Hamownia

miejsce na wykresy i ich komentowanie

Turbo, kompresor, podtlenek azotu, modyfikacje wolnossaka

Moderatorzy: pirul, Moderatorzy

Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

09 sie 2019, 12:20

Broonek pisze:
09 sie 2019, 11:09
Alex pisze:
06 sie 2019, 16:29
Bardzo ładny przyrost w większości zakresu poza okolicami 4 i
7krpm. Pewnie wyraźnie czuc to w jeździe.
No czuć, czuć. Zibi powiedział, że to okolice odpalenia zmiennej fazy i albo za mało powietrza albo paliwa się robi.
strojone bedzie?
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 441
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

21 paź 2019, 17:51

Podsyłam wykres NC 2.0 po kolektorze i remapie .
Najtańsze konie mam wrażenie w MX-5 .
Załączniki
D12D615C-7082-41F6-ABAD-8DEF25DAE7ED.jpeg
D12D615C-7082-41F6-ABAD-8DEF25DAE7ED.jpeg (1.92 MiB) Przejrzano 6020 razy
D92CEC84-C47B-4838-9888-FB6EC550525B.jpeg
D92CEC84-C47B-4838-9888-FB6EC550525B.jpeg (3.99 MiB) Przejrzano 6020 razy
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4665
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

21 paź 2019, 18:58

A ja wrzucę ciekawe porównania:
1) NC 2,0 z kolektorem i remapem vs NC 2,5 na seryjnym kolektorze

2) NC 2,5 na seryjnym kolektorze vs NC 2,5 Kokona (wydech, kolektor, trochę zmieniony kolektor dolotowy i wylot z głowicy)
Załączniki
DSC_0425~2.JPG
DSC_0425~2.JPG (2.9 MiB) Przejrzano 6010 razy
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Awatar użytkownika
Broonek
Donator
Donator
Posty: 441
Rejestracja: 24 sty 2017, 23:52
Model: NB FL
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

21 paź 2019, 19:08

W tym pierwszym gdzie 160 kunia to jakoś niuta dużo wyszło nie ?
MC 2019 - I miejsce w klasie 2
MC 2018 - III Miejsce w klasie 1.6
Była Migrena 1.6 Tor Poznań 1:59 semi slick. Silesia 2:08 semi slick.
Jest Migrena 1.8 Tor Poznań 1:53 semi slick. Silesia 2:00 semi slick. Łódź 1:00
Jest Nygus NC 2.0 PRHT Sport daily.
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4665
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

21 paź 2019, 21:51

Nie, tyle wychodzi w tym silniku, a nawet kilka KM i Nm więcej patrząc na wykresy innych użytkowników tych swapów. Moja była strojona zdalnie przez Amerykanów i nie do końca ufam czy było to zrobione optymalnie.
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
Awatar użytkownika
AaaA
Donator
Donator
Posty: 611
Rejestracja: 24 sie 2014, 20:56
Model: Inny
Wersja: ND2 2.0 Recaro
Lokalizacja: Mladá Boleslav - tak mam też Škode w garażu

23 paź 2019, 8:58

Wszyscy to wszyscy babcia tez;)

ND2 2.0, kolektor BBR 4:1, koncowka wydechu bez tlumika od ISR, strojone przez disi-tune:
205KM/7425RPM 220Nm/4005RPM, odcinka przy 7800RPM
Obrazek
<strike>miata is always the answer</strike>
hadrák is always the answer
bylo NA 1.6 prawie M Edition, potem NBFL 1.8 Phoenix, jest ND2 2.0 SkyFREEDOM Recaro Sport Obrazek zastępczo Toyobaru Obrazek
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

12 lis 2019, 20:26

W temacie.. Wrzucam wykres po strojeniu. Swap NC 2.5L, kompresor kit Flying miata, wydech: kolektor wydechowy i sekcja centralna japspeed, katalizator magnaflow, tlumig końcowy MG motorsport Street. Dolot stożek... Strojenie Five
274KM i 323Nm
Załączniki
IMG-20191108-WA0002.jpg
IMG-20191108-WA0002.jpg (541.32 KiB) Przejrzano 5871 razy
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
Fifkers
Donator
Donator
Posty: 4665
Rejestracja: 10 cze 2009, 11:06
Model: NA
Lokalizacja: Białystok

12 lis 2019, 20:35

Piękne wartości, ale co ten wykres taki pofalowany?
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990r, ND 2,0.
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

12 lis 2019, 20:52

[del][/del][quote=Fifkers post_id=504120 time=1573590901 user_id=911]
"Piękne wartości, ale co ten wykres taki pofalowany?"
[/quote]

Wersja robocza beta 😉
Podobno ta hamownia tak ma niestety. Może pojadę na jakąś inną jak będę miał czas
Ostatnio zmieniony 13 lis 2019, 16:25 przez tytusr, łącznie zmieniany 3 razy.
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Danillo
Donator
Donator
Posty: 2166
Rejestracja: 24 lip 2014, 9:52
Model: Inny
Wersja: ND1
Lokalizacja: W-wa

15 lis 2019, 22:36

Fakt, wykres jakby nie halo. Ale cyferki piękne, moc zacna ale jaki to ma moment... I już żaden diesel nie podskoczy, graty! :)

P.S. Chyba masz najmocniejszą 20th Anniversary worldwide :) Tak powinna wychodzić każda Anniverka :D
Pozdrawiam, Danillo
Awatar użytkownika
Wojtek Wawa
Donator
Donator
Posty: 2137
Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
Model: ND
Wersja: freedom+bilstein
Lokalizacja: Warszawa

07 sty 2020, 14:01

Panowie doświadczeni - czy na zimówkach jest sens jechać na hamownie, czy będą się miękkie gumy ślizgać na rolkach i generować duże straty od napędu?
Awatar użytkownika
pawel934
Donator
Donator
Posty: 181
Rejestracja: 18 mar 2019, 23:02
Model: ND
Lokalizacja: Warszawa WN

07 sty 2020, 17:09

Możesz jechać. Generowane straty nie mają znaczenia - pomiar zaczyna się od obliczenia strat i potem są one uwzględniane (finalny wynik to moc na silniku po uwzględnieniu strat) - wszak niezależnie od rodzaju opon itp. hamownia mierzy moment na kołach, a na wykresie jest moment i (obliczona z niego) moc na silniku :)
Martin328
Posty: 7
Rejestracja: 16 wrz 2019, 17:22
Model: NB FL
Lokalizacja: Bieruń

27 lut 2020, 12:20

Opony nie maja za wiele do wyniku
zbynie
Donator
Donator
Posty: 394
Rejestracja: 20 paź 2013, 21:38
Model: NB FL
Wersja: Phoenix
Lokalizacja: Gdynia

18 maja 2020, 11:52

To i ja mogę już wrzucić swój wykresik.
Eaton M45 i DET3. No i oczywiście wprawne poczynania Mayk’ a
😁😁😁
Załączniki
97B2A944-EE81-40DD-8ECE-AE03C48236F1.jpeg
97B2A944-EE81-40DD-8ECE-AE03C48236F1.jpeg (2.43 MiB) Przejrzano 5193 razy
Był Escort 1,6 Cabrio '95
Był Mercedes SLK 200 compressor
Jest Madzia NBFL Phoenix Supercharged
Jest Madzia ND Recaro Sport
Jest Mustang V8 4.6 GT 06
Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 492
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: NC 2.5 + NA 1.8vvt
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

29 cze 2020, 14:56

Pojechałem ze stockowym NCkiem 1.8 przedliftem na hamowanie - względem fabryki tylko cobalt z tyłu .
Hamownia Dynomet pro 600 sync czy jakoś tak :roll:
Chciałem zobaczyć co słychać pod maską przed jakimikolwiek zmianami.

Pomiar: 124,5 HP/6462 Rpm, 154,0 Nm/4483 Rpm (temp. 20°C)
Dane katalogowe (?): 126 PS or 124 bhp or 93 kW / 6500 rpm, 167 Nm or 123 lb.ft / 4500 rpm.
Załączniki
Mazda MX-5 NC 1.8 stock 2006 - 2020-06-25.jpg
Mazda MX-5 NC 1.8 stock 2006 - 2020-06-25.jpg (1.41 MiB) Przejrzano 5003 razy
Ostatnio zmieniony 29 lip 2020, 12:23 przez Krzych, łącznie zmieniany 2 razy.
Awatar użytkownika
chebum
Posty: 73
Rejestracja: 21 cze 2020, 11:16
Model: NC FL
Wersja: 2.0 5b
Lokalizacja: Warszawa

29 cze 2020, 15:53

Broonek pisze:
21 paź 2019, 17:51
Podsyłam wykres NC 2.0 po kolektorze i remapie .
Cześć,
Który to jest kolektor?
Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 492
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: NC 2.5 + NA 1.8vvt
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

29 lip 2020, 12:16

Dla porównania pojechałem na tą samą hamownię z moją NA z silnikiem 1.8 z nbfl i (niestety) stożkiem wciągającym ciepłe powietrze znad kolektora...
Do tego coś tam lekko zbyt bogata mieszanka została stwierdzona.

Wykres z hamowni: 131,9 HP / 6618 rpm, 148Nm / 5312 rpm (temp. 24°C).
Dane katalogowe (chyba te właściwe): 146 PS or 144 bhp or 107 kW / 7000 rpm, 168 Nm or 123 lb.ft / 5000 rpm
wykres mazda MX5 NA 1_8vvt_smaal.jpg
wykres mazda MX5 NA 1_8vvt_smaal.jpg (119.01 KiB) Przejrzano 4870 razy
bjorm
Donator
Donator
Posty: 3663
Rejestracja: 13 lis 2013, 14:16
Model: ND
Lokalizacja: NO/PL

13 sie 2020, 20:29

Wyniki mojego 2.5 + strojenie Five'a + kolektor Five'a + wydech IL.

viewtopic.php?p=522490#p522490
マツダ恋人 || ND 1.5 + NC 2.0 + NC 2.0T ||
Kiedyś: NC 2.5 FM + 20th A + 1.8 || NBFL Mem + Mem || będzie: ... RX-9 Genesis ||
Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 492
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: NC 2.5 + NA 1.8vvt
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

28 sie 2020, 15:51

Mazda mx5 1.8 NC, kolektor z zamówienia grupowego, remap by Five, wkład filtra powietrza k&n vs pomiar przed zmianami.

Mapa 1:
mazda mx5 nc 1_8 mapa1.jpg
mazda mx5 nc 1_8 mapa1.jpg (173.42 KiB) Przejrzano 4586 razy
Mapa 3 (podniesiona odcinka do 7300obr/min) :
mazda mx5 nc 1_8 mapa3.jpg
mazda mx5 nc 1_8 mapa3.jpg (174.87 KiB) Przejrzano 4586 razy
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

28 sie 2020, 15:58

Całkiem niezły przyrost jak na nc1.8 z którym podobno nie da się nic zrobić

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

28 sie 2020, 21:06

Alex pisze:
28 sie 2020, 15:58
Całkiem niezły przyrost jak na nc1.8 z którym podobno nie da się nic zrobić Obrazek

Wysłane z mojego Redmi Note 8T przy użyciu Tapatalka
Wyczuwam sarkazm.
1.8 NC - też tam byłem. Do dzisiaj zdarza mi się budzić z krzykiem po koszmarze jakim była próba wykrzesania dodatkowej mocy z tego silnika 🤣 W sumie raczej z efektów tego krzesania.
Za to turbo od BBR podobno daje procentowo większy przyrost mocy i momentu niż ten sam kit z 2 0. I całkiem ładnie zaczyna to jeździć
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
Krzych
Donator
Donator
Posty: 492
Rejestracja: 25 sty 2016, 14:38
Model: NC
Wersja: NC 2.5 + NA 1.8vvt
Lokalizacja: Gorlice/Małopolska

28 sie 2020, 21:49


tytusr pisze:
Za to turbo od BBR podobno daje procentowo większy przyrost mocy i momentu niż ten sam kit z 2 0. I całkiem ładnie zaczyna to jeździć
Nie kuś. :d
W "imię nauki" rozważałem wałki z bbr... Turbo powiadasz?
Nie, myślę, że to jednak rozchodzę...
...i rozsądek wygra (czytaj swap).
Chociaż na razie podoba mi się jak te 1.8 ze mną rozmawia po remapie...
Co do mocy, to ile by jej nie było, to zawsze jest za mało.
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

28 sie 2020, 23:17

Krzych pisze:
28 sie 2020, 21:49
tytusr pisze:
Za to turbo od BBR podobno daje procentowo większy przyrost mocy i momentu niż ten sam kit z 2 0. I całkiem ładnie zaczyna to jeździć
Nie kuś. :d
W "imię nauki" rozważałem wałki z bbr... Turbo powiadasz?
Nie, myślę, że to jednak rozchodzę...
...i rozsądek wygra (czytaj swap).
Chociaż na razie podoba mi się jak te 1.8 ze mną rozmawia po remapie...
Co do mocy, to ile by jej nie było, to zawsze jest za mało.
Wałki dużo kosztują, a dostajesz górę w zamian za jeszcze gorszy dół. Swap jest w miarę rozsądny. Z silnika 1.8 poza jakimiś turbo itp. nic się nie da sensownego zrobić. Koszty vs przyrost mocy to tragedia. Brak vvt i ten moment obrotowy to są jaja. Do daily i bezpiecznego wyprzedzania to nieporozumienie. Może na torze, żeby się poscigac z innymi mułami 1.8 jest z tego jakiś fun. W przeciwnym wypadku pozostają ostre starcia na drodze z wolnossakami 1.4 z VW Opla itp.😜 Jaja i tyle. Stara Fabia 1.2 TSI 85 kunia w warunkach drogowych objeżdża NC 126 kunia jak chce, szczególnie powyżej 100 kmh
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

29 sie 2020, 8:48

Tutusr: tak wiemy że masz nerwice związana z nc1.8, pisząc posta nie myślałem żeby Cię drażnić. Naprawde!

Generalnie dlubanie wolnossaka jest mało efektywnym zajęciem biorąc pod uwagę koszty/efekty. 1.6 i 1,8 w na nb nie są lepsze pod tym względem, 2,0 nc nd zresztą też.

8proc przyrostu mocy w silniku który jest zdlawiony walkami i brakiem Vvt to naprawdę niezły wynik. I użytkownikowi się podoba, to najważniejsze

Chętnie stanę do pojedynku z Fabia 85km, może być nawet 100 nie wiedziałem że jest aż tak źle i że owe bolidy mają poniżej 9s do 100ki. Zresztą nawet gdybym został z tyłu to i tak wolę posiadać nc niż Fabię

przy użyciu Tapatalka



Ostatnio zmieniony 29 sie 2020, 8:48 przez Alex, łącznie zmieniany 1 raz.
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
Spaniard
Donator
Donator
Posty: 641
Rejestracja: 16 lip 2013, 21:30
Model: NC
Wersja: 2.0 AT
Lokalizacja: Piaseczno

29 sie 2020, 9:21

Jaką sprawdzoną hamownię w Warszawie polecacie?
Awatar użytkownika
Hookie
Donator
Donator
Posty: 3401
Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
Model: NB FL
Wersja: 1.8 Memories 2
Lokalizacja: Sosnowiec

29 sie 2020, 10:19

Ano właśnie, we właściwym temu miejscu nie wrzucałem. :D

MX-5 ND 2.0 '16 USA Club.

Końcowy Cobalt, Kolektor od MMRSa, strojenie od DISI Tune.

187,5 KM i 218 Nm. ;)
Załączniki
2 (1).jpg
2 (1).jpg (439.55 KiB) Przejrzano 4540 razy
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

29 sie 2020, 12:44

Alex pisze:
29 sie 2020, 8:48
Tutusr: tak wiemy że masz nerwice związana z nc1.8, pisząc posta nie myślałem żeby Cię drażnić. Naprawde!

8proc przyrostu mocy w silniku który jest zdlawiony walkami i brakiem Vvt to naprawdę niezły wynik. I użytkownikowi się podoba, to najważniejsze Obrazek

Chętnie stanę do pojedynku z Fabia 85km, może być nawet 100 Obrazek nie wiedziałem że jest aż tak źle Obrazek i że owe bolidy mają poniżej 9s do 100ki. Zresztą nawet gdybym został z tyłu to i tak wolę posiadać nc niż Fabię Obrazek

przy użyciu Tapatalka
Ja bym generalnie przestrzegał wszystkich forumowiczów przed cudowaniem szczególnie z 1.8 poprzez ulepszanie kolektora, wydechu, remap. Tzn kolektor i wydech można z nich zrobić użytek po swapie więc nie ma straty. Ale ze 154 Nm po takiej zabawie uzyskać 157 Nm i 10 KM... Przy prawie max RPM. Bez kręcenia prawie do odcinki wogole efekt nie do odczucia.
Robiłem różne rzeczy z NC, wydech, kolektor remap, później SWAP, później kompresor żeby tylko mówić o silniku. Moim zdaniem 1.8 plus cały wydech plus strojenie nic nie wnosi poza zmiana dźwięku na mniej znośny zazwyczaj na dłuższą metę.

Co do fabii 1.2 TSI katalogowo 85KM/160Nm, w rzeczywistości mają około 100KM i trochę więcej Niuta. Moment dostępny w bardzo szerokim zakresie. Wiadomo turbinka więc elastyczność silnika bije wolnossące 1.8 z nc na głowę. Żeby takim NC nadążyć za Fabia to trzeba kręcić na 5tys+ podczas gdy w Skodzie zmieniasz sobie biegi na spokojnie przy 3tys. Mówię to bo mam te 2 samochody. Fabie do tego w kombi 😅
Ja używam nc jako no.2 daily i musi to auto spełniać jakieś parametry do komfortowej jazdy po ulicy, w tym przyspieszać bez wkręcania na 5k+
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4566
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

29 sie 2020, 13:53

Ogólnie rzecz biorąc to się Tobą zgadzam - przyrosty nie są duże a opłacalne może być to jedynie wtedy gdy dostaniemy tanio np. walki z 2,0 i sami robimy. Remap da się obecnie zrobić w zasadzie samodzielnie (RomDrop) jeśli chce się poświęcić trochę czasu na naukę.

W NA 90km też sam zrobiłem remap mimo że większość twierdziła że się nie da albo bez sensu. dorzuciłem walki 115km i naprawdę jeździło się sporo przyjemniej także bez wysokiego kręcenia. Przyrost był jakieś 10KM i kilka Nm, koszty nie były wielkie, zwłaszcza dla kogoś kto chciałby podążyć moja droga (bo ja conieco popsułem w trakcie )

Z tsi ale 1,4/125km mam do czynienia na codzień i mnie osobiście wkurza w nim turbodziura, zwłaszcza gdy się wlaczy klime i załaduje auto. Jeździłem 1,5 i jest imho też źle o ile nie gorzej. Już wolę 3 cylindrowe 1,0/110km vw albo 1,0/129km od Hondy, serio. Małymi turbopierdziawkami jeździ się po prostu inaczej i mnie ciężko się do nich przyzwyczaić a już 2 lata próbuje.

przy użyciu Tapatalka

pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
Awatar użytkownika
pavlacos
Donator
Donator
Posty: 681
Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
Model: NC
Wersja: Koksed by Five
Lokalizacja: Wrocław

29 sie 2020, 15:22

Temat o hamowni, a tu znowu krucjata vs 1.8 🤣
Faktycznie modzienie średnio opłacalne, chyba że ktoś ma świerze w miarę i idzie w taki pakiet jak bbr

Na pewno mapy coś tam pomogly, kibicuje jak kolega dalej dlubnie co z tego wyjdzie.
Na pewno tego drugiego kata bym zamienił na sportowy.
Mój jest taki oporny pow 4 nie wiem czy to wydech czy ttm

No a potem to swap na 2,5 🤣
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
Obrazek
tytusr
Posty: 541
Rejestracja: 13 cze 2015, 9:27
Model: NC FL
Wersja: 20th anniversary
Lokalizacja: Szczyrk
Kontakt:

29 sie 2020, 15:30

Wydech 1.8 i 2.0 w nc jest chyba taki sam? Pewnie dlatego zabawa z wydechem nic nie daje, jeśli dużo mocniejsze 2.0 daje na nim radę w serii. Jak coś to tylko BBR turbo stage 1 i 230KM z 1.8. gdybym wiedział, że będę się kompresowal itp to może zostałbym z 1.8 i zainwestował w ten zestaw
NCFL 2.5/ 274 KM/ 323 Nm :bicz:
ODPOWIEDZ