Hamownia
miejsce na wykresy i ich komentowanie
Moderatorzy: pirul, Moderatorzy
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
To jak będziesz dzwonił to zapytaj o ZG. Jak cena będzie fajna to pewnie wiecej osób pojedzie, w tym ja.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
funky pisze:ecu performance
+1...
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
-
- Posty: 24
- Rejestracja: 01 lut 2015, 21:29
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
To i ja się pochwalę
NBFL 1.8, 2004, 100% seria, 105 000 km
NBFL 1.8, 2004, 100% seria, 105 000 km
Sesje zdjęciowe samochodów ---> http://janzagrodzki.com/
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Hej,
Mam ofertę VTG na hamowanie naszych mazdeczek.
Jeśli będzie 5-10 aut - 125zł
10 i więcej - 100zł
Ktoś byłby zainteresowany? To podobno jedna z lepszych hamowni. Jeśli macie jakieś inne namiary możemy gdzie indziej zapytać. Generalnie chciałbym zobaczyć ile faktycznie mocy ma ten mój silniczek po swapie ze stożkiem.
Mam ofertę VTG na hamowanie naszych mazdeczek.
Jeśli będzie 5-10 aut - 125zł
10 i więcej - 100zł
Ktoś byłby zainteresowany? To podobno jedna z lepszych hamowni. Jeśli macie jakieś inne namiary możemy gdzie indziej zapytać. Generalnie chciałbym zobaczyć ile faktycznie mocy ma ten mój silniczek po swapie ze stożkiem.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
-
- Donator
- Posty: 226
- Rejestracja: 08 maja 2013, 8:24
- Model: NB MSM
- Lokalizacja: Warszawa Jelonki
czester_ pisze:Hej,
Mam ofertę VTG na hamowanie naszych mazdeczek.
Jeśli będzie 5-10 aut - 125zł
10 i więcej - 100zł
Ktoś byłby zainteresowany? To podobno jedna z lepszych hamowni. Jeśli macie jakieś inne namiary możemy gdzie indziej zapytać. Generalnie chciałbym zobaczyć ile faktycznie mocy ma ten mój silniczek po swapie ze stożkiem.
Ja chętnie jeśli termin będzie dogodny.
-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
Czester, uderz może do APIS Power, powyżej 10 aut dla Civicklubu oferowali się wielokrotnie na 50zł za dwa pomiary.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Dzięki za cynk!
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
taki dynoday w Lodzi by tez sie przydal
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Czemu nie, na pewno pojadę. Poniedziałek albo wtorek w grę wchodzi
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
-
- Posty: 1555
- Rejestracja: 07 lip 2010, 20:19
- Model: NB
- Wersja: 3 BK / 10th Anni
- Lokalizacja: Piaseczno
luksik pisze:logimen pisze:W Kreatorze Mocy jest promo na FWD/RWD za 50 pln od 28.09-2.10.15
Jakiś spot u nich? W tej cenie to bym się mógł zmierzyć Tylko na ile mają wiarygodną hamownie...
Ja narazie odpadam. Silnik 2tys km po remoncie i borykam sie z ciaglymi wyciekami :/ sic!!
Pozdrawiam, Artur
Ex Madzia
Ex Madzia
-
- Posty: 336
- Rejestracja: 05 lis 2014, 20:33
- Model: ND RF
- Lokalizacja: warszawa
Panowie zalozylem sobie gaz do Mazdy i chcialbym sprawdzic czy nie ma spadku mocy jak obiecali zakladajacy LPG:) przy okazji tez spradzilbym ile kuni zostało z mojego 1,8 130km
- Alex
- Donator
- Posty: 4685
- Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
- Model: NC
- Wersja: Niseko
- Lokalizacja: łódź
- Kontakt:
20 letnie 1.6/90KM z przebiegiem 199kkm po zamontowaniu walkow 115KM
wykres na seryjnym ECU i drugi ze zmodyfikowanym wsadem.
wykres na seryjnym ECU i drugi ze zmodyfikowanym wsadem.
pozdrawiam
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Alex
były: NC 2.5 , NA 1.6/90+ jest: Niseko 2.5/RomDrop 182HP/242Nm
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
https://alexengineering.pl
Mayk pisze:To i ja się pochwalę wykresem -> nie moje auto ale "trochę" czasu spędziłem z nią w garażu.
Bez zmian w elektronice - bez strojenia na seryjnym ECU.
NBfl 1.8:
Co dało taki wzrost?
Były: NB, NBFL, NC 2,0, NC 2,0 automat, NC swap 2,5 6b, ND 2,0.
Jest NA 1990.
Jest NA 1990.
1. Głowica 1,5mm w dół + mały remont (gniazda, prowadnice, uszczelniacze)
2. Regulowane kółko rozrządu na stronie wydechowej, lekko "przestawione po mojemu" by zyskać więcej na górze (strona ssąca ma VVT, którego nie chciałem wywalać - zresztą samo zebranie z głowicy 1.5mm odpowiednio wpłynęło na timing wałka ssącego)
3. Dolot ze stożkiem Simoty odizolowany termicznie od kolektora
4. W miarę luźny wydech
2. Regulowane kółko rozrządu na stronie wydechowej, lekko "przestawione po mojemu" by zyskać więcej na górze (strona ssąca ma VVT, którego nie chciałem wywalać - zresztą samo zebranie z głowicy 1.5mm odpowiednio wpłynęło na timing wałka ssącego)
3. Dolot ze stożkiem Simoty odizolowany termicznie od kolektora
4. W miarę luźny wydech
110@???KM
134@???Nm
134@???Nm
- Hookie
- Donator
- Posty: 3405
- Rejestracja: 01 gru 2011, 19:22
- Model: NB FL
- Wersja: 1.8 Memories 2
- Lokalizacja: Sosnowiec
Dziś przyszła kolej na mnie. Co sądzicie o wykresie?
1.6 NBfl, seria. Błąd określony na +/- 3%
1.6 NBfl, seria. Błąd określony na +/- 3%
2011-12: NB 1.8 '98 10th Anni 2260 - Miatulka
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
2013: NA 1.6 '90 - Babcia
2015 - 2017: NBfl 1.6 '04 - Furia
2019: NBfl 1.8 '01 - Hejka 2.0
2018 - 2022: ND 2.0 '16 Club - Kocur
Maj 2022: - obecnie: NBfl 1.8 '03 - Żaba
-
- Donator
- Posty: 416
- Rejestracja: 15 cze 2015, 22:42
- Model: Inny
- Wersja: MR2 ZZW30
- Lokalizacja: Wrocław
ree pisze:Verteru pisze:Czy 115 km w silniku 1.6 to moc na kołach czy na silniku?
Moce seryjnie podawane przez producentów zawsze są na silniku.
To jak to jest że później na Hamowni wychodzi tyle samo ile producent podawał na wale? I to lata temu?
-
- Donator
- Posty: 1200
- Rejestracja: 22 lip 2013, 21:20
- Model: NA
- Wersja: 1.6 '92
- Lokalizacja: Warszawa
Hamownia w trakcie testu mierzy straty wynikające z oporów układu napędowego i na tej podstawie jest w stanie ustalić moc na silniku.
była: Mała aka MX-5 NB Twilight Blue '99 1.6 110KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM
była: Babcia aka 323 BF Canal Blue Metallic '88 1.6 88KM
jest: Zygzak aka MX-5 NA Classic Red '92 1.6 115KM