ND Android Auto
Wrażenia po instalacji
Moderator: Moderatorzy
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Mi w jednym z ASO powiedzieli że jest w fazie testów w Warszawie i trzeba czekać.
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Coś się ruszyło, liczę, że w tym temacie pojawi się lada moment link z nowym firmware...
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=675057
Sam jednak czekam na pierwszego odważnego, który zainstaluje nowe oprogramowanie _bez_ zmiany portów USB.
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=675057
Sam jednak czekam na pierwszego odważnego, który zainstaluje nowe oprogramowanie _bez_ zmiany portów USB.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Wojtek Wawa pisze:Coś się ruszyło, liczę, że w tym temacie pojawi się lada moment link z nowym firmware...
https://forum.miata.net/vb/showthread.php?t=675057
Sam jednak czekam na pierwszego odważnego, który zainstaluje nowe oprogramowanie _bez_ zmiany portów USB.
Skoro, zgodnie z instrukcją, upgrade FW należy zrobić _przed_ instalacją nowych portów, sam upgrade FW powinien być bezbolesny. Z dokładnością do samego procesu, w trakcie którego trzeba pilnować, żeby przypadkiem w połowie komputer nie poszedł spać.
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Niby racja, ale ten upgrade jest nieodwracalny, więc może się zdarzyć, że stracę swoję tweeki, a AA przestanie działać.
Trochę też mi przeszło - uwielbiam touch screen, a mimo wprowdzenia AA i ACP dalej wyłączają obsługę dotykową podczas jazdy.
Trochę też mi przeszło - uwielbiam touch screen, a mimo wprowdzenia AA i ACP dalej wyłączają obsługę dotykową podczas jazdy.
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Ależ kusi... ależ kusi...
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
TerminatorPi pisze:Wojtek Wawa pisze:Sam jednak czekam na pierwszego odważnego, który zainstaluje nowe oprogramowanie _bez_ zmiany portów USB.
Skoro, zgodnie z instrukcją, upgrade FW należy zrobić _przed_ instalacją nowych portów, sam upgrade FW powinien być bezbolesny. Z dokładnością do samego procesu, w trakcie którego trzeba pilnować, żeby przypadkiem w połowie komputer nie poszedł spać.
Dodajmy jeszcze, że skoro Mazda naciska, żeby normalnym klientom (niepłacącym za upgrade do AA/CP) nie instalować wersji 7, prawdopodobnie wystarczy sam upgrade wersji żeby AA zadziałał. Tak bym wnioskował. Oj, kusi żeby ze szrotu kupić jakieś MCU i przetestować
EDIT: Tak na marginesie - sprawdziłem w "źródełku" i siódemka już leży do pobrania.
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
TerminatorPi pisze:TerminatorPi pisze:Wojtek Wawa pisze:Sam jednak czekam na pierwszego odważnego, który zainstaluje nowe oprogramowanie _bez_ zmiany portów USB.
Skoro, zgodnie z instrukcją, upgrade FW należy zrobić _przed_ instalacją nowych portów, sam upgrade FW powinien być bezbolesny. Z dokładnością do samego procesu, w trakcie którego trzeba pilnować, żeby przypadkiem w połowie komputer nie poszedł spać.
Dodajmy jeszcze, że skoro Mazda naciska, żeby normalnym klientom (niepłacącym za upgrade do AA/CP) nie instalować wersji 7, prawdopodobnie wystarczy sam upgrade wersji żeby AA zadziałał. Tak bym wnioskował. Oj, kusi żeby ze szrotu kupić jakieś MCU i przetestować
EDIT: Tak na marginesie - sprawdziłem w "źródełku" i siódemka już leży do pobrania.
Forum Mazdy 3 czy gdzie ?
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
dmk pisze:TerminatorPi pisze:TerminatorPi pisze:Wojtek Wawa pisze:Sam jednak czekam na pierwszego odważnego, który zainstaluje nowe oprogramowanie _bez_ zmiany portów USB.
Skoro, zgodnie z instrukcją, upgrade FW należy zrobić _przed_ instalacją nowych portów, sam upgrade FW powinien być bezbolesny. Z dokładnością do samego procesu, w trakcie którego trzeba pilnować, żeby przypadkiem w połowie komputer nie poszedł spać.
Dodajmy jeszcze, że skoro Mazda naciska, żeby normalnym klientom (niepłacącym za upgrade do AA/CP) nie instalować wersji 7, prawdopodobnie wystarczy sam upgrade wersji żeby AA zadziałał. Tak bym wnioskował. Oj, kusi żeby ze szrotu kupić jakieś MCU i przetestować
EDIT: Tak na marginesie - sprawdziłem w "źródełku" i siódemka już leży do pobrania.
Forum Mazdy 3 czy gdzie ?
Do znalezienia na jedynym słusznym anglojęzycznym forum
A poważnie - ze względu na niejednoznaczność w kwestii legalności udostępniania takich linków, nie będę wrzucać na forum publicznym. Ale pięć minut góglania i można się stać posiadaczem świeżutkiego pakietu update'u do siódemki.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Muszę, swoją drogą, przyznać, że Mazda wespół z JCI (czy kto ich tam kupił) znowu się popisała.
Cytat z instrukcji upgrade'u:
Szkoda, że jeszcze nie każą splunąć trzy razy przez lewe ramię i złożyć ofiary z dziewicy.
Swoją drogą, cały proces, który niby ma być taki fail-safe, wcale taki nie jest.
http://www.2x4logic.com/jci-failsafe.html
Cytat z instrukcji upgrade'u:
You can see “Please restart” on the screen, but DO NOT restart the engine.
26. Remove USB stick, close all doors (incl bonnet / lift gate), lock vehicle with remote, keep all
remote transmitters 5 m or more away from vehicle, and wait for 3 minutes (CMU sleep mode).
27. Unlock vehicle with remote control and push engine start button once without depressing clutch
pedal (manual transaxle) or brake pedal (automatic transaxle) (IG ACC).
Wait 1 minute without any operation of any switch of any system.
28. Confirm software version in MZD settings.
Szkoda, że jeszcze nie każą splunąć trzy razy przez lewe ramię i złożyć ofiary z dziewicy.
Swoją drogą, cały proces, który niby ma być taki fail-safe, wcale taki nie jest.
http://www.2x4logic.com/jci-failsafe.html
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Ja tam się nie boję, coś raz wrzucone do Internetu się z niego usunąć nie daje. Mazda3revolution forum, polecam.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Poczytałem, poszukałem i kilka osób zrobiło próbny update, w tym jedna na specjalne przygotowanym CMU bez nowego huba USB i bez nowych kabli. Wniosek jest taki, że ani AA ani CP bez wymiany huba nie działa. Firmware się odpala normalnie, ale nic więcej nie jest dostępne.
Dla mnie to jest czyste oszustwo ze strony Mazdy. Reklamowali CarPlaya od około 3 lat. Zapewniali mnie dwaj różni dealerzy na pytanie o CP, że będzie upgrade firmware i nie będzie płatny. Mazdy logo jest od dłuższego czasu (można ustalić na podstawie webarchive od kiedy) na stronie Apple w zakładce CarPlay. Całość to jakaś farsa. Ogólnie mam ochotę zrobić pozew zbiorowy przeciwko Mazda Polska (eskalować wyżej chyba to nie ma sensu, bo to Mazda Polska odpowiada za polską dystrybucję czyli sprzedaż w polskich salonach), żeby update sprzętu/oprogramowania przebiegł w jak najszybszym czasie i przede wszystkim nieodpłatnie. Nie dlatego, że nie mam ochoty zapłacić za jakiś dodatek do samochodu, bo kupuję akcesoria i płacę za nie niejednokrotnie krocie, a dlatego, że byłem mamiony przed zakupem obu aut dostępnością CarPlaya jako standardu, który „już niebawem, już za rogiem, już za momencik w aktualizacji, jest obecnie w testach”. Uważam to, za wielkie ch**** ze strony Mazdy po prostu w stosunku do lojalnych, klientów. Sprawa, jak dla mnie, do wygrania na drodze sądowej w pozwie zbiorowym.
Dla mnie to jest czyste oszustwo ze strony Mazdy. Reklamowali CarPlaya od około 3 lat. Zapewniali mnie dwaj różni dealerzy na pytanie o CP, że będzie upgrade firmware i nie będzie płatny. Mazdy logo jest od dłuższego czasu (można ustalić na podstawie webarchive od kiedy) na stronie Apple w zakładce CarPlay. Całość to jakaś farsa. Ogólnie mam ochotę zrobić pozew zbiorowy przeciwko Mazda Polska (eskalować wyżej chyba to nie ma sensu, bo to Mazda Polska odpowiada za polską dystrybucję czyli sprzedaż w polskich salonach), żeby update sprzętu/oprogramowania przebiegł w jak najszybszym czasie i przede wszystkim nieodpłatnie. Nie dlatego, że nie mam ochoty zapłacić za jakiś dodatek do samochodu, bo kupuję akcesoria i płacę za nie niejednokrotnie krocie, a dlatego, że byłem mamiony przed zakupem obu aut dostępnością CarPlaya jako standardu, który „już niebawem, już za rogiem, już za momencik w aktualizacji, jest obecnie w testach”. Uważam to, za wielkie ch**** ze strony Mazdy po prostu w stosunku do lojalnych, klientów. Sprawa, jak dla mnie, do wygrania na drodze sądowej w pozwie zbiorowym.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
dmk pisze:Poczytałem, poszukałem i kilka osób zrobiło próbny update, w tym jedna na specjalne przygotowanym CMU bez nowego huba USB i bez nowych kabli. Wniosek jest taki, że ani AA ani CP bez wymiany huba nie działa. Firmware się odpala normalnie, ale nic więcej nie jest dostępne.
Dla mnie to jest czyste oszustwo ze strony Mazdy.
Niestety, ale w kwestii CMU i firmware Mazda (nie tylko Polska) na nas po prostu leje stromym gotyckim.
Ludzie starali się dobijać do Mazdy w sprawie źródeł części oprogramowania będącej na GNU GPL. i co? i nic. Mazda w ogóle wydaje się nie rozumieć o co chodzi.
Na moje pytania o Blueborne i jak/kiedy zamierzają wydać aktualizację z łatką na tę podatność nawet nie raczyli odpowiedzieć.
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
DMK dzięki za sprawdzenie, że bez wymiany portów, nowy soft nie działa z AA.
A co do reszty - wg mnie zostałeś oszukany przez niedoinformowanego pracownika - ja conajmniej od pół roku, jak nie roku, słyszałem, że update będzie możliwy, ale płatny.
Cena jest podobna jak na Zachodzie - czyli za wysoka dla kogoś, kto ma AIO tweeks, ale pewnie do przełknięcia dla TerminatoraPi - bo on praktycznie nie ma wyboru i już wnętrze wybebeszał Sam uwielbiam Android Auto - inaczej tras nie robię - google maps mają tendencję do znajdywania miatowych tras, mapy mazdy każą stać w korkach na autostradach.
Mnie odstrasza cena i ten niedotykowy ekran - przy braku active city brake (dopiero będzie w ND2) i braku aktywnego tempomatu (raczej nie będzie w ND2 - brak w konfiguratorze w Belgii), obsługiwanie pokrętłem AA to jakaś paranoja. Odkąd odblokowałem touchscreen, nie miałem żadnej sytuacji zagrożenia najechaniem samochodu przede mną. Wcześniej zdażało mi się często (to kręcenie pokrętłem + obserwowanie ekranu, to naprawdę odciągacz uwagi).
Natomiast faktem jest, że ten tweekowany Andorid Auto jest niestabilny - na 5 h jazdy ze 3 razy muszę wciskać kombinację Mute+NAV+Back, żeby restartować system inforozrywki, bo AA przestał działać i samo podpięcie na nowo kabla nie działa. Za ominięcie takich niedogodności zapłaciłbym z 500 zł, ale wspomniane 2 minusy (cena i brak obsługi dotykowej podczas jazdy) mnie skreślają.
A co do reszty - wg mnie zostałeś oszukany przez niedoinformowanego pracownika - ja conajmniej od pół roku, jak nie roku, słyszałem, że update będzie możliwy, ale płatny.
Cena jest podobna jak na Zachodzie - czyli za wysoka dla kogoś, kto ma AIO tweeks, ale pewnie do przełknięcia dla TerminatoraPi - bo on praktycznie nie ma wyboru i już wnętrze wybebeszał Sam uwielbiam Android Auto - inaczej tras nie robię - google maps mają tendencję do znajdywania miatowych tras, mapy mazdy każą stać w korkach na autostradach.
Mnie odstrasza cena i ten niedotykowy ekran - przy braku active city brake (dopiero będzie w ND2) i braku aktywnego tempomatu (raczej nie będzie w ND2 - brak w konfiguratorze w Belgii), obsługiwanie pokrętłem AA to jakaś paranoja. Odkąd odblokowałem touchscreen, nie miałem żadnej sytuacji zagrożenia najechaniem samochodu przede mną. Wcześniej zdażało mi się często (to kręcenie pokrętłem + obserwowanie ekranu, to naprawdę odciągacz uwagi).
Natomiast faktem jest, że ten tweekowany Andorid Auto jest niestabilny - na 5 h jazdy ze 3 razy muszę wciskać kombinację Mute+NAV+Back, żeby restartować system inforozrywki, bo AA przestał działać i samo podpięcie na nowo kabla nie działa. Za ominięcie takich niedogodności zapłaciłbym z 500 zł, ale wspomniane 2 minusy (cena i brak obsługi dotykowej podczas jazdy) mnie skreślają.
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
mike_d pisze:TerminatorPi pisze:Na moje pytania o Blueborne i jak/kiedy zamierzają wydać aktualizację z łatką na tę podatność nawet nie raczyli odpowiedzieć.
To akurat załatali dość dawno (a przynajmniej apka której użyłem przed i po upgradzie FW pokazała że problem był ale już nie ma)
Hmm... Ciekawe. Którą wersję FW masz? Bo moja nieszczęsna 502 jest jeszcze sprzed ogłoszenia podatności, o ile pamiętam. 532 pojawiła się dopiero koło stycznia chyba. Inna sprawa, że widzę, że nie zrobili mi update przy okazji przeglądu. Nieładnie.
Ale fakt, że kontakt z Mazdą jest zerowy. Czy to przez formularze na stronach, czy to mailem. Odpowiedzi zero.
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Co do kontaktu - mi od miesiąca nie działa MyMazda na telefonie - przeinstalowałem, ściągnąłem nową ze Sklepu Play i przy logowaniu widzę "prosimy spróbować później". A działało pięknie i cieszyłem się widząc detale przeglądów.
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
Właśnie dostałem info z ASO, koszt 1100zl, zamówiłem zobaczymy jak to działa
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- Zbychersky
- Donator
- Posty: 732
- Rejestracja: 09 maja 2016, 8:50
- Model: ND
- Lokalizacja: Kobiór
POlsza pisze:To jest cena za moduł, update software i usługę, czy coś innego? Na kiedy będzie w autku?
Cena za całość, trudno powiedzieć, niby muszą składać indywidualne zamówienie.
- Hookie
- Donator
- Posty: 3405
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Mili Państwo, to jest dostępny tylko Car Play czy Android Auto też?
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Oba. W jednym.
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- Hookie
- Donator
- Posty: 3405
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dzięki!
Szok, że piszą Gołembiewscy jedynie o Car Play, tak jakby Polska była rynkiem Apple. Ciekawe czy do ND USA też mi to wgrają w tej cenie.
Szok, że piszą Gołembiewscy jedynie o Car Play, tak jakby Polska była rynkiem Apple. Ciekawe czy do ND USA też mi to wgrają w tej cenie.
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
- dmk
- Posty: 4572
- Rejestracja: 16 sie 2009, 22:19
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom, Recaro
- Lokalizacja: Komorniki
Hookie pisze:Dzięki!
Szok, że piszą Gołembiewscy jedynie o Car Play, tak jakby Polska była rynkiem Apple. Ciekawe czy do ND USA też mi to wgrają w tej cenie.
O Android auto mają drugą stronę. Obie przygotowane pod pozycjonowanie, dlatego rozdzielone zapewne. Niemniej jako że mnie interesuje wyłącznie CP, to wkleiłem link do CP. Mój egoistyczny błąd
Jest: MX-5 NDRF 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=26399
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
Była: MX-5 NB 1.8T - viewtopic.php?f=22&t=2932
Była: RX-8 HP - http://forum.rxklub.pl/index.php?/topic ... x-hp-aka-wóz-rodzinny/
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
Na taobao obecnie obie części łącznie są za ok. 80 dolarów. Pytanie czy łapią się jeszcze na cło po drodze.
EDIT: A co mi tam. Zaryzykuję. Zamówiłem.
EDIT2: W swojej niezmierzonej zdolności zamówiłem kable nowe, ale puszkę starą. Na szczęście sprzedawca przytomnie zareagował.
Gorzej, że nowa puszka kosztuje już nie 240, tylko 580 yuanów, co razem z kabelkami daje 800. Czyli prawie 450 zł nieuwzględniając prowizji i innych takich. Czyli przy przejściu przez dolary na paypalu pewnie pod 500zł dobije.
Więc jeśli za 1100zł w ASO zrobią mi to po bożemu i z gwarancją, zaczynam mieć mocne wątpliwości.
EDIT: A co mi tam. Zaryzykuję. Zamówiłem.
EDIT2: W swojej niezmierzonej zdolności zamówiłem kable nowe, ale puszkę starą. Na szczęście sprzedawca przytomnie zareagował.
Gorzej, że nowa puszka kosztuje już nie 240, tylko 580 yuanów, co razem z kabelkami daje 800. Czyli prawie 450 zł nieuwzględniając prowizji i innych takich. Czyli przy przejściu przez dolary na paypalu pewnie pod 500zł dobije.
Więc jeśli za 1100zł w ASO zrobią mi to po bożemu i z gwarancją, zaczynam mieć mocne wątpliwości.
- mike_d
- Donator
- Posty: 1220
- Rejestracja: 06 cze 2015, 21:18
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Karai
- Lokalizacja: Poznań
TerminatorPi pisze:Hmm... Ciekawe. Którą wersję FW masz? Bo moja nieszczęsna 502 jest jeszcze sprzed ogłoszenia podatności, o ile pamiętam. 532 pojawiła się dopiero koło stycznia chyba. Inna sprawa, że widzę, że nie zrobili mi update przy okazji przeglądu. Nieładnie.
Ale fakt, że kontakt z Mazdą jest zerowy. Czy to przez formularze na stronach, czy to mailem. Odpowiedzi zero.
Też mam 502 - nie pamiętam jaką miałem wczesniej ale wcześniejsza była dziurawa, ta już nie.
Upgradu softu przy przeglądzie Ci sami nie zrobią - muszą mieć jakąś podkładkę na to (np. jak im powiesz żę nowy telefon Ci się nie chce parować to wgrają profilaktycznie
- TerminatorPi
- Donator
- Posty: 1628
- Rejestracja: 23 cze 2017, 19:24
- Model: ND RF
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Mała dziura pod dużą Warszawą ;-)
mike_d pisze:TerminatorPi pisze:Hmm... Ciekawe. Którą wersję FW masz? Bo moja nieszczęsna 502 jest jeszcze sprzed ogłoszenia podatności, o ile pamiętam. 532 pojawiła się dopiero koło stycznia chyba. Inna sprawa, że widzę, że nie zrobili mi update przy okazji przeglądu. Nieładnie.
Ale fakt, że kontakt z Mazdą jest zerowy. Czy to przez formularze na stronach, czy to mailem. Odpowiedzi zero.
Też mam 502 - nie pamiętam jaką miałem wczesniej ale wcześniejsza była dziurawa, ta już nie.
Upgradu softu przy przeglądzie Ci sami nie zrobią - muszą mieć jakąś podkładkę na to (np. jak im powiesz żę nowy telefon Ci się nie chce parować to wgrają profilaktycznie
Owszem, nie zrobią, bo to trwa (i wymaga pilnowania czasu, żeby nie zbrickować urządzenia). Ale - zgodnie z checklistą - powinni sprawdzić czy nie ma nowej wersji i zrobić update, jeśli jest.
Żeby nie być gołosłownym - zrzut z raportu:
Nie muszę chyba dodawać, że wciąż mam 502
Ostatnio zmieniony 16 sie 2018, 13:33 przez TerminatorPi, łącznie zmieniany 1 raz.
- Wojtek Wawa
- Donator
- Posty: 2170
- Rejestracja: 06 paź 2015, 11:29
- Model: ND
- Wersja: freedom+bilstein
- Lokalizacja: Warszawa
Czekam na Wasze wrażenia - np Android Auto AIO tweeks jest niewyraźny na ekranie. Podobno w 2018 roku zmieniono wyświetlacze na lepsze (a definitywnie w ND2). Ciekawi mnie też, jak Wam się pracuje pokrętłem - u mnie niby działa, ale operowanie nim, gdy mogę dotknąć ekranu, jest niebezpieczne. Ale może da się do tego przyzwyczaić?
- POlsza
- Donator
- Posty: 46
- Rejestracja: 11 lis 2016, 18:34
- Model: ND
- Wersja: SkyFREEDOM
- Lokalizacja: Dolny Śląsk
CP już na pokładzie, oby iOS12 był jak najszybciej, brakuje Google Maps oraz edycji/dodawania elementów wybranych przez użytkownika. Działa poprawnie, w telefonie musi być bezwzględnie uruchomiona opcja CarPlay i oczywiście połączenie przez kabelek
- Załączniki
-
- IMG_0153.jpg (531.58 KiB) Przejrzano 3024 razy