Solidny Drift
Moderator: Moderatorzy
- Ja_Misiek!
- Posty: 434
- Rejestracja: 03 cze 2009, 13:49
- Model: NB MSM
- Lokalizacja: Milanówek
http://www.autokrata.pl/artykul/najlepszy-drifting-wiata-7339
troszeczke przyszalał.
chyba miał powyżej kąta 90 stopni w pewnym momencie. ciekawe czy to fart czy umiejętności.
troszeczke przyszalał.
chyba miał powyżej kąta 90 stopni w pewnym momencie. ciekawe czy to fart czy umiejętności.
Stawiam na umiejętności. Widok ze środka kabiny w czasie wchodzenia w zakręt a w szczególności spokój kierowcy potwierdza moją teorię.
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
to dlatego że siedział na miejscu pasażera
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro pisze:to dlatego że siedział na miejscu pasażera
Tym latam dla przyjemności: Saab_olot 9-3 2.0T Maptun (240PS i 355Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
Tym gościnnie: MB E500 4matic (V8, 388KM i 530Nm, 4x4)
A tym za karę: VW Polo 1.4 (90KM i kilka Nm, FWD)
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
http://www.youtube.com/watch?v=RUfF1e1zakQ co by kolejnego tematu nie robic:)
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Sluba pisze:http://www.youtube.com/watch?v=RUfF1e1zakQ co by kolejnego tematu nie robic:)
Szacun !
Takie może laickie pytanie : pomijając kwestię mocy i szpery bo to jest oczywista oczywistość,
czy obniżenie samochodu i utwardzenie np. za pomocą jakiś fajnych Tein' ów pomaga w utrzymaniu poślizgu ? ( drifcie ). Mam na myśli porównanie :
- miatka ze szperą na seryjnym zawiasie vs.
-miatka ze szperą obniżona i utwardzona.
Będzie łatwiej przejechać i kontrolować ją w długim łuku , czy poprostu szpera to załatwi na seryjnym zawiasie ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
mi się wydaje że obniżenie środka ciężkości i zmniejszenie wychyłu poprzez obniżenie i utwardzenie powinno pomóc w drifcie....
Pozdrawiam
Jaro
MX-5 NA 1.6T
Jaro
MX-5 NA 1.6T
- Tomai
- Donator
- Posty: 3864
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Kudlaty pisze:Tomai, obniżenie i utwardzenie pomaga w kontrolowaniu auta. na seryjnym zawiasie jazda w poslizgu nie bedzie tak płynna.
No właśnie widzę że ta biała NB w filmiku powyżej jest dość mocno obniżona
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
- Fiveopac
- Administrator
- Posty: 5473
- Rejestracja: 06 mar 2006, 13:56
- Model: NC
- Wersja: 2,5 Turbo
- Lokalizacja: Bydgoszcz
- Kontakt:
Tomai pisze:Będzie łatwiej przejechać i kontrolować ją w długim łuku , czy poprostu szpera to załatwi na seryjnym zawiasie ?
Bez porównania łatwiej i przewidywalnej
Alternatywa sa grube stabilizatory do seryjnego zawiasu
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
jak chcesz się bawić w drift to podstawa jest dobre zawieszanie (amortyzatory stabilizatory wahacze elementy gumowo metalowe drążki kierownicze itd.) umiejętności i moc(nie koniecznie turbo/kompresor)
i jeszcze zdjęcie tej samej mazdy... co by ktoś wiedział jakie mogą być skutki ślizgania się.
(u mnie na tapecie )
i jeszcze zdjęcie tej samej mazdy... co by ktoś wiedział jakie mogą być skutki ślizgania się.
(u mnie na tapecie )
- Załączniki
-
- 2819586287_f29fec5a46_b.jpg (36.75 KiB) Przejrzano 699 razy
Sluba pisze:jak chcesz się bawić w drift to podstawa jest dobre zawieszanie umiejętności i moc )
albo przy serii, baaardzo sliska nawierzchnia
Oversteer- you drive down road and turn the wheel, but the back of the car turns round and you go off the road and crash into a tree and you die.