Ilustrowany Tutorial - NC - wymiana siłownika zamka centralnego
Pacjent: NC1, rok 2008, EU, strona kierowcy.
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 07 paź 2018, 14:03
- Model: NC
- Wersja: 1.8 Emotion
Ostatnio padł mi siłownik zamka centralnego po stronie kierowcy. Zablokował się i koniec. Ponoć przypadłość od około dwóch lat dość częsta w NC-kach. Regeneracji samego w okolicach Krakowa nikt nie chciał się podjąć, więc konieczne było kupienie całego modułu. Używanej części nie sposób było dostać a taki stan rzeczy potęgowało również to, że prawy i lewy siłownik nie są identyczne oraz siłowniki z wersji LHD nie pasują do wersji RHD i vice versa. Są tutoriale po angielsku jak to wymienić, ale zdjęcia już dawno przepadły a mój tutorial może komuś ułatwi wymianę. Jeśli to niewłaściwy dział, proszę o przeniesienie wątku.
Pacjent: NC1, rok 2008, EU.
Potrzebny czas: 3-4 godziny (robiłem to pierwszy raz)
Minimalne wymagania sprzętowe do zabiegu:
-śrubokręt płaski
-śrubokręt krzyżakowy
-klucz nasadowy 10
Wymieniany moduł zawiera jednocześnie zamek drzwi, siłownik master i 4 cięgna do klamek. Na poniższym schemacie jest to cała część oznaczona numerem 58-310Z. Niestety (dla portfela), nie da się kupić samego, nowego, oryginalnego siłownika.
Przed rozpoczęciem wymiany polecam odpiąć akumulator i zaopatrzyć się także w takie spinki, ponieważ przy zdejmowaniu boczka drzwi normalne jest, że niektóre się połamią. Boczek mocowany jest na 8 spinek.
Zaczynamy. Pierwszą rzeczą jest odkręcenie śruby krzyżakowej umieszczonej pod kątem około 45 stopni w tylnej części cupholdera. Następnie należy wyjąć wnętrze cupholdera. Normalne jest, że wychodzi z oporem, należy to zrobić mocno i nie bać się że pęknie - wbrew pozorom te plastiki są bardzo wytrzymałe.
Kolejną rzeczą którą należy zrobić jest zdjęcie górnej części uchwytu drzwiowego. Robimy to ciągnąc jednocześnie do góry i do siebie. Po zdjęciu ukazuje nam się kolejna śruba, którą należy odkręcić:
Następnie odchylamy wewnętrzną klamkę, bierzemy śrubokręt płaski i podważamy nim delikatnie plastikową blaszkę, za którą kryje się kolejna śruba. Odkręcamy. Po tych czynnościach boczek trzyma się jedynie na ośmiu spinkach.
Od tego momentu dobrze by było, aby szyba kierowcy była całkowicie podniesiona. Ułatwi nam to dostęp do wnętrza drzwi w późniejszych etapach.
Delikatnie acz zdecydowanie ciągniemy za boczek, zaczynając od strony szyby i odrywając go 'na około'. Uważamy na uszczelkę drzwi - są zamocowane do gołej blachy na plastikowych, różowych 'T-spinkach' i jeśli ją przypadkowo z nich zdejmiemy, dodamy sobie niepotrzebnej pracy. Gdy boczek będzie luźno zwisał, delikatnie odpinamy kostkę od tweetera (lub odkręcamy tweeter od boczka jeśli kostka jest zapieczona) i od elektrycznego sterowania lusterek. Obracamy delikatnie klamkę i wyciągamy ją 'tyłem' przez otwór w boczku. Od tego momentu boczek jest całkowicie zdjęty i niezależny od reszty drzwi. Można wyciągnąć z drzwi spinki które nie przetrwały zabiegu i od razu uzupełnić puste miejsca w boczku nowymi.
Po zdjęciu boczka mamy taki widok:
Bierzemy klucz nasadowy 10, odkręcamy wszystkie (jest ich dużo, nie pamiętam ile dokładnie) śruby trzymające plastikową 'wypraskę' w metalowej części drzwi. Po odkręceniu ostatniej delikatnie szarpiemy i powinna 'puścić', lekko opadając w dół i wisząc na kablach. Odpinamy obie kostki siłownika, boczek powinien opaść jeszcze bardziej dając nam dobry dostęp do tylnej części drzwi.
Odpinamy dwa cięgna od wewnętrznej klamki - od tej pory mamy klamkę luzem.
Teraz najbardziej kłopotliwy etap: Zdjęcie blachy przeciwkradzieżowej - trzyma się ona na jednej śrubie 10 i zasłania jedno z cięgien klamki zewnętrznej. Jest umieszczona w tylnej górnej części drzwi. Śrubę da się odkręcić trzymając samą nasadkę w ręce, samą blachę należy potem unieść do góry i do wewnątrz, żeby ją wyjąć. Na zdjęciu blacha widoczna już bez śruby mocującej:
Po zdjęciu blachy ukazuje nam się drugie cięgno:
Odpinamy oba cięgna, odchylając plastikowe zabezpieczenia. Od teraz cały moduł trzyma się jedynie na trzech śrubach zamka.
Odkręcamy je - są bardzo mocno przykręcone, należy uważać żeby nie zniszczyć główek śrub! W tym miejscu zdecydowanie polecam elektryczną wkrętarkę.
Wyjmujemy cały moduł, delikatnie nim manewrując.
Wkładamy nowy moduł. Wszystkie czynności powtarzamy w odwrotnej kolejności pamiętając, aby podpiąć akumulator, podpiąć wszystkie cztery cięgna do klamek i sprawdzić działanie siłownika w instalacji zanim zaczniemy cokolwiek skręcać. Unikniemy frustracji przy ponownej rozbiórce drzwi.
Powodzenia!
Pacjent: NC1, rok 2008, EU.
Potrzebny czas: 3-4 godziny (robiłem to pierwszy raz)
Minimalne wymagania sprzętowe do zabiegu:
-śrubokręt płaski
-śrubokręt krzyżakowy
-klucz nasadowy 10
Wymieniany moduł zawiera jednocześnie zamek drzwi, siłownik master i 4 cięgna do klamek. Na poniższym schemacie jest to cała część oznaczona numerem 58-310Z. Niestety (dla portfela), nie da się kupić samego, nowego, oryginalnego siłownika.
Przed rozpoczęciem wymiany polecam odpiąć akumulator i zaopatrzyć się także w takie spinki, ponieważ przy zdejmowaniu boczka drzwi normalne jest, że niektóre się połamią. Boczek mocowany jest na 8 spinek.
Zaczynamy. Pierwszą rzeczą jest odkręcenie śruby krzyżakowej umieszczonej pod kątem około 45 stopni w tylnej części cupholdera. Następnie należy wyjąć wnętrze cupholdera. Normalne jest, że wychodzi z oporem, należy to zrobić mocno i nie bać się że pęknie - wbrew pozorom te plastiki są bardzo wytrzymałe.
Kolejną rzeczą którą należy zrobić jest zdjęcie górnej części uchwytu drzwiowego. Robimy to ciągnąc jednocześnie do góry i do siebie. Po zdjęciu ukazuje nam się kolejna śruba, którą należy odkręcić:
Następnie odchylamy wewnętrzną klamkę, bierzemy śrubokręt płaski i podważamy nim delikatnie plastikową blaszkę, za którą kryje się kolejna śruba. Odkręcamy. Po tych czynnościach boczek trzyma się jedynie na ośmiu spinkach.
Od tego momentu dobrze by było, aby szyba kierowcy była całkowicie podniesiona. Ułatwi nam to dostęp do wnętrza drzwi w późniejszych etapach.
Delikatnie acz zdecydowanie ciągniemy za boczek, zaczynając od strony szyby i odrywając go 'na około'. Uważamy na uszczelkę drzwi - są zamocowane do gołej blachy na plastikowych, różowych 'T-spinkach' i jeśli ją przypadkowo z nich zdejmiemy, dodamy sobie niepotrzebnej pracy. Gdy boczek będzie luźno zwisał, delikatnie odpinamy kostkę od tweetera (lub odkręcamy tweeter od boczka jeśli kostka jest zapieczona) i od elektrycznego sterowania lusterek. Obracamy delikatnie klamkę i wyciągamy ją 'tyłem' przez otwór w boczku. Od tego momentu boczek jest całkowicie zdjęty i niezależny od reszty drzwi. Można wyciągnąć z drzwi spinki które nie przetrwały zabiegu i od razu uzupełnić puste miejsca w boczku nowymi.
Po zdjęciu boczka mamy taki widok:
Bierzemy klucz nasadowy 10, odkręcamy wszystkie (jest ich dużo, nie pamiętam ile dokładnie) śruby trzymające plastikową 'wypraskę' w metalowej części drzwi. Po odkręceniu ostatniej delikatnie szarpiemy i powinna 'puścić', lekko opadając w dół i wisząc na kablach. Odpinamy obie kostki siłownika, boczek powinien opaść jeszcze bardziej dając nam dobry dostęp do tylnej części drzwi.
Odpinamy dwa cięgna od wewnętrznej klamki - od tej pory mamy klamkę luzem.
Teraz najbardziej kłopotliwy etap: Zdjęcie blachy przeciwkradzieżowej - trzyma się ona na jednej śrubie 10 i zasłania jedno z cięgien klamki zewnętrznej. Jest umieszczona w tylnej górnej części drzwi. Śrubę da się odkręcić trzymając samą nasadkę w ręce, samą blachę należy potem unieść do góry i do wewnątrz, żeby ją wyjąć. Na zdjęciu blacha widoczna już bez śruby mocującej:
Po zdjęciu blachy ukazuje nam się drugie cięgno:
Odpinamy oba cięgna, odchylając plastikowe zabezpieczenia. Od teraz cały moduł trzyma się jedynie na trzech śrubach zamka.
Odkręcamy je - są bardzo mocno przykręcone, należy uważać żeby nie zniszczyć główek śrub! W tym miejscu zdecydowanie polecam elektryczną wkrętarkę.
Wyjmujemy cały moduł, delikatnie nim manewrując.
Wkładamy nowy moduł. Wszystkie czynności powtarzamy w odwrotnej kolejności pamiętając, aby podpiąć akumulator, podpiąć wszystkie cztery cięgna do klamek i sprawdzić działanie siłownika w instalacji zanim zaczniemy cokolwiek skręcać. Unikniemy frustracji przy ponownej rozbiórce drzwi.
Powodzenia!
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
A przypadkiem 59-433 to nie jest siłownik wg tego schematu? Mnie chyba też to czeka, tylko u mnie raz działa a raz nie i podejrzewam że już nie ma tej mocy tzn że się kończy powoli. Jaki koszt takiego kompletnego zamka i gdzie kupiłeś? Możesz podać nr oem jaki jest nabity na zamku? Może by podeszło z innej mazdy, myślę o mazdzie 6 bo są podobne.
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex
Strojenie RomDrop by Alex
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
No od strony kierowcy świruje. Kolega co tu dał tutorial nic nie pisze ile dal za nowy tylko że dużo. Tak patrzyłem za zamki z mazdy 6 i może by sam siłownik spasował jeśli sam zamek jest inny, wygląda bardzo podobnie. Na allegro zamiennik do 6 ok 140 zeta.
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex
Strojenie RomDrop by Alex
-
- Posty: 17
- Rejestracja: 07 paź 2018, 14:03
- Model: NC
- Wersja: 1.8 Emotion
O rany, teraz to już wszystko jest zamontowane i nie wiem co tam jest dokładnie nabite a do starej części nie mam dostępu aktualnie, jak ją znajdę to dam znać. Ja kupowałem w Carspeed, kosztowało mnie to wraz z wysyłką 775 złotych. Używane rzeczywiście były w internecie dostępne w cenach 180 / stronę, ale niestety od wersji z kierownicą po prawej stronie. Inna sprawa, że trudno przewidzieć ile taka używka wytrzyma bo nie wiadomo ile otwarć i zamknięć ma za sobą.Ziolko73 pisze: ↑13 lut 2020, 14:51A przypadkiem 59-433 to nie jest siłownik wg tego schematu? Mnie chyba też to czeka, tylko u mnie raz działa a raz nie i podejrzewam że już nie ma tej mocy tzn że się kończy powoli. Jaki koszt takiego kompletnego zamka i gdzie kupiłeś? Możesz podać nr oem jaki jest nabity na zamku? Może by podeszło z innej mazdy, myślę o mazdzie 6 bo są podobne.
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Zastanawiam się czy by gdzieś tam nie upchać takiego siłownika jak na zdjęciach i przymocować go do cięgna od blokady zamka, tego co jest przy wewnętrznej klamce.
Z podłączeniem elektrycznym nie będzie problemu, tylko czy ten siłownik się zmieści pod boczkiem drzwi i czy będzie do czego przykręcić? Koszta praktycznie zerowe w porównaniu z fabrycznym zamkiem.
Z podłączeniem elektrycznym nie będzie problemu, tylko czy ten siłownik się zmieści pod boczkiem drzwi i czy będzie do czego przykręcić? Koszta praktycznie zerowe w porównaniu z fabrycznym zamkiem.
- Załączniki
-
- SM8.jpg (102.93 KiB) Przejrzano 2144 razy
-
- renault-trafic-megane-scenic-master-silownik-lodz-433499872.jpg (19.75 KiB) Przejrzano 2144 razy
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex
Strojenie RomDrop by Alex
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Przeglądając i porównując fotki z zamkami doszedłem do wniosku że do miatki powinny też pasować zamki z innych modeli mazdy. Pisałem o tym też w innym wątku na temat centralnego. Zamówiłem za parę złotych na allegro zamek z RX8 i pasuje:) Jest prawie identyczny, różni się jedynie tymi powyginanymi prętami co wchodzą do klamki i wkładki zamka, ale to nie problem bo można podmienić ze starego zamka lub z tego nowego sam siłownik. Powinien też pasować z mazdy6, tylko trzeba zwracać uwagę na liczbę pinów w zamku, bo niektóre mają 6+2 tak jak w mx5 a inne chyba są na 9 pin i w tych raczej bez przeróbek wtyczki się nie obejdzie. Robota nie jest trudna dzięki koledze, który tutaj wrzucił tutorial wymiany zamka, raptem 2 godzinki przy piwku;) potem banan na twarzy że wszystko działa aż miło i nie zubożyło zbytnio mojego portfela.
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex
Strojenie RomDrop by Alex
- Apc
- Posty: 117
- Rejestracja: 24 wrz 2020, 15:53
- Model: NC
- Wersja: 2.0
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Cześć,
w naszym aucie padł zamek pasażera. Raz się otwiera, raz nie, albo się nie zamyka. Działa losowo. Z której generacji Mazdy 6 zamek/siłownik będzie pasował? Bardziej chodzi mi o pozyskanie samego siłownika i przełożenia do swojego zamka.
w naszym aucie padł zamek pasażera. Raz się otwiera, raz nie, albo się nie zamyka. Działa losowo. Z której generacji Mazdy 6 zamek/siłownik będzie pasował? Bardziej chodzi mi o pozyskanie samego siłownika i przełożenia do swojego zamka.
- marzdin
- Donator
- Posty: 364
- Rejestracja: 02 lis 2012, 16:49
- Model: Inny
- Wersja: NCFL mode by Five
- Lokalizacja: Wrocław
Pytanie tylko, czy sam siłownik można spokojnie wymienić, czy nie jest nitowany itp. jeśli spokojnie można wymienić tylko sam siłownik to teoretycznie powinien pasować od angola
Pozdrawiam serdecznie
Marzdin
Marzdin
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Można wymienić sam siłownik z tym że warto przy tym upewnić się 3 razy że dobrze złożyliśmy cały zamek ale nie zatrzaskujac drzwi a używając np śrubokręta. Mi udało się tak schrzanić że zatrzasnąłem drzwi i zonk.... nie dało się otworzyć linka ani niczym po dobroci. Walka by odblokować dźwignię wewnątrz zamka zamontowanego już w drzwiach była dluuuuga. Nie polecam!
Zamki od Mazdy 6 GG, cena rzędu 50-70 zł za uzywke. Kierowcy był inny ale siłownik taki sam, pasażera caly zamek z siłownikiem identyko jak w NC
Zamki od Mazdy 6 GG, cena rzędu 50-70 zł za uzywke. Kierowcy był inny ale siłownik taki sam, pasażera caly zamek z siłownikiem identyko jak w NC
Ostatnio zmieniony 03 sty 2021, 12:56 przez Alex, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Apc
- Posty: 117
- Rejestracja: 24 wrz 2020, 15:53
- Model: NC
- Wersja: 2.0
- Lokalizacja: Gorzów Wielkopolski
Alex pisze: ↑15 lis 2020, 13:32Można wymienić sam siłownik z tym że warto przy tym upewnić się 3 razy że dobrze złożyliśmy cały zamek ale nie zatrzaskujac drzwi a używając np śrubokręta. Mi udało się tak schrzanić że zatrzasnąłem drzwi i zonk.... nie dało się otworzyć linka. Walka by odblokować dźwignię wewnątrz zamka zamontowanego już w drzwiach była dluuuuga.
Zamki od mazdy 6, cena rzędu 50-70 zł za uzywke. Kierowcy był inny ale siłownik taki sam, pasażera caly identyko jak w mx5
Która generacja Mazdy 6? Brać pasażera z wersji EU czy nie ma różnicy?
przy użyciu Tapatalka
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Wydaje mi się że to była Mazda6 GG GY 2002-2006
przy użyciu Tapatalka
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Potwierdzi ktoś kompatybilność tego siłownika z NC?
Zobacz ofertę: ZAMEK DRZWI PRZÓD LEWY do Mazda 6 2002-2007 https://allegro.pl/oferta/zamek-drzwi-p ... e=facebook
Tak, wiem, że to czajna zamiennik - ale patrząc na absolutny brak używek (a nawet jeśli coś jest - nie wiadomo czy podziała tydzień czy pięć lat) oraz cenę nówki w aso - wolałbym zaryzykować i kupić taki zamiennik. Co nowe, to nowe. Ale czy to ten siłownik, który da się dopasować?
Zobacz ofertę: ZAMEK DRZWI PRZÓD LEWY do Mazda 6 2002-2007 https://allegro.pl/oferta/zamek-drzwi-p ... e=facebook
Tak, wiem, że to czajna zamiennik - ale patrząc na absolutny brak używek (a nawet jeśli coś jest - nie wiadomo czy podziała tydzień czy pięć lat) oraz cenę nówki w aso - wolałbym zaryzykować i kupić taki zamiennik. Co nowe, to nowe. Ale czy to ten siłownik, który da się dopasować?
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
z tym brakiem podazy uzywek nie przesadzajmy, od Mazdy 6 do wyboru do koloru. Jesli nawet zamek inny to silownik ten sam, mozna przelozyc.
to czy lepsza ori uzywka czy nowy chinczyk - kwestia gustu
silownik zamka kierowcy wyglada tak:
to czy lepsza ori uzywka czy nowy chinczyk - kwestia gustu
silownik zamka kierowcy wyglada tak:
- Załączniki
-
- IMG_20200409_095722.jpg (1007.74 KiB) Przejrzano 1701 razy
-
- IMG_20200409_095716.jpg (1.03 MiB) Przejrzano 1701 razy
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
- Ziolko73
- Donator
- Posty: 316
- Rejestracja: 08 sty 2020, 16:16
- Model: NC
- Wersja: 1.8/2.5
- Lokalizacja: Będzin
Ja kupiłem używkę za parę złociszy z rx8 i do dzisiaj działa, mazda 6 ma takie same siłowniki ale zamek chyba inny, żeby było p&p trzeba sprawdzić ile pinów ma twój siłownik.
MX5 NC 1.8 => 2.5
Strojenie RomDrop by Alex
Strojenie RomDrop by Alex
- Andrut
- Moderator Detalingu
- Posty: 638
- Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
- Model: NC FL2
- Wersja: 2,5L
- Lokalizacja: Kraków
Daj znać jak się uda bo czeka mnie to samo w drzwiach kierowcyluki_92_92 pisze: ↑04 lut 2021, 16:02Kolega rozbiera mazdy 6, składa z kilku jedną i sprzedaje itp i mówi, że w 6 też te siłowniki padają jak muchy, dlatego jednak jakoś nie mam przekonania do używki dzięki za fotki, wychodzi na to że to chyba to
Ja kupiłem z angola od strony kierowcy i pasował dla wersji europejskiej od strony pasażera. Jest tam jedna dodatkowa dźwignia która po prostu pozostaje nieużywana. W tym module pada silnik elektryczny, nie wiem dlaczego. Po rozebraniu i wyczyszczeniu zadziałał 3 razy lepiej, a potem znowu stracił moc, straszny badziew.
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Sęk w tym, że nie ma opcji żeby to sprawdzić - jak już rozbiorę drzwi to musi być wymienione, nie mam garażu a auta używam na codzień bo nie mam innego, a zaś rozbierać tego kilka razy nie zamierzam :/
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Też mi się tak wydaje, chyba są lustrzane.
Zamki które kupowałem z M6 były z wersji EU i strona kierowcy na stronę kierowcy.
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
panowie, szkoda czasu na przekomarzanie sie. To naprawde prosta naprawa, da sie ogarnac pod blokiem w pol godziny na luzie, no moze niekoniecznie przy -10
wrzucilbym wam fotke silownika z prawej strony ale jej nie zrobilem a silownik polecial do kosza. Nie wiem Esotiq jak Ci sie udalo go rozmontowac, mi wydawal sie byc sklejony na amen
wrzucilbym wam fotke silownika z prawej strony ale jej nie zrobilem a silownik polecial do kosza. Nie wiem Esotiq jak Ci sie udalo go rozmontowac, mi wydawal sie byc sklejony na amen
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Andrut
- Moderator Detalingu
- Posty: 638
- Rejestracja: 10 mar 2019, 17:40
- Model: NC FL2
- Wersja: 2,5L
- Lokalizacja: Kraków
Czyli Ty ostateczni masz z mazdy 6? I od zamka odczepiłeś siłownik tak?Alex pisze: ↑07 lut 2021, 17:05panowie, szkoda czasu na przekomarzanie sie. To naprawde prosta naprawa, da sie ogarnac pod blokiem w pol godziny na luzie, no moze niekoniecznie przy -10
wrzucilbym wam fotke silownika z prawej strony ale jej nie zrobilem a silownik polecial do kosza. Nie wiem Esotiq jak Ci sie udalo go rozmontowac, mi wydawal sie byc sklejony na amen
- Alex
- Donator
- Posty: 4595
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
tak, oba mam z 6ki bo najpierw padl kierowcy a jakis czas pozniej pasazera.Andrut pisze: ↑07 lut 2021, 18:44Czyli Ty ostateczni masz z mazdy 6? I od zamka odczepiłeś siłownik tak?Alex pisze: ↑07 lut 2021, 17:05panowie, szkoda czasu na przekomarzanie sie. To naprawde prosta naprawa, da sie ogarnac pod blokiem w pol godziny na luzie, no moze niekoniecznie przy -10
wrzucilbym wam fotke silownika z prawej strony ale jej nie zrobilem a silownik polecial do kosza. Nie wiem Esotiq jak Ci sie udalo go rozmontowac, mi wydawal sie byc sklejony na amen
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1056
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Kupiłem prawą i lewą stronę z RX8 (niestety nie wiem czy europa czy uk), oba mają wtyczki 6pkn + druga mniejsza 2pin. Ktoś jest w stanie określić, czy to to, czego potrzebuję? Dałem 100zł za oba.
- Załączniki
-
- EECA0D26-2B6D-4CCA-8881-4100C28A16B5.jpeg (2.5 MiB) Przejrzano 1353 razy
-
- 0FF7F67C-918B-4A56-B5AA-DC3B57F4B97B.jpeg (2.48 MiB) Przejrzano 1353 razy