Wymiana zawieszenia w ND
pytania dotyczące wymiany zawieszenia
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Lepiej sterownik niż pirotechnikę i całą maskę, która się krzywi.
Pytanie czy jak potrącisz pieszego (oby nie) i coś mu się stanie to sumienie nue będzie Cię gryzło, a policja nie zapyta dlaczego system nie zadziałał.
Pytanie czy jak potrącisz pieszego (oby nie) i coś mu się stanie to sumienie nue będzie Cię gryzło, a policja nie zapyta dlaczego system nie zadziałał.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
- MMRS
- Donator
- Posty: 1779
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Zgadza się, pamiętaj również, że jadąc za miastem może wyskoczyć Ci wiewiórka lub zając i masz uszkodzeń na niezłą sumkę :
- maska - 2k Plus malunki
- siłowniki - 3k
- pociągnięty przedni pas - Wycięcie, malowanie, wspawanie ?
- wyłamane rygle - 600-700 pln
- sterownik do resetu - 100
- wrażenia? Bezcenne
Uważam że przynajmniej na torze warto wyłączać
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
A skąd niby policja ma wiedzieć co ma zadziałać, a co nie?
Panowie - a ja wrócę do pytania odnośnie bujania - tak jak wcześniej jeden z kolegów napisał - ja też nie chcę obniżać mojej mx5 tylko zniwelować trochę bujanie na zakrętach.
Czy zestaw stabilizatorów - przód i tył Eibach znacząco poprawi odczucia? Czy trzeba zamontować oba stabilizatory czy wystarczy tylko przód? Z tyłu chyba jest jakiś fabryczny.
Samochód używany daily, nie na tor.
Czy zestaw stabilizatorów - przód i tył Eibach znacząco poprawi odczucia? Czy trzeba zamontować oba stabilizatory czy wystarczy tylko przód? Z tyłu chyba jest jakiś fabryczny.
Samochód używany daily, nie na tor.
- Hookie
- Donator
- Posty: 3403
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Z tyłu stabilizator jest zrobiony z plasteliny. Proponuję pociągnąć go ręką. xD ja czytałem różne wątki i zdecydowałem się wymienić parę. A obniżyć i tak powinieneś, nie ma się co bać springi eibach do kompletu i już. To kilka stówek jest, a dużo zmienia w jeździe.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Zależy na kogo trafisz. Jeden siė zna na temacie, inny nie. Jest jeszcze ubezpieczyciel samochodu i ewentualna sprawa o odszkodowanie, a tam na pewno będą szukać czy wszystko było z samochodem w porządku. Chyba najlepiej po takiej sytuacji podłączyć system z powrotem i niech się doszukują dlaczego nie zadziałał
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
- MMRS
- Donator
- Posty: 1779
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Oczywista oczywistośćFifkers pisze: ↑18 sty 2020, 8:35Zależy na kogo trafisz. Jeden siė zna na temacie, inny nie. Jest jeszcze ubezpieczyciel samochodu i ewentualna sprawa o odszkodowanie, a tam na pewno będą szukać czy wszystko było z samochodem w porządku. Chyba najlepiej po takiej sytuacji podłączyć system z powrotem i niech się doszukują dlaczego nie zadziałał
- AaaA
- Donator
- Posty: 624
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Masz moze fotke jak wygladala maska i auto w ogole po takim kuku?
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- AaaA
- Donator
- Posty: 624
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Wybuchnie zanim zardzewieje:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- Hookie
- Donator
- Posty: 3403
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
O KUR** xD
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
No ale tak działa ASO. W firmową Dacie pracownika wjechała jakaś laska w tył. Bez ubezpieczenia do ogarnięcia za jakieś 3-4 tys. max. Faktura z ASO na 17k brutto. A potem płacz że ubezpieczenia drogie...
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- Hookie
- Donator
- Posty: 3403
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Nie wiem co mnie bardziej śmieszy - działanie tego systemu aktywowanego dokładką, czy wycena ASO z dupy.
Ofc Mike, nie wysmiewam zdarzenia, nic do śmiechu.
Ofc Mike, nie wysmiewam zdarzenia, nic do śmiechu.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
może wystarczy jedynie wymontować te "wybijacze maski" i system będzie uśpiony
ja chyba tego systemu nie mam
na początku trochę żałowałem, że w 18 kupiłem mx5 z 17 ale na razie skrzynię mam po zmianach, tego systemu wybijania maski chyba nie mam i największa radość - nie mam tego istop
ja chyba tego systemu nie mam
na początku trochę żałowałem, że w 18 kupiłem mx5 z 17 ale na razie skrzynię mam po zmianach, tego systemu wybijania maski chyba nie mam i największa radość - nie mam tego istop
- MMRS
- Donator
- Posty: 1779
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
IEloop to kolejny wynalazek do utylizacji, w Twoim przypadku najlepsze w tym systemie jest to że go nie makolega zdzicha pisze: ↑21 sty 2020, 19:44może wystarczy jedynie wymontować te "wybijacze maski" i system będzie uśpiony
ja chyba tego systemu nie mam
na początku trochę żałowałem, że w 18 kupiłem mx5 z 17 ale na razie skrzynię mam po zmianach, tego systemu wybijania maski chyba nie mam i największa radość - nie mam tego istop
- Liliputek
- Donator
- Posty: 979
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Może faktycznie należy się bać tej bomby pod maską.
Skoro to ma się tak aktywować, przy takich delikatnych obcierkach to może faktycznie należy pomyśleć o zupełnym wyłączeniu tego systemu. Przecież to robi więcej szkód niż pożytku - przynajmniej w kieszeni.
Trza się zastanowić...
Skoro to ma się tak aktywować, przy takich delikatnych obcierkach to może faktycznie należy pomyśleć o zupełnym wyłączeniu tego systemu. Przecież to robi więcej szkód niż pożytku - przynajmniej w kieszeni.
Trza się zastanowić...
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Masz.
- MMRS
- Donator
- Posty: 1779
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
No I skończyło się rumakowanie
Jak dobrze poszukasz to może IEloop też znajdziesz
- mydlo
- Posty: 229
- Rejestracja: 15 cze 2017, 23:36
- Model: ND
- Wersja: Skypassion
- Lokalizacja: Bolesławiec/Poznań
Masz na pewno, moja to 2015kolega zdzicha pisze: ↑21 sty 2020, 19:44może wystarczy jedynie wymontować te "wybijacze maski" i system będzie uśpiony
ja chyba tego systemu nie mam
na początku trochę żałowałem, że w 18 kupiłem mx5 z 17 ale na razie skrzynię mam po zmianach, tego systemu wybijania maski chyba nie mam i największa radość - nie mam tego istop
Co do wywalenia tego gówna to jak najbardziej, jeżdżę bez tego ponad pół roku i nawet kontrolka już mnie nie denerwuje, jednak poszukam opcji jak się jej pozbyć. Tym bardziej że ten czujnik musi być związany z tą dokładką, upolowałem kiedyś na autostradzie przy 160 km/h jakąś kunę czy inne małe stworzenie, jednak bliżej środka zderzaka i nic się nie wydarzyło na szczęście.