Czaterja
Kącik dużego spamera
Moderator: Moderatorzy
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1630
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
Arvinski pisze:Tak sobie zaplanowałem, że postaram się poogarniać forum i wprowadzić poprawki o których ludzie od jakiegoś czasu mówili.
I to się chwali!
Arvinski pisze:Zaraz mi przejdzie.
Oby nie
przy użyciu Tapatalka
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Arvinski pisze:Taaa... za bardzo się wyczułem
Tak sobie zaplanowałem, że postaram się poogarniać forum i wprowadzić poprawki o których ludzie od jakiegoś czasu mówili.
Ale tak ... też mam poczucie, że przeginam.
Mod prawie nic nie może w większości skryptów forumowych.
- pavlacos
- Donator
- Posty: 690
- Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
- Model: NC
- Wersja: Koksed by Five
- Lokalizacja: Wrocław
NDiable pisze:pavlacos pisze:jak dla mnie tylko miękki dach, ma to swój klimat i surowość
ostatnio jechałem tigrą z hardtopem, no i ... jak w zwyklaku
Twintop był drogi, jest usterkowy, miewa problemy z mechanizmem dachu, do tego ma słaby silnik a mechanicznie jest to Corsa C. Nie wiem czy to dobry punkt odniesienia
parametry silnika podobne jak 1.8 NC
w środku nic ciekawego, ale zakup tańszy, zresztą o czym my tu ... zamknięcie dachu powoduje że jest jak w zwykłym samochodzie
@arvinski - pojeździj se motocyklem, mnie ogarnia czasami już duże zwątpienie
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Alex pisze:A tak w ogóle to ostatnio Arvi widać Cie wszędzie, strach otworzyć konserwe
Niedługo nowy mod będzie więcej spamował ode mnie
A co do przemocy na drodze... Nie wiem dlaczego mnie to zazwyczaj nie spotyka. Może wyglądam wystarczająco groźnie nawet w Miatu...
The answer is always Miata.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Muszę Wam powiedzieć, że jak jeżdżę NA to chyba tylko raz mnie ktoś na zderzaku starał się pognić (jechałem prawym pasem) i był to inny eMiX ... z ewidentnym handlarzem za kierownicą (niemieckie blachy, obroty do odcinki i pet w ustach).
Natomiast jak jadę NCekiem, to prawie każde Audi, BMW i reszta klasy premium ma ogromne problemy i jak tylko wyprzedzam to słychać wzrost obrotów.
Może to przez generację, może przez jednorożca. którego Goha zamontowała na pałąku ... cholera wie. Ale stresu za kółkiem eNCeka jest znacznie więcej.
Natomiast jak jadę NCekiem, to prawie każde Audi, BMW i reszta klasy premium ma ogromne problemy i jak tylko wyprzedzam to słychać wzrost obrotów.
Może to przez generację, może przez jednorożca. którego Goha zamontowała na pałąku ... cholera wie. Ale stresu za kółkiem eNCeka jest znacznie więcej.
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2146
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Wrażenie z poruszania się NB [czyt. Niski Budżet] po Trójmieście jest tego rodzaju, że różne dziwne sportowe Jaguary, Porsche a nawet nowsze BMWice z a w s z e zrobią trochę miejsca, żeby puścić wariata w tej mydelniczce. Za to kierowcy, których pompowtryskiwacze słychać jeszcze zanim dojrzy się na horyzoncie kłęby dymu z ich osmalonych rur wydechowych, regularnie posuwają się do taranowania Miaty (co już raz skończyło się prostowaniem felgi). Rozmyślnie. Jestem tego pewien. A pierwsze miejsce wśród moich faworytów zajmuje dżentelmen z Audi C6, który zjechał mi drogę tylko po to by na skrzyżowaniu trzymać przez minutę silnik na obrotach i udusić mnie w chmurze dymu (jak ktoś widział filmy z Dodge RAM'em...).
A, no i jest jeszcze osobny typ kierowcy osobowej Hondy, tacy zawsze mnie poganiają, chyba muszą sobie udowodnić, że ich benzyna kręci wyżej...
Jak trafiam na kogoś z dziwnymi ambicjami na drodze to [zmuszam się i ostatnio mi się udaje] odpuszczam, zjeżdżam, zwalniam, zmieniam trasę. Nie po to jeżdżę top down żeby mi ciśnienie skakało.
A, no i jest jeszcze osobny typ kierowcy osobowej Hondy, tacy zawsze mnie poganiają, chyba muszą sobie udowodnić, że ich benzyna kręci wyżej...
Jak trafiam na kogoś z dziwnymi ambicjami na drodze to [zmuszam się i ostatnio mi się udaje] odpuszczam, zjeżdżam, zwalniam, zmieniam trasę. Nie po to jeżdżę top down żeby mi ciśnienie skakało.
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
Ze mną na wszelakich spotach i nocnych pojeżdżawkach spotyka taka sytuacja. Najpierw dziewczyny patrzą jaka słodka i ładna i czy mogą się przymierzyć, a potem ich faceci w Hondach chcą się ścigać i też przymierzyć... No i o ile jakieś zajechane D16 objadę, o tyle jak wyleci jakieś B18 lub K20, to ratuję się tym, że przynajmniej wyglądam stylowo i nie brzmię jak kosiarka z ADHD.
The answer is always Miata.
- pavlacos
- Donator
- Posty: 690
- Rejestracja: 12 lut 2018, 9:30
- Model: NC
- Wersja: Koksed by Five
- Lokalizacja: Wrocław
ludzie generalnie mają gula, ciężko stwierdzić z czego to wynika, może jedzą za dużo ziemniaków?
bo nic tak nie wkurza polaka jak inny zadowolony polak
bo nic tak nie wkurza polaka jak inny zadowolony polak
Motór jest bogiem, Prędkość nałogiem, Tuning zabawą, Freestyle podstawą
-
- Donator
- Posty: 3694
- Rejestracja: 13 mar 2016, 15:50
- Model: ND
- Wersja: GT Sport nav+
- Lokalizacja: Nottinghamshire
pavlacos pisze:ludzie generalnie mają gula, ciężko stwierdzić z czego to wynika, może jedzą za dużo ziemniaków?
bo nic tak nie wkurza polaka jak inny zadowolony polak
No niestety . Właśnie wróciłem z urlopu w Polsce i powiem wam, że kolejny raz z rzędu doznałem szoku jak dużo jest hamstwa i nerwów na drogach (przebojem w tym roku był koleś w kii sorento ciągnący lawetę który przy 150km/h siedział mi na zderzaku ) Z drugiej strony i tak jest lepiej niż 5 lat temu, więc pozostaje mieć nadzieję że idziemy w dobrym kierunku.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1630
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Tak się kompletnie niezobowiązująco pożalę bez związku z czymkolwiek.
Oddałem Dyzię do warsztatu na naprawę zadrapanych drzwi, więc musiałem wziąć coś na zastępstwo. Chciałem zwykłą trójkę, ale akurat nie było, więc trafiła mi się CX-3. Ja pierdziu... Może i ergonomia podobna, więc człowiek czuje się znajomo w środku, ale:
1) Kto wymyślił, żeby do zaciągnięcia hamulca trzeba było podnosić podłokietnik???
2) Chyba się jednak odzwyczaiłem od przednionapędówek. Ja nie mogę, jak to się dziwnie prowadzi...
No, to sobie ponarzekałem
Na szczęście jutro już powinienem mieć Dyzię z powrotem.
Oddałem Dyzię do warsztatu na naprawę zadrapanych drzwi, więc musiałem wziąć coś na zastępstwo. Chciałem zwykłą trójkę, ale akurat nie było, więc trafiła mi się CX-3. Ja pierdziu... Może i ergonomia podobna, więc człowiek czuje się znajomo w środku, ale:
1) Kto wymyślił, żeby do zaciągnięcia hamulca trzeba było podnosić podłokietnik???
2) Chyba się jednak odzwyczaiłem od przednionapędówek. Ja nie mogę, jak to się dziwnie prowadzi...
No, to sobie ponarzekałem
Na szczęście jutro już powinienem mieć Dyzię z powrotem.
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2146
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
TerminatorPi pisze:1) Kto wymyślił, żeby do zaciągnięcia hamulca trzeba było podnosić podłokietnik???
Z całą pewnością to ten sam człowiek, który projektował wnętrze Mercedesa A pierwszej generacji. Że też go jeszcze nie dopadli...
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2146
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
A tak z innej beczki, poranna wymiana uprzejmości z obraŻoną:
Zaskoczyła mnie , bo dotychczas z nadwozi rozróżniała jedynie kombi (nazywając 210-kę karawanem...)
Zaskoczyła mnie , bo dotychczas z nadwozi rozróżniała jedynie kombi (nazywając 210-kę karawanem...)
- MMRS
- Donator
- Posty: 1820
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Arvinski pisze:Muszę Wam powiedzieć, że jak jeżdżę NA to chyba tylko raz mnie ktoś na zderzaku starał się pognić (jechałem prawym pasem) i był to inny eMiX ... z ewidentnym handlarzem za kierownicą (niemieckie blachy, obroty do odcinki i pet w ustach).
Natomiast jak jadę NCekiem, to prawie każde Audi, BMW i reszta klasy premium ma ogromne problemy i jak tylko wyprzedzam to słychać wzrost obrotów.
Może to przez generację, może przez jednorożca. którego Goha zamontowała na pałąku ... cholera wie. Ale stresu za kółkiem eNCeka jest znacznie więcej.
Kit turbo zamiast maszynowego i po kłopocie
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
Co do eNCeka, to niewiele mam do powiedzenie (hence: jednorożec, kolor okleiny czy stan bagażnika), ale co do swojej mam plan, który raczej zniweluje zapędy każdego nadupowłaza.
Ale turbo nadejdzie - wcześniej czy później każdy stoi przed taką decyzją ... i ja raczej przejdę na tą lepszą stronę mocy
Ale turbo nadejdzie - wcześniej czy później każdy stoi przed taką decyzją ... i ja raczej przejdę na tą lepszą stronę mocy
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2146
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Wiecie co? Przejechałem właśnie Europę środkową z północy na południe - ciurem 1800 kilometrów - i spotkałem na trasie m.in. 3 zabytkowe mustangi, dwie Tatry ('70 i' 90)!! Jakieś Lambo i McLarena... I tylko JEDNĄ Miatę - NA kanadyjka Czeskich dziadków. Serio?
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Miaty są zawsze na najlepszych drogach Europy. Tam, gdzie nie ma nic, poza epickimi zakrętami i pustym, gładkim asfaltem. Passo Rombo, Nockalmstrasse, Atlntic Road, Hvar, Brač, Korčula, Góry Bukowe, Triglav, Durmitor, Brecon Beacons, Szwarcwald, wzgórza na południe od Imoli, Ring of Kerry, jezioro Livigno w przerwie między sezonami itp. itd... Jak wjeżdżasz w takie miejsca, zawsze spotykasz Miatę. Często jest to jedyny samochód, który spotykasz po godzinie jazdy. Nie szukaj na autostradach i przelotówkach.
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2146
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Kiedy ja właśnie szuram od prawa do lewa po triglavskim narodnim parku i tu same campery
Co za smuteczek.
A do tego mój pojazd typu damski traktor pasuje tu jak przegubowiec do DW387.
Co za smuteczek.
A do tego mój pojazd typu damski traktor pasuje tu jak przegubowiec do DW387.
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2146
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
nickesh v2.0 pisze:PT Cruiser?
Prawie...
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Przyznac się kto??
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
turbo pchała pisze:Przyznac się kto??
Jak się okaże, że to do projektu z uturbioną V8, to się przestaniesz śmiać...
A tak szczerze, to ciekaw jestem po czym oni wnoszą, że to w ogóle jakkolwiek będzie działać.
The answer is always Miata.
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Będzie działać. Splitter jeszcze tak długi zrobi mega robotę na docisku z przodu. Byle byłby zakończony dyfuzorem przednim. To naprawdę znaczącą poprawa w prowadzeniu i docisku przedniej osi.
Co do boków nie wypowiem się póki nie zobaczę reszty bo koncept jest dobry ale wymaga sporych poszerzeń, wylotów powietrza za kołami itp...
Bardzo ciekawy projekt, jaram się!
Co do boków nie wypowiem się póki nie zobaczę reszty bo koncept jest dobry ale wymaga sporych poszerzeń, wylotów powietrza za kołami itp...
Bardzo ciekawy projekt, jaram się!
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Chezus
- Donator
- Posty: 1167
- Rejestracja: 07 lip 2016, 20:45
- Model: NB FL
- Wersja: Impuls
- Lokalizacja: SZA
https://www.carscoops.com/2018/10/mitsu ... ew-wanted/
Ja nie wiem, ale chyba nawet hmm... Skoro to ND pod spodem, to gdyby dorzucić SWAP na LS od Monster Miata, to całkiem ciekawa alternatywa by była dla hmm... Chyba wszystkiego.
Ja nie wiem, ale chyba nawet hmm... Skoro to ND pod spodem, to gdyby dorzucić SWAP na LS od Monster Miata, to całkiem ciekawa alternatywa by była dla hmm... Chyba wszystkiego.
The answer is always Miata.
- pistenbully
- Donator
- Posty: 2146
- Rejestracja: 01 sie 2017, 13:49
- Model: NB
- Wersja: 10th Anniversary
- Lokalizacja: Gdańsk
Chezus pisze:https://www.carscoops.com/2018/10/mitsuokas-rock-star-corvette-inspired-mazda-mx-5-never-knew-wanted/
Ja nie wiem, ale chyba nawet hmm... Skoro to ND pod spodem, to gdyby dorzucić SWAP na LS od Monster Miata, to całkiem ciekawa alternatywa by była dla hmm... Chyba wszystkiego.
Już to gdzieś widziałem...
...ano tak:
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1630
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
- Hookie
- Donator
- Posty: 3405
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Normalna sprawa.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba