2-3 miesiące je ma, ale podobno ściągnięte prosto od pierwszej właścicielki z Niemiec. Ten chłopak to może nie typowy handlarz, ale mówił, że kilkanaście tych aut już w swoim życiu sprzedał.Scyzor pisze: ↑19 sie 2021, 18:09Nie wiesz ile czasu jeździ nim obecny właściciel? Bardzo przypomina pewien egzemplarz, którzy dość długo stał w pewnym bielskim komisie za nieco niższą cenę...Mex pisze: ↑19 sie 2021, 16:37Widzę, że to auto nie było jeszcze omawiane, a że je oglądałem, to zdam relację:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... E0Nm7.html?
JMZNB18P230311993
Czy ktoś zna tę Mazdę z Otomoto/Allegro ?
PATRZ 1.POST. Tutaj pytamy o egzemplarze MX-5 z ogłoszeń w internecie
Moderator: Moderatorzy
Mnie zastanawiają tylne koła, które są dosyć mocno przesunięte w stronę przodu, czy to tak powinno wyglądać?Mex pisze: ↑19 sie 2021, 16:37Widzę, że to auto nie było jeszcze omawiane, a że je oglądałem, to zdam relację:
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... E0Nm7.html?
JMZNB18P230311993
Rzeczywiście ma oryginalny lakier, jednakże wydaje mi się, że mogła mieć pryskane ranty błotników, ale tylko pryskane, bo miernik pokazywał trochę grubszy lakier (maks kilkadziesiąt mikronów). Oba zderzaki po malowaniu, przedni bardzo brzydki, źle spasowany, tylny niby pomalowany, ale dalej szpetny, porysowany i ogólnie oba nadają się do malowania jeśli ktoś chcę mieć to dobrze zrobione. Lakier dość mocno zmęczony, widać, że miasto i prawdopodobnie myjnie automatyczne były dla tego auta codziennością.
Końcówki progów już powoli kwalifikują się do zrobienia, były już dotykane, ktoś zrobił je jak dla obcego, baranek odznacza się od fabrycznego, jest popękany i ogólnie brzydki. Tylne i przednie nadkola/błotniki bardzo dobre, z tyłu przy chlapaczach powoli zaczyna wychodzić rdza, ale to tyle - jest naprawdę dobrze, są oryginalne, wszystkie zgrzewy na miejscu itd.
Przednie podłużnice dobre, prawa nawet bardzo dobra, lewa ciutkę gorsza, ale po wyczyszczeniu i konserwacji pojeżdżą jeszcze dobrych parę lat, nie trzeba ich absolutnie ciąć. Oczywiście są oryginalne. Podłużnice na podłodze niepogniecione, ogólnie podłoga ok poza miejscem z prawej strony, gdzie jest ten gumowy korek - ktoś tam majstrował, ale chyba nie ma tragedii.
Dach bardzo dobry, minimalne przetarcia. Wnętrza poza mocno zmechaconym siedziskiem fotela kierowcy serio ładne, kierownica i gałką mają znikome ślady zużycia.
Cieknie spod pokrywy zaworów, ale rozrząd i tak do wymiany więc niewielki mankament. Oleju na bagnecie minimum, trudno powiedzieć kiedy był zmieniany i czy silnik żre olej - daję to jako info, bo zwróciłem na to uwagę sprzedającemu. Poza tym silnik suchy, pod maską nie dzieje się nic niepokojącego.
Zaliczyłem krótką jazdę, wyniosłem z niej niewiele, ale na pewno do zrobienia zbieżność, bo kierownica krzywo, nie wiem czy ściąga, nie sprawdzałem. Ogólnie sprzęgło ok, nie ćwierka, wrażenia z jazdy pozytywne.
Jakby ktoś miał pytania, to dajcie znać, może coś pominąłem.
- Załączniki
-
- 630E507D-D664-4F59-A83C-E5234A5D69A6.png (3.86 MiB) Przejrzano 4056 razy
-
- 1C2AD806-F536-4F75-A25A-61125FDE620B.png (2 MiB) Przejrzano 4056 razy
- tomasz01
- Donator
- Posty: 3564
- Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
- Model: NA
- Lokalizacja: Warszawa Usrynów
Ten sunburst jest forumowy z bardzo dobrych rąk Marcinsb (czy jakoś tak), czyli naszego forumowego detailingowca.kap pisze: ↑20 sie 2021, 23:37Czy ktos z Was zna tego Sunbursta? Forumowy?
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... E2faO.html
Dziekitomasz01 pisze: ↑21 sie 2021, 0:15Ten sunburst jest forumowy z bardzo dobrych rąk Marcinsb (czy jakoś tak), czyli naszego forumowego detailingowca.kap pisze: ↑20 sie 2021, 23:37Czy ktos z Was zna tego Sunbursta? Forumowy?
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... E2faO.html
- monkahead
- Donator
- Posty: 1415
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Sezon na psycho ceny trwa w najlepsze...
VIN: JMZNCA88200262906
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... e6d035.jpg[/IMG]
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
VIN: JMZNCA88200262906
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... e6d035.jpg[/IMG]
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
link nie działa, może ogłoszenie zlikwidowane, ale na forum jest już parę ofert sprzedaży NC w lepszych cenach - oczywiście - do sprawdzenia.monkahead pisze: ↑24 sie 2021, 22:42Sezon na psycho ceny trwa w najlepsze...
VIN: JMZNCA88200262906
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... e6d035.jpg[/IMG]
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- homik
- Donator
- Posty: 50
- Rejestracja: 26 lip 2018, 15:37
- Model: NC FL
- Wersja: 1.8 Athletic LtdEd
- Lokalizacja: Kraków
Tutaj dobry link: https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... E312S.html
Zadbane NCFL PRHT z 1.8 za 65k. Najs.
Zadbane NCFL PRHT z 1.8 za 65k. Najs.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: Inny
- Wersja: 2,0
- Lokalizacja: Poznań
No to faktycznie fajna cena:)homik pisze: ↑24 sie 2021, 23:21Tutaj dobry link: https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... E312S.html
Zadbane NCFL PRHT z 1.8 za 65k. Najs.
Zastanawia mnie też krótka żywotność sprzęgła, wymiana już po 70 tys.....
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Była NC 2.0 174KM 199Nm
Bezmiatowy
- monkahead
- Donator
- Posty: 1415
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Może kobieta jeździła po mieście? Wymiana koła zamachowego przy 70k km?Tomai pisze:No to faktycznie fajna cena:)homik pisze: ↑24 sie 2021, 23:21Tutaj dobry link: https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... E312S.html
Zadbane NCFL PRHT z 1.8 za 65k. Najs.
Zastanawia mnie też krótka żywotność sprzęgła, wymiana już po 70 tys.....
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
- monkahead
- Donator
- Posty: 1415
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Ile realnie wart jest ten samochód? 20k zł?
VIN: JMZNC188200209711
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... f33060.jpg[/IMG]
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
VIN: JMZNC188200209711
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... f33060.jpg[/IMG]
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
A ten egzemplarz ktoś kojarzy i może coś o nim napisać ?
Sądzę że cena jest za duża o jakiś 2000 zł.....
Słyszał ktoś i ma jakieś zdanie o sprzedawcy ? Ma tylko 3 auta więc może to być osoba nie do końca pewna
Planuję tam pojechać w sobotę bo wcześniej nie dam rady..
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... E2qnS.html?
Sądzę że cena jest za duża o jakiś 2000 zł.....
Słyszał ktoś i ma jakieś zdanie o sprzedawcy ? Ma tylko 3 auta więc może to być osoba nie do końca pewna
Planuję tam pojechać w sobotę bo wcześniej nie dam rady..
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... E2qnS.html?
- Załączniki
-
- screen.jpg (190.78 KiB) Przejrzano 3379 razy
- Scyzor
- Donator
- Posty: 927
- Rejestracja: 06 mar 2018, 12:33
- Model: NB FL
- Wersja: Memories II
- Lokalizacja: SC
Sądzę że obniżka ceny o wspomniane 2kPLN jest podstawowym warunkiem, żeby zacząć oglądać to auto. Bieda-edyszyn, brak dobrych opon letnich, brak zdjęć progów i podłużnic (pokazane zdjęcia pozwalają podejrzewać, że coś jednak jest do roboty).
Byłem ,zobaczyłem i ???
Auto stoi sobie u człowieka który ma lokal gastronomiczny i przy okazji sprowadza coś fajnego jak znajdzie...
Auto ma podgnite progi z przodu do zrobienia przed zimą ale tragedii nie ma ,maska obite od kamyków.
Nowy dach .brak lampek oświetlenia tablicy rej.z tyłu .
Środka nie widziałem bo gość nie miał kluczyka przy sobie ...
Nie sprzeda auta za mniej niż 15 500 zł ... bo nie ma parcia na sprzadaż
Pomyślę jeszcze bo mi do ceny dochodzi OC plus wymiany płynów ekploatacyjnych...
No i kupno garażu typu blaszak
Wyjdzie mi z 20000 zł jak nic za 19 letnie auto, a będzie to moje 2 auto -mam Yariskę
Jak myślicie warto ?
Auto stoi sobie u człowieka który ma lokal gastronomiczny i przy okazji sprowadza coś fajnego jak znajdzie...
Auto ma podgnite progi z przodu do zrobienia przed zimą ale tragedii nie ma ,maska obite od kamyków.
Nowy dach .brak lampek oświetlenia tablicy rej.z tyłu .
Środka nie widziałem bo gość nie miał kluczyka przy sobie ...
Nie sprzeda auta za mniej niż 15 500 zł ... bo nie ma parcia na sprzadaż
Pomyślę jeszcze bo mi do ceny dochodzi OC plus wymiany płynów ekploatacyjnych...
No i kupno garażu typu blaszak
Wyjdzie mi z 20000 zł jak nic za 19 letnie auto, a będzie to moje 2 auto -mam Yariskę
Jak myślicie warto ?
- meewosh
- Posty: 1142
- Rejestracja: 16 cze 2015, 20:52
- Model: ND
- Wersja: 2.0 '15
- Lokalizacja: Ogrodzieniec
99% że podłużnice będą też do luftu.
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego Redmi Note 8 Pro przy użyciu Tapatalka
---------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
Było sobie NB ... viewtopic.php?f=22&t=17700&hilit=meewosh
Jest sobie NA ... viewtopic.php?f=22&t=25585&p=450826&hilit=meewosh#p450826
- Konioczynka
- Donator
- Posty: 788
- Rejestracja: 27 mar 2018, 17:14
- Model: Inny
- Wersja: ND3 Homura
- Lokalizacja: Mazury / Ełk
Jeśli progi zauważyłeś "z zewnątrz" nie wysilając się zbytnio to pod spodem będzie rzeźnia.myszor pisze: ↑06 wrz 2021, 16:01Byłem ,zobaczyłem i ???
Auto stoi sobie u człowieka który ma lokal gastronomiczny i przy okazji sprowadza coś fajnego jak znajdzie...
Auto ma podgnite progi z przodu do zrobienia przed zimą ale tragedii nie ma ,maska obite od kamyków.
Nowy dach .brak lampek oświetlenia tablicy rej.z tyłu .
Środka nie widziałem bo gość nie miał kluczyka przy sobie ...
Nie sprzeda auta za mniej niż 15 500 zł ... bo nie ma parcia na sprzadaż
Pomyślę jeszcze bo mi do ceny dochodzi OC plus wymiany płynów ekploatacyjnych...
No i kupno garażu typu blaszak
Wyjdzie mi z 20000 zł jak nic za 19 letnie auto, a będzie to moje 2 auto -mam Yariskę
Jak myślicie warto ?
Miałem taka samą biedę wersje z nie mogę powiedzieć zdrową budą ale była bardzo OK i w sezonie puscilem ją za 15000. Chętnych nie było prawie w ogóle, ale pierwsza osoba co przyjechała wzięła.
Możesz sobie zerknąć i porównać : https://photos.app.goo.gl/hzpfkDtFbRry1kVGA Poszła jakoś w kwietniu - wiadomo że ceny bardziej z czapy teraz ale to koniec sezonu...
KoniOczynka
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
NBFL 1.6 => NCFL 2.0 => ND3 2.0 Homura
Czyli co -do roboty będzie pół auta a ja nie mam co podchodzić do nbfl z 10000 zł na blacharkę ?
Auto jest czarne i za drogie....
Odpuszczam je sobie ale jeśli ktoś ma jakiś zdrowy egzemplarz nbfl najlepiej w żółtym lub niebieskim kolorze bez korozji w cenie do 20000 zł w woj. śląskim to piszcie mi na priv ....
Auto jest czarne i za drogie....
Odpuszczam je sobie ale jeśli ktoś ma jakiś zdrowy egzemplarz nbfl najlepiej w żółtym lub niebieskim kolorze bez korozji w cenie do 20000 zł w woj. śląskim to piszcie mi na priv ....
Ta ktoś zna? Z tego co wiem serwisowana u ''forumowych'' mechaników z warszawy i okolic.
VIN: JMZNC18F200157104
VIN: JMZNC18F200157104
- Załączniki
-
- Bez tyt1ułu.png (1.07 MiB) Przejrzano 2782 razy
- monkahead
- Donator
- Posty: 1415
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Coś mi się wydaje że ten egzemplarz potaniał, 48k zł za to auto to moim zdaniem zajebista oferta.
VIN: JMZNCA8F600357162
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... E0zve.html
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
VIN: JMZNCA8F600357162
https://www.otomoto.pl/oferta/mazda-mx- ... E0zve.html
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
Właśnie aktualny stan rynku miat NC/ND jest w tej chwili dla mnie zagadką. Po pierwszej połowie roku gdy NCFL 2.0 zaczynał się od 65 000 a NC 2.0 od 40 000 teraz ładne NCFL stoją tygodniami za 50 000 - 55 000 zł, a ten dodatkowo przebił barierę 50 000. NC nadal nie ma. ND nadal stoją za 80 000 i nikt nie bierze
A ja będę miał idealnego NCFL 2.0 s przebiegiem poniżej 50 000km. Już nie wiem czy jest warty 50 000 czy 65 000 zł
- monkahead
- Donator
- Posty: 1415
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Koniec sezonu weryfikuje ceny, część osób pewnie będzie chciała spieniężyć furki przed końcem roku.
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
Nie ma tu zagadki:
- koniec sezonu, ci co pojeździli (na zasadzie - ostatni sezon i na sprzedaż), wystawiają jako pierwsi
- popyt spada (teraz na zakupy idą ciułacze, co kupią teraz, a będą jeździć w następnym roku), a nie jak na początku sezonu, "świeżaki" pokroju OMG JPRD BEZ DACHU BEDE JEŹDZIŁ!! HALINA !!! BIERYMY!!
- stoją wczesne NDeki (2015 do 2017 max), ze względu na skrzynie z gównolitu i kilka.. innych wad wieku niemowlęcego
- więcej aut pojawi się pod koniec września (zrobi się chłodniej) i co niektórzy zmienią #jeszczedobry na #cośinnego
- dość spora inflacja nieco niweluje spadek cen (co jednak nie zmienia faktu, że złotówka się szmaci)
PS: podobnie jest z Z4, SLK SL i innymi, letnimi zabawkami
PPS: ponadto w Chinach wywrócił się baardzo duży deweloper mieszkaniowy, niby nic, ale rynek nieruchomości jest napięty jak baranie jaja i kto wie, co będzie dalej (jak np. ruszy lawina, to auta-zabawki będzie można, za nie tak długi czas, kupić za bezcen)
PPPS: jeździć, obserwować
- koniec sezonu, ci co pojeździli (na zasadzie - ostatni sezon i na sprzedaż), wystawiają jako pierwsi
- popyt spada (teraz na zakupy idą ciułacze, co kupią teraz, a będą jeździć w następnym roku), a nie jak na początku sezonu, "świeżaki" pokroju OMG JPRD BEZ DACHU BEDE JEŹDZIŁ!! HALINA !!! BIERYMY!!
- stoją wczesne NDeki (2015 do 2017 max), ze względu na skrzynie z gównolitu i kilka.. innych wad wieku niemowlęcego
- więcej aut pojawi się pod koniec września (zrobi się chłodniej) i co niektórzy zmienią #jeszczedobry na #cośinnego
- dość spora inflacja nieco niweluje spadek cen (co jednak nie zmienia faktu, że złotówka się szmaci)
PS: podobnie jest z Z4, SLK SL i innymi, letnimi zabawkami
PPS: ponadto w Chinach wywrócił się baardzo duży deweloper mieszkaniowy, niby nic, ale rynek nieruchomości jest napięty jak baranie jaja i kto wie, co będzie dalej (jak np. ruszy lawina, to auta-zabawki będzie można, za nie tak długi czas, kupić za bezcen)
PPPS: jeździć, obserwować
Pozdrawiam
Krzysztof
Krzysztof
Zdaję sobie sprawę że to gorący temat i można łatwo poszukać, ale potrzebuję jednoznacznej odpowiedzi - wystrzegać się wczesnych ND, czy nie? Czy trzymać NCFL
- monkahead
- Donator
- Posty: 1415
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Trzymaj NCFL, bier ND2 ST.BOMI21 pisze:Zdaję sobie sprawę że to gorący temat i można łatwo poszukać, ale potrzebuję jednoznacznej odpowiedzi - wystrzegać się wczesnych ND, czy nie? Czy trzymać NCFL
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
NCFL to 60 000 - 65 000 zł, ND2 to od 100 000 w górę
Ponieważ jedziemy na podobnym wózku (chodzi o "wybieranie się na zakupy"), to dodam swoje przemyślenia:
Wystrzegam się rocznika 2015-16, ponieważ:
- knyfy z klimą (słynna rurka)
- dokręceniem poweframe (to pikuś)
- wczesna wersja dachu, czyli zrywające się taśmy napinające (i opadnięcie tylnej szyby) - widać to na niektórych aukcjach, pomijam też przecieranie
- rdza przy "trójkącie" szyb w drzwiach - wada fabryczna, poprawiona od kwietnia 2017
- o skrzyni już pisałem (celowo ją daję na sam koniec, ponieważ jeżeli w papierach jest info, że była wymieniana i naklejka potwierdza, i jest to V4/V5, dałbym je szanse po wzmocnieniu)
cała litania tutaj
Czego ja szukam?
ND 2017 (druga połowa roku) i 2018+ (w tym ND2) z pewną historią. Po (ewentualnym) zakupie na pewno kuracja wzmacniająca skrzynię. Jeżdżę dynamicznie (w sensie przyspieszania, hamowania, wchodzenia w zakręty, ale bez bezsensownego speedowania, dlatego sprzedałem Vette, ponieważ jest odwrotnością Mazdy MX5) i pewnie szybko podzieliłbym los Wojtka (skrzynia kaput)
Dlaczego 2017 lub młodsza? Żeby jeszcze ten "kawałek" gwarancji został.
lub
NC FL (FL2?), swap na 2.5 też mile widziany. Dlaczego? Sprawdzone w boju, w zasadzie zadbana NC FL nie zostawi mnie "w polu" (czyli np. w wakacyjną sobotę późnym popołudniem, gdzieś na jakimś winklu fajnej trasy, bo trzeci bieg skrzyni biegów powiedział "papa")
lub
np. Z4 E85 ale np. z silnikiem 3.2 (M, kręcąca się prawie do 9000 obr/min) przy masie większej od NC, ale kompensującej to silnikiem (jego brzmieniem i osiągami)
ale kto, co lubi
PS: Ja bym zadbanej NC FL teraz nie sprzedawał, może w przyszłym roku (jak podaż ND2 zrobi się większa, a z ND pojawią się bardziej obficie roczniki 2018)
PPS: tak, jak napisałem wcześniej ND 2017 z wymienioną skrzynią, też są fajnym kąskiem ....
Wystrzegam się rocznika 2015-16, ponieważ:
- knyfy z klimą (słynna rurka)
- dokręceniem poweframe (to pikuś)
- wczesna wersja dachu, czyli zrywające się taśmy napinające (i opadnięcie tylnej szyby) - widać to na niektórych aukcjach, pomijam też przecieranie
- rdza przy "trójkącie" szyb w drzwiach - wada fabryczna, poprawiona od kwietnia 2017
- o skrzyni już pisałem (celowo ją daję na sam koniec, ponieważ jeżeli w papierach jest info, że była wymieniana i naklejka potwierdza, i jest to V4/V5, dałbym je szanse po wzmocnieniu)
cała litania tutaj
Czego ja szukam?
ND 2017 (druga połowa roku) i 2018+ (w tym ND2) z pewną historią. Po (ewentualnym) zakupie na pewno kuracja wzmacniająca skrzynię. Jeżdżę dynamicznie (w sensie przyspieszania, hamowania, wchodzenia w zakręty, ale bez bezsensownego speedowania, dlatego sprzedałem Vette, ponieważ jest odwrotnością Mazdy MX5) i pewnie szybko podzieliłbym los Wojtka (skrzynia kaput)
Dlaczego 2017 lub młodsza? Żeby jeszcze ten "kawałek" gwarancji został.
lub
NC FL (FL2?), swap na 2.5 też mile widziany. Dlaczego? Sprawdzone w boju, w zasadzie zadbana NC FL nie zostawi mnie "w polu" (czyli np. w wakacyjną sobotę późnym popołudniem, gdzieś na jakimś winklu fajnej trasy, bo trzeci bieg skrzyni biegów powiedział "papa")
lub
np. Z4 E85 ale np. z silnikiem 3.2 (M, kręcąca się prawie do 9000 obr/min) przy masie większej od NC, ale kompensującej to silnikiem (jego brzmieniem i osiągami)
ale kto, co lubi
PS: Ja bym zadbanej NC FL teraz nie sprzedawał, może w przyszłym roku (jak podaż ND2 zrobi się większa, a z ND pojawią się bardziej obficie roczniki 2018)
PPS: tak, jak napisałem wcześniej ND 2017 z wymienioną skrzynią, też są fajnym kąskiem ....
Ostatnio zmieniony 09 wrz 2021, 20:31 przez cra3y, łącznie zmieniany 1 raz.
Pozdrawiam
Krzysztof
Krzysztof
- monkahead
- Donator
- Posty: 1415
- Rejestracja: 31 gru 2019, 8:56
- Model: NC FL
- Wersja: Summer Edition '12
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dokładnie. Nigdzie nie napisałem żeby brał terazBOMI21 pisze: NCFL to 60 000 - 65 000 zł, ND2 to od 100 000 w górę
Wysłane z mojego SM-G973F przy użyciu Tapatalka
人馬一体 | NCFL1: Red Hot Chili Pepper
Dzięki, to mi pomogło bardziej niż śledzenie 50 stron wątków
I tego się będę trzymał. Kolejne podejście do tematu na wiosnę