Wymiana zawieszenia w ND
pytania dotyczące wymiany zawieszenia
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Czyli jak wymienię sprężyny na https://www.mx5parts.co.uk/eibach-sport ... -3885.html i drążki na https://bbrgti.com/collections/mazda-mx ... i-roll-bar to powinno być dobrze...
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
a te z Eibacha są ok ?
Co myślicie o tym gwincie MeisterR ClubRace Coilovers albo KW a może BC racing ?
Jest gdzieś osobny post na temat gwintu do ND i opinii użytkowników, przydało by się takie coś
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
Tak, są OK. Możesz jeszcze kupić H&R lub Whiteline, też są OK.a te z Eibacha są ok ?
Co do gwintu to ja mam Bilsteina B16 i jest świetny. Na pewno Ohlins road & track to także doskonały sprzęt. Wiem że ktoś tu na forum ma w ND gwint Teina, to nich się wypowie. KW o którym wspominasz to też ponoć niezły sprzęt. Ale o innych nic nie wiem.
W takim razie stabilizatory będzie Eibach tylko boję się kupować znowu w BBR bo to będzie kilka tygodni zanim wyślą a co do zawiasu to wrzucę wpierw Pro kit i zobaczę jak się jeździ, wsadzę też powerflexy do dyfra bo jakoś mi trójka ciężko wchodzi czasem, po zakręcie.
dzięki za pomoc !
dzięki za pomoc !
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
No po ostatnim razie to masz racje tyle co się naczekałem i nadzwoniłem do nich to masakra, niech się wypchają co najwyżej jak się zdecyduję na bbr super 200 to się do nich wybiorę poszukam może gdzieś w UK
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
- mydlo
- Posty: 229
- Rejestracja: 15 cze 2017, 23:36
- Model: ND
- Wersja: Skypassion
- Lokalizacja: Bolesławiec/Poznań
Mam Teina Mono Sport i jest ok, Ohlins i B16 na pewno są lepsze, ale w czym to Ci nie powiem bo nie jeździłem
Pro kita kupisz normalnie u przedstawiciela Eibacha w Polsce. Staby też tam kupiłem, aczkolwiek ściągali je z magazynu z UK, zadzwoń tam bo wiem że mieli też staby H&R.
Pro kita kupisz normalnie u przedstawiciela Eibacha w Polsce. Staby też tam kupiłem, aczkolwiek ściągali je z magazynu z UK, zadzwoń tam bo wiem że mieli też staby H&R.
No nie jest lekko namierzyć te stabilizatory - czekam na info z Eibacha polskiego przedstawiciela chyba - Racing Corner jakoś się to nazywa pro kit kupiłem z mx5partsuk mam nadzieję że mi dobre wyślą bo jakoś tanio mieli w porównaniu z innymi 130 funtów a zarejestrowałem się na newslettera i 10% zniżki do tego szkoda że nie mają tych stabilizatorów z Eibacha
ps. dostałem ofertę z PL niestety czekanie 4- 6 tygodni ale cena spoko 1400zł + przesyłka 150
a tutaj takie cudo Karcept podobno super DIY no i jeszcze działa ktoś coś słyszał o tym ? https://www.good-win-racing.com/Mazda-P ... -2069.html
ps. dostałem ofertę z PL niestety czekanie 4- 6 tygodni ale cena spoko 1400zł + przesyłka 150
a tutaj takie cudo Karcept podobno super DIY no i jeszcze działa ktoś coś słyszał o tym ? https://www.good-win-racing.com/Mazda-P ... -2069.html
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
Panowie Januszowe pytanie natury technicznej czy amortyzatory mają przód i tył tzn zauważyłem że można je zamontować tak i tak i jak to u mnie zwykle bywa przed wytarganiem amortyzatorów nie sprawdziłem jak były wsadzone po całym zabiegu auto jeździ i nic nie stuka ale jakoś wole się upewnić.
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
Dzięki !!! Właśnie o to mi chodziło gdzie i czego szukać zobaczę ile miałem szczęścia w losowaniu i ile amorów do poprawki jeszcze raz dzięki !
Ps. choć dalej mam małą nadzieję że mam jakieś uniwersalne i unikne odwracania
Ps. choć dalej mam małą nadzieję że mam jakieś uniwersalne i unikne odwracania
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
Odświeżam temat.
Mam seryjną ND2 i buja na maksa. Pytanie takie - jak zniwelować efekt wańki wstańki bez utraty gwarancji i możliwie bez zbytniego obniżania zawieszenia (o ile to w ogóle możliwe!)?
Gwarancji tracić nie chcę to oczywiste, z tego co widzę powyżej prokit i bille to sugerowane rozwiązanie. Problemem są jednak trójmiejskie drogi. To jest mój daily i obecnie podjazdy na parkingu w galeriach handlowych są na styk, tak samo jak te niektóre je**ne progi zwalniające. Jest na to jakaś magiczna metoda ? Obawiam się, że te 3 cm mogą stanowić problem.
Mam seryjną ND2 i buja na maksa. Pytanie takie - jak zniwelować efekt wańki wstańki bez utraty gwarancji i możliwie bez zbytniego obniżania zawieszenia (o ile to w ogóle możliwe!)?
Gwarancji tracić nie chcę to oczywiste, z tego co widzę powyżej prokit i bille to sugerowane rozwiązanie. Problemem są jednak trójmiejskie drogi. To jest mój daily i obecnie podjazdy na parkingu w galeriach handlowych są na styk, tak samo jak te niektóre je**ne progi zwalniające. Jest na to jakaś magiczna metoda ? Obawiam się, że te 3 cm mogą stanowić problem.
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Jak wyżej - staby też zrobią robotę. A jakbyś chciał to mam komplet B6+eibach w dobrej cenie.
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Jakby co, to komplet stabów Eibacha to 1540 + wysyłka z UK 150 złotych - właśnie zamówiłem.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Poka linka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Do Eibach Polska napisz na maila racingcorner(at)f2.pl . Wycena na teraz tyle właśnie wychodzi. Możesz napisać, że kolega z klubu wcześniej zamawiał i też jesteś zainteresowany i czy jeszcze mają.
Ogarnęliśmy w jeden dzień przelew i wysyłkę, mega ich polecam. Kiedyś zamawiałem od nich już dystanse i też wzorowa obsługa.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
Też polecam wysłali mi towar nawet do Irlandii. Ściągali mi staby z USA do pl a potem wysyłka do mnie. Ze sklepu z UK wychodziło drożej.
NB 2002 sold, ND 1.5 2018 sold, ND RF 2.0 2017 sold, ND ST 2.0 2016
- Liliputek
- Donator
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Nie bałbym się obniżyć o 3 cm.
Miałem takie same obawy a o dziwo nigdzie nie zadzieram. Nie zdarzyło mi się ani raz. Ani na torach, ani na "policjantach" ani na szutrowych drogach. A jazda jest zupełnie inna. Zupełnie.
Miałem takie same obawy a o dziwo nigdzie nie zadzieram. Nie zdarzyło mi się ani raz. Ani na torach, ani na "policjantach" ani na szutrowych drogach. A jazda jest zupełnie inna. Zupełnie.
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- Hookie
- Donator
- Posty: 3402
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Podpisuje się w pełni pod słowami Liliputka.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- VooR
- Donator
- Posty: 750
- Rejestracja: 15 maja 2017, 15:47
- Model: NB
- Wersja: Miatoza
- Lokalizacja: Poznań
Ja też. 3 czy 4 cm jeszcze nie robią aż takiej różnicy. 7 i więcej już się czuje...
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-G950F przy użyciu Tapatalka
"A coward dies a thousand deaths, a Souljah dies but once."
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
3. Kafelek - 2016 ND1 ST
4. Cukierek - 2003 NBFL
5. Lifted #4 - 1999 NB/FL
Miatoza:
1. Czarna Szóstka - 1999 NB
2. Szarak Torostwór - 2002 NBFL
- AaaA
- Donator
- Posty: 623
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
3 moze 4 cm nizej od serii bedzie OK, nic nie przycieram na prokicie a nie jezdze jakos bardzo ostroznie.
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- AaaA
- Donator
- Posty: 623
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
mozna to odpiac:) pytanie jak sie pozbyc bledu:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1607
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Wedug instrukcji z zagramanicznych for - zamieniasz na trzyomowy opornik i system myśli, że cały czas masz ładunki podłączone. Tyle, że to wciąż nie zapobiega aktywacji systemu "w razie wojny". A w razie aktywacji musisz wymienić sterownik.
- MMRS
- Donator
- Posty: 1772
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Sterownik resetowałem za 100 plnTerminatorPi pisze: ↑17 sty 2020, 10:01Wedug instrukcji z zagramanicznych for - zamieniasz na trzyomowy opornik i system myśli, że cały czas masz ładunki podłączone. Tyle, że to wciąż nie zapobiega aktywacji systemu "w razie wojny". A w razie aktywacji musisz wymienić sterownik.