2024.06.21-23 25lat Czeskiego klubu MX-5
Moderator: Moderatorzy
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
jesli chodzi o mnie to jesli znajdziecie sobie 1:1 zastepcow to nie ma problemu, tylko potwierdzcie mi kto zamienia sie na kogo i dane auta, finansowo sie rozliczycie sami,.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Dzis jeszcze mozna, napisze Ci prv wiadomosc.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
-
- Donator
- Posty: 406
- Rejestracja: 19 sie 2010, 10:12
- Model: NB
- Wersja: Magic
- Lokalizacja: Łańcut
- Kontakt:
Mam na sprzedaż miejscówkę dla 2 osób (domek 3 osobowy). Cena 458 zł. Zainteresowanych proszę o priv.
Zdrówko!
-
- Posty: 38
- Rejestracja: 17 mar 2022, 13:42
- Model: NC FL
- Wersja: 1.8
- Lokalizacja: Radków
Ups dawno Tu nie zagladalem w sensie na forum. Czy jest szansa dopisac sie na zlot bez noclegu?
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
czesc, zapisy skończyły się tydzień temu ale spróbuję jeszcze cos zorganizowac, proszę o kontakt na whatsup.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
czesc, zapisy skończyły się tydzień temu ale spróbuję jeszcze cos zorganizowac, proszę o kontakt na whatsup.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Organizacyjne:
1. Wineta: Jesli planujesz jezdzic tylko tyle co na zlocie i dostajesz sie z/do PL droga os strony Kudowy albo okolic - nie potrzebujesz winety.
Jesli planujesz jakies jazdy wlasne to tak wyglada mapa drog gdzie wymagana jest vineta: https://edalnice.cz/pl/gdzie-obowiazuje ... #/road_map
Ewentualny zakup vinety: https://edalnice.cz/pl/zakup-indywidual ... er/license (nic nie trzeba drukowac, wystarczy potwierdzenie w telefonie)
2. Jazda w kolumnie:
Auta organizatora otwieraja i zamykaja kolumne, w grupie mniej-wiecej rowno rozdzielone beda jechac tez auta organizatora ktore beda panowac nad grupa i zaganiac do kupy.
Poznacie je bo migajacych ciagle awaryjnych albo "kogutach"
Skrzyzowania beda wlasnie przez te auta zablokowane. Potem nadganiaja - oni sami sobie poradza z nadganianiem, nie musicie za wszelka cene ich puscic, jak jest mozliwosc to pusc, jak jest wasko/niebezpiecznie/nie jestes pewny co jest dalej to odpusc sobie puszczanie (maja na tyle objezdzone trasy i na tyle oleju w glowie ze nie robia glupot, nikt nie bedzie mial pretensji ze nie pusciles - lepiej spokojnie cos przejechac niz miec 2 auta na poboczu/drzewie).
Jedziemy mozliwie blisko za autem poprzedzajacym, pilnujemy tej odleglosci, jak mozna to nadganiamy.
Jednoczesnie pilnujemy auta z tylu, jak nam zostaje z tylu to na tyle mu dajemy sie oddalic zeby go widziec (ten przed nami zrobi to samo) - w koncu jakis zaganiacz sie zorientuje
Jesli bedziemy jezdzic w miescie i beda dwa pasy to w miare mozliwosci sie skracamy na dwa pasy albo w szachownice (zeby pomiescic sie na skrzyozwaniach) ale nic na sile
Kierunkowskazy/pokazywanie niebezpieczenstw:
Jesli jedzemy waska droga w lesie i widzimy auto z naprzeciwka to prawy kierunkowskaz i przekazujemy to dalej!
Jesli jedziemy waska droga i wyprzedzamy pieszego/rower/traktor, lewy kierunkowskaz i przekazujemy to dalej!
Generalnie kierunkowskaz odwrotny niz potencjalna przeszkoda/niebezpieczenstwo
Nie tniemy sie wiejskimi lokalnymi mistrzami kierownicy jesli nie trzeba, nawet nie wiecie jaka szybka potrafi byc fabia 1.2 w gazie jak zna droge:)
Z przodu grupy jest zawsze wolniej, rowniejsza i spokojniejsza jazda - nie jestes pewny swoich mozliwosci albo wiesz ze troche odstajesz - ustaw sie z przodu!
Z tylu grupy jest zawsze wiecej nadganiania i nerwow (dla tych co lubia dodatkowa adrenaline)
3. Oczywiste oczywistosci:
Zawsze zaczynaj dzien z pelnym zbiornikiem i sprawnym autem (nie psuj zabawy innym niepotrzebnymi postojami)
Jesli potrzebujesz 98/100 oktanowe paliwo albo LPG to tym bardziej! (na szczescie sporo aut jezdzi na 100 to mniej wiecej co drugie tankowanie jest na stacji gdzie jest 100)
Przerwy na siku sa: ale zawsze za krotkie!
Z przerwy na siku oganizator wola klaksonem:
pierwszy klakson - szybko wroc do auta
drugi klakson - wlacz silnik jesli jeszcze tego nie zrobiles
trzeci klakson - jedziemy
Trasy wycieczek sa planowane at-hoc w glowie oganizatora, nie jestesmy z gory w stanie podac gdzie bedziemy za pol godziny (prosze zaufajcie w ich doswiadczenie, 70 letni facet z papierowa mapa i zeszytem jest w stanie naprawde przegonic 95% mlodych)
4. Komunikacja:
- Sprawy do wszystkich PL uczestnikow zlotu: whatshup
- Powstanie drugi chat whatshup z komunikatami i ogloszeniami parafialnymi (ale to chwile przed zlotem)
- Sprawy wazne telefon: Sylwia +48 603 318 883 albo Karol +420 739 545 289
- Sprawy awaryjne (awaria, kolizja, guma): Sylwia +48 603 318 883 albo Karol +420 739 545 289
- Sprawy serwisowe ktore nie sa konieczne do naprawy teraz (potrzebujesz klucz do swiec albo konczy Ci sie olej (whatshup, radio)
- Zgubiles sie na wyciecze i nie znalezli Cie zamykajacy grupe? (whatshup, radio)
Radio:
Umowmy sie uzywac PMR/krotkofalowki na kanale 11 do celow ogolnych, jesli jakas pogawedka to na 12 prosze, nie uzywamy kanalow: 1 (sluzby ratunkowe) 7 (wywolawczy ogolny), jesli para 11 i 12 jest zajeta lub jesli okaze sie ze technicznie to zmienimy na 9 i 10 (bedzie to ogloszone)
Nie uzywamy radia do komunikacji typu "jest auto"/"nie ma auta" za zakretem podczas jazdy. W gorach juz za nastepnym zakretem albo wawozem nie bedzie nic slychac i prosto kogos wprowadzic w blad. Tutaj lepiej sprawdzaja sie kierunkowskazy. Nie uzywamy radia w sprawach awaryjnych, chyba ze jestesmy pewni ze ktos nas slyszy i jest to at hoc uzgodnione.
5. Roznice pomiedzy PL a CZ przepisami drogowymi:
Najwazniejsze:
Przejazdy kolejowe:
Szlaban zamkniety i/lub czerwone migajace swiatlo - STOP (dopiero po chwili po otwarciu szlabanu swiatlo czerwone znika)
Znak Stop - STOP
Brak swiatla, brak znaku stop - mozna przejechac, tylko ostroznie, predkosc okolo 30-40km/h
Biale swiatlo, brak znaku stop - mozna przejechac (na pewno nic nie jedzie)
0.0 alkoholu za kolkiem to samo z innymi uzywkami
W miescie i poza miastem autubus migajacy lewym i ruszajacy z przystanku bedzie spodziewal sie ze go puscimy (bo ma pierwszenstwo w miescie ale poza miastem i tak sie bedzie tego spodziewal bo bo lokalni rozpiescili)
6. Sprawy awaryjne, policja, sluzby.
Impreza jest zgloszona do wladz, do tego paru uczestnikow to pracownicy sluzb mundurowych ktorzy jakby co beda probowac pomoc.
Jesli cos sie wydarzy nieprzewidzianego wspolpracuj, niepotrzebnie nie zaogniaj sytuacji, wszystko na spokojnie, na pewno ktos z grupy Ci pomoze.
7. Wez z soba:
Prawo jazdy
Dowod rejestracyjny
Dokument ubezpieczenia OC (najbardziej praktyczne jest zabranie zielonej karty, bo unika to niepotrzebnych pytan o tlumaczenie)
Dowod/Paszport - kierowca i pasazer
Wyposazenie auta obowiazko (konwencja Wiedenska majac PL rejestracje potrzebujesz to co w PL wymagaja) ale na wszelki wypadek wez 2 kamizelki odblaskowe i tak na sztuke jakikolwiek zarowki - zeby pokazac nadgorliwemu policjantowi:)
8. Praktyczne rady
Czesi bardzo aktywnie uzywaja Waze do nawigacji (pokazuje radary, policje, roboty itd - ostrzezenia pojawiaja sie na biezaco), jesli planujesz jakies jezdzenie na wlasna reke to polecam.
Fotoradary sa zwykle ustawione conajmniej +9 powyzej predkosci dopuszczonej na odcinku
Poza doslownie paroma miejescami raczej nie ma odcinkowych pomiarow predkosci
Auta policyjne nieoznakowane tez sie trafiaja - szczegolie na autostradzie - obecny superb liftback (ciemne lub szare), obecna BMW 3/5 sedan/combi (raczej szary metalic)
W wiekszosci miejsc zaplacicie karta - dobry pomysl to revolut.
1. Wineta: Jesli planujesz jezdzic tylko tyle co na zlocie i dostajesz sie z/do PL droga os strony Kudowy albo okolic - nie potrzebujesz winety.
Jesli planujesz jakies jazdy wlasne to tak wyglada mapa drog gdzie wymagana jest vineta: https://edalnice.cz/pl/gdzie-obowiazuje ... #/road_map
Ewentualny zakup vinety: https://edalnice.cz/pl/zakup-indywidual ... er/license (nic nie trzeba drukowac, wystarczy potwierdzenie w telefonie)
2. Jazda w kolumnie:
Auta organizatora otwieraja i zamykaja kolumne, w grupie mniej-wiecej rowno rozdzielone beda jechac tez auta organizatora ktore beda panowac nad grupa i zaganiac do kupy.
Poznacie je bo migajacych ciagle awaryjnych albo "kogutach"
Skrzyzowania beda wlasnie przez te auta zablokowane. Potem nadganiaja - oni sami sobie poradza z nadganianiem, nie musicie za wszelka cene ich puscic, jak jest mozliwosc to pusc, jak jest wasko/niebezpiecznie/nie jestes pewny co jest dalej to odpusc sobie puszczanie (maja na tyle objezdzone trasy i na tyle oleju w glowie ze nie robia glupot, nikt nie bedzie mial pretensji ze nie pusciles - lepiej spokojnie cos przejechac niz miec 2 auta na poboczu/drzewie).
Jedziemy mozliwie blisko za autem poprzedzajacym, pilnujemy tej odleglosci, jak mozna to nadganiamy.
Jednoczesnie pilnujemy auta z tylu, jak nam zostaje z tylu to na tyle mu dajemy sie oddalic zeby go widziec (ten przed nami zrobi to samo) - w koncu jakis zaganiacz sie zorientuje
Jesli bedziemy jezdzic w miescie i beda dwa pasy to w miare mozliwosci sie skracamy na dwa pasy albo w szachownice (zeby pomiescic sie na skrzyozwaniach) ale nic na sile
Kierunkowskazy/pokazywanie niebezpieczenstw:
Jesli jedzemy waska droga w lesie i widzimy auto z naprzeciwka to prawy kierunkowskaz i przekazujemy to dalej!
Jesli jedziemy waska droga i wyprzedzamy pieszego/rower/traktor, lewy kierunkowskaz i przekazujemy to dalej!
Generalnie kierunkowskaz odwrotny niz potencjalna przeszkoda/niebezpieczenstwo
Nie tniemy sie wiejskimi lokalnymi mistrzami kierownicy jesli nie trzeba, nawet nie wiecie jaka szybka potrafi byc fabia 1.2 w gazie jak zna droge:)
Z przodu grupy jest zawsze wolniej, rowniejsza i spokojniejsza jazda - nie jestes pewny swoich mozliwosci albo wiesz ze troche odstajesz - ustaw sie z przodu!
Z tylu grupy jest zawsze wiecej nadganiania i nerwow (dla tych co lubia dodatkowa adrenaline)
3. Oczywiste oczywistosci:
Zawsze zaczynaj dzien z pelnym zbiornikiem i sprawnym autem (nie psuj zabawy innym niepotrzebnymi postojami)
Jesli potrzebujesz 98/100 oktanowe paliwo albo LPG to tym bardziej! (na szczescie sporo aut jezdzi na 100 to mniej wiecej co drugie tankowanie jest na stacji gdzie jest 100)
Przerwy na siku sa: ale zawsze za krotkie!
Z przerwy na siku oganizator wola klaksonem:
pierwszy klakson - szybko wroc do auta
drugi klakson - wlacz silnik jesli jeszcze tego nie zrobiles
trzeci klakson - jedziemy
Trasy wycieczek sa planowane at-hoc w glowie oganizatora, nie jestesmy z gory w stanie podac gdzie bedziemy za pol godziny (prosze zaufajcie w ich doswiadczenie, 70 letni facet z papierowa mapa i zeszytem jest w stanie naprawde przegonic 95% mlodych)
4. Komunikacja:
- Sprawy do wszystkich PL uczestnikow zlotu: whatshup
- Powstanie drugi chat whatshup z komunikatami i ogloszeniami parafialnymi (ale to chwile przed zlotem)
- Sprawy wazne telefon: Sylwia +48 603 318 883 albo Karol +420 739 545 289
- Sprawy awaryjne (awaria, kolizja, guma): Sylwia +48 603 318 883 albo Karol +420 739 545 289
- Sprawy serwisowe ktore nie sa konieczne do naprawy teraz (potrzebujesz klucz do swiec albo konczy Ci sie olej (whatshup, radio)
- Zgubiles sie na wyciecze i nie znalezli Cie zamykajacy grupe? (whatshup, radio)
Radio:
Umowmy sie uzywac PMR/krotkofalowki na kanale 11 do celow ogolnych, jesli jakas pogawedka to na 12 prosze, nie uzywamy kanalow: 1 (sluzby ratunkowe) 7 (wywolawczy ogolny), jesli para 11 i 12 jest zajeta lub jesli okaze sie ze technicznie to zmienimy na 9 i 10 (bedzie to ogloszone)
Nie uzywamy radia do komunikacji typu "jest auto"/"nie ma auta" za zakretem podczas jazdy. W gorach juz za nastepnym zakretem albo wawozem nie bedzie nic slychac i prosto kogos wprowadzic w blad. Tutaj lepiej sprawdzaja sie kierunkowskazy. Nie uzywamy radia w sprawach awaryjnych, chyba ze jestesmy pewni ze ktos nas slyszy i jest to at hoc uzgodnione.
5. Roznice pomiedzy PL a CZ przepisami drogowymi:
Najwazniejsze:
Przejazdy kolejowe:
Szlaban zamkniety i/lub czerwone migajace swiatlo - STOP (dopiero po chwili po otwarciu szlabanu swiatlo czerwone znika)
Znak Stop - STOP
Brak swiatla, brak znaku stop - mozna przejechac, tylko ostroznie, predkosc okolo 30-40km/h
Biale swiatlo, brak znaku stop - mozna przejechac (na pewno nic nie jedzie)
0.0 alkoholu za kolkiem to samo z innymi uzywkami
W miescie i poza miastem autubus migajacy lewym i ruszajacy z przystanku bedzie spodziewal sie ze go puscimy (bo ma pierwszenstwo w miescie ale poza miastem i tak sie bedzie tego spodziewal bo bo lokalni rozpiescili)
6. Sprawy awaryjne, policja, sluzby.
Impreza jest zgloszona do wladz, do tego paru uczestnikow to pracownicy sluzb mundurowych ktorzy jakby co beda probowac pomoc.
Jesli cos sie wydarzy nieprzewidzianego wspolpracuj, niepotrzebnie nie zaogniaj sytuacji, wszystko na spokojnie, na pewno ktos z grupy Ci pomoze.
7. Wez z soba:
Prawo jazdy
Dowod rejestracyjny
Dokument ubezpieczenia OC (najbardziej praktyczne jest zabranie zielonej karty, bo unika to niepotrzebnych pytan o tlumaczenie)
Dowod/Paszport - kierowca i pasazer
Wyposazenie auta obowiazko (konwencja Wiedenska majac PL rejestracje potrzebujesz to co w PL wymagaja) ale na wszelki wypadek wez 2 kamizelki odblaskowe i tak na sztuke jakikolwiek zarowki - zeby pokazac nadgorliwemu policjantowi:)
8. Praktyczne rady
Czesi bardzo aktywnie uzywaja Waze do nawigacji (pokazuje radary, policje, roboty itd - ostrzezenia pojawiaja sie na biezaco), jesli planujesz jakies jezdzenie na wlasna reke to polecam.
Fotoradary sa zwykle ustawione conajmniej +9 powyzej predkosci dopuszczonej na odcinku
Poza doslownie paroma miejescami raczej nie ma odcinkowych pomiarow predkosci
Auta policyjne nieoznakowane tez sie trafiaja - szczegolie na autostradzie - obecny superb liftback (ciemne lub szare), obecna BMW 3/5 sedan/combi (raczej szary metalic)
W wiekszosci miejsc zaplacicie karta - dobry pomysl to revolut.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
tu bedzie program
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
tu bedzie jakies rozszerzenie
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
tu bedzie jakies drugie rozszerzenie
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- danielski
- Donator
- Posty: 321
- Rejestracja: 12 sie 2014, 20:02
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: Warszawa Ursynów
Niestety nie dam rady się wybrać, chętnie odsprzedam miejsce na zlocie (pole namiotowe)...
Były:
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
2x NB 1.6
NA 1.6 '91
Ponton NC http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
Jest:
Ponton 2.0
viewtopic.php?f=22&t=35567&p=567756#p567756
a propos:
7. Wez z soba:
Prawo jazdy
Dowod rejestracyjny
Dokument ubezpieczenia OC (najbardziej praktyczne jest zabranie zielonej karty, bo unika to niepotrzebnych pytan o tlumaczenie)
Dowod/Paszport - kierowca i pasazer
Wyposazenie auta obowiazko (konwencja Wiedenska majac PL rejestracje potrzebujesz to co w PL wymagaja) ale na wszelki wypadek wez 2 kamizelki odblaskowe i tak na sztuke jakikolwiek zarowki - zeby pokazac nadgorliwemu policjantowi:)
Czy nasz mObywatel nie jest uznawany w Republice Czeskiej ?
Prawo jazdy , DO, ubezpieczenie mam w wersji elektronicznej .
Trzeba zabrac wersją papierowo/plastikową???
7. Wez z soba:
Prawo jazdy
Dowod rejestracyjny
Dokument ubezpieczenia OC (najbardziej praktyczne jest zabranie zielonej karty, bo unika to niepotrzebnych pytan o tlumaczenie)
Dowod/Paszport - kierowca i pasazer
Wyposazenie auta obowiazko (konwencja Wiedenska majac PL rejestracje potrzebujesz to co w PL wymagaja) ale na wszelki wypadek wez 2 kamizelki odblaskowe i tak na sztuke jakikolwiek zarowki - zeby pokazac nadgorliwemu policjantowi:)
Czy nasz mObywatel nie jest uznawany w Republice Czeskiej ?
Prawo jazdy , DO, ubezpieczenie mam w wersji elektronicznej .
Trzeba zabrac wersją papierowo/plastikową???
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
MO jest tylko w PL uznawany, wez zwykly dokument. Unia Evropska jeszcze sie tak mocno nie rozbujala....
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- AaaA
- Donator
- Posty: 625
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
bylo tak:
435 aut dostało numer zlotowy i przejechało przez bramę zlotu
402 auta dały się oficjalnie policzyć na głównym placu przez komisję księgi rekordów
44 auta z PL klubu
PL klub byl największym gosinnym klubem zlotu przed SK, AT, DE, FR, IT, UA, UK
maxiek memberlist.php?mode=viewprofile&u=16223 wygrał zawody na torze sprawnościowym, mi się nie udało, bo przejechałem podczas 2 okrążeń 3 okrążenia z tego jedno w przeciwnym kierunku ale za to myślę że dostałem największe owacje:)
Żadnych wiekszych strat podczas zlotu, 2 małe przygody podczas dojazdu.
A z innych: ilosc zareczyn podczas zlotu: 2, o ilości poczęć nikt nie informował.
Łączna ilość wypitego piwa również jest tajemnicą.
Na pewno tu wrocimy! Dziękujemy!
[youtube]https://youtu.be/-owJ3kZ76Bg[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/Bbr7m8xJ8E4[/youtube]
435 aut dostało numer zlotowy i przejechało przez bramę zlotu
402 auta dały się oficjalnie policzyć na głównym placu przez komisję księgi rekordów
44 auta z PL klubu
PL klub byl największym gosinnym klubem zlotu przed SK, AT, DE, FR, IT, UA, UK
maxiek memberlist.php?mode=viewprofile&u=16223 wygrał zawody na torze sprawnościowym, mi się nie udało, bo przejechałem podczas 2 okrążeń 3 okrążenia z tego jedno w przeciwnym kierunku ale za to myślę że dostałem największe owacje:)
Żadnych wiekszych strat podczas zlotu, 2 małe przygody podczas dojazdu.
A z innych: ilosc zareczyn podczas zlotu: 2, o ilości poczęć nikt nie informował.
Łączna ilość wypitego piwa również jest tajemnicą.
Na pewno tu wrocimy! Dziękujemy!
[youtube]https://youtu.be/-owJ3kZ76Bg[/youtube]
[youtube]https://youtu.be/Bbr7m8xJ8E4[/youtube]
Ostatnio zmieniony 24 cze 2024, 7:36 przez AaaA, łącznie zmieniany 2 razy.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- KyRy
- Moderator
- Posty: 3810
- Rejestracja: 13 mar 2008, 11:23
- Model: NA
- Wersja: Chiquita
- Lokalizacja: Kotlina Kłodzka
- Kontakt:
Bo sobie piknikowaliśmy w cieniu
Spodobała mi się taka formuła zlotowa. Żadnej presji czasowej. Każdy mógł robić to na co miał ochotę (piknikować, winklować, zwiedzać okolice lub piwkować na terenie zlotu)
Spodobała mi się taka formuła zlotowa. Żadnej presji czasowej. Każdy mógł robić to na co miał ochotę (piknikować, winklować, zwiedzać okolice lub piwkować na terenie zlotu)
- Załączniki
-
- IMG_20240622_153841.jpg (3.84 MiB) Przejrzano 2604 razy
Są: Chiquita | 93LE | Błękitna Laguna
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Były: NA 1.6 92 Blue | NA 1.8 96 Bura | NA 1.6 92 SE | NA 1.6 89 Miata | NA 1.6 93 Smerfeta | NA 1.8 97 Czarna Wdowa | NA 1.6 95 Szczur | NA 1.8 97 Clean Bandit | NA 1.6 96 Merlota | NA 1.6 94 Żaba
Dziękuję za udział w imprezie i towarzystwo.
Na pamiątkę już po 4. dniach dostałem pozdrowienia od naszych południowych sąsiadów:
Na pamiątkę już po 4. dniach dostałem pozdrowienia od naszych południowych sąsiadów:
- Załączniki
-
- vyzva.jpg (1020.47 KiB) Przejrzano 2533 razy
516 566 767
Piszę poprawnie po polsku.
Piszę poprawnie po polsku.