Zwiększenie mocy - dyskusja ogólna
luźne mysli nieuczesane
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Ktoś na pewno dorabiał ale OEM Mazda 36-1 kosztuje jakieś 60-70PLN więc moim zdaniem nie warto
rogI pisze:Ktoś na pewno dorabiał ale OEM Mazda 36-1 kosztuje jakieś 60-70PLN więc moim zdaniem nie warto
Dzięki wielkie za info = )
ps.
Jak by ktoś miał na zbyciu chętnie kupię
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
Łap numer OEM: ZM0111408
Znalazłem na mailu ze płaciłem za to w Carspeed 55zl + 15 wysyłka
Znalazłem na mailu ze płaciłem za to w Carspeed 55zl + 15 wysyłka
rogI pisze:Łap numer OEM: ZM0111408
Znalazłem na mailu ze płaciłem za to w Carspeed 55zl + 15 wysyłka
nieźle = ) dzięki
Mam jeszcze jeden problem może ktoś zmieniał czujnik położenia wału z halla na VR (z 3 pinowego na 2 pinowy) ?
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
Kostek pisze:rogI pisze:Łap numer OEM: ZM0111408
Znalazłem na mailu ze płaciłem za to w Carspeed 55zl + 15 wysyłka
nieźle = ) dzięki
Mam jeszcze jeden problem może ktoś zmieniał czujnik położenia wału z halla na VR (z 3 pinowego na 2 pinowy) ?
Ale po co? VR łatwiej zaszumić więc wymaga dobrego ekranu, Hall nie
A bo miałem układ w ms'ie pod VR ale przerobiłem go i zrobiłem według twoich sugesti pod halla = ) Dzięki
No to czekam na koło i będę odpalał = )
może ktoś ma wszystkie gotowe ustawienia do ms'a pod wolno ssaka 1.6 nbfl ? = )
Idle mam zamiar ustawić według tych wskazówek:
http://megamiata.blogspot.com/2014/11/b ... tings.html
Mam nadzieję że będzie dobrze.
No to czekam na koło i będę odpalał = )
może ktoś ma wszystkie gotowe ustawienia do ms'a pod wolno ssaka 1.6 nbfl ? = )
Idle mam zamiar ustawić według tych wskazówek:
http://megamiata.blogspot.com/2014/11/b ... tings.html
Mam nadzieję że będzie dobrze.
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Do Himbera uderz.
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego SM-A520F przy użyciu Tapatalka
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Dobra moje odpaliłem na Ms'e i wszystko działa mniej więcej działa = )
Mam pytanie może ktoś posiada seryjną mapę zapłonu z nbfl 1.6 ?
albo chociaż jakie są kąty wyprzedzenia zapłonu ?
Mam pytanie może ktoś posiada seryjną mapę zapłonu z nbfl 1.6 ?
albo chociaż jakie są kąty wyprzedzenia zapłonu ?
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
Ja gdzieś mam. Jeśli jeszcze nie znalazłeś wyślij PW
Dla Ciebie bedzie za malo
Możesz mi je sprzedać
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Możesz mi je sprzedać
Wysłane z mojego SM-A510F przy użyciu Tapatalka
Na to się zapowiada.
Czy ktoś użytkował intercooler turboworks? Pamiętam piękne wykończenie kolektorów wydechowych, ale nie mogę znaleźć tego typu intercoolera jednostronnego nigdzie indziej:
http://turboworks.pl/Intercooler-TurboW ... ronny-p401
Czy ktoś użytkował intercooler turboworks? Pamiętam piękne wykończenie kolektorów wydechowych, ale nie mogę znaleźć tego typu intercoolera jednostronnego nigdzie indziej:
http://turboworks.pl/Intercooler-TurboW ... ronny-p401
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Czemu chcesz akurat taki? Znajdziesz na niego miejsce i dziurę? Raczej podłużne wszyscy wsadzają
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Morfi
- Donator
- Posty: 1706
- Rejestracja: 11 lut 2012, 16:56
- Model: NA
- Wersja: 1.8 vvt
- Lokalizacja: Wrocław
Fajny icek tylko będzie zasłaniał sporą powierzchnię chłodnicy wody. Rozwiązanie jest OK jeśli wymieniłeś chłodnicę na wydajniejszą.
montego blue ze "świnką w środku", wersja kanadyjska
NAFL 1,8L
NAFL 1,8L
W NBFL 1.6
Mam pytanie do czego służy układ po lewej stronie (1, 2) przy soleoid value ?
Mogę go bez konsekwencji wywalić ?
tak samo chcę zaślepić egr, po za wstawieniem kawałka blaszki coś jeszcze trzeba odłączyć ?
Mam pytanie do czego służy układ po lewej stronie (1, 2) przy soleoid value ?
Mogę go bez konsekwencji wywalić ?
tak samo chcę zaślepić egr, po za wstawieniem kawałka blaszki coś jeszcze trzeba odłączyć ?
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
Tak myślałem aby wrzucić w te miejsce zbiorniczek spryskiwaczy.
Mam wstawionego ms'a i się zastanawiam dla czego czasami afr mi strasznie rośnie na postoju i szukam przyczyny, jeszcze zbadam dokładnie ciśnienie paliwa. a EGR działa pneumatycznie ? bo chyba nie ma żadnego elektronicznego sterowania ?
Mam wstawionego ms'a i się zastanawiam dla czego czasami afr mi strasznie rośnie na postoju i szukam przyczyny, jeszcze zbadam dokładnie ciśnienie paliwa. a EGR działa pneumatycznie ? bo chyba nie ma żadnego elektronicznego sterowania ?
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
egr nie podłączałem tak w sumie to nawet nie wiem gdzie on ma ten zawór elektroniczny, bo nie widać go przy ścianie grodziowej jak to jest w 1.8,
a może któryś wtrysk się przycina ?
bo mam tak że jak jest zimnym to dobrze trzyma afr na postoju, pojeżdżę nagrzeję go na światłach jest wszystko ok jest i utrzymuje się afr na ~15,3.
a jak zatrzymam się na dłużej np. tankowanie to nagle jest 17 - 18 ...
a może któryś wtrysk się przycina ?
bo mam tak że jak jest zimnym to dobrze trzyma afr na postoju, pojeżdżę nagrzeję go na światłach jest wszystko ok jest i utrzymuje się afr na ~15,3.
a jak zatrzymam się na dłużej np. tankowanie to nagle jest 17 - 18 ...
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
A podczas jazdy jak się zachowuje afr? Przy przyspieszaniu tez masz tak dużo?
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
Nie ucieka Ci gdzieś powietrze?
Log będzie pomocny tak jak pisze RS
Log będzie pomocny tak jak pisze RS
tak to wygląda na postoju, na początku afr jest stabilne a później coraz bardziej się waha, co może być przyczyną?
jak coś to kompletne logi mogę podesłać na priv
jak coś to kompletne logi mogę podesłać na priv
- Załączniki
-
- graph1.png (72.22 KiB) Przejrzano 3275 razy
-
- graph.png (58.2 KiB) Przejrzano 3275 razy
Ostatnio zmieniony 24 lis 2017, 9:09 przez Kostek, łącznie zmieniany 1 raz.
Mój pierwszy raz na Tor Poznań 2min 3s NBFL 1.6
Kostek pisze:jutro zrobię dokładne logi i podeślę bo dziś robiłem ale są nie kompletne po za tym jeszcze poprawiałem dolot aby był bardziej zimny no mam bez turbo więc raczej nie ma co uciekać
Owszem, może, np przy kolektorze ssącym.
A obroty są stabilne na jałowym?