Hej
Chyba zbliżam sie do wymiany wahaczy.
W każdym siedzi poliuretan od dwoch lat, ale sworznie juz luźniejsze (pytanie gdzie leży granica skoro nie pukają ani nic)
Ogolnie musiałbym chyba calosc przód i tyl, ale po wstępnym rachunku nie dam rady całości odrazu…
Pytanie, od ktorych Najlepiej zacząć?
Przód - dół czy gora?
Tyl - to samo chociaż tam siedzi ich z 238377 szt
Drugie pytanie, Macie jakies typy firm? Czy raczej isc w ASO?
Trzecie - da sie wyjąc poliuretany i wicsnac w nowe wahacze, czy to raczej idiotyzm?
Pytam ludzi mądrych
Wahacze NC
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Masz niedaleko, to weź pod uwagę regenerację w firmie regum.pl.Malcolm_x pisze: ↑31 gru 2022, 16:52Hej
Chyba zbliżam sie do wymiany wahaczy.
W każdym siedzi poliuretan od dwoch lat, ale sworznie juz luźniejsze (pytanie gdzie leży granica skoro nie pukają ani nic)
Ogolnie musiałbym chyba calosc przód i tyl, ale po wstępnym rachunku nie dam rady całości odrazu…
Pytanie, od ktorych Najlepiej zacząć?
Przód - dół czy gora?
Tyl - to samo chociaż tam siedzi ich z 238377 szt
Drugie pytanie, Macie jakies typy firm? Czy raczej isc w ASO?
Trzecie - da sie wyjąc poliuretany i wicsnac w nowe wahacze, czy to raczej idiotyzm?
Pytam ludzi mądrych
Niezmiennie polecam gdyż ogarneli mi temat w Miacie i w kombi.
Nie poliuretany.
- Załączniki
-
- w1.jpeg (331.35 KiB) Przejrzano 1118 razy
-
- w2.jpeg (354.23 KiB) Przejrzano 1118 razy
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Wymieniałeś u nich same tuleje czy sworznie też?Tomai pisze: ↑31 gru 2022, 19:52Masz niedaleko, to weź pod uwagę regenerację w firmie regum.pl.Malcolm_x pisze: ↑31 gru 2022, 16:52Hej
Chyba zbliżam sie do wymiany wahaczy.
W każdym siedzi poliuretan od dwoch lat, ale sworznie juz luźniejsze (pytanie gdzie leży granica skoro nie pukają ani nic)
Ogolnie musiałbym chyba calosc przód i tyl, ale po wstępnym rachunku nie dam rady całości odrazu…
Pytanie, od ktorych Najlepiej zacząć?
Przód - dół czy gora?
Tyl - to samo chociaż tam siedzi ich z 238377 szt
Drugie pytanie, Macie jakies typy firm? Czy raczej isc w ASO?
Trzecie - da sie wyjąc poliuretany i wicsnac w nowe wahacze, czy to raczej idiotyzm?
Pytam ludzi mądrych
Niezmiennie polecam gdyż ogarneli mi temat w Miacie i w kombi.
Nie poliuretany.
Z przełożeniem poliuretanow miedzy wahaczami nie powinno być problemu, do wciskania strongflexow nie potrzeba dużej siły.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Tuleje wymienione, a sworznie są regenerowane oryginalne.rac000n pisze: ↑04 sty 2023, 21:06Wymieniałeś u nich same tuleje czy sworznie tez?Tomai pisze: ↑31 gru 2022, 19:52Masz niedaleko, to weź pod uwagę regenerację w firmie regum.pl.Malcolm_x pisze: ↑31 gru 2022, 16:52Hej
Chyba zbliżam sie do wymiany wahaczy.
W każdym siedzi poliuretan od dwoch lat, ale sworznie juz luźniejsze (pytanie gdzie leży granica skoro nie pukają ani nic)
Ogolnie musiałbym chyba calosc przód i tyl, ale po wstępnym rachunku nie dam rady całości odrazu…
Pytanie, od ktorych Najlepiej zacząć?
Przód - dół czy gora?
Tyl - to samo chociaż tam siedzi ich z 238377 szt
Drugie pytanie, Macie jakies typy firm? Czy raczej isc w ASO?
Trzecie - da sie wyjąc poliuretany i wicsnac w nowe wahacze, czy to raczej idiotyzm?
Pytam ludzi mądrych
Niezmiennie polecam gdyż ogarneli mi temat w Miacie i w kombi.
Nie poliuretany.
Przejechały już z 10 tys, żadnych luzów.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Ja regenerowalem tylko 2 sworznie bo miały luz, reszta to poli tuleje, w miacie dlugo to nie jeździ ale regenerowałem kiedyś w passacie i przesmigałem ze 40tys. Bez problemu, poza tym w rx8 chyba są takie same i może są zamienniki bądź cena rozsądniejsza?
NC 2.5 by autoholicy
- Malcolm_x
- Donator
- Posty: 524
- Rejestracja: 26 sie 2018, 20:46
- Model: NC
- Wersja: 2.5
- Lokalizacja: poznań
Dzieki za info, bylem u nich, dosyć długo mnie przekonywali do tego zabiegu, i przekonali.
Zobaczymy, wrzucam do nich wszystkie wahacze przód i tyl.
Pytanie tylko do osób ktore to przechodziły:
Jak do _¥^[…|^[[…^|]…^]|… nędzy zdemontowac ten dolny wahacz z tył!
Serio nie chce ruszyć, próbowałem go wybić, ale prędzej porywam cos niz ruszy…
Macie jakis sposob??
Zobaczymy, wrzucam do nich wszystkie wahacze przód i tyl.
Pytanie tylko do osób ktore to przechodziły:
Jak do _¥^[…|^[[…^|]…^]|… nędzy zdemontowac ten dolny wahacz z tył!
Serio nie chce ruszyć, próbowałem go wybić, ale prędzej porywam cos niz ruszy…
Macie jakis sposob??
Ta śruba to jest hardcore, mnie pokonała i niestety skończyło się wymianą zwrotnicy A próbowałem naprawdę różnych akrobacji z użyciem palnika, młota, prasy i rozwiertaków - urwana śruba była zespawana na amen z korpusem zwrotnicy.Malcolm_x pisze: ↑18 sty 2023, 15:36Dzieki za info, bylem u nich, dosyć długo mnie przekonywali do tego zabiegu, i przekonali.
Zobaczymy, wrzucam do nich wszystkie wahacze przód i tyl.
Pytanie tylko do osób ktore to przechodziły:
Jak do _¥^[…|^[[…^|]…^]|… nędzy zdemontowac ten dolny wahacz z tył!
Serio nie chce ruszyć, próbowałem go wybić, ale prędzej porywam cos niz ruszy…
Macie jakis sposob??
Zwrotnice do NC nie są na szczęscie drogie, warto poszukać takiej, w której komuś udało się tę śrubę wyjąć
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Spoko, cieszę się że mogłem pomóc, jak już wygrasz walkę , podziel się wrażeniami po zamontowaniu
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
-
- Donator
- Posty: 859
- Rejestracja: 07 lip 2012, 8:44
- Model: NC
- Wersja: NCEC_R
- Lokalizacja: Szczecin
Ten temat już za mną…u mnie prasa rozwiązała problem…ale wszystko strzelało strasznieMalcolm_x pisze: ↑18 sty 2023, 15:36Dzieki za info, bylem u nich, dosyć długo mnie przekonywali do tego zabiegu, i przekonali.
Zobaczymy, wrzucam do nich wszystkie wahacze przód i tyl.
Pytanie tylko do osób ktore to przechodziły:
Jak do _¥^[…|^[[…^|]…^]|… nędzy zdemontowac ten dolny wahacz z tył!
Serio nie chce ruszyć, próbowałem go wybić, ale prędzej porywam cos niz ruszy…
Macie jakis sposob??
Hej, podepnę się.
Czy warto wymienić tuleje w wahaczach przednich na poliuretan? W takim sensie, że czy zyskam na torze a nie stracę na komforcie?
Auto jak na razie ma staby z rx8 a w planach jest koni żółte i eibach bądź h&r. Będzie jeździło po torze 2-3 razy w roku, ale zależy mi też na tym, żeby dało nim się przejechać na strzała trasę od 500-1000 km także 2-3 razy w roku.
Wydaje mi się że poliuretan usztywni przód w zakręcie i podczas hamowania, a na komfort jako taki nie powinien mieć wpływu? Czy się mylę ?
Czy warto wymienić tuleje w wahaczach przednich na poliuretan? W takim sensie, że czy zyskam na torze a nie stracę na komforcie?
Auto jak na razie ma staby z rx8 a w planach jest koni żółte i eibach bądź h&r. Będzie jeździło po torze 2-3 razy w roku, ale zależy mi też na tym, żeby dało nim się przejechać na strzała trasę od 500-1000 km także 2-3 razy w roku.
Wydaje mi się że poliuretan usztywni przód w zakręcie i podczas hamowania, a na komfort jako taki nie powinien mieć wpływu? Czy się mylę ?
Cześć,
Nie ubłaganie zbliża się temat renowacji tylnych wahaczy. Polecacie regum? Jak wygląda sytuacja po regeneracji, mam na myśli kwestie komfortu, sztywności, trwałości?
Nie ubłaganie zbliża się temat renowacji tylnych wahaczy. Polecacie regum? Jak wygląda sytuacja po regeneracji, mam na myśli kwestie komfortu, sztywności, trwałości?
Tomai pisze: ↑31 gru 2022, 19:52Masz niedaleko, to weź pod uwagę regenerację w firmie regum.pl.Malcolm_x pisze: ↑31 gru 2022, 16:52Hej
Chyba zbliżam sie do wymiany wahaczy.
W każdym siedzi poliuretan od dwoch lat, ale sworznie juz luźniejsze (pytanie gdzie leży granica skoro nie pukają ani nic)
Ogolnie musiałbym chyba calosc przód i tyl, ale po wstępnym rachunku nie dam rady całości odrazu…
Pytanie, od ktorych Najlepiej zacząć?
Przód - dół czy gora?
Tyl - to samo chociaż tam siedzi ich z 238377 szt
Drugie pytanie, Macie jakies typy firm? Czy raczej isc w ASO?
Trzecie - da sie wyjąc poliuretany i wicsnac w nowe wahacze, czy to raczej idiotyzm?
Pytam ludzi mądrych
Niezmiennie polecam gdyż ogarneli mi temat w Miacie i w kombi.
Nie poliuretany.
MX5 NC 1.8 => 2.5