Poradnik początkującego forumowicza
Odpowiedzi na najczęściej zadawane przez początkujących forumowiczy pytania
Moderator: Moderatorzy
Niestety, ale prawde pokutuje opinia ze to damskie auto. Glownie dlatego ze ma malo agresywna stylistyke, no i podoba sie kobietom. Moim zdaniem s2000 wyglada o niebo agresywniej i na 100% jest bardziej meskie, wiec moze o niej pomysl Gawron. Ja kupilem mx-5, bo nie bylo mnie stac na s2000, ale teraz nie zaluje tego wyboru. No moze troche mocy brakuje...
A tak na prawde autem kobiecym nie jest - wystarczy spojrzec na mine mojej dziewczyny jak jest zmuszona ja prowadzic, zwlaszcza jak spadnie snieg
A tak na prawde autem kobiecym nie jest - wystarczy spojrzec na mine mojej dziewczyny jak jest zmuszona ja prowadzic, zwlaszcza jak spadnie snieg
Hmm....kobiecymi autami na ogół są modele aut które głównie wybierają dla siebie kobiety albo auta dedykowane przez producentów specjalnie dla kobiet. Czy Miatę szczególnie upodobały sobie Panie? Raczej nie.....Czy MX5 jest dedykowana głównie dla kobiet? Raczej nie....Można to powiedzieć np. o samochodach takich jak Mercedes klasy A albo Audi A2 itd. których kampanie reklamowe skierowane były szczególnie do kobiet.... W Polsce obowiązuje dziwny stereotyp że wszystkie małe auta są z klucza kobiece....w dziwnym kraju żyjemy.... Kiedy nie jeżdżę Miatą to poruszam się autem którym przemieszcza się głównie moja żona - VW New Beetle - bardzo, bardzo kobiece auto. Zauważyłem że gdy jeżdżę tym samochodem szczególną uwagę zwracają na mnie, a raczej na mój samochód młode kobiety - wszystko ma swoje złe i dobre strony hehe.....
drogi Gawronie proponuję się przejechać mx-5 to sam sobie wyrobisz zdanie czy jest to damski samochód (zwłaszcza po śniegu). To raczej auto "na damy"
Co do wzrostu to ja mam 187 cm i pod dachem się mieszczę bez problemu. Natomiast jak jeżdżę top-down to przy większych prędkościach (ponad 150km/h) trochę może za bardzo wieje- gdybym był niższy to pewnie byłoby bardziej komfortowo. Tylko jaki jest sens jeżdżenia top-down z taką prędkością?
Co do wzrostu to ja mam 187 cm i pod dachem się mieszczę bez problemu. Natomiast jak jeżdżę top-down to przy większych prędkościach (ponad 150km/h) trochę może za bardzo wieje- gdybym był niższy to pewnie byłoby bardziej komfortowo. Tylko jaki jest sens jeżdżenia top-down z taką prędkością?
-
- Posty: 1563
- Rejestracja: 09 paź 2007, 11:31
- Model: Inny
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
irakleo pisze:w dziwnym kraju żyjemy
zakompleksionym
w tym kraju, wszystko co inne jest z góry negowane, każde cabrio nazywane jest powszechnie gejowozem, a mniejsze roadstery, tu np mx5 autami dla kobiet...
ja de facto nie rozumiem takich opinii, są one moim zdaniem podyktowane tym, że żyjemy w kraju ludzi obarczonymi wielkimi kompleksami, niestety...
ostatnimi czasy każdy znajomy odwiedzający mnie schodzi do garażu zobaczyć miatę... każdy z tych ludzi mówi o klaustrofobii, i wymienia jeszcze szereg innych epitetów mniej lub bardziej trafnych... ja uważam, że w tym aucie wszystko jest tam gdzie trzeba i wszystko doskonale spełnia swoją rolę...
ten naród już chyba zapomniał jak poruszał się f126p, który z tego co pamiętam amerykańskim krążownikiem szos nie był...
bezdaszniki: Audi 80 Cabriotel 2.0 '94 - sold | Audi TT Roadster 1.8T '02 - sold | Porsche Boxster 2.7 '02 - sold | Mazda MX-5 1.8T '91 - sold | MSM '04 - sold
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
inne czasoumilacze: Mini JCW '03 - sold | Evo 9 '08 - sold | S3 '16 - in | Cayman S '06 - in
- MiC
- Posty: 830
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
- Model: NB
- Wersja: najmocniejsze N/A
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
witam wszystkich bo to mój pierwszy post,
czytam forum od jakiegoś czasu i przymierzam się do zakupu mazdy.
chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice w silnikach 1.8 nb i nbfl
zmienne fazy i co jeszcze?
który silnik jest bardziej rozwojowy, lepiej reaguje na podstawowe mody itd.
Generalnie nastawiłem się na nb ale jak te nowsze jednostki nie są złe to może warto dorzucić kilka tysi i mieć nowszy samochód.
A więc uściślając interesuje mnie który silnik jest "lepszy" i jak oba modele różnią się wagą z podobnym wyposażeniem (czy samochód tez utył jak to było z NA i NB)
czy jest jakiś rozsądny argument dla któego nie warto dopłacać do flki?
Generalnie za i przeciw między nb i nbfl mile widziane
czytam forum od jakiegoś czasu i przymierzam się do zakupu mazdy.
chciałbym się dowiedzieć jakie są różnice w silnikach 1.8 nb i nbfl
zmienne fazy i co jeszcze?
który silnik jest bardziej rozwojowy, lepiej reaguje na podstawowe mody itd.
Generalnie nastawiłem się na nb ale jak te nowsze jednostki nie są złe to może warto dorzucić kilka tysi i mieć nowszy samochód.
A więc uściślając interesuje mnie który silnik jest "lepszy" i jak oba modele różnią się wagą z podobnym wyposażeniem (czy samochód tez utył jak to było z NA i NB)
czy jest jakiś rozsądny argument dla któego nie warto dopłacać do flki?
Generalnie za i przeciw między nb i nbfl mile widziane
Przeniosłam na miejsce bardziej właściwe. Choć nie wiem czy taki temat winien w ogóle istnieć
Nowego kolegę witamy i prosimy o zapoznanie się z regulaminem forum.
Nowego kolegę witamy i prosimy o zapoznanie się z regulaminem forum.
Jest ryzyko - jest przyjemność
- MiC
- Posty: 830
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
- Model: NB
- Wersja: najmocniejsze N/A
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
no przez pomyłkę napisałem w technicznym, miało być tutaj... dzieki za przeniesienie...
dlaczego temat miałby niby nie istnieć?
chce wiedziec jakie są techniczne różnice między tymi silnikami, nie interesują mnie różnice w postaci róznych przełączników do świateł.
Jeżeli ktoś na tym forum ma o tym jakieś pojęcie to proszę o odpowiedź.
Szukałem w archiwum ale nic nie znalazłem...
pozdrawiam
dlaczego temat miałby niby nie istnieć?
chce wiedziec jakie są techniczne różnice między tymi silnikami, nie interesują mnie różnice w postaci róznych przełączników do świateł.
Jeżeli ktoś na tym forum ma o tym jakieś pojęcie to proszę o odpowiedź.
Szukałem w archiwum ale nic nie znalazłem...
pozdrawiam
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
LOUD pipes save lives!!!
Na pierwszy ogień proponuje lekturę regulaminu forum.
Następnie rozpocznij poszukiwania o tu: http://forum.mx5klubpolska.pl/search.php
oraz na miata.net, w wikipedii. Takie tam.
Na tym forum mnóstwo ludzi ma pojęcie o tym czym jeżdzi. I prosimy o grzeczny ton wypowiedzi szczególnie, że jesteś początkującym użytkownikiem forum.
MiC_krk pisze:chce wiedziec jakie są techniczne różnice między tymi silnikami,
Następnie rozpocznij poszukiwania o tu: http://forum.mx5klubpolska.pl/search.php
oraz na miata.net, w wikipedii. Takie tam.
Na tym forum mnóstwo ludzi ma pojęcie o tym czym jeżdzi. I prosimy o grzeczny ton wypowiedzi szczególnie, że jesteś początkującym użytkownikiem forum.
Jest ryzyko - jest przyjemność
- MiC
- Posty: 830
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
- Model: NB
- Wersja: najmocniejsze N/A
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
napisałem, że przeglądałem forum i nie znalazłem konkretnych odpowiedzi na moje pytania.
na wikipedii nie ma praktycznie żadnych informacji a nawet jeżeli są mają się nijak do informacji które można uzyskać od ludzi którzy własnoręcznie rozbierali motor.
poza tym sugerowanie żebym poczytam na innych forach dodatkowo obcojęzycznych jest niedorzeczne. może nie znam obcego języka, pytam na forum Waszym.
W takim razie podważam sens istnienia tego forum (przynajmniej niektorych podF), bo pewnie wszystkie info można znaleźć na forach z USA gdzie temat był przerabiany po 10000 kroć.
Mój ton wypowiedzi był jak najbardziej na miejscu i bez złośliwości, ale takie traktowanie mnie tylko przez to że jestem nowy jest niedorzeczne i nieprofesjonalne...
pozdrawiam...
na wikipedii nie ma praktycznie żadnych informacji a nawet jeżeli są mają się nijak do informacji które można uzyskać od ludzi którzy własnoręcznie rozbierali motor.
poza tym sugerowanie żebym poczytam na innych forach dodatkowo obcojęzycznych jest niedorzeczne. może nie znam obcego języka, pytam na forum Waszym.
W takim razie podważam sens istnienia tego forum (przynajmniej niektorych podF), bo pewnie wszystkie info można znaleźć na forach z USA gdzie temat był przerabiany po 10000 kroć.
Mój ton wypowiedzi był jak najbardziej na miejscu i bez złośliwości, ale takie traktowanie mnie tylko przez to że jestem nowy jest niedorzeczne i nieprofesjonalne...
pozdrawiam...
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Spokojnie Duża część użytkowników naszego forum jest uczulona na nie używających opcji szukaj i stąd taka atmosfera
Różnice w NB/NBfl to w moim odczuciu przede wszystkim wygląd zewnętrzny oraz środek auta i na tym polu podejmowałbym decyzję. NBfl ma bardziej agresywny przód (IMO ładniejszy, lepiej pasujący do wizerunku auta pretendującego do miana "sportowego") oraz soczewkowe reflektory. Ponadto troszkę inne lampy tylne ale to już raczej kosmetyka.
We wnętrzu NBfl znajdziesz o wiele praktyczniejszy tunel środkowy (z niezależnym cup holderem i popielniczką, którą można zamienić na drugi niezależny cup holder).
Z tego co wiem w NBfl poprawiono ponadto audio montując fajne radyjko 2DIN (ktoś kiedyś pisał tu na forum również o większych głośnikach?)
Kolejny smaczek to seryjne białe zegary z bardzo ładnym bursztynowym podświetleniem (w NB występujące wyłącznie w limitowanej edycji Miracle).
Ostatni element który przychodzi mi na myśl to centralny zamek sterowany pilotem, z możliwością otwierania tym samym pilotem klapy bagażnika. Nie spotkałem się z NBfl która owego bajeru byłaby pozbawiona, tymczasem w NB chyba jeszcze tego nie było.
Na temat silników i różnic technicznych się nie wypowiem bo się nie znam i nie chcę wprowadzić w błąd. Nie sądzę jednak by silnik poza otrzymaniem zmiennych faz rozrządu przeszedł jakiekolwiek istotniejsze modyfikacje.
Jeśli celujesz w wersję 1.8, poszukując NBfl miałbyś szansę zakupić egzemplarz o lepszych hamulcach (większych tarczach hamulcowych). "Większe" hamulce występowały wyłącznie w połączeniu z silnikiem 1.8 i trafiły do produkcji w okolicach roku 2003 (z tego co udało mi się ustalić czytając forum).
Różnice w NB/NBfl to w moim odczuciu przede wszystkim wygląd zewnętrzny oraz środek auta i na tym polu podejmowałbym decyzję. NBfl ma bardziej agresywny przód (IMO ładniejszy, lepiej pasujący do wizerunku auta pretendującego do miana "sportowego") oraz soczewkowe reflektory. Ponadto troszkę inne lampy tylne ale to już raczej kosmetyka.
We wnętrzu NBfl znajdziesz o wiele praktyczniejszy tunel środkowy (z niezależnym cup holderem i popielniczką, którą można zamienić na drugi niezależny cup holder).
Z tego co wiem w NBfl poprawiono ponadto audio montując fajne radyjko 2DIN (ktoś kiedyś pisał tu na forum również o większych głośnikach?)
Kolejny smaczek to seryjne białe zegary z bardzo ładnym bursztynowym podświetleniem (w NB występujące wyłącznie w limitowanej edycji Miracle).
Ostatni element który przychodzi mi na myśl to centralny zamek sterowany pilotem, z możliwością otwierania tym samym pilotem klapy bagażnika. Nie spotkałem się z NBfl która owego bajeru byłaby pozbawiona, tymczasem w NB chyba jeszcze tego nie było.
Na temat silników i różnic technicznych się nie wypowiem bo się nie znam i nie chcę wprowadzić w błąd. Nie sądzę jednak by silnik poza otrzymaniem zmiennych faz rozrządu przeszedł jakiekolwiek istotniejsze modyfikacje.
Jeśli celujesz w wersję 1.8, poszukując NBfl miałbyś szansę zakupić egzemplarz o lepszych hamulcach (większych tarczach hamulcowych). "Większe" hamulce występowały wyłącznie w połączeniu z silnikiem 1.8 i trafiły do produkcji w okolicach roku 2003 (z tego co udało mi się ustalić czytając forum).
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Dżunior pisze:Nie spotkałem się z NBfl która owego bajeru byłaby pozbawiona
a ja właśnie taką jeżdżę...
Dżunior pisze:"Większe" hamulce występowały wyłącznie w połączeniu z silnikiem 1.8
i znów jestem wyjątkowy bo mam silnik 1.6 i duże hamulce
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Gregor, ale Ty chyba nie masz specyfikacji europejskiej tylko japońską? W tej sytuacji proponuję jednak nie mieszać...
Ponadto posiadasz genialne wręcz fotele o czerwonej tapicerce i wskazówki zegarów startujące z godziny 6-tej, kolejne elementy których w wersjach "naszych" nie spotkałem, a za które dałbym się pokroić
MiC_krk: jeśli chodzi o różnicę we wnętrzach, pominąłem jeszcze temat foteli. NB miały "zwykłe" zagłówki, NBfl maję je zintegrowane z oparciem.
Wygląd: +5 do lansu, praktyczność: -5 (tzn. d.pę w zakrętach trzymają do... d.py )
Ponadto posiadasz genialne wręcz fotele o czerwonej tapicerce i wskazówki zegarów startujące z godziny 6-tej, kolejne elementy których w wersjach "naszych" nie spotkałem, a za które dałbym się pokroić
MiC_krk: jeśli chodzi o różnicę we wnętrzach, pominąłem jeszcze temat foteli. NB miały "zwykłe" zagłówki, NBfl maję je zintegrowane z oparciem.
Wygląd: +5 do lansu, praktyczność: -5 (tzn. d.pę w zakrętach trzymają do... d.py )
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
MiC_krk pisze:poza tym sugerowanie żebym poczytam na innych forach dodatkowo obcojęzycznych jest niedorzeczne. może nie znam obcego języka, pytam na forum Waszym.
To masz kolego pecha, jeśli nie znasz innego języka. Po polsku nie znajdziesz tych informacji. Niedorzeczne natomiast jest wymaganie, aby ktoś charytatywnie tłumaczył na język polski i powielał na naszym forum dokumenty, które są dostępne w oryginale.
Jeśli jesteś zainteresowany różnicami w budowie silników, to część znajdziesz tu:
http://www.solomiata.com/Mx5Engine.html
Niestety w oryginale.
MiC_krk pisze:W takim razie podważam sens istnienia tego forum (przynajmniej niektorych podF),
Oczywiście masz prawo do posiadania swojego zdania, natomiast jeśli na forum tutejszym tak źle się czujesz, to nie ma żadnego obowiązku na nim przebywać.
Po
eM
- MiC
- Posty: 830
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
- Model: NB
- Wersja: najmocniejsze N/A
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Dzięki MajkelC za link, języki obce raczej znane, tylko zdziwiłem się, że to grzech pytać o takie sprawy :p
po prostu waham się pomiędzy NB a NBfl (10th anniversary czy młodszą siostre) i próbuję znaleźć jakieś za i przeciw które pomogą mi podjąć decyzję. Mam pewne priorytety związane z użytkowaniem samochodu, stąd pytanie o ewentualne minusy silnika po lifcie. Tak jak np. w BMW M52B28 na pojedynczym Vanosie dużo bardziej podatny na proste modyfikacje niż młodszy brat z dwoma Vanosami.
Dziękuję za odpowiedzi, generalnie wychodzi że nowy motor dzięki zmiennej fazie ssącej i wyższej kompresji dostał dodatkowe 7KM tak z grubsza.
PS:postaram się już nie podpadać
po prostu waham się pomiędzy NB a NBfl (10th anniversary czy młodszą siostre) i próbuję znaleźć jakieś za i przeciw które pomogą mi podjąć decyzję. Mam pewne priorytety związane z użytkowaniem samochodu, stąd pytanie o ewentualne minusy silnika po lifcie. Tak jak np. w BMW M52B28 na pojedynczym Vanosie dużo bardziej podatny na proste modyfikacje niż młodszy brat z dwoma Vanosami.
Dziękuję za odpowiedzi, generalnie wychodzi że nowy motor dzięki zmiennej fazie ssącej i wyższej kompresji dostał dodatkowe 7KM tak z grubsza.
PS:postaram się już nie podpadać
-
- Donator
- Posty: 849
- Rejestracja: 15 maja 2009, 15:31
- Model: NB
- Wersja: Miracle
- Lokalizacja: Kraków
Karolina pisze:Na pierwszy ogień proponuje lekturę regulaminu forum.
Karolina pisze:Na tym forum mnóstwo ludzi ma pojęcie o tym czym jeżdzi. I prosimy o grzeczny ton wypowiedzi szczególnie, że jesteś początkującym użytkownikiem forum.
majkel_c pisze:To masz kolego pecha, jeśli nie znasz innego języka.
majkel_c pisze:Oczywiście masz prawo do posiadania swojego zdania, natomiast jeśli na forum tutejszym tak źle się czujesz, to nie ma żadnego obowiązku na nim przebywać.
Po takim przywitaniu każdy by się źle poczuł. Wyluzujcie nasi kochani admini
umarłam ze śmiechu
Od tego zaprawdę można się żle poczuć
Proponuję skończyć dyskusję. Nowy kolega jak sam napisał, postara się już nie podpadać ja się śmieje i mamy z powrotem miłą i sympatyczną atmosferę
Skyluker pisze:Karolina napisał/a:
Na pierwszy ogień proponuje lekturę regulaminu forum.
Od tego zaprawdę można się żle poczuć
Proponuję skończyć dyskusję. Nowy kolega jak sam napisał, postara się już nie podpadać ja się śmieje i mamy z powrotem miłą i sympatyczną atmosferę
Jest ryzyko - jest przyjemność
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 04 sie 2008, 10:47
- Lokalizacja: Kraków
Jak dla mnie nowy kolega w ogóle nie podpadł. Zadał po prostu pytanie. Za bardzo naskoczyliście na niego, za to, że chciał kogoś bardziej doświadczonego czy obeznanego zapytać...? Hmm...
Sorki za wypowiedź, ale denerwuje mnie takie podejście.
Pozdrawiam.
Sorki za wypowiedź, ale denerwuje mnie takie podejście.
Pozdrawiam.
Sister_driver, zgadzam się z Tobą, troszkę tu przereagowano. Pozdr.!
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
-
- Posty: 36
- Rejestracja: 04 sie 2008, 10:47
- Lokalizacja: Kraków
Zapoznanie się z regulaminem to wiadomo - podstawa. Ale zapytanie o poradę to nie grzech - nie jest on pierwszy i ostatni tutaj z taką sprawą. Wydaje mi się, że do udzielenia informacji to więcej osób powinno tutaj być chętnych. A nie od razu "zjechanie" kogoś na "dzień dobry".
- MiC
- Posty: 830
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
- Model: NB
- Wersja: najmocniejsze N/A
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
Towarzyszu Gregor, to forum to nie pierwsze na jakim obcuje i co więcej mnie też irytują ludzie którzy nie szukają, ale nie ma na Waszym forumie i na innych polskich jakie przeszukałem podobnego wątku. Myślałem, że może ktoś przerabiał oba silniki pod tym kątem i dlatego pytam. Co mi danych technicznych, skoro tam nikt nie pisze czy nowy silnik równie łatwo znosi modyfikacje czy nie itd. Więc zarzucanie mi nie szukania podczas gdy nie ma takiego tematu na forum jest niedorzeczne :p
- MiC
- Posty: 830
- Rejestracja: 02 kwie 2010, 14:35
- Model: NB
- Wersja: najmocniejsze N/A
- Lokalizacja: Kraków
- Kontakt:
zasięgnąłem opinii u znajomych tunerów krakowskich i nie dłubali nigdy i nie znają się na mazdach ale teoretycznie im prostszy silnik tym mniej awaryjny, wiec chociaż to tylko teoria silnik z NB będzie "lepszy" pod np. turbo...
nie mówię, że tak jest... myślę również, że skoro na necie nie ma nic na ten temat to jednostki są porównywalne jeżeli chodzi o wytrzymałość.
Ja po cichu mogę sobie wmawiać, że ta z NB będzie lepsza bo właśnie taką chce kupić, fundusze jednak nie pozwolą na flke... szukam tylko wersji z Torsenem
pozdrawiam
nie mówię, że tak jest... myślę również, że skoro na necie nie ma nic na ten temat to jednostki są porównywalne jeżeli chodzi o wytrzymałość.
Ja po cichu mogę sobie wmawiać, że ta z NB będzie lepsza bo właśnie taką chce kupić, fundusze jednak nie pozwolą na flke... szukam tylko wersji z Torsenem
pozdrawiam
N/A is best!!!
LOUD pipes save lives!!!
LOUD pipes save lives!!!
Gregor pisze:kolego poproszono o przeczytanie regulaminu i użycie opcji szukaj To jakiś problem jest?
Nie to było problemem, problemem były dalsze komentarze, które cytował już Skyluker.
"Race car driving is like sex: all men think they're good at it" - Jay Leno
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
"I love work; it fascinates me; I can sit and watch it for hours." - O. Wilde
Witam jestem nowy na forum Na codzien smigam fabia 1.2 60 km:P dysponuje: 20 tys wybierze sie cos konkretnego zxa taka kwote?
Przystawiam sie do mazdy mx-5 II (NB) w Tec-docu wyskakują mi takie propoizycje
1.6 16V 110 KM
1.9 16v 139 km
1.8 16v 140 km
1.9 16v 146 km
rozgladalem sie troche po internecei i najciekawiej chyba prezentuje sie 1.8 140km z testow i opini wychodzi ekonomicznei i z niezlym buetm
http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=17&modelid=817&pagenr=2&filtr=1&genid=586709641&bid=1760&engineid=&yearfrom=1998&yearto=2005&trybopinii=1#lista_raportow
prosze o obiektywna opinie od wlascicielow
Przystawiam sie do mazdy mx-5 II (NB) w Tec-docu wyskakują mi takie propoizycje
1.6 16V 110 KM
1.9 16v 139 km
1.8 16v 140 km
1.9 16v 146 km
rozgladalem sie troche po internecei i najciekawiej chyba prezentuje sie 1.8 140km z testow i opini wychodzi ekonomicznei i z niezlym buetm
http://www.autocentrum.pl/?FF=307&makeid=17&modelid=817&pagenr=2&filtr=1&genid=586709641&bid=1760&engineid=&yearfrom=1998&yearto=2005&trybopinii=1#lista_raportow
prosze o obiektywna opinie od wlascicielow
-
- Posty: 1320
- Rejestracja: 05 maja 2008, 19:54
- Model: Inny
- Wersja: RevolutionReloaded
- Lokalizacja: Pruszków
Piecio w NB masz tylko 1.6 110KM i 1.8 140KM.
146 jest w NBFL ale to nie ta kwota
146 jest w NBFL ale to nie ta kwota
.