Obudowa dyfra ma taką prostokątną płaszczyznę na dole - podłuż gumę albo drewniany klocek i możesz podnieść auto. Alternatywnie za tylną rozpórkę jak masz zamontowaną
Czaterja działu technicznego
pytania różne...
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Zależy co chcesz robić, ja podstawiam pod wycięcia w progach albo pod mocowania wahaczy
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1065
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Pytanie do właścicieli NC - od czego zależy obecność schowków za siedzeniami? Z tego co widzę jedni je mają, inni - jak np ja - nie, a w ich miejscu są prostokątne zaślepki. Pod zaślepkami jest jakaś elektronika (auto w wersji prht jeśli ma to znaczenie). Nie da się zaadaptować takiego schowka? Kupiłem oemowe aluminiowe zamykanie tego schowka, z zamkiem, bo byłem przekonany, że każda to ma a tu zonk - po odsunięciu foteli zaślepki, a pod zaślepkami brak miejsca -_-
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
Nie mam NC ale wyguglałem info z miata.net:luki_92_92 pisze: ↑12 lis 2019, 14:19Pytanie do właścicieli NC - od czego zależy obecność schowków za siedzeniami? Z tego co widzę jedni je mają, inni - jak np ja - nie, a w ich miejscu są prostokątne zaślepki. Pod zaślepkami jest jakaś elektronika (auto w wersji prht jeśli ma to znaczenie). Nie da się zaadaptować takiego schowka? Kupiłem oemowe aluminiowe zamykanie tego schowka, z zamkiem, bo byłem przekonany, że każda to ma a tu zonk - po odsunięciu foteli zaślepki, a pod zaślepkami brak miejsca -_-
I wnętrza. Soft top:Originally Posted by IFLY152
I think the NCs with PRHT don't have those storage bins.
I believe you’re correct as I have 2 PRHT s and both have no compartments and a plastic cover.
PRHT:
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1065
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
Malowanie plastidipem - hit czy kit? Technologia malowania gumą się rozwinęła, bo widzę, że w pakiecie występuje już nawet połysk. Czy warto iść w kierunku gumy czy lepiej okleić Miatę folią? Ktoś ma jakieś doświadczenie z tematem szprejowania?
Rura - MX-5 NB, 99', 1.6L, 110KM - 2018 - 2019
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
- pirul
- Moderator techniczny
- Posty: 2308
- Rejestracja: 30 cze 2017, 12:11
- Model: Inny
- Wersja: RX-7 FB2 '83
- Lokalizacja: Kraków
A dokładniej o co ci chodzi? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jeśli zakładasz, że obydwa mają ABS i ten sam rozmiar pompy to tak, ale generalnie są różnice między pompami w zależności tego czy jest ABS i jaka duża pompa (7/8, 15/16 cala itd) bo maja inne średnice wejścia do serwa i same serwa są inaczej skonstruowane (np NA bez ABSu mają zamknięte serwa, które nie potrzebują pompy żeby się uszczelnić, a w nowszych serwo uszczelniasz pompą, takich elementów nie złożysz zamiennie). Korektory też się różnią. I oczywiście RHD ma odbicie lustrzane pompy LHD.
- mike_d
- Donator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Karai
- Lokalizacja: Poznań
Podejrzewam że szlag Cię trafi przy czyszczeniu dipa - miałem kiedyś dipowane elementy w innym aucie (co prawda to było z 7 lat temu) i nie szło utrzymać w czystości -z folią będzie łatwiej (ale jakby co to nie do końca obiektywny jestem
Nie wiem jak na aucie ale na felgach plastidip po roku wygląda słabo, przy próbie porządnego wyczyszczenia schodzi. Na karoserii myślę będzie nie lepiej. Albo trzeba pomalować i nie jeździć :p plus jeden, za ochronę oryginalnego lakieru
- TofikGST
- Posty: 220
- Rejestracja: 17 gru 2018, 21:40
- Model: NA
- Wersja: Eunos Roadster 1.8
- Lokalizacja: Jersey
Już przybliżam temat. Najprawdopodobniej padła mi pompa w NA, auto jest z ABSem rok 96. Pytanie brzmi czy poszukiwania ograniczyć do pomp z NA czy np z NB z ABSem też podejdzie.pirul pisze: ↑15 lis 2019, 10:43A dokładniej o co ci chodzi? Nie ma jednoznacznej odpowiedzi. Jeśli zakładasz, że obydwa mają ABS i ten sam rozmiar pompy to tak, ale generalnie są różnice między pompami w zależności tego czy jest ABS i jaka duża pompa (7/8, 15/16 cala itd) bo maja inne średnice wejścia do serwa i same serwa są inaczej skonstruowane (np NA bez ABSu mają zamknięte serwa, które nie potrzebują pompy żeby się uszczelnić, a w nowszych serwo uszczelniasz pompą, takich elementów nie złożysz zamiennie). Korektory też się różnią. I oczywiście RHD ma odbicie lustrzane pompy LHD.
Przy okazji zapytam czy są na przykład jakieś zestawy do regeneracji pomp w miatach ? A jak są to gdzie szukać ?
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1065
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt:
To chyba coś źle zrobiłeś, bo mam komplet felg w plastidipie od 2016 używany latem i zimą i już kolor wypłowiał i zrobiło się białe, a trzyma się nadal jak cygan zasiłku :p
Możliwe. Wiele może zależeć od ręki która malowała ;p O ile felgi można spróbować zrobić samemu to jednak malując całe auto lepiej oddać specowi co x aut w ten sposób pomalował i ma dobre opinie, bo różne koszmarki na ulicy widziałem
Nie mam zamiaru podejmować się malowania samemu Jeżeli już miałbym to robić to tylko w jakimś warsztacie, który się tym specjalizuje. Po prostu byłem ciekaw czy ktoś z forumowiczów już to robił.
Rura - MX-5 NB, 99', 1.6L, 110KM - 2018 - 2019
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
Bamber - MX-5 NA, 91', 1.8L, 146KM - 2019 - ?
Czy ktoś wie skąd jest brany sygnał na obrotomierz w NA?
Mam auto od kwietnia a obrotomierz jak nie działał tak nie działa nadal
Mam auto od kwietnia a obrotomierz jak nie działał tak nie działa nadal
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
- Alex
- Donator
- Posty: 4680
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
1.6/1.8? polift/przedlift?kemad pisze:Czy ktoś wie skąd jest brany sygnał na obrotomierz w NA?
Mam auto od kwietnia a obrotomierz jak nie działał tak nie działa nadal
W polifcie 1.6 sygnał generuje moduł zapłonowy. Mi kiedy padł wlasnie tak że nie dawał sygnału do obrotka
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC 2.5 RomDrop , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
1.8 1994
mówiąc moduł zapłonowy masz na myśli cewkę?
mówiąc moduł zapłonowy masz na myśli cewkę?
Pamela - prawie skończona
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
viewtopic.php?f=22&t=29041
Felix - może na lato
viewtopic.php?f=23&t=33202
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 13 kwie 2012, 10:11
- Model: NB
- Lokalizacja: Oleśnica
Cześć. Czym smarujecie mechanizm anteny? Wazelina techniczna czy grafitowy smar do łańcuchów? (Te dwa specyfiki mam )
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Niczym, bo łapie brud i się zaciera. Popsikaj wd40 przy każdym myciu i wytrzyj - to co zostanie w zakamarkach wystarczy żeby antena pracowała prawidłowoForcedError pisze: ↑28 lis 2019, 19:22Cześć. Czym smarujecie mechanizm anteny? Wazelina techniczna czy grafitowy smar do łańcuchów? (Te dwa specyfiki mam )
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 13 kwie 2012, 10:11
- Model: NB
- Lokalizacja: Oleśnica
Ok. Super, dzięki! Wahałem się pomiędzy niczym a kapką wazeliny. To chyba było tam oryginalnie. Zatem składam. Pozdro!
Edit: ok, antena dalej wysuwa się tylko na 3cm. Jakaś szybka sugestia? Czy dłuższy temat?
Edit: ok, antena dalej wysuwa się tylko na 3cm. Jakaś szybka sugestia? Czy dłuższy temat?
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
Tryby w siłowniku mogły się zatrzeć/wyłamać. Antena mogła się przytrzeć albo skrzywić?ForcedError pisze: ↑28 lis 2019, 20:08Ok. Super, dzięki! Wahałem się pomiędzy niczym a kapką wazeliny. To chyba było tam oryginalnie. Zatem składam. Pozdro!
Edit: ok, antena dalej wysuwa się tylko na 3cm. Jakaś szybka sugestia? Czy dłuższy temat?
Silniczek działa? Antena się wcześniej wysuwała?
-
- Posty: 23
- Rejestracja: 13 kwie 2012, 10:11
- Model: NB
- Lokalizacja: Oleśnica
Już wszystko ok. Sam bat był lekko zastany i wd40 pomogłomutra pisze: ↑28 lis 2019, 20:59Tryby w siłowniku mogły się zatrzeć/wyłamać. Antena mogła się przytrzeć albo skrzywić?ForcedError pisze: ↑28 lis 2019, 20:08Ok. Super, dzięki! Wahałem się pomiędzy niczym a kapką wazeliny. To chyba było tam oryginalnie. Zatem składam. Pozdro!
Edit: ok, antena dalej wysuwa się tylko na 3cm. Jakaś szybka sugestia? Czy dłuższy temat?
Silniczek działa? Antena się wcześniej wysuwała?
Nie wiem czy działała, to nowy nabytek
- luki_92_92
- Donator
- Posty: 1065
- Rejestracja: 27 wrz 2014, 23:09
- Model: NC
- Wersja: PRHT '08 2.5
- Lokalizacja: Sosnowiec
- Kontakt: