CZATERYA CZELENDŻOWA MC 2019
wiadomo co.
Moderator: Moderatorzy
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Ktoś na MC driver się ogłaszal że ma miejsca noclegowe pod torem
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Układamy trasę od 18:00, później jesteśmy w Dworze Osmolice.
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- Alex
- Donator
- Posty: 4605
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
dzieki za kolejna fajna runde. Moge co prawda pochwalic sie jedynie faktem ze zo raz pierwszy udalo mi sie skonczyc zarowno tylne (w polowie) jak przednie (po ostatniej sesji) klocki, ale coz tam. Racechrono zaliczylo 111km
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
A tak spisuje się 140 konny exocet na bazie mx5tki (seryjne 258mm heble, wolnossący 1,8, seryjne mazdowskie zawieszenie i układ kierowniczy) (jackjack)
http://masatech.pl/index.php?str=online ... str=wyniki
http://masatech.pl/index.php?str=online ... str=wyniki
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Wow:O obiecuję sobie ze jak skasuje obecne to właśnie cos takiego zrobię z wraku...
Masz foty tego?
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Masz foty tego?
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Opel Speedster b207r 2,0t td04-20t 320KM, 400Nm, 930kg, RWD+TORSEN, RaceTCS, lotus 111r abs
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
1/4 2016r: 13,806 wolnossakiem 180KM
tor Poznań 1m48,467s i tor Łódź 57,517s na oponach: extreme vr2 r7a(hl) tył, yokohama a052 przód
- beecon
- Posty: 98
- Rejestracja: 23 mar 2015, 13:14
- Model: NC
- Wersja: 2.0
- Lokalizacja: Pruszcz Gdański
- Kontakt:
Nie wiem czy Jacek uzywa forum mx5, ale podrzuce wam spy foto i dodam że zawias to tein i nie jest seryjny bo ma reg. staby.piwo pisze: ↑29 cze 2019, 15:11A tak spisuje się 140 konny exocet na bazie mx5tki (seryjne 258mm heble, wolnossący 1,8, seryjne mazdowskie zawieszenie i układ kierowniczy) (jackjack)
http://masatech.pl/index.php?str=online ... str=wyniki
I dla tych co nie mieli okazji poznać Jacka, dodam że jest mega kotem, bardzo dobrze jezdzi jak i wielką wage przykłada do znalezienia idealnego setupu, czy to zwykla sprawa ciśnień w oponach, czy juz bardziej skomplikowane kręcenie kątami, stabami itp
https://lh3.googleusercontent.com/_Hs31 ... 74-h937-no
a tutaj macie jego YT:
https://www.youtube.com/watch?v=qWpVK9E-Uxw
dla porównania tak w toruniu jezdził mój mx:
https://www.youtube.com/watch?v=y8tgUrrBBqM&t=
Instagram'owe przygody torowej Miaty:
https://www.instagram.com/faster_miata/
https://www.youtube.com/channel/UCLXE5W ... subscriber
viewtopic.php?f=22&t=28168&p=495473#p495473
https://www.instagram.com/faster_miata/
https://www.youtube.com/channel/UCLXE5W ... subscriber
viewtopic.php?f=22&t=28168&p=495473#p495473
czy jadąc w klasie 2 to z automatu (jeśli spełnia samochód wymogi) jesteśmy też klasyfikowani w klasie 6 spec NA/NB?
czy klasa 2 ma mniej obwarunkowań niż SPEC NA/NB? i np można w klasie 2 mieć dowolną oponę z E?
tak to dla mnie brzmi ale wolę się upewnić
czy klasa 2 ma mniej obwarunkowań niż SPEC NA/NB? i np można w klasie 2 mieć dowolną oponę z E?
tak to dla mnie brzmi ale wolę się upewnić
Ostatnio zmieniony 06 wrz 2019, 7:43 przez zawodnik, łącznie zmieniany 1 raz.
nie, Ty określasz klasy, w których chcesz startować w momencie rejestracji na imprezę
pierwsza część pytania zagwozdka , w klasie 2 możesz mieć oponę jaką chcesz z homologacją (oprócz slika), generalnie masz możliwość większej ilości modyfikacji i ich poziomu niż w SPEC-u. SPEC ma na celu wyrównanie szans pod kątem "sprzętu". W SPEC-u jest narzucona opona Federal 595 RSR.
NB, 1/2NBFL, NC
sebapoz pisze: ↑05 wrz 2019, 19:51nie, Ty określasz klasy, w których chcesz startować w momencie rejestracji na imprezę
pierwsza część pytania zagwozdka , w klasie 2 możesz mieć oponę jaką chcesz z homologacją (oprócz slika), generalnie masz możliwość większej ilości modyfikacji i ich poziomu niż w SPEC-u. SPEC ma na celu wyrównanie szans pod kątem "sprzętu". W SPEC-u jest narzucona opona Federal 595 RSR.
miało być klas 2 vs SPEC NA/NB ale dobrze zrozumiałeś moje pytanie
wszystko jasne, potwierdziłeś moje przekonanie
- Alex
- Donator
- Posty: 4605
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Hej!
moje miejsce na najblizszo sobotnim Jastrzebiu do przejecia. Wiec jesli ktos cos ->pw
moje miejsce na najblizszo sobotnim Jastrzebiu do przejecia. Wiec jesli ktos cos ->pw
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
-
- Posty: 69
- Rejestracja: 16 lut 2015, 9:58
- Model: NB FL
Ja też mam miejsce do przejęcia jakby co
Pozdrawiam
Mac Berger
Mac Berger
Cześć,
chciałbym w przyszłym roku wystartować w klasie stock moją NA 1.8
Jakie drogowe (nie semi-slick) opony polecacie? Najlepiej 14"
Czym więcej czytam tym większy mam mętlik w głowie.
Z góry dzięki.
chciałbym w przyszłym roku wystartować w klasie stock moją NA 1.8
Jakie drogowe (nie semi-slick) opony polecacie? Najlepiej 14"
Czym więcej czytam tym większy mam mętlik w głowie.
Z góry dzięki.
- Broonek
- Donator
- Posty: 441
- Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Fajna opona jaka przychodzi mi do głowy to Toyo R1R.
Jest miękka a wiec nieco szybciej sie zużywa i może sie szybciej przegrzewać, ale na stocku może sobie poradzić.
To możliwe minusy a z plusów to szybko sie dogrzeje i jest uniwersalna dość. W słoneczku pojedziesz a i deszczu się nie boi.
Taka moja opinia.
A jeśli jeszcze coś mogę poradzić to kup sobie tanie felgi 15" ,bo w tym rozmiarze dużo łatwiej dorwać fajne opony, a i jak gdzieś na Ułężu wypadniesz i pogniesz felgę to nie będzie szkoda tych ładnych daily
Jest miękka a wiec nieco szybciej sie zużywa i może sie szybciej przegrzewać, ale na stocku może sobie poradzić.
To możliwe minusy a z plusów to szybko sie dogrzeje i jest uniwersalna dość. W słoneczku pojedziesz a i deszczu się nie boi.
Taka moja opinia.
A jeśli jeszcze coś mogę poradzić to kup sobie tanie felgi 15" ,bo w tym rozmiarze dużo łatwiej dorwać fajne opony, a i jak gdzieś na Ułężu wypadniesz i pogniesz felgę to nie będzie szkoda tych ładnych daily
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
- Alex
- Donator
- Posty: 4605
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Niestety muszę potwierdzić. Jakiś czas temu bronilem się przed 15" ale niestety w 14tu wybór opon jest słaby. Szkoda bo seryjne słoneczka do NA są lekkie, byłby nienajgorszy setup
pozdrawiam
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Alex
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
- Domel
- Donator
- Posty: 358
- Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
- Model: NC FL
- Wersja: bordo z hameryki
- Lokalizacja: Kraków
Turanza ER30 była zakładana fabrycznie. Później miałem ER300 - i całkiem dobrze trzymała jak na cywillną oponę. Z nowymi T005 nie miałem doświadczenia. Z cywilnych dobrze trzymających jest jeszcze Michelin pilot sport...
No i Toyo T1R podejdzie pod definicję ale to wg.mnie słaba opona, a na suchym niby trzyma, do pewnego momentu kiedy niekontrolowanie puszcza, a na mokrym szkoda gadać....
No i Toyo T1R podejdzie pod definicję ale to wg.mnie słaba opona, a na suchym niby trzyma, do pewnego momentu kiedy niekontrolowanie puszcza, a na mokrym szkoda gadać....
- jjocer
- Posty: 127
- Rejestracja: 13 sie 2018, 13:04
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Jeżdżę w stocku NBFL na Michelin Pilot Super Sport i sobie chwalę. Cały sezon MC przejeździłem na jednym komplecie i jako opona daily spisuje się świetnie. Jeżdżę na rozmiarze 215/45R17 bo to najmniejszy jaki oferują. Ewentualnie możesz spróbować Michelin Pilot Sport 4, ale jeżdżą trochę gorzej.
A ja zapytam inaczej z racji tego, że wszyscy tutaj obecni jeżdżą po torach:
TrackDay Mazdaspeed w najbliższą sobotę na TP:
Zapowiada się deszczowy, chłodny dzień, jechać na zwykłych drogowych oponach (Hankook S1 Evo) czy na Fedkach RS-R?
W zeszłym roku jeździłem na Federalach w deszczu, i poślizgi były przez większość łuków, ale nie wiem czy Hankooki poradzą sobie z przyhamowaniami, szybkimi, długimi zakrętami, przegrzaniem (w taką pogodę możliwe(?))
TrackDay Mazdaspeed w najbliższą sobotę na TP:
Zapowiada się deszczowy, chłodny dzień, jechać na zwykłych drogowych oponach (Hankook S1 Evo) czy na Fedkach RS-R?
W zeszłym roku jeździłem na Federalach w deszczu, i poślizgi były przez większość łuków, ale nie wiem czy Hankooki poradzą sobie z przyhamowaniami, szybkimi, długimi zakrętami, przegrzaniem (w taką pogodę możliwe(?))
Miata 12K:
viewtopic.php?f=22&t=26457
viewtopic.php?f=22&t=26457
- Liliputek
- Donator
- Posty: 974
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
No i Miata Challenge 2019 przeszła do historii.
Pokusiłem się o małą analizę czasów uzyskanych przez czołówkę w roku 2018 i 2019 na Silesia Ring w mojej klasie 2.0.
I to co się dzieje, jak ogromny jest progres wśród zawodników to coś niesamowitego. Zastanawiam się gdzie jest ściana dla tych małych samochodzików i ich wielkich kierowców. Przecież czasu 0,00 nie da się wykręcić nikomu a więc granica gdzieś jest. Zapewne w momencie kiedy będziemy przy tej granicy to wtedy zacznie się prawdziwa rywalizacja o setne, tysięczne.
Mój średni czas na V Rundzie 2:01.78.
Taki czas pozwoliłby mi zająć na I Rundzie w tym roku 3 miejsce i tylko o 0:00.15 przegrałbym drugie miejsce. Natomiast w ubiegłym roku zająłbym bezapelacyjnie I miejsce z przewagą aż prawie 2 sekund. A w tym roku na finałowej rundzie taki czas dał mi dopiero 7 lokatę.
Pół roku mija i czasy poprawiają się o 2 sekundy a przecież już wiadomo, że w przyszłym roku czasy poniżej 2:00 minut to będzie przyzwoity obowiązek a o podium będą walczyć tylko czasy w okolicach 1:57. Koledzy dokąd zmierzamy? Jak mają się czuć panowie w tych 300 konnych autach, którzy kręcą po 2:00-2:02? Chyba im głupio .
Pozdrawiam kolegę Mydlo, który zrobił w tym roku chyba największy progres a tym samym stał się moim bezpośrednim konkurentem w przyszłym roku
Dziękuję wszystkim za cenne wskazówki, rzeczowe rozmowy (choć czasem alkoholowe ), które pozwalają mi być coraz szybszym choć pewnie pucharku nie będzie mi dane nigdy odebrać .
Ale walczymy za rok
Pokusiłem się o małą analizę czasów uzyskanych przez czołówkę w roku 2018 i 2019 na Silesia Ring w mojej klasie 2.0.
I to co się dzieje, jak ogromny jest progres wśród zawodników to coś niesamowitego. Zastanawiam się gdzie jest ściana dla tych małych samochodzików i ich wielkich kierowców. Przecież czasu 0,00 nie da się wykręcić nikomu a więc granica gdzieś jest. Zapewne w momencie kiedy będziemy przy tej granicy to wtedy zacznie się prawdziwa rywalizacja o setne, tysięczne.
Mój średni czas na V Rundzie 2:01.78.
Taki czas pozwoliłby mi zająć na I Rundzie w tym roku 3 miejsce i tylko o 0:00.15 przegrałbym drugie miejsce. Natomiast w ubiegłym roku zająłbym bezapelacyjnie I miejsce z przewagą aż prawie 2 sekund. A w tym roku na finałowej rundzie taki czas dał mi dopiero 7 lokatę.
Pół roku mija i czasy poprawiają się o 2 sekundy a przecież już wiadomo, że w przyszłym roku czasy poniżej 2:00 minut to będzie przyzwoity obowiązek a o podium będą walczyć tylko czasy w okolicach 1:57. Koledzy dokąd zmierzamy? Jak mają się czuć panowie w tych 300 konnych autach, którzy kręcą po 2:00-2:02? Chyba im głupio .
Pozdrawiam kolegę Mydlo, który zrobił w tym roku chyba największy progres a tym samym stał się moim bezpośrednim konkurentem w przyszłym roku
Dziękuję wszystkim za cenne wskazówki, rzeczowe rozmowy (choć czasem alkoholowe ), które pozwalają mi być coraz szybszym choć pewnie pucharku nie będzie mi dane nigdy odebrać .
Ale walczymy za rok
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- Broonek
- Donator
- Posty: 441
- Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wuja pisze: ↑30 paź 2019, 20:00A ja zapytam inaczej z racji tego, że wszyscy tutaj obecni jeżdżą po torach:
TrackDay Mazdaspeed w najbliższą sobotę na TP:
Zapowiada się deszczowy, chłodny dzień, jechać na zwykłych drogowych oponach (Hankook S1 Evo) czy na Fedkach RS-R?
W zeszłym roku jeździłem na Federalach w deszczu, i poślizgi były przez większość łuków, ale nie wiem czy Hankooki poradzą sobie z przyhamowaniami, szybkimi, długimi zakrętami, przegrzaniem (w taką pogodę możliwe(?))
Już po fakcie odpowiem, że aby coś pojechać wczoraj potrzebna była deszczówka na 3 pierwsze sesje i coś w stylu Extreme W5 na 2 kolejne.
Na Rsr do zebrania jedynie doświadczenie na bardzo śliskim torze .
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.