Jakie felgi ?
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- Tito01
- Posty: 41
- Rejestracja: 12 paź 2015, 12:42
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Kamil8888 pisze:
Ładnie spasowane. Mógłbyś napisać więcej na temat parametrów felg, opon i ile masz obniżenia?
Felga 16x9 ET 25, opona 205/45, vogtland -35mm, negatyw 1,5 st.
Rant nie haczy ale dla bezpieczeństwa podegnę, koło będzie na 2stopnie.
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
U mnie 9J ET35 i opona tutaj 215/45/16 ale jest już 225/40
https://photos.app.goo.gl/DKocUZdgQ9FqSotv1
https://photos.app.goo.gl/DKocUZdgQ9FqSotv1
Ja natomiast poszukuję tych felg do swojej NA:
Wie ktoś co to za felgi?
Wie ktoś co to za felgi?
Red Queen '91 ->http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=24131
tomasz01 pisze:mi to wygląda na Japan Racing JR3
Faktycznie wyglądają podobnie, zatem ruszam na poszukiwania Wielkie dzięki za pomoc na Was zawsze można liczyć
Red Queen '91 ->http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=24131
- Tito01
- Posty: 41
- Rejestracja: 12 paź 2015, 12:42
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Raczej nie grid concave.
Na moje to rota grid v ewentualnie classic, to ten sam wzór co jr12, jak nie chcesz chińskich podjebek to jest jeszcze volk racing te37v
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Na moje to rota grid v ewentualnie classic, to ten sam wzór co jr12, jak nie chcesz chińskich podjebek to jest jeszcze volk racing te37v
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Szczerze mówiąc nie widzę dużej różnicy pomiędzy Grid Concave, Grid V i innych odmianach, więc ciężko powiedzieć na 100% która wersja Gridów jest na fotce
W Gridach jest to fajne że jest pojedynczy rozstaw, zwracałem na to też uwagę wybierając nowe felgi, moim zdaniem wygląda to lepiej.
Jak komuś to nie przeszkadza to brać JR12
W Gridach jest to fajne że jest pojedynczy rozstaw, zwracałem na to też uwagę wybierając nowe felgi, moim zdaniem wygląda to lepiej.
Jak komuś to nie przeszkadza to brać JR12
teZeT pisze:Panowie czy Rota Zero Plus 15x8j ET 10 wchodzi bez rolki do NB ?
Bez rolki wchodzi felga o cal węższa - 15x7 et10 + opony 195/50/15
Masz porównanie: http://www.willtheyfit.com/index.php?width=195&aspect=50&diameter=15&wheelwidth=7&offset=10&width2=195&aspect2=50&wheel_size=15&wheel_width=8&offset2=10
Była Zielona NB, obecnie ncfl.
Poszukuję zdjęć mx5 (NA lub NB) na felgach Enkei Bloc-2.
Wujek google niestety bezradny
Ewentualnie czegoś w podobnym stylu.
Wujek google niestety bezradny
Ewentualnie czegoś w podobnym stylu.
Tito01 pisze:Kamil8888 pisze:
Ładnie spasowane. Mógłbyś napisać więcej na temat parametrów felg, opon i ile masz obniżenia?
Felga 16x9 ET 25, opona 205/45, vogtland -35mm, negatyw 1,5 st.
Rant nie haczy ale dla bezpieczeństwa podegnę, koło będzie na 2stopnie.
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Z przodu masz te same parametry felgi/opony?
Przymierzam się do JR19 i kombinuję czy lepiej będzie 9J na 205/45 et25 czy jednak 8J...
Zawias Eibach pro.
- Tito01
- Posty: 41
- Rejestracja: 12 paź 2015, 12:42
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: Bydgoszcz
Z przodu jest 7,5 cala i mam mały niedosyt. Moim zdaniem do NB ideałem będzie 8 cali ET25 przód i tył.Maylo pisze:Tito01 pisze:Kamil8888 pisze:
Ładnie spasowane. Mógłbyś napisać więcej na temat parametrów felg, opon i ile masz obniżenia?
Felga 16x9 ET 25, opona 205/45, vogtland -35mm, negatyw 1,5 st.
Rant nie haczy ale dla bezpieczeństwa podegnę, koło będzie na 2stopnie.
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Z przodu masz te same parametry felgi/opony?
Przymierzam się do JR19 i kombinuję czy lepiej będzie 9J na 205/45 et25 czy jednak 8J...
Zawias Eibach pro.
Wysłane z mojego MI 5 przy użyciu Tapatalka
Planuję nabyć nowe felgi do ND - seryjnie jest tam 7x17 i ET 45. Chciałbym również pozostać przy 7x17 ale ET zdecydowanie musi być mniejsze. Ile tam wejdzie bez dotykania rantów błotnika? Dodatkowo będzie ProKit -30mm.
- MMRS
- Donator
- Posty: 1819
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
pudel pisze:Planuję nabyć nowe felgi do ND - seryjnie jest tam 7x17 i ET 45. Chciałbym również pozostać przy 7x17 ale ET zdecydowanie musi być mniejsze. Ile tam wejdzie bez dotykania rantów błotnika? Dodatkowo będzie ProKit -30mm.
Przód mam nietknięty rolką i siedzi tam ProKit z B8ką przy feldze 17x8 et45. Opona która jest z przodu to 235/40 R17. Dodatkowo mam tam wrzucony dystans 10mm. Jak widzisz sporo można upchnąć. Istotne jest to że mam wrzucony gruby stabilizator i negatyw -1.5. Tył bez problemu przy feldze 17x8 i oponie 235/40 ale 10 mm dystans to już było zbyt wiele. Myślę że spokojnie przy stabilizatorze seryjnym i feldze 17x7 ET45 upchniesz dwa rozmiary większą oponę. Et sobie policz. Mam nadzieję że pomogłem.
- Załączniki
-
- Screenshot_20180302-060721.png (521.36 KiB) Przejrzano 2520 razy
- MMRS
- Donator
- Posty: 1819
- Rejestracja: 25 lip 2016, 0:16
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom
- Lokalizacja: Warszawa
Ponadto pamiętaj o tym że projektant zaprojektował dane odsadzenie pod optymalną geometrię i optymalne prowadzenie samochodu. Zmiana Et = Zmiana promienia zataczania. Jeżeli chciałbyś ładnie wypełnić nadkole optymalnie jest tak dobierać felgę i oponę, aby zostać przy seryjnej wartości ET. Lepiej dać lekką felgę 17x8 et 45 i oponę 215 (nie pamiętam czy nie będzie za mała) lub 225. Wtedy oprócz ładnego wyglądu masz również dużo przyczepności w pakiecie.
- Liliputek
- Donator
- Posty: 996
- Rejestracja: 19 cze 2016, 22:14
- Model: ND
- Wersja: Freedom plus
- Lokalizacja: Rybnik
- Kontakt:
pudel pisze:Planuję nabyć nowe felgi do ND - seryjnie jest tam 7x17 i ET 45. Chciałbym również pozostać przy 7x17 ale ET zdecydowanie musi być mniejsze. Ile tam wejdzie bez dotykania rantów błotnika? Dodatkowo będzie ProKit -30mm.
Do seryjnego zawieszenia włożyłem ET 35 i wygląda cudnie.
Teraz mam ProKity i co prawda jeszcze nie przypasowywałem ale sądzę, że będzie bez problemu pasować. Czekam właśnie na nowe opony 215/45/17 i zakładam to na felgę z ET 35. Dam znać jak założę.
- Załączniki
-
- IMG_20180212_160017.jpg (579.19 KiB) Przejrzano 2474 razy
LILIPUTEK - z miłości do jazdy
- Aero50
- Donator
- Posty: 364
- Rejestracja: 27 cze 2014, 8:37
- Model: NA
- Wersja: 90' 1.6
- Lokalizacja: Kraków
Sezon się zbliża więc pora na zmiany. B6 + PRO KIT już czeka na montaż więc myślę o zmienie felg
Szukam czegoś do regeneracji więc budżet niewielki, 14 ciężko znaleźć w 7j i małym ET żeby jakoś wypełniło nadkole i nie pogrążyło budżetu. Stąd też pozostaje przy 15, 7j i max 30ET.
Zastanawiam się nad takim wzorem,
ma ktoś może jakieś zdjęcia jak by to mogło pasować do mx lub coś podobnego bo gmeram w internetach i nic
Jeżeli się nie przekonam to pozostanę przy wersji czegoś w tym stylu, rant w polerce i jakiś kolorek na rotor.
Szukam czegoś do regeneracji więc budżet niewielki, 14 ciężko znaleźć w 7j i małym ET żeby jakoś wypełniło nadkole i nie pogrążyło budżetu. Stąd też pozostaje przy 15, 7j i max 30ET.
Zastanawiam się nad takim wzorem,
ma ktoś może jakieś zdjęcia jak by to mogło pasować do mx lub coś podobnego bo gmeram w internetach i nic
Jeżeli się nie przekonam to pozostanę przy wersji czegoś w tym stylu, rant w polerce i jakiś kolorek na rotor.
Do seryjnego zawieszenia włożyłem ET 35 i wygląda cudnie.
Teraz mam ProKity i co prawda jeszcze nie przypasowywałem ale sądzę, że będzie bez problemu pasować. Czekam właśnie na nowe opony 215/45/17 i zakładam to na felgę z ET 35. Dam znać jak założę.
Czekam na zdjęcia!
Szukam, szukam, szukam i znaleźć nie mogę...
Ma ktoś może foto, jak w NB/NBFL siedzą 16x9 z et20, ew. info jak wygląda spasowanie tego i czy są jakieś problemy?
Z tego co udało mi się wyczytać w tym wątku, 9j et20 to chyba wartość graniczna, przy której jeszcze koło wchodzi bez rzeźby.
Koło które upatrzyłem występuje w 16x8 et25 i 16x9 et20. Gdyby było 16x8 et20 to nie wahałbym się
Dzięki z góry za pomoc i miłego popołudnia tu obecnym
Ma ktoś może foto, jak w NB/NBFL siedzą 16x9 z et20, ew. info jak wygląda spasowanie tego i czy są jakieś problemy?
Z tego co udało mi się wyczytać w tym wątku, 9j et20 to chyba wartość graniczna, przy której jeszcze koło wchodzi bez rzeźby.
Koło które upatrzyłem występuje w 16x8 et25 i 16x9 et20. Gdyby było 16x8 et20 to nie wahałbym się
Dzięki z góry za pomoc i miłego popołudnia tu obecnym
- bartz
- Donator
- Posty: 329
- Rejestracja: 15 mar 2017, 22:17
- Model: NB FL
- Wersja: Individual
- Lokalizacja: Warszawa
Kamil8888 wstawiał wyzej zdjęcie swojego setupu 16x9 et25 z negatywem 1,5*Maylo pisze:Szukam, szukam, szukam i znaleźć nie mogę...
Ma ktoś może foto, jak w NB/NBFL siedzą 16x9 z et20, ew. info jak wygląda spasowanie tego i czy są jakieś problemy?
Z tego co udało mi się wyczytać w tym wątku, 9j et20 to chyba wartość graniczna, przy której jeszcze koło wchodzi bez rzeźby.
Koło które upatrzyłem występuje w 16x8 et25 i 16x9 et20. Gdyby było 16x8 et20 to nie wahałbym się
Dzięki z góry za pomoc i miłego popołudnia tu obecnym