jak sport cup2 na tor sie nie nadaje to tym bardziej rs-r.
.
.
.
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
jak sport cup2 na tor sie nie nadaje to tym bardziej rs-r.
Od s001 to mniej przyczepnosci maja chyba tylko gole felgi ale niska trwaloscia tych opon to sie serio zdziwilem:)
Od dzisiaj mam zamiar Cię cytować, ilekroć ktoś zapyta o opony.
Imo yoko ad08Grzybohun pisze: ↑09 gru 2019, 19:04I o taki konkret mi chodziło, nie mogłem namierzyć żadnej konkretnej i wiarygodnej opinii/testu
Myślę nad R1R które obecnie są w spoko cenie do dorwania. Najbardziej się obawiam mokrego prowadzenia, bo miatą zamierzam jeZdzic często. "Da się" jeździć na pewno, ale przy świadomości że nie tylko ja prowadzę to auto to nie wystarczy.
Jaka jest najlepsza obecnie opona letnia w rozmiarze 195/50R15, którą zarówno w mokrym brzydkim ruchu ulicznym, jak i na gorącym suchym torze da radę się jeździć
Tylko trzeba pamiętać, że wraz ze znikającym bieżnikiem proporcjonalnie trzeba zwiększać uwagę gdy robi się mokro.
NCek o którym mówiłem nie jest mój - jest mojej połowicy i często na wiosnę (jesienią / zimą i wczesną wiosną latamy na Alpinach) świeżo po założeniu AD08R (nie RS - to, jak napisał piwo, inna już guma i nie jest tak fajna jak starszy model) Goha wraca z wycieczki podekscytowana, że zapomniała o tym, że te gumy trochę uciekają na mokrym (ale po poślizgu bardzo szybko łapią, gdy odejmie się gaz) i wracała do domu z wyłączoną kontrolą trakcji.
piwo - jest w moim prywatnym rankingu - jedyną osobą, której zdanie biorę pod uwagę prawie w ogóle bez kwestionowania wniosków (prawie, bo z natury jednak anarchistą jestem i trochę 'nie-zgadzania-się' muszę sobie zostawić).