Trafił mi się mega okazyjnie nieużywany zestaw rozpórek, ten z linku.
Nie wiem czy go montować czy sprzedawać bo boję się, że będzie sroga taczka z auta i do daily będzie za twardo na polskie piękne drogi.
Ktoś ma jakieś doświadczenia, przemyślenia?
https://www.ilmotorsport.de/shop/articl ... d28f4a6056
Zestaw rozpórek IL
Pro czy daily?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 2166
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Będzie pierunsko twardo, nie do wytrzymania! Mogę odkupić
A serio to jest sztywniej wyraźnie no i niżej tez. Ja do jednego garazu już nie wjadę, zawiesi się na przełamaniu. Ale spoko da się jezdzic na daily. Trochę bardziej dziury czuć niż przed założeniem i bardziej jest czuły na reakcje kierownica.
A serio to jest sztywniej wyraźnie no i niżej tez. Ja do jednego garazu już nie wjadę, zawiesi się na przełamaniu. Ale spoko da się jezdzic na daily. Trochę bardziej dziury czuć niż przed założeniem i bardziej jest czuły na reakcje kierownica.
Pozdrawiam, Danillo
Jak byś jednak nie chciał, to je bym chętnie wziął
Sprawdź mój instagram: https://www.instagram.com/miatamood/
Mierzenie odleglosci miedzy rantem a srodkiem kola to nic innego jak oddanie tego ile auto usiadlo podwoziem wzgledem ziemi.
No ale wiem o co chodzi, chodzi o to ze dodanie rozporek zmniejszy mi przeswit ale obnizenie auta pozostaje takie samo (mierzone wczesniej miedzy rantem a kolem/poziomem ziemi).
Niby tak. Zaloze, sprawdze i ewentualnie wrzuce na forum jesli bedzie za twardo...