Cześć Panowie.
Ciągle nie uporałem się z problemem bardzo ciężkiego odpalania zimnego silnika. Chciałem zobaczyć, czy silnik nie pokazuje mi jakiegoś błędu.
Zrobiłem wszystko zgodnie z instrukcją (prawie, miałem mniejszy opornik ale dałem dwie diody).
Napotkałem dwa problemy.
Pierwszy to taki, że po wprowadzeniu auta w tryb diagnostyki, po włączeniu zapłonu załącza się wentylator silnika. Zawsze...
Drugi problem jest taki, że diody zamiast wymrygać błędy świecą się cały czas..
Jakieś wskazówki?
Złącze diagnostyczne obd
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Załączniki
-
- IMG_20200104_150222.jpg (1.06 MiB) Przejrzano 1011 razy
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
Nikt nic? : (
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Jutro zerkne w swoją instrukcje bo wydaje mi się że u siebie inaczej montowałem zworke
Tak na szybko to ten schemat który wkleiłeś jest do aut od 1995 wzwyż a Twoja jest z 1994 ponoć?
Wrzuć Vin to się sprawdzi datę produkcji dokładnie
Tak na szybko to ten schemat który wkleiłeś jest do aut od 1995 wzwyż a Twoja jest z 1994 ponoć?
Wrzuć Vin to się sprawdzi datę produkcji dokładnie
Hej, dzięki za odpowiedź.
Tak, moja to 1994 - JMZNA18P200102815
Czyżby taki czeski błąd...
Cały opis złącza diagnostycznego się zgadza (jest taki sam)
No i jak również nie posiadam kontrolki 'check engine'
Czekam na dalsze instrukcje, bardzo dziękuję
Tak, moja to 1994 - JMZNA18P200102815
Czyżby taki czeski błąd...
Cały opis złącza diagnostycznego się zgadza (jest taki sam)
No i jak również nie posiadam kontrolki 'check engine'
Czekam na dalsze instrukcje, bardzo dziękuję
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
-
- Donator
- Posty: 3669
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Kable masz podpiete tak jak u mnie w instrukcji. Po podpieciu dioda powinna sie zapalic i zgasnąc po 3 sekundach. To, że uruchamia ci sie wentylator może znaczyć że gdzieś jest zwarcie/ brak masy albo że piny w złączu diagnostycznym są pozamieniane. Ja bym posprawdzal kontakty, załatwił diodę 12v i sprobował podłaczyc wszystko jeszcze raz. Możesz też zmostkować pin TFA i zobaczyc czy wentylator się uruchomi - jeżeli nie to coś jest namieszane ze złączem diagnostycznym.
Inna sprawa to Twój problem z odpalaniem na zimnym: jeżeli po odpaleniu chodzi dobrze to małoprawdopodobne jest, że problem zdiagnozujesz poprzez zczytanie kodów.
Inna sprawa to Twój problem z odpalaniem na zimnym: jeżeli po odpaleniu chodzi dobrze to małoprawdopodobne jest, że problem zdiagnozujesz poprzez zczytanie kodów.
Dzięki za odpowiedź.
Chciałem sprawdzić błędy bo może znajdę coś z obrotomierzem (jak nie działał, tak nie działa..)
Chyba czas umówić się z elektrykiem zaraz po sezonie garażowym :/
Chciałem sprawdzić błędy bo może znajdę coś z obrotomierzem (jak nie działał, tak nie działa..)
Chyba czas umówić się z elektrykiem zaraz po sezonie garażowym :/
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202