PS Śmieszna sprawa, bo nie dotykałem geometrii, a mimo wszystko różnica w temperaturze opony (zewnętrzna / wewnętrzna strona) nie przekroczyła 5*C! Brno się jedzie - jak widać - zgodnie z ruchem wskazówek zegara, normalną sprawą wydaje się wyższa temperatura kół po lewej stronie, ale zaskoczyło mnie, że prawa strona (oba koła) jest cieplejsza od wewnętrznej! Zastanawiam się czy pchanie się w camber tak naprawdę nie pogorszy sytuacji na cywilnej oponie.
MX-5 ND2 @ Brno
POV
Moderator: Moderatorzy
Zapraszam do oglądania i komentowania krótkiej relacji z wypadu do naszych południowych sąsiadów!
PS Śmieszna sprawa, bo nie dotykałem geometrii, a mimo wszystko różnica w temperaturze opony (zewnętrzna / wewnętrzna strona) nie przekroczyła 5*C! Brno się jedzie - jak widać - zgodnie z ruchem wskazówek zegara, normalną sprawą wydaje się wyższa temperatura kół po lewej stronie, ale zaskoczyło mnie, że prawa strona (oba koła) jest cieplejsza od wewnętrznej! Zastanawiam się czy pchanie się w camber tak naprawdę nie pogorszy sytuacji na cywilnej oponie.
PS Śmieszna sprawa, bo nie dotykałem geometrii, a mimo wszystko różnica w temperaturze opony (zewnętrzna / wewnętrzna strona) nie przekroczyła 5*C! Brno się jedzie - jak widać - zgodnie z ruchem wskazówek zegara, normalną sprawą wydaje się wyższa temperatura kół po lewej stronie, ale zaskoczyło mnie, że prawa strona (oba koła) jest cieplejsza od wewnętrznej! Zastanawiam się czy pchanie się w camber tak naprawdę nie pogorszy sytuacji na cywilnej oponie.