Brakestock: Specjalista ds. hamulców, Testy klocków
Rabaty dla klubu na klocki, tarcze hamulcowe, zestawy naprawcze i montażowe.
Moderator: Moderatorzy
Uszanowanko Panowie,
Posiadamy wyspecjalizowany sklep, gdzie skupiamy się wyłącznie na układach hamulcowych. Chodzi nie tylko o to, że sprzedajemy hamulce, ale także znamy się na tym temacie. Znamy problemy, poszukujemy rozwiązań oraz samodzielnie testujemy komponenty.
Czym różnimy się od innych firm?
- Nasza oferta zawiera komponenty we wszystkich kategoriach jakościowych - od budżetowych zamienników do jakości premium oraz dla sportu.
- Jesteśmy importerem i mamy własny magazyn
- Większość produktów z naszej oferty testowaliśmy samodzielnie, tak wiec opisy na stronie Internetowej opierają się na realnych właściwościach produktów.
- Mamy towary, jakich czasami w ogóle nie ma dostępnych w Polsce.
Jesteśmy dystrybutorem amerykańskich marek takich jak Power Stop (ceramiczne klocki), Carlson (zestawy naprawcze i montażowe), Power Friction (tarcze nacinane/nawiercane). Właśnie te ceramiczne klocki firmy Power Stop polecamy do aut, mających regularne problemy z przegrzaniem układu. Dzięki zastąpieniu stali miedzią (większość OE mieszanek i zamienników produkuje się na podstawie włókien stalowych) - klocki te zdecydowanie mniej nagrzewają tarcze.
https://brakestock.pl/power-stop/ - katalog i dobór.
Znamy się na hamulcach, pracujemy z nimi od 2009 roku. Zapraszamy do kontaktu!
Posiadamy wyspecjalizowany sklep, gdzie skupiamy się wyłącznie na układach hamulcowych. Chodzi nie tylko o to, że sprzedajemy hamulce, ale także znamy się na tym temacie. Znamy problemy, poszukujemy rozwiązań oraz samodzielnie testujemy komponenty.
Czym różnimy się od innych firm?
- Nasza oferta zawiera komponenty we wszystkich kategoriach jakościowych - od budżetowych zamienników do jakości premium oraz dla sportu.
- Jesteśmy importerem i mamy własny magazyn
- Większość produktów z naszej oferty testowaliśmy samodzielnie, tak wiec opisy na stronie Internetowej opierają się na realnych właściwościach produktów.
- Mamy towary, jakich czasami w ogóle nie ma dostępnych w Polsce.
Jesteśmy dystrybutorem amerykańskich marek takich jak Power Stop (ceramiczne klocki), Carlson (zestawy naprawcze i montażowe), Power Friction (tarcze nacinane/nawiercane). Właśnie te ceramiczne klocki firmy Power Stop polecamy do aut, mających regularne problemy z przegrzaniem układu. Dzięki zastąpieniu stali miedzią (większość OE mieszanek i zamienników produkuje się na podstawie włókien stalowych) - klocki te zdecydowanie mniej nagrzewają tarcze.
https://brakestock.pl/power-stop/ - katalog i dobór.
Znamy się na hamulcach, pracujemy z nimi od 2009 roku. Zapraszamy do kontaktu!
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Oj tam. Chłopaki klocków do small breaków nie mają ... ale z drugiej strony rozpoznali, że w poliftach jest medium, co (bodajże) w Intercars nie jest takie oczywiste.
Dyskusja to jest zawsze dobrze
Najpierw o rabatach.
7% obcujemy na produkty własnego importu (Power Stop, EBC, Power Friction, Carlson)
5% - pozostałe oraz produkty WP Pro
Ale dzisiejszy wątek zakładamy trochę z innego powodu. Jesteśmy dystrybutorem amerykańskiej marki Power Stop. Prezentujemy w EU wysokowydajne ceramiczne klocki hamulcowe. Są to produkty, które znacząco różnią się od większości zamienników. Celem tego tematu jest zaproponowanie użytkownikom przetestowania dobrych klocków i opisanie swoich doświadczeń na forum
Do testów dajemy przednie klocki. W przypadku udanych testów - dodatkowo dajemy także tylne klocki, jako wynagrodzenie za udane przejście testu przednich
Osoby, chętnie do testów, zapraszamy do zgłoszenia wiadomości prywatnej z podaniem danych samochodu (z nr VIN). Na tą chwilę potrzebujemy dwie osoby Do testów mamy klocki do generacji NA, NB, NC, ND
Najpierw o rabatach.
7% obcujemy na produkty własnego importu (Power Stop, EBC, Power Friction, Carlson)
5% - pozostałe oraz produkty WP Pro
Ale dzisiejszy wątek zakładamy trochę z innego powodu. Jesteśmy dystrybutorem amerykańskiej marki Power Stop. Prezentujemy w EU wysokowydajne ceramiczne klocki hamulcowe. Są to produkty, które znacząco różnią się od większości zamienników. Celem tego tematu jest zaproponowanie użytkownikom przetestowania dobrych klocków i opisanie swoich doświadczeń na forum
Do testów dajemy przednie klocki. W przypadku udanych testów - dodatkowo dajemy także tylne klocki, jako wynagrodzenie za udane przejście testu przednich
Osoby, chętnie do testów, zapraszamy do zgłoszenia wiadomości prywatnej z podaniem danych samochodu (z nr VIN). Na tą chwilę potrzebujemy dwie osoby Do testów mamy klocki do generacji NA, NB, NC, ND
-
- Donator
- Posty: 57
- Rejestracja: 03 maja 2017, 3:29
- Model: NB FL
- Wersja: z nutką Kremową...
- Lokalizacja: Warszawa/Rzeszów
Ale w nbfl w 1.8 mają dwa klocki, różniące się numerem produktu - zgaduj czym się różnią...
W tarczach też pominęli tak nieistotne informacje jak średnica - w sumie po co to klientowi...
W tarczach też pominęli tak nieistotne informacje jak średnica - w sumie po co to klientowi...
Istnieje dwa rozdaje klientów - kto podaje VIN, i dalej to jest nasza sprawa, i Ci którzy podają typ układu/średnicę tarczy - tez dobieramy bez problemów. Oprócz tego,
- jesteśmy w stanie wyszukać dowolne tarcze według średnicy/wysokości/grubości (np. do swapu)
- dobrać tarcze/klocki po frame (do japońskich wersji), oraz do arabskich i amerykańskich wersji aut.
- dobrać klocki na podstawie wymiarów/zdjęcia
W przypadku zainteresowania ze strony klienta - damy rade z wymiarami i typami układów
Dziękujemy za komentarz )
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Wydaje mi się, że tutaj sytuacja wynika z tego, że większość użytkowników MX-5 ogarnia czego potrzebuje...
W każdym razie Ci z nas działający na forum.
I nie dzieje się tak, bo jesteśmy jakimiś wybitnymi ekspertami, a bardziej z tego, że nie mieliśmy innego wyboru - nasze samochody są cały czas czymś egzotycznym i fakt, że często dostajemy części nie pasujące mimo, iż wg. informacji w danym sklepie powinny.
Wiemy jak powinny wyglądać przewody do chłodnicy, jakiej długości powinny być przewody hamulcowe do med, a jakiej do big breaków, kojarzymy średnice wszystkich tarcz oraz rozmiary klocków ... i wynika to z tego, że musieliśmy się tego nauczyć, więc sklep, który nie posiada takich informacji wywołuje pewne zaniepokojenie
Dodatkowo swap zestawów hamulcowych (i nie tylko) to w MX-5 sprawa groszowa, więc VIN często niewiele da, a my musimy kombinować jakie daty produkcji podać i jakie wersje silnikowe, jeżeli do naszej NA z 1989 chcemy klocki/tarcze z BB, bo wg. VIN mamy small'e.
Rozumiem, że w takiej sytuacji wystarczy skrobnąć maila i poprosić o zestaw do danego setupu, ale podanie parametrów trochę by nas uspokoiło
W każdym razie Ci z nas działający na forum.
I nie dzieje się tak, bo jesteśmy jakimiś wybitnymi ekspertami, a bardziej z tego, że nie mieliśmy innego wyboru - nasze samochody są cały czas czymś egzotycznym i fakt, że często dostajemy części nie pasujące mimo, iż wg. informacji w danym sklepie powinny.
Wiemy jak powinny wyglądać przewody do chłodnicy, jakiej długości powinny być przewody hamulcowe do med, a jakiej do big breaków, kojarzymy średnice wszystkich tarcz oraz rozmiary klocków ... i wynika to z tego, że musieliśmy się tego nauczyć, więc sklep, który nie posiada takich informacji wywołuje pewne zaniepokojenie
Dodatkowo swap zestawów hamulcowych (i nie tylko) to w MX-5 sprawa groszowa, więc VIN często niewiele da, a my musimy kombinować jakie daty produkcji podać i jakie wersje silnikowe, jeżeli do naszej NA z 1989 chcemy klocki/tarcze z BB, bo wg. VIN mamy small'e.
Rozumiem, że w takiej sytuacji wystarczy skrobnąć maila i poprosić o zestaw do danego setupu, ale podanie parametrów trochę by nas uspokoiło
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2100
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Celnie!
Mój Mechanik (specjalizacja auta Japońskie): - A Pan znowu z tą Mazdą?! OK, tylko części to Pan sobie sam zamów!
- Domel
- Donator
- Posty: 358
- Rejestracja: 26 gru 2013, 10:41
- Model: NC FL
- Wersja: bordo z hameryki
- Lokalizacja: Kraków
niby są do BB nbfl, cena kusząca, ciekawi mnie czy się nie rozpadną na torze po całym dniu tyrania (OEM sumitomo mi się rozpadły). Na stronie piszą że współczynnik tarcia 0.36-0.45 co lokuje je gdzieś pomiędzy OEM a mintexami 1166. Stoptech Sport nie podaje wsp. tarcia, ale subiektywne odczucie mi mówi że też w tych granicach. Ceramika może być zaletą dla grupy preferującej szybkie zlotowe trasy - znośny fading i czyste felgi. Ciekawi mnie jeszcze wrażenie akustyczne, jak jeżdze na torowych klockach po mieście to straszę przechodniów (niedogrzane piszczą). No cóż, czekamy na pierwsze opinie....
Sprawa poprawiona. Dziękuję za uwagę
Racja. Ale! Jednym z kierunków, z jakim pracujemy, to jest rynek USA. Wiadomo, że stany mają sporo więcej produktów, niż w EU, i w bardziej ciekawych cenach. Producenci z USA rzadko podają wymiary i nawet VIN czy OE nie są w stanie pomoc w doborze. Ale my orientujemy się. Przynajmniej staramy sięRozumiem, że w takiej sytuacji wystarczy skrobnąć maila i poprosić o zestaw do danego setupu, ale podanie parametrów trochę by nas uspokoiło
Trzeba rozumieć czego Pan oczekuje od klocków torowych. Większość mieszanek sportowych mają współczynnik tarcia porównywalny z OE, ale zupełnie inną odporność temperaturową i stabilność współczynnika.Domel pisze: ↑16 maja 2019, 20:36niby są do BB nbfl, cena kusząca, ciekawi mnie czy się nie rozpadną na torze po całym dniu tyrania (OEM sumitomo mi się rozpadły). Na stronie piszą że współczynnik tarcia 0.36-0.45 co lokuje je gdzieś pomiędzy OEM a mintexami 1166. Stoptech Sport nie podaje wsp. tarcia, ale subiektywne odczucie mi mówi że też w tych granicach. Ceramika może być zaletą dla grupy preferującej szybkie zlotowe trasy - znośny fading i czyste felgi. Ciekawi mnie jeszcze wrażenie akustyczne, jak jeżdze na torowych klockach po mieście to straszę przechodniów (niedogrzane piszczą). No cóż, czekamy na pierwsze opinie....
Power Stop Z16 i Z23 nie są produkty, przeznaczone do toru, ale można znaleźć filmiki z torów z tymi klockami. Np, https://www.youtube.com/watch?v=Og0zTbGebZM - Corvette C7 z serią Z26 (mieszanka jest ta sama, co Z23). Do torów polecamy TrackDay od Power Stop: współczynnik tarcia 0,56-0,65!
Co do estetyki. Sportowe organiczne mieszanki nigdy nie miały cech estetycznego hamowania. To fakt. Można powiedzieć, ze polka ceramicznych klocków Z23/Z26 to kompromis, ale raczej do jazdy sportowej, niż do wyścigów torowych. To wszystko kwestia eksperymentów
Panowie, zapraszamy do testów ceramicznych klocków Power Stop! Nadajemy w gratisie okładziny do wersji NA, NB, NC, ND. W zamian oczekujemy szczegółowy opis w poście na forum właściwości w trakcie jazdy.
W przypadku udanych testów - dodatkowo, dajemy tylne klocki, jako wynagrodzenie za udane przejście testu przednich
Kilka slow co do tych klocków ceramicznych.
Power Stop Z16 Evolution to idealne klocki dla wielbicieli zarówno agresywnego stylu jazdy, jak i wolnego tempa, innymi słowy - dla tych, którzy chcą mieć zapas skuteczności hamowania. Dzięki zwiększonemu współczynnikowi tarcia wszyscy użytkownicy tego produktu mogą liczyć na skróconą drogę hamowania (nawet do 20%), a także niską podatność na hałas i skrzypienie oraz minimalną emisję czarnego pyłu – brudzącego felgi.
Amatorzy dynamicznego stylu jazdy docenią odporność klocków Power Stop Z16 na działanie podwyższonych temperatur i perfekcyjną modulację siły hamowania.
Na klocku pojawią się oznakowanie FF (wynik certyfikacji standardu SAE): dwie jednakowe litery wskazują, że współczynnik tarcia klocków pozostaje niezmienny, zarówno w przypadku eksploatacji w niskiej temperaturze, jaki i w wysokiej (co jest typowe dla klocków ceramicznych stosowanych w ruchu miejskim, a to znaczy, że nie wymagają rozgrzewania). Litera F sygnalizuje współczynnik tarcia 0,36-0,45 materiału ciernego.
Ponadto, klocki Power Stop są bardzo lojalne względem tarczy - nie szkodzą nawet seryjnym tarczom hamulcowym, nie wytwarzają hałaśliwego dźwięku i zdecydowanie mniej pylą.
W przypadku udanych testów - dodatkowo, dajemy tylne klocki, jako wynagrodzenie za udane przejście testu przednich
Kilka slow co do tych klocków ceramicznych.
Power Stop Z16 Evolution to idealne klocki dla wielbicieli zarówno agresywnego stylu jazdy, jak i wolnego tempa, innymi słowy - dla tych, którzy chcą mieć zapas skuteczności hamowania. Dzięki zwiększonemu współczynnikowi tarcia wszyscy użytkownicy tego produktu mogą liczyć na skróconą drogę hamowania (nawet do 20%), a także niską podatność na hałas i skrzypienie oraz minimalną emisję czarnego pyłu – brudzącego felgi.
Amatorzy dynamicznego stylu jazdy docenią odporność klocków Power Stop Z16 na działanie podwyższonych temperatur i perfekcyjną modulację siły hamowania.
Na klocku pojawią się oznakowanie FF (wynik certyfikacji standardu SAE): dwie jednakowe litery wskazują, że współczynnik tarcia klocków pozostaje niezmienny, zarówno w przypadku eksploatacji w niskiej temperaturze, jaki i w wysokiej (co jest typowe dla klocków ceramicznych stosowanych w ruchu miejskim, a to znaczy, że nie wymagają rozgrzewania). Litera F sygnalizuje współczynnik tarcia 0,36-0,45 materiału ciernego.
Ponadto, klocki Power Stop są bardzo lojalne względem tarczy - nie szkodzą nawet seryjnym tarczom hamulcowym, nie wytwarzają hałaśliwego dźwięku i zdecydowanie mniej pylą.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Moja natura wygrała i nie mogę się powstrzymać...
Czyli w przypadku nieudanych (dzwon, zawinięcie się w około drzewa, skasowanie latarni) na pocieszenie nie dostaniemy klocków na tył?
Siła przyzwyczajenia. Niestety.
Kobiety przez wiele lat za mało się chwaliły, że też lubią zapach benzyny i smaru... (w profesjonalnym sporcie to w dużej mierze wina chłopów - by nie było, ale w takim liceum czy na studiach nie spotkałem ani jednej).
Kilka dni temu przyłapałem się na potężnym zdziwieniu, że prawie połowa graczy to właśnie płeć piękna ... a nie jestem aż tak stary.
Nie bij - wytłumacz, szczególnie, żeś i jedna i druga
Bierz klocki - Ułęż pomaga w testach
Po co drugie piszczące, pylące i zupełnie nie hamujące klocki? BDSM?
Ale dzięki że Pan pyta!
Przepraszam, żadnej dyskryminacji
W międzyczasie, trochę informacji o układach hamulcowych japońskich aut, a w szczególności dlaczego Japończycy maja problemy z przegrzewaniem układów znacznie częściej niż europejczycy. Nasze badanie
https://brakestock.pl/instrukcje/view-p ... utach.html
https://brakestock.pl/instrukcje/view-p ... utach.html
- Rudy
- Donator
- Posty: 666
- Rejestracja: 27 mar 2015, 17:24
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary I
- Lokalizacja: Szczecin, Sandnes
kraff pisze: ↑15 maja 2019, 13:12Dyskusja to jest zawsze dobrze
Najpierw o rabatach.
7% obcujemy na produkty własnego importu (Power Stop, EBC, Power Friction, Carlson)
5% - pozostałe oraz produkty WP Pro
Ale dzisiejszy wątek zakładamy trochę z innego powodu. Jesteśmy dystrybutorem amerykańskiej marki Power Stop. Prezentujemy w EU wysokowydajne ceramiczne klocki hamulcowe. Są to produkty, które znacząco różnią się od większości zamienników. Celem tego tematu jest zaproponowanie użytkownikom przetestowania dobrych klocków i opisanie swoich doświadczeń na forum
Do testów dajemy przednie klocki. W przypadku udanych testów - dodatkowo dajemy także tylne klocki, jako wynagrodzenie za udane przejście testu przednich
Osoby, chętnie do testów, zapraszamy do zgłoszenia wiadomości prywatnej z podaniem danych samochodu (z nr VIN). Na tą chwilę potrzebujemy dwie osoby Do testów mamy klocki do generacji NA, NB, NC, ND
Akurat skończyły mi się klocki z przodu w dupowozie
Gdzie uderzać w sprawie rabatu na Z16 (chyba że dobry rabat to Z26
SMERFETA<----------
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
Red Bitch <------------------- Była...
SMERFETA TWIN<----------
Miata to nie auto, to stan umysłu...
- Luca
- Posty: 307
- Rejestracja: 11 maja 2013, 19:17
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Warszawa
OSTRZEŻENIE !!!
Chciałbym wszystkich ostrzec przed tą firmą: Brakestock.
Firma w zasadzie przestała istnieć choć strona internetowa nadal działa. Na początku roku podjąłem decyzję o przygotowaniu Mx5 pod MMC. Między innymi zwróciłem się do tej firmy (czytając opinie i oglądając filmy) o ofertę dobrych klocków hamulcowych - ceramicznych. Po wymianie korespondencji ostatecznie zamówiłem klocki Powerstop Z23 (klocki sprowadzane na zamówienie).
Wpłaciłem ok. 950zł za komplet na wszystkie koła. Czas oczekiwania 2-3 tygodnie. Początkowo wszystko wyglądało ok. ... a potem wybuchła pandemia Covid-19. Dostawa przeciągała się, problemy logistyczne, itp. - było to w zasadzie zrozumiałe. W pewnym momencie kontakt z ich strony całkowicie ustał.
Po kilku tygodniach odezwał się do mnie Stefan M., który oświadczył, iż jest na etapie przejmowania firmy. Pierwotny właściciel firmy wyjechał za granicę i w zasadzie nie ma z nim kontaktu.
Pan Stefan M. dwukrotnie kontaktował się ze mną uspokajając, że temat zamówienia chce wyprostować ale od trzech tygodni już nie ma z nim kontaktu...
Ja swoją sprawę kieruję na drogę prawną a Was chcę jeszcze raz ostrzec by nie robić z tą firmą interesów.
Chciałbym wszystkich ostrzec przed tą firmą: Brakestock.
Firma w zasadzie przestała istnieć choć strona internetowa nadal działa. Na początku roku podjąłem decyzję o przygotowaniu Mx5 pod MMC. Między innymi zwróciłem się do tej firmy (czytając opinie i oglądając filmy) o ofertę dobrych klocków hamulcowych - ceramicznych. Po wymianie korespondencji ostatecznie zamówiłem klocki Powerstop Z23 (klocki sprowadzane na zamówienie).
Wpłaciłem ok. 950zł za komplet na wszystkie koła. Czas oczekiwania 2-3 tygodnie. Początkowo wszystko wyglądało ok. ... a potem wybuchła pandemia Covid-19. Dostawa przeciągała się, problemy logistyczne, itp. - było to w zasadzie zrozumiałe. W pewnym momencie kontakt z ich strony całkowicie ustał.
Po kilku tygodniach odezwał się do mnie Stefan M., który oświadczył, iż jest na etapie przejmowania firmy. Pierwotny właściciel firmy wyjechał za granicę i w zasadzie nie ma z nim kontaktu.
Pan Stefan M. dwukrotnie kontaktował się ze mną uspokajając, że temat zamówienia chce wyprostować ale od trzech tygodni już nie ma z nim kontaktu...
Ja swoją sprawę kieruję na drogę prawną a Was chcę jeszcze raz ostrzec by nie robić z tą firmą interesów.