Ale wiesz, że na prostej prędkość bierze się głównie z prędkości w łuku ?:) Nie ma co dyskutować - 1/4 pokazała jakie NDki są szybkie więc nawet nie probuj dealować z tymLiliputek pisze: ↑06 sty 2020, 10:39Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k
CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2020
w czynie spolecznym :D
Moderator: Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 501
- Rejestracja: 20 wrz 2016, 9:41
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: Katowice
- MMRS
- Donator
- Posty: 1770
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
No co mam Ci powiedzieć (napisać) :Liliputek pisze: ↑06 sty 2020, 10:39Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k
- walki?
- kompresor?
- turbo?
W którą stronę idziemy?
-
- Donator
- Posty: 2177
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Ten konkretny NC co Liliputek pokazał to akurat znam Hamownia pokazała jakies 194 KM. Ale za to miał przydługa skrzynie 5b, teraz z 6b będzie znaaaaacznie szybszy hyhy
Ale zgoda, ze NC poszedł szeroko i napędzał się tam, gdzie Ty jeszcze walczyłeś z oponami w zbyt ciasno branym zakręcie.
Ale zgoda, ze NC poszedł szeroko i napędzał się tam, gdzie Ty jeszcze walczyłeś z oponami w zbyt ciasno branym zakręcie.
Pozdrawiam, Danillo
- MMRS
- Donator
- Posty: 1770
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Nie dało się nie dostrzec tego znajomo wyglądająco umaszczenia 🏎🏎🏎Danillo pisze: ↑06 sty 2020, 14:39Ten konkretny NC co Liliputek pokazał to akurat znam Hamownia pokazała jakies 194 KM. Ale za to miał przydługa skrzynie 5b, teraz z 6b będzie znaaaaacznie szybszy hyhy
Ale zgoda, ze NC poszedł szeroko i napędzał się tam, gdzie Ty jeszcze walczyłeś z oponami w zbyt ciasno branym zakręcie.
Moim zdaniem na tym filmie te auta przyspieszają bardzo podobnie, ale NC wyszedł lepiej na prostą (sporo wcześniej zaczął przyspieszać/miał większą prędkość na wyjściu z łuku) i stąd cała różnica, która wraz z kolejnymi metrami tylko się będzie pogłębiała.Liliputek pisze: ↑06 sty 2020, 10:39Zobacz sobie jak NCek objeżdża Liliputka na prostej startowej i to o jakieś pięć długości. Przecież to jakaś porażka jest. Nie raz właśnie w ten sposób oglądałem plecy innych. Zobacz sobie filmik od 1:45 min https://youtu.be/2p9Rd7QJh3k
Jaki czas ND z filmu robił na Silesii na ostatniej rundzie?
ND2 na tor i nie tylko http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewt ... ead#unread
- AaaA
- Donator
- Posty: 618
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Szybkie pytanko (nie bijcie) regulaminowa gasnica ma byc przypieta w kabinie czy moze byc przymocowana w bagazniku?
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
Nie idźcie tą drogą.
Mocowanie w kabinie tylko porządne, nie plastikowe.
Był ostatnio przypadek na TP gdzie gaśnica wyłamała plastikowe mocowanie i latała po aucie w trakcie dachowania.
- Liliputek
- Donator
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
pawel934 pisze: ↑06 sty 2020, 14:48Czas na ostatniej rundzie 2:01,2Liliputek pisze: ↑06 sty 2020, 10:39Moim zdaniem na tym filmie te auta przyspieszają bardzo podobnie, ale NC wyszedł lepiej na prostą (sporo wcześniej zaczął przyspieszać/miał większą prędkość na wyjściu z łuku) i stąd cała różnica, która wraz z kolejnymi metrami tylko się będzie pogłębiała.
Jaki czas ND z filmu robił na Silesii na ostatniej rundzie?
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- Liliputek
- Donator
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
NO i tu jest cała odpowiedź, również na Twoją wcześniejszą wypowiedź Danillo o zachwianej konkurencyjności.Danillo pisze: ↑06 sty 2020, 14:39Ten konkretny NC co Liliputek pokazał to akurat znam Hamownia pokazała jakies 194 KM. Ale za to miał przydługa skrzynie 5b, teraz z 6b będzie znaaaaacznie szybszy hyhy
Ale zgoda, ze NC poszedł szeroko i napędzał się tam, gdzie Ty jeszcze walczyłeś z oponami w zbyt ciasno branym zakręcie.
Jak moje 160KM może mierzyć się na z Twoimi 194KM. Pojdę dalej... w ND2 można uzyskać ok.215-220KM to jak ma się to do 160KM i startowania w jednej klasie. Może na Jastrzębiu to nie jest aż tak istotne ale na torach gdzie są proste to ważny czynnik.
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- Liliputek
- Donator
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
Jak dokładnie oglądniesz ten filmik to da się zauważyć (przynajmniej ja to tak czytam), że nie była to sprawa tylko wyjścia z łuku. Ten NCek odchodzi cały czas aż do końca prostej. Gdyby ta prosta była dłuższa to różnica byłaby jeszcze większa. Gdyby to była kwestia wyjścia z łuku to w którymś momencie powinniśmy jechać równo a tak nie było.
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- MMRS
- Donator
- Posty: 1770
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Nie ma sensu rozkminiaćLiliputek pisze: ↑06 sty 2020, 22:02Jak dokładnie oglądniesz ten filmik to da się zauważyć (przynajmniej ja to tak czytam), że nie była to sprawa tylko wyjścia z łuku. Ten NCek odchodzi cały czas aż do końca prostej. Gdyby ta prosta była dłuższa to różnica byłaby jeszcze większa. Gdyby to była kwestia wyjścia z łuku to w którymś momencie powinniśmy jechać równo a tak nie było.
Pakuj ostre wałki i na strojenie do Disiego 🏎
- AaaA
- Donator
- Posty: 618
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
Poprawie Ci humor, o ile mi sie wszystko pospina postaram sie wziac udzial w paru rundach. Na 100% mnie objedziesz:)
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
-
- Donator
- Posty: 2177
- Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
- Model: Inny
- Wersja: ND1
- Lokalizacja: W-wa
Liliputek, masz trochę racji, myślałem że masz bardziej zmodzone auto, ale jeśli masz seryjny silnik, dolot i wydech to rzeczywiście ze 190 konnym NC może być Ci odpowiednio trudniej się ganiać, nawet jeśli ND jest lżejsze. Co nie zmienia faktu, że ten zakręt przed wyjściem na prostą startową wziąłeś za wąskoLiliputek pisze: ↑06 sty 2020, 21:58NO i tu jest cała odpowiedź, również na Twoją wcześniejszą wypowiedź Danillo o zachwianej konkurencyjności.Danillo pisze: ↑06 sty 2020, 14:39Ten konkretny NC co Liliputek pokazał to akurat znam Hamownia pokazała jakies 194 KM. Ale za to miał przydługa skrzynie 5b, teraz z 6b będzie znaaaaacznie szybszy hyhy
Ale zgoda, ze NC poszedł szeroko i napędzał się tam, gdzie Ty jeszcze walczyłeś z oponami w zbyt ciasno branym zakręcie.
Jak moje 160KM może mierzyć się na z Twoimi 194KM. Pojdę dalej... w ND2 można uzyskać ok.215-220KM to jak ma się to do 160KM i startowania w jednej klasie. Może na Jastrzębiu to nie jest aż tak istotne ale na torach gdzie są proste to ważny czynnik.
Niemniej w samej mocy nie upatrywałbym źródła sukcesu, dla przykładu mike'owi hamownie pokazała ok. 185 KM a mimo to został mistrzem klasy.
Pomimo mniejszej mocy na prostej odchodził mi, bo jest bardzo szybki w zakrętach i różnica mocy na nic się zdała. Mazdą wygrywa się szanując prędkość i w zakrętach. No jeszcze jak trzyma czarnego i nie jeździ po zielonym
Jak pisał MMRS rób wałki albo może na początek odetkaj wydech i zrób program czyli to co większość w klasie ma już dawno zrobione. Nitro sprawdziłem w regulaminie i z definicji lądujesz w klasie 5
W kwestii bezpieczeństwa i gaśnicy o której pisał Ignacy, polecam takie mocowanie do już posiadanej:
https://inter-rally.pl/product-pol-7515 ... o-IRP.html
Pozdrawiam, Danillo
- AaaA
- Donator
- Posty: 618
- Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
- Model: Inny
- Wersja: ND2 2.0 Recaro
- Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu
No wlasnie mam gasnice z dokladnie takim mocowaniem, teraz kombinuje jak to przypiac do szyn pod fotelem pasazera:)Danillo pisze: ↑07 sty 2020, 9:43W kwestii bezpieczeństwa i gaśnicy o której pisał Ignacy, polecam takie mocowanie do już posiadanej:
https://inter-rally.pl/product-pol-7515 ... o-IRP.html
Widzialem taki fajny blaszany pomysl ale narazie nie mam czasu sie bawic w wycinanie:
https://www.ebay.co.uk/itm/Stainless-St ... 3952346568
https://forum.miata.net/vb/showthread.p ... 714&page=2
Robi ktos cos takiego w PL?
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport zastępczo Toyobaru
- Broonek
- Donator
- Posty: 441
- Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Dokładnie ... trzeba szanować prędkość, a w tym przypadku nie bez znaczenia jest to, że ND jedzie z podwójną obsadą, co sprawia, że w zakręcie jak i na prostej wypada gorzej.Danillo pisze: ↑07 sty 2020, 9:43Liliputek, masz trochę racji, myślałem że masz bardziej zmodzone auto, ale jeśli masz seryjny silnik, dolot i wydech to rzeczywiście ze 190 konnym NC może być Ci odpowiednio trudniej się ganiać, nawet jeśli ND jest lżejsze. Co nie zmienia faktu, że ten zakręt przed wyjściem na prostą startową wziąłeś za wąskoLiliputek pisze: ↑06 sty 2020, 21:58NO i tu jest cała odpowiedź, również na Twoją wcześniejszą wypowiedź Danillo o zachwianej konkurencyjności.Danillo pisze: ↑06 sty 2020, 14:39Ten konkretny NC co Liliputek pokazał to akurat znam Hamownia pokazała jakies 194 KM. Ale za to miał przydługa skrzynie 5b, teraz z 6b będzie znaaaaacznie szybszy hyhy
Ale zgoda, ze NC poszedł szeroko i napędzał się tam, gdzie Ty jeszcze walczyłeś z oponami w zbyt ciasno branym zakręcie.
Jak moje 160KM może mierzyć się na z Twoimi 194KM. Pojdę dalej... w ND2 można uzyskać ok.215-220KM to jak ma się to do 160KM i startowania w jednej klasie. Może na Jastrzębiu to nie jest aż tak istotne ale na torach gdzie są proste to ważny czynnik.
Niemniej w samej mocy nie upatrywałbym źródła sukcesu, dla przykładu mike'owi hamownie pokazała ok. 185 KM a mimo to został mistrzem klasy.
Pomimo mniejszej mocy na prostej odchodził mi, bo jest bardzo szybki w zakrętach i różnica mocy na nic się zdała. Mazdą wygrywa się szanując prędkość i w zakrętach. No jeszcze jak trzyma czarnego i nie jeździ po zielonym
Jak pisał MMRS rób wałki albo może na początek odetkaj wydech i zrób program czyli to co większość w klasie ma już dawno zrobione. Nitro sprawdziłem w regulaminie i z definicji lądujesz w klasie 5Unbenannt.PNG
W kwestii bezpieczeństwa i gaśnicy o której pisał Ignacy, polecam takie mocowanie do już posiadanej:
https://inter-rally.pl/product-pol-7515 ... o-IRP.html
Co prawda tylko raz jechałem ND, ale wydaje się łączyć zwinność NB z mocą i fajnym prowadzeniem NC.
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
- Liliputek
- Donator
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
No cóż. Ja nie tracę nadziei a tym bardziej nie skarżę się. MC to mój pierwszy kontakt w życiu z torem. Zaliczyłem dopiero dwa pełne sezony. Pamiętam jak na Silesii robiłem czas 2:25 i zastanawiałem się jak inni robią 2:10. Teraz zastanawiam się jak zrobić 1:55 bo granica 2:00 jest już chyba w moim zasięgu.
Także nie skomle, nie narzekam - lekko skóry panowie wam nie sprzedam, nawet z moimi 160 konikami.
I to bez naciskania magicznego guzika...
Także nie skomle, nie narzekam - lekko skóry panowie wam nie sprzedam, nawet z moimi 160 konikami.
I to bez naciskania magicznego guzika...
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
Hej MCowicze pytanko mam takie - czy rollbar, rozpórki kielichów i oponki R1R kwalifikują jeszcze do klasy STOCK?
z tego co pamiętam, to opony napewno Cię dyskwalifikują z klasy stock. R1R to semislick.
Rollbar to bezpieczeństwo.
Rozpórka kielichów - nie wiem, bo były Mx-5, które z fabryki wyjeżdżały z rozpórkami. Np NB Sportive.
NB, 1/2NBFL, NC
Smutłem R1R to agresywną opona, zgoda, ale nie powiedziałbym że to semislicki... Nickesh pomusz
- tomasz01
- Donator
- Posty: 3520
- Rejestracja: 16 cze 2015, 21:43
- Model: NB
- Wersja: Magic
- Lokalizacja: Warszawa Usrynów
Nad czym się tu zastanawiać - stock to stock w pełnym tego słowa znaczeniu
Zapisuj się do normalnej klasy, a potem i tak wciągnie Cię na tyle, że będziesz modził dalej i wtedy nie będziesz już miał takich rozterek
PS. co do przewodów w oplocie to też nie jestem pewien czy Cię nie dyskwalifikują ze stocka...
Zapisuj się do normalnej klasy, a potem i tak wciągnie Cię na tyle, że będziesz modził dalej i wtedy nie będziesz już miał takich rozterek
PS. co do przewodów w oplocie to też nie jestem pewien czy Cię nie dyskwalifikują ze stocka...
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Wszystko jest w regulaminie.
Oczywiście, że można negocjować, kombinować i szukać dziury, ale oczywistym jest, że skoro stoi:
"(...) braku jakichkolwiek modyfikacji auta w jakimkolwiek zakresie (...)" to chłopaki wszystkiego co ludziom do głowy przyjdzie nie wymienią w podpunktach...
Podobnie ma się historia z oponami:
"(...) zwykłe drogowe opony nie będące slickami i semi-slickam (...)"
Oczywiste jest to, że chodzi o opony stricte drogowe.
(I nie ma co kombinować nad definicją semi czy pełnego slicka - i czy R888R to semi, a RSR to może jeszcze UHP, a skoro nie podali przykładu UHP to czy można w A052 lub AD08R)
Chcesz prawdziwej rywalizacji z budowaniem samochodu pod siebie, to wbijaj do normalnej klasy - stock jest dla ludzi, którzy bardzo dbają o seryjność swojego samochodu, ale też chcą od czasu do czasu polatać po torze ... na słoneczkach, na jakiś T1R lub innych Uniroyalach czy Fuldach.
Niektórych ta klasa korci, bo wygląda jak łatwe miejsce na pudło, ale nie psujmy tego ... jest kategoria dla ludzi z napinką i jest miejsce dla tych, którzy chcą po prostu seryjną MX-5 polatać po torze w zacnym towarzystwie.
Oczywiście, że można negocjować, kombinować i szukać dziury, ale oczywistym jest, że skoro stoi:
"(...) braku jakichkolwiek modyfikacji auta w jakimkolwiek zakresie (...)" to chłopaki wszystkiego co ludziom do głowy przyjdzie nie wymienią w podpunktach...
Podobnie ma się historia z oponami:
"(...) zwykłe drogowe opony nie będące slickami i semi-slickam (...)"
Oczywiste jest to, że chodzi o opony stricte drogowe.
(I nie ma co kombinować nad definicją semi czy pełnego slicka - i czy R888R to semi, a RSR to może jeszcze UHP, a skoro nie podali przykładu UHP to czy można w A052 lub AD08R)
Chcesz prawdziwej rywalizacji z budowaniem samochodu pod siebie, to wbijaj do normalnej klasy - stock jest dla ludzi, którzy bardzo dbają o seryjność swojego samochodu, ale też chcą od czasu do czasu polatać po torze ... na słoneczkach, na jakiś T1R lub innych Uniroyalach czy Fuldach.
Niektórych ta klasa korci, bo wygląda jak łatwe miejsce na pudło, ale nie psujmy tego ... jest kategoria dla ludzi z napinką i jest miejsce dla tych, którzy chcą po prostu seryjną MX-5 polatać po torze w zacnym towarzystwie.
Pewnie w tym sezonie i tak będę próbował poza klasyfikacją MC kilka razy pojeździć po prostu dla funu w klasie open czy jak to tam się nazywa. Nie miałem świadomości po prostu że R1R to już semi
No CONTI premium contact to to nie jest
- jjocer
- Posty: 127
- Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Co do opon, przejeździłem cały sezon w klasie stock na dwóch kierowców na Michelin Pilot Super Sport i w letnich miesiącach jest słabo, bo opona się przegrzewa, ale wytrzymała cały sezon i jeszcze zostało trochę na przyszły. W tym roku chciałem wymienić opony na Michelin Pilot Sport Cup, ale organizator zabronił, bo mogą być opony tylko z przeważającym przeznaczeniem drogowym (Michelin Cup: 80% trackday 20% road według producenta). Więc prawdopodobnie znowu kupię Super Sporty. Mam NBFL w sportivie i nie odczuwam żadnych braków, szczególnie że mimo obecności na wszystkich rundach MC 99% czasu auto spędza na normalnych drogach. I wszyscy mówią, że wygląda jak lift na 17", ale przynajmniej podjeżdżam pod każdy krawężnik i nie muszę zwalniać na progach.
P.S. przewody w oplocie dyskwalifikują cię w klasie stock.
-
- Posty: 77
- Rejestracja: 18 cze 2018, 21:17
- Model: NB
- Wersja: 1.8 Specmiata
- Lokalizacja: Wrocław
- Kontakt:
Jak już był temat o gaśnicach, to się podepnę.
Da się kupić na allegro i na inter-rally.pl zestaw gaśnicy 2kg ABC z mocowaniem pod załącznik J za 100/110zł. Ale samo mocowanie kosztuje 27zł, a gaśnica 2kg ABC z Ogniochronu to na allegro koszt 50zł (np. tutaj: https://allegro.pl/oferta/gasnica-prosz ... 8356604737). Czy taka gaśnica będzie dopuszczona w MC? Nie widzę różnic pomiędzy tym, a opisanymi wyżej zestawami. Jest też informacja ,,Zbiornik gaśnicy nie podlega kontrolnym badaniom UDT" - czy to znaczy, że z taką gaśnicą nie jestem dopuszczony do ruchu ulicznego, bo muszę mieć gaśnicę legalizowaną co jakiś czas przez UDT?
Da się kupić na allegro i na inter-rally.pl zestaw gaśnicy 2kg ABC z mocowaniem pod załącznik J za 100/110zł. Ale samo mocowanie kosztuje 27zł, a gaśnica 2kg ABC z Ogniochronu to na allegro koszt 50zł (np. tutaj: https://allegro.pl/oferta/gasnica-prosz ... 8356604737). Czy taka gaśnica będzie dopuszczona w MC? Nie widzę różnic pomiędzy tym, a opisanymi wyżej zestawami. Jest też informacja ,,Zbiornik gaśnicy nie podlega kontrolnym badaniom UDT" - czy to znaczy, że z taką gaśnicą nie jestem dopuszczony do ruchu ulicznego, bo muszę mieć gaśnicę legalizowaną co jakiś czas przez UDT?
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1605
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Eeeeee. A gdzie masz w przepisach wymóg legalizacji gaśnicy? I co ma do tego UDT?Ross pisze: ↑12 sty 2020, 14:24Jak już był temat o gaśnicach, to się podepnę.
Da się kupić na allegro i na inter-rally.pl zestaw gaśnicy 2kg ABC z mocowaniem pod załącznik J za 100/110zł. Ale samo mocowanie kosztuje 27zł, a gaśnica 2kg ABC z Ogniochronu to na allegro koszt 50zł (np. tutaj: https://allegro.pl/oferta/gasnica-prosz ... 8356604737). Czy taka gaśnica będzie dopuszczona w MC? Nie widzę różnic pomiędzy tym, a opisanymi wyżej zestawami. Jest też informacja ,,Zbiornik gaśnicy nie podlega kontrolnym badaniom UDT" - czy to znaczy, że z taką gaśnicą nie jestem dopuszczony do ruchu ulicznego, bo muszę mieć gaśnicę legalizowaną co jakiś czas przez UDT?