 koncowo daje takie samo przelozenie jak 5tka (na ostatnich biegach).
2. Dyfer MSM jest duuzo krotszy (chodzi o dlugosc beigow) niz standardowy
Sa jeszcze jakies roznice?
Juz mowie do czego zmierzam...
Zastanawiam sie czy da sie wykombinowac tak zeby biegi byly zestopniowane cisniej niz w 5tce, ale jednak nie az tak ciasno jak w 6(sportive).
Chcialem zapytac o to jakie sa mozliwe kombinacje skrzyn i dyfrow, zeby wydluzyc/skrocic biegi.
Wiem ze:
1. Skrzynia 6 koncowo daje takie samo przelozenie jak 5tka (na ostatnich biegach).
2. Dyfer MSM jest duuzo krotszy (chodzi o dlugosc beigow) niz standardowy
Sa jeszcze jakies roznice?
Juz mowie do czego zmierzam...
Zastanawiam sie czy da sie wykombinowac tak zeby biegi byly zestopniowane cisniej niz w 5tce, ale jednak nie az tak ciasno jak w 6(sportive).
Ostatnio zmieniony 16 sty 2011, 2:10 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
Chcialem zapytac o to jakie sa mozliwe kombinacje skrzyn i dyfrow, zeby wydluzyc/skrocic biegi.
Bardzo dużego wyboru nie ma. Skrzynie są tylko dwie, 5 i 6 biegowa. 5b ma takie same przełożenia niezależnie od rocznika.
Dyfry w europejskich wersji (i jakoś tak zakładam że interesuje Cię torsen ) są też jedynie dwa. Jeden pochodzący z modeli europejskich ze skrzynią 5biegową o przełożeniu 4.10 (to jest ten sam który wylądował razem ze skrzynią 6b w MSM, dlatego jest tak krótko). Oraz drugi pochodzący z wersji ze skrzynią 6biegową (Miracle, Sportive etc) o przełożeniu 3,64.
W wersjach amerykańskich jest trochę więcej kombinacji mostów, widziałem również modele o przełożeniu 4.3 i 3.9. Ale ceny są nieco wyśrubowane.
Do tego dochodzą oczywiście jeszcze 2 opcje, dyfer aftermarketowy typu Kazaa albo coś podobnego, lub dorobienie wieńca i tego drugiego czegoś co jak zwykle zapominam jak się nazywa na zamówienie o w miarę dowolnie wybranym przełożeniu. Jest kilka firm które się takimi rzeczami zajmują, ale myślę że musiałbyś to za dużą wodą robić.
Qbatron pisze:. Skrzynia 6 koncowo daje takie samo przelozenie jak 5tka (na ostatnich biegach).
Sama skrzynia ? Niezupełnie. Poniżej przełożenia na poszczególnych biegach skrzyń 5b i 6b:
1 3,14 3,76
2 1,89 2,27
3 1,33 1,65
4 1,00 1,26
5 0,81 1
6 ---- 0,84
Qbatron pisze:Zastanawiam sie czy da sie wykombinowac tak zeby biegi byly zestopniowane cisniej niz w 5tce, ale jednak nie az tak ciasno jak w 6(sportive).
Ale właściwie to co byś chciał osiągnąć ? Bo pojęcie "ciaśniej" jest nieco niezrozumiałe dla mnie. Jeśli chcesz zachować strukturę przełożeń skrzyni, przesuwając jedynie prędkości w dół lub w górę to wybierasz sobie skrzynię i manipulujesz przełożeniem mostu.
Jeśli natomiast chcesz mieć zupełnie inną strukturę niż w obu seryjnych skrzyniach, to konstruujesz nowe wałki skrzyni i gotowe
Pozdr
eM
Temat już kiedyś poruszany na tym forum....nie wiele da się w tej kwestii zrobić.
Kazza i inne firmy sprzedające płytkowe szpery sprzedają je bez wieńca....kupujesz wyłącznie samą szperę i przekładasz bebechy
Wieniec i zębatka ataku to komplet którego elementy nie są zamienne z innymi, nawet jeśli pochodzą od tego samego modelu dyfra. Są idealnie dopasowane i podczas eksploatacji zużywają się równomiernie tworząc jeszcze bardziej spasowany ze sobą tandem. Jakiekolwiek kombinacje kończą się w praktyce wyjącym dyfrem
majkel_c pisze:Do tego dochodzą oczywiście jeszcze 2 opcje, dyfer aftermarketowy typu Kazaa albo coś podobnego
Kazza i inne firmy sprzedające płytkowe szpery sprzedają je bez wieńca....kupujesz wyłącznie samą szperę i przekładasz bebechy
Wieniec i zębatka ataku to komplet którego elementy nie są zamienne z innymi, nawet jeśli pochodzą od tego samego modelu dyfra. Są idealnie dopasowane i podczas eksploatacji zużywają się równomiernie tworząc jeszcze bardziej spasowany ze sobą tandem. Jakiekolwiek kombinacje kończą się w praktyce wyjącym dyfrem
Kudlaty: Rzucalem haslami, a nie numerkami bo nie wiedzialem jakiego rzedu wielkosciami operowac.
Majkel_c: W sumie to chodzi o to
Chcialbym osiagnac cos w polowie drogi miedzy skrzynia 5b a 6b. Czyli skrzynia 6b, na dluzszym moscie (przelozenie
~3,5, moze mniej ?). A pomysl wzial sie stad, iz mowi sie, ze miatki ze skrzyniami 6b wymagaja za duzo wachlowania biegami, a w "moim" rozwiazaniu byla by dynamika (lepsza niz 5biegowka), ale przyjemniej by sie jezdzilo... i mam wrazenie ze nawet szybciej... Taki np sprincik spod swiatel lepiej by chyba wyszedl...
BTW:
Jak wylicza sie finalne przelozenie? Poszczegolny bieg * final ratio skrzyni * most?
Majkel_c: W sumie to chodzi o to
, tylko myslalem ze jest wiecej rodzajow skrzynJeśli chcesz zachować strukturę przełożeń skrzyni, przesuwając jedynie prędkości w dół lub w górę to wybierasz sobie skrzynię i manipulujesz przełożeniem mostu.
Chcialbym osiagnac cos w polowie drogi miedzy skrzynia 5b a 6b. Czyli skrzynia 6b, na dluzszym moscie (przelozenie
~3,5, moze mniej ?). A pomysl wzial sie stad, iz mowi sie, ze miatki ze skrzyniami 6b wymagaja za duzo wachlowania biegami, a w "moim" rozwiazaniu byla by dynamika (lepsza niz 5biegowka), ale przyjemniej by sie jezdzilo... i mam wrazenie ze nawet szybciej... Taki np sprincik spod swiatel lepiej by chyba wyszedl...
BTW:
Jak wylicza sie finalne przelozenie? Poszczegolny bieg * final ratio skrzyni * most?
irakleo pisze:Kazza i inne firmy sprzedające płytkowe szpery sprzedają je bez wieńca....kupujesz wyłącznie samą szperę i przekładasz bebechy
O! Myślałem że za takie pieniądze to się komplet otrzymuje
irakleo pisze:Wieniec i zębatka ataku to komplet którego elementy nie są zamienne z innymi
Firmy których ofertę oglądałem robią to właśnie w ten sposób, dorabiają komplet. Co więcej, większość z nich preferuje przysłanie dyfra do nich, oni to montują i odsyłają zmodyfikowany gotowy do założenia. Szczerze mówiąc zrozumiałem o co chodzi jak przeczytałem kiedyś serwisówkę do dyfra
Qbatron pisze:Chcialbym osiagnac cos w polowie drogi miedzy skrzynia 5b a 6b. Czyli skrzynia 6b, na dluzszym moscie (przelozenie
~3,5, moze mniej ?).
Wrzucę zaraz parę obrazków.
Qbatron pisze:ak wylicza sie finalne przelozenie? Poszczegolny bieg * final ratio skrzyni * most?
Prawie
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Thx Yanik, dobra stronka.
Majkel: Bardzo ladnie zestawione biegi, nie sadzisz?
Tylko ze trzeba by tworzyc customowy most, a wtedy koszty sa kosmiczne..
Wlasnie tego zazdroszcze innym Japoncofilom - w takich hondach kazdy silnik mozna wlozyc w kazda bude, robic sobie hybrydy ze skrzyn, etc..
Ale i tak wole miatke
Abstrachujac od realnosci zbudowania takiego czegos - jak uwazacie, sprawdzilo by sie to? Bo wydaje sie naprawde sensowne...
EDIT: Majkel, napisales ze zakladasz ze mam na mysli torsena.. Czy to znaczy ze bezszperowe mosty wystepowaly w innych przelozeniach?
Majkel: Bardzo ladnie zestawione biegi, nie sadzisz?
Tylko ze trzeba by tworzyc customowy most, a wtedy koszty sa kosmiczne..
Wlasnie tego zazdroszcze innym Japoncofilom - w takich hondach kazdy silnik mozna wlozyc w kazda bude, robic sobie hybrydy ze skrzyn, etc..
Ale i tak wole miatke
Abstrachujac od realnosci zbudowania takiego czegos - jak uwazacie, sprawdzilo by sie to? Bo wydaje sie naprawde sensowne...
EDIT: Majkel, napisales ze zakladasz ze mam na mysli torsena.. Czy to znaczy ze bezszperowe mosty wystepowaly w innych przelozeniach?
Ostatnio zmieniony 07 gru 2009, 21:50 przez Qbatron, łącznie zmieniany 1 raz.
sory że sie wcinam
NA 1.8 europejskie chyba miały krótsze mosty niz na Ameryke?
Jeśli tak to ...
czy dałoby sie jakoś bez rzeźbienia przełożyć wnętrzności od torsena z NB (4.10) do otwartego dyfra z NA 1.8 (4.30) tak aby zachować oryginalne, krótsze przełożenie z
NA ?
NA 1.8 europejskie chyba miały krótsze mosty niz na Ameryke?
Jeśli tak to ...
czy dałoby sie jakoś bez rzeźbienia przełożyć wnętrzności od torsena z NB (4.10) do otwartego dyfra z NA 1.8 (4.30) tak aby zachować oryginalne, krótsze przełożenie z
NA ?
Qbatron pisze:EDIT: Majkel, napisales ze zakladasz ze mam na mysli torsena.. Czy to znaczy ze bezszperowe mosty wystepowaly w innych przelozeniach?
Dizajer pisze:NA 1.8 europejskie chyba miały krótsze mosty niz na Ameryke?
Na 90% europejskie NA 1.6 115 koni miało most 4.30. NA 1.8 już 4.10
Dizajer pisze:czy dałoby sie jakoś bez rzeźbienia przełożyć wnętrzności od torsena z NB (4.10) do otwartego dyfra z NA 1.8 (4.30) tak aby zachować oryginalne, krótsze przełożenie z NA ?
One chyba mają inne obudowy ?
Qbatron pisze:Majkel: Bardzo ladnie zestawione biegi, nie sadzisz?
ładnie Dół co prawda przypomina seryjne 5g/410 (obrazek w załączeniu). Góra by fajnie na autostradzie latała, tylko trzeba by do tego mieć imho sporo więcej momentu/mocy niż daje seria. Przynajmniej w NBfl 1.8. Seryjne 5g/410 przy 190 nie jedzie na 5 biegu
Po
eM
majkel_c pisze:Na 90% europejskie NA 1.6 115 koni miało most 4.30. NA 1.8 już 4.10
mam nadzieje że masz racje
kwestia przełożenia to jedyne co mnie powstrzymuje przed wrzuceniem torsena z NB , jesli by sie okazało że przełozenia są te same problem znika
Qbatron pisze:Wlasnie tego zazdroszcze innym Japoncofilom - w takich hondach kazdy silnik mozna wlozyc w kazda bude, robic sobie hybrydy ze skrzyn, etc..
No przecież u nas też tak jest, tylko wybór gratów mniejszy Daleko nie szukając w naszej małej piaskownicy swapy silników NA->NA to już prawie codzienność a i NA z silnikiem od NB lata
Dizajer pisze:mam nadzieje że masz racje
Trzeba by takowego dorwać i policzyć obroty Albo prościej. Dokładnie zmierzyć prędkość i obroty a potem wyliczyć przełożenie. Przełożenia skrzyni są pewne, więc pozostaje po drodze tylko most
Hmm, no to przesadzilem z przelozeniem na moscie, bo chodzilo mi jednak o cos co by lepiej sie zbieralo od zera niz 5b
No wlasnie ten wybor gratow mnie boli. Bo 146KM to max co mozna wyciagnac ze swpa, plus kilka konikow moze po wypieszczeniu kanalow etc... a ostatnio dziewczyna z forum lubelskiego wsadzila do del solki 1,8 169KM z civica VTI, i chce wsadzic krotka skrzynie, bo jej malo... Naprawde jej pozazdroscilem ilosci mozliwosci
No wlasnie ten wybor gratow mnie boli. Bo 146KM to max co mozna wyciagnac ze swpa, plus kilka konikow moze po wypieszczeniu kanalow etc... a ostatnio dziewczyna z forum lubelskiego wsadzila do del solki 1,8 169KM z civica VTI, i chce wsadzic krotka skrzynie, bo jej malo... Naprawde jej pozazdroscilem ilosci mozliwosci
Podsumowujac caly ten watek przelozenia dyfrow wygladaja tak:
MSM 4.10
NB 5biegowa torsen 4.10 (byly w ogole takie wersje?)
NB 6biegowa torsen 3.64
NA 1.6 otwarty 4.30 (na90%)
NA 1.8 otwarty 4.10 (na90%)
A jakie sa przelozenia w otwartych dyfrach NB ?
MSM 4.10
NB 5biegowa torsen 4.10 (byly w ogole takie wersje?)
NB 6biegowa torsen 3.64
NA 1.6 otwarty 4.30 (na90%)
NA 1.8 otwarty 4.10 (na90%)
A jakie sa przelozenia w otwartych dyfrach NB ?
Ostatnio zmieniony 20 cze 2011, 8:56 przez Qbatron, łącznie zmieniany 2 razy.
Qbatron pisze:NB 5biegowa torsen 4.10 (byly w ogole takie wersje?)
każda jedna 1.8 5g
Qbatron pisze:A jakie sa przelozenia w otwartych dyfrach NB ?
również 4.1
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
majkel_c pisze:Qbatron pisze:NB 5biegowa torsen 4.10 (byly w ogole takie wersje?)
każda jedna 1.8 5g
Mialem na mysli czy byly 5b z torsenem, bo tak zrozumialem z ktoregos posta powyzej.
Dzieki za szybka odpowiedz
NB 5biegowa torsen 4.10
NB 6biegowa torsen 3.64
Jak lezy sobie dyfer na polce to mozna sie zorientowac ktory to? z nich?
Inna sprawa:
Tak w ogole to sam wklad nie ma nic do tego i jakbym znalazl kogos kto chce miec dluzsze przelozenia a dyfer 3,64 to wystarczyloby zamienic sie wiencem i atakiem? (zamiana calego dyfra odpada bo kto mi da torsena za otwarty )
Qbatron pisze:Jak lezy sobie dyfer na polce to mozna sie zorientowac ktory to? z nich?
Obawiam się że najlepiej jest włożyć jakieś patyczki i pokręcić. Wyjdzie jakie ma przełożenie.
Qbatron pisze:to wystarczyloby zamienic sie wiencem i atakiem?
Dobre pytanie
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
mszczyrek pisze:od NB 6b 3.9:1?
3,64:1. Dyfry 3,9:1 w EU nie występowały.
mszczyrek pisze:BTW europejskie NB miały przełożnie głowne 4.3:1 jeśli się nie mylę.
Mylisz się. NB miały wyłącznie 4,1:1 niezależnie od typu przekładni za wyjątkiem tych ze skrzynią 6b. Wszystko już w tym wątku było napisane.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Edit: już sam nie wiem. Gdyby było tak jak piszesz, Miata na 205/50r15 powinna osiągać 100kmh na dwójce - moja tego nie porafi. Daje rady około 93kmh (gps) czyli tyle ile powinna przy 4.3:1 - chyba że ktoś dyfer podmienił...
http://www.rhdjapan.com/mazda-oem-4-3-final-gear-set-nb-roadster-62118
Michal
http://www.rhdjapan.com/mazda-oem-4-3-final-gear-set-nb-roadster-62118
Michal
mszczyrek pisze:Majkel, chyba nie masz racji.
Przeczytaj jeszcze raz co napisałem. W EU oznacza specyfikację dostępną fabrycznie w Zjednoczonej Socjalistycznej Republice Unii Europejskiej. Ten link który wrzuciłeś jest z jakiegoś sklepu w Japonii. W US sobie możesz bez problemu kupić zarówno 4,3 3,9 i parę innych. U nas w NB ich nie było.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
mszczyrek pisze: Rozumiem że wasze dochodzą do 100 na dwójce w takim razie?
Mniej więcej tak. Zarówno mój NBfl jak i obecne NA.
Jeśli masz zanik wiary, proponuję mały eksperyment. Przy najbliższej bytności na podnośniku wrzuć czwarty bieg, zaznacz położenie koła, przekręć wał o jeden obrót i policz o ile Ci się koło przekręciło. Lepszego pomysłu nie mam.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Wielokrotnie oparłem się o ogranicznik obrotów przy <95kmh, wiec chyba po prostu mam inny dyfer... Nawet do licznikowych 100kmh nie jestem w stanie dojść na 2. Czlowiek codziennie dowiaduje sie czegoś ciekawego:)
Michal
Michal
mszczyrek pisze:Wielokrotnie oparłem się o ogranicznik obrotów przy <95kmh, wiec chyba po prostu mam inny dyfer... Nawet do licznikowych 100kmh nie jestem w stanie dojść na 2. Czlowiek codziennie dowiaduje sie czegoś ciekawego:)
Michal
Szybciej uwierzę że coś masz nie tak z prędkościomierzem/obrotomierzem/odcinką i są błędy pomiaru. Poważnie napisałem, potrzebujesz 2 osoby, jedna kręci, druga patrzy o ile się przekręca druga strona. Jakbym miał wątpliwości co do przełożenia mojego dyfra, to bym tak zrobił.
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- MiC
- Posty: 830
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
- Model: NB
- Wersja: najmocniejsze N/A
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
reasumując:
czy występowała w ogóle wersja NB 5biegowa torsen 4.10?
majkel_c napisałeś, że każda 1.8 w NB ma torsena? ale czy aby na pewno?
podobno są wersje bez.
Jeżeli jest taka wersja to chętnie kupię ew. zamienię się na swój 3.64
czy występowała w ogóle wersja NB 5biegowa torsen 4.10?
majkel_c napisałeś, że każda 1.8 w NB ma torsena? ale czy aby na pewno?
podobno są wersje bez.
Jeżeli jest taka wersja to chętnie kupię ew. zamienię się na swój 3.64
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
LOUD pipes save lives!!!