Hamownia
miejsce na wykresy i ich komentowanie
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
Zastanawiem się czy ktoś miał okazje zajrzeć swoim N/A 1,8 na hamowanie i ma swój wykres...chciałem porównać ze swoim by sprawdzić na czym stoje.
A może ktoś dotarł do jakiegoś fabrycznego pomiaru z hamowni w tym modelu?
A może ktoś dotarł do jakiegoś fabrycznego pomiaru z hamowni w tym modelu?
Ostatnio zmieniony 21 sty 2011, 4:56 przez majkel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
pochwal się wykresem:D
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
no wlasnie, moze przyczynisz sie do zmiany madzi :]
W sumie to nie wiem czy jest czym sie chwalić bo moja furka stracila przez te 14-15 lat 11 koników...co ma i swoje dobre strony bo zawsze można by je odzyskać i będzie jeszcze szybsza
Jedno jest pewne po przyszłorocznych zmianach i ewentualnych modyfikacjach zmierzę ją jeszcze raz i zobaczymy co się wydarzy
Jedno jest pewne po przyszłorocznych zmianach i ewentualnych modyfikacjach zmierzę ją jeszcze raz i zobaczymy co się wydarzy
- Załączniki
-
- zagubione koniki :]
- hamownia1.jpg (86.52 KiB) Przejrzano 13455 razy
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
gdzie się hamowałeś? i jaka $?
kombinowałeś coś z max obrotami? bo moja 1.6NA kręciła sie prawie do 8tys z tego co pamiętam.... a tu nawet 7 nie masz w max rpm
ja ze swoja się przejadę może w następnym tyg jeszcze na seryjnym kompie to tez wkleje wykres
kombinowałeś coś z max obrotami? bo moja 1.6NA kręciła sie prawie do 8tys z tego co pamiętam.... a tu nawet 7 nie masz w max rpm
ja ze swoja się przejadę może w następnym tyg jeszcze na seryjnym kompie to tez wkleje wykres
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Tam gdzie ja hamowałem była promocja do końca sierpnia i kosztowało to 100PLN, a teraz to nie wiem trzeba by się zapytać.
http://www.performance-group.pl
a auto naturalnie się kręci powyżej 7 tys ale koleś powiedział, że on mierzy tak do czerwoności na obrotomierzu...z resztą z tego co widać to już powyżej nie warto kręcić bo i tak jest spadek.
http://www.performance-group.pl
a auto naturalnie się kręci powyżej 7 tys ale koleś powiedział, że on mierzy tak do czerwoności na obrotomierzu...z resztą z tego co widać to już powyżej nie warto kręcić bo i tak jest spadek.
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
Sluba pisze: bo moja 1.6NA kręciła sie prawie do 8tys z tego co
A to ciekawe bo ja mam odcinkę przy 7200. W 1.6 jest inaczej ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
spilner pisze:W naszej jest 1.6, ale na hamownię i tak się wybieramy zanim zaczniemy cokolwiek grzebać. I to jakoś wkrótce.
O właśnie ! zupełnie zapomniałem, że miałem pogadać z hamownią Poprawię się
Pozdr
eM
mapetu czy to nie Twoja miatka stoi nieraz na osiedlu przy czołowej na białołęce? Jeżeli tak, to daj jakoś znać to pogada się chociaż chwilę jak jestem tu prawie codziennie... Poza tym hamowałeś miatkę u mojego znajomego Slyszalem już co nieco o Twojej NA stamtąd
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
mapetu pisze:Tomai,spilner a może zmierzycie swoje...jestem ciekaw jaka będzie różnica bo mamy ten sam silniczek
jesli będzie okazja to why not Ktoś ma kontakt na hamownie w Poznaniu za rozsądną cenę ?
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Marr, hehe już mnie przyhaczyłeś co?! naturalnie że to mój mx-5 tam często odpoczywa gdyż tam mieszkam Masz racje może byśmy się jakoś spotkali ja z reguły jestem między 8-10 a potem 19-...
P.S. a co słyszałeś od znajomego? jaki ten świat jest mały.
P.S. a co słyszałeś od znajomego? jaki ten świat jest mały.
Ano słyszałem, że miatka zadbana,wylizana, ale na stalówkach Szkoda, że pare źrebaczków Ci uciekło - mam nadzieje, że je sprowadzisz z powrotem, bo 1.8 to złoto Muszę Cię jakoś dopaść, żeby poogladać;]
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
gdyby był ktoś chętny na "shamienie" auta, organizuję dyno day
DYNO DAY
21.11 - sobota
GEKO-CARS
POZNAŃ
ul. Główna 23
godz. 9.00
Koszt badania auta na hamowni, czyli wykonanie 3 pomiarów + wydruk (na życzenie wykres w wersji elektronicznej na maila) 60 pln. (w normalnym dniu koszt wynosi 120 pln.) Płatne przy odbiorze wykresu. Czas trwania pomiaru mocy jednego auta to około 20 minut (chyba, że pojawią się jakieś trudności z podpięciem auta do pasów zabezpieczających). W razie pytań proszę o PW, ew. 609-464-424.
pozdrawiam i zapraszam.
DYNO DAY
21.11 - sobota
GEKO-CARS
POZNAŃ
ul. Główna 23
godz. 9.00
Koszt badania auta na hamowni, czyli wykonanie 3 pomiarów + wydruk (na życzenie wykres w wersji elektronicznej na maila) 60 pln. (w normalnym dniu koszt wynosi 120 pln.) Płatne przy odbiorze wykresu. Czas trwania pomiaru mocy jednego auta to około 20 minut (chyba, że pojawią się jakieś trudności z podpięciem auta do pasów zabezpieczających). W razie pytań proszę o PW, ew. 609-464-424.
pozdrawiam i zapraszam.
a3-club.net
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
bardzo fajnie... proszę o kontakt telefoniczny celem potwierdzenia obecności.
pzdr.
pzdr.
a3-club.net
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
fuzzy-wuzzy pisze:bardzo fajnie... proszę o kontakt telefoniczny celem potwierdzenia obecności.
pzdr.
ok jutro zadzwonię.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
-
- Posty: 12
- Rejestracja: 14 lis 2009, 21:43
- Lokalizacja: Poznań
Podsumowując było nas 22, liczba przerosła nawet moje oczekiwania.
Geko-cars mogę polecić z czystym sumieniem.
Pozostaje mi jedynie podziękować za cierpliwość.
dla zainteresowanych na przyszłość:
Profesjonalny chiptuning oraz eco-tuning - http://chiptuning.poznan.pl/Witaj.html
GOODHOPE ~chiptuning~elektronika~diagnostyka~ - http://www.goodhope.pl/
Geko-Dynotest hamownia podwoziowa Poznań - http://gekocars.pl/dynotest.htm
Chiptuning, Abt, Motorsport - Pachura.pl - http://pachura.pl/aktualnosci.php?lang=pl
Geko-cars mogę polecić z czystym sumieniem.
Pozostaje mi jedynie podziękować za cierpliwość.
dla zainteresowanych na przyszłość:
Profesjonalny chiptuning oraz eco-tuning - http://chiptuning.poznan.pl/Witaj.html
GOODHOPE ~chiptuning~elektronika~diagnostyka~ - http://www.goodhope.pl/
Geko-Dynotest hamownia podwoziowa Poznań - http://gekocars.pl/dynotest.htm
Chiptuning, Abt, Motorsport - Pachura.pl - http://pachura.pl/aktualnosci.php?lang=pl
a3-club.net
- thekingisback
- Posty: 486
- Rejestracja: 18 lip 2009, 14:31
- Model: NB FL
- Wersja: Sportive
- Lokalizacja: częstochowa
pochwalcie sie wynikami:D
"Woda, której dotykasz w rzece, jest ostatkiem tej, która przeszła, i początkiem tej, która przyjdzie; tak samo teraźniejszość."
- Tomai
- Donator
- Posty: 3865
- Rejestracja: 14 wrz 2008, 9:11
- Model: NC
- Wersja: 2.0 Power by Five
- Lokalizacja: Poznań / Kaźmierz
He he napięcie rośnie.
Wczoraj przyspieszyliśmy zapłon na 14 także muszę pojechać jeszcze raz. Jest duża różnica.
Wczoraj przyspieszyliśmy zapłon na 14 także muszę pojechać jeszcze raz. Jest duża różnica.
Była NA BRG 1.8 118 Km 146 Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
Była NBFL Phoenix 1.8 138KM 156Nm
Była NBFL Garnet Red Mica 1.8
Jest NC 2.0 174KM 199Nm
A ja dziś pojechałem kupić płyn do chłodnicy i w efekcie wylądowałem na rolkach
Poniżej wyniki. Moc i moment na kołach (to znaczy hamownia sobie wybraża że tyle ich
tam jest). Pierwszy przebieg (ciągła linia) 1.8 NBfl kompletna seria. Drugi przebieg (linia przerywana) ta sama seria z wyłączonymi zmiennymi fazami Teraz tyko muszę po tej operacji błąd komputera kasować
Miłego oglądania
Pozdr
eM
Poniżej wyniki. Moc i moment na kołach (to znaczy hamownia sobie wybraża że tyle ich
tam jest). Pierwszy przebieg (ciągła linia) 1.8 NBfl kompletna seria. Drugi przebieg (linia przerywana) ta sama seria z wyłączonymi zmiennymi fazami Teraz tyko muszę po tej operacji błąd komputera kasować
Miłego oglądania
Pozdr
eM
- Załączniki
-
- ptaszyna_dyno.jpg (85.62 KiB) Przejrzano 14443 razy
- pmcomp
- Posty: 2614
- Rejestracja: 12 sty 2009, 21:23
- Model: Inny
- Wersja: BMW Z4 35is
- Lokalizacja: wieś pod Warsiawą
majkel_c pisze:A ja dziś pojechałem kupić płyn do chłodnicy i w efekcie wylądowałem na rolkach
Aż strach sie bać co będzie jak pojedziesz po bułki .
Coś ci parę koników uciekło. Poza tym to chyba jednak wartości na silniku? Na kołach powinno być ze 35-40 mniej.
Pozdro
pmcomp
(BMW Z4 E89 35is)
(BMW Z4 E89 35is)
pmcomp pisze:Aż strach sie bać co będzie jak pojedziesz po bułki .
Nie mądraluj tylko komórkę włącz Bo się dodzwonić nie można
pmcomp pisze:Poza tym to chyba jednak wartości na silniku?
Na kołach według softu hamowni.
pmcomp pisze:Na kołach powinno być ze 35-40 mniej.
Tak mówią w krainie hamburgera Tylko nie wiadomo do końca jak to liczą
Po
eM
chwilowo bezmiatowy
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
- majk
- Posty: 2112
- Rejestracja: 16 lip 2008, 13:11
- Model: NB FL
- Wersja: 1.6 Turbo
- Lokalizacja: Warszawa
No, tylko nie wdawajta się znowu w dyskusje typu różnice whp-bhp-hp-ps-rwhp-hwgm;p Najważniejsza jest dupohamownia właściciela i banan na twarzy jeżeli moc jest wystarczająca;p
Była: MX-5 NA 1992
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T
Była: MX-5 NBFL 2002
Była: MX-5 NB 1999
Była: MX-5 NA 1.8T 1994
Była: MX-5 ND RF 2017
Była: MX-5 NA 1.6 1996
Jest: MX-5 NBFL 2001 1.6T