Dane Techniczne Mx-5 ND
Moderator: Moderatorzy
-
- Donator
- Posty: 4239
- Rejestracja: 10 lut 2010, 18:44
- Model: Inny
- Lokalizacja: Katowice
- Kontakt:
Dane Techniczne obu wersji silnikowych nowej Mx-5 ND.
silnik 1.5
R4, 1496 cm³
stopień sprężania 13,0:1
131km/7000rpm
150Nm/4000rpm
6MT
0-100km/h = 8,3 sek
v-max 204 km/h
195/50/R16
975kg
długość 3915mm
szerokość 1735mm (1918mm lusterka)
wysokość 1225mm
prześwit 125mm
silnik 2.0
R4, 1998 cm³
stopień sprężania 13,0:1
160km/6000rpm
200Nm/4600rpm
6MT
0-100km/h = 7,3 sek
v-max 214 km/h
205/45/R17
1000kg
długość 3915mm
szerokość 1735mm (1918mm lusterka)
wysokość 1230mm
prześwit 135mm
za: http://www.mazda.pl/modele/mazda-mx-5/
pdf: http://www.mazda.pl/assets/poland/cars/ ... anguage=en
miata lov!
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Wszystko spoko ale 195/50/16 to trochę mało jednak. Przynajmniej 205/45/16 jak w NBfl powinno być.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- Peecer
- Donator
- Posty: 2655
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
- Model: ND
- Wersja: 100th Anniversary
- Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń
R.E.D. pisze:czester_ pisze:Wszystko spoko ale 195/50/16 to trochę mało jednak. Przynajmniej 205/45/16 jak w NBfl powinno być.
malo? chyba wasko bo 195/60 jest wieksza
co do szerokosci, to u mnie tez 185 wydawalo sie wasko, a jakos daje rade
A ja się pewnie nie znam i udzielać się nie powinienem ale widząc ją ostatnio na własne oczy to te 16" wyglądały jak rolki transportowe a nie "KOŁO"...
-
- Donator
- Posty: 3628
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Ja tam myślę, że wiele Japońskich głów kombinowało ile ma być żeby do normalnej jazdy było optymalnie czyli wygodnie, bezpiecznie i ekonomicznie. Wiadomo, że w zależności od zastosowania będzie się stosowało zamienniki. Pytanie po co na Dzień dobry mają tam zakładać coś szerokiego co tylko zmuli auto...
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
- Peecer
- Donator
- Posty: 2655
- Rejestracja: 23 lut 2014, 23:23
- Model: ND
- Wersja: 100th Anniversary
- Lokalizacja: Kętrzyn - Toruń
Jumpman pisze:Ja tam myślę, że wiele Japońskich głów kombinowało ile ma być żeby do normalnej jazdy było optymalnie czyli wygodnie, bezpiecznie i ekonomicznie. Wiadomo, że w zależności od zastosowania będzie się stosowało zamienniki. Pytanie po co na Dzień dobry mają tam zakładać coś szerokiego co tylko zmuli auto...
Miałem bardziej na myśli minimum 17".... Ale tak jak się przyznaję - ja tam mogę jechać i 80 km/h ale fajnie jak to wygląda a na 16 niestety jest słabo..... Ale to moje priv zdanie...
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
O szerokość mi chodzi... To samo co w gt86. Rozumiem ze jedzie pewnie świetnie ale słabo od tyłu wygląda taki przecinak 195:)
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- polokokt
- Donator
- Posty: 1234
- Rejestracja: 23 maja 2012, 8:42
- Model: NC FL
- Wersja: 2.0 Sport
- Lokalizacja: WL
Nie patrzyłem też teraz na żaden sklep, ale w odniesieniu do moich 195/50/15 zmiana jakakolwiek w rozmiarze opony (nawet tylko szerokość i ewentualnie profil nie mówiąc o średnicy) to od razu cena kilkadziesiąt do 100 PLN/szt więcej na tym samym modelu opony. Nie wiem czy Mazda w tym wypadku brała też pod uwagę cenę przy doborze rozmiaru opon (poza tym, że auto ma się dobrze prowadzić, mało palić ....), ale może tez była to jakaś jedna ze zmiennych czemu taki rozmiar a nie szerszy/niższy?
-
- Donator
- Posty: 3628
- Rejestracja: 06 lut 2012, 17:41
- Model: NA
- Wersja: FL
- Lokalizacja: Ruda Śląska
Dla Mazdy cena opony to drobnica, my poczujemy bardzo większy rozmiar, a w fabryce to minimalna roznica. Tu inne cechy są moim zdaniem wazniejsze...a co do wyglądu Peceer i Czester - pewnie macie racje, ale po to można kombinować z opcjami i im dopłacać, a nie, że od razu Mazda(ja każdy w końcu producent) da wam coś super hiper na start... życie
Live to ride - ride to live! HD or MX5 or 1302S or 126P ?
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
Części do NA - rozbiórka czerwonej - kliknij
Moja Lalunia
pamiętajcie, że do GT86 dali opony z Priusa aby był większy fun (chodzenie bokami) może w Mazdzie mieli podobny tok myślenia
była: Madzia 1990 1.6
jest: konserwa
jest: konserwa
- Kim Son San
- Posty: 2018
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
raczej po to, żeby spełnić jakieś normy emisji albo obniżyć katalogowe spalanie.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
- turbo pchała
- Posty: 4336
- Rejestracja: 02 mar 2014, 17:04
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Warszawa
Może i masz rację... tylko, że to były 15 a tu są 16. To spora oponka i nawet to cięższych aut zakładają 205.
Prawda jest taka, że jesteśmy przyzwyczajeni do większych gabarytów samochodów obecnie. Mi również narazie ciężko wyobrazić sobie ND o wadze i wymiarze mniejszym niż NC. Może jak zobaczę na żywo proporcje w głowie mi się zmienią.
Prawda jest taka, że jesteśmy przyzwyczajeni do większych gabarytów samochodów obecnie. Mi również narazie ciężko wyobrazić sobie ND o wadze i wymiarze mniejszym niż NC. Może jak zobaczę na żywo proporcje w głowie mi się zmienią.
"Jeśli po zaparkowaniu nie patrzysz na niego, zanim odejdziesz, to znaczy, że kupiłeś sobie zły samochód."
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
Moja -> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?f=22&t=13537&start=60
- nick.es
- Moderator podróży
- Posty: 7684
- Rejestracja: 11 mar 2014, 10:13
- Model: NB FL
- Lokalizacja: Costa Blanca
Właśnie się dowiedziałem, że Mazda wycofuje SkyFREEDOM ze sprzedaży i jej zakup będzie możliwy tylko do końca tygodnia (a odbiór dopiero jakoś na wiosnę). Później najwyższą wersją zostanie SkyPASSION. Możliwe, że w przyszłości będą opcje wzbogacenia jej o Bilki, szperę i fotele Recaro, ale na razie jeszcze nic nie wiadomo. Wygląda na to, że SkyFREEDOM będzie bardzo krótką limitowaną serią.
Czy ktoś może potwierdzić tę "plotkę"?
Czy ktoś może potwierdzić tę "plotkę"?
chłopaki z mazdy w zeszłym tygodniu na spocie mówili, że dostępność SkyFreedom jest ograniczona ze względu na brak foteli. Mówili też, że nie będzie wycofana, ale tylko ograniczona. A zamawiając teraz odbiór będzie na przyszły czerwiec/lipiec
Życie jest za krótkie, żeby jeździć nudnymi samochodami.
- Arvi
- Junior Admin
- Posty: 2909
- Rejestracja: 25 lip 2013, 11:01
- Model: NA
- Wersja: Tiny Tina Edition
- Lokalizacja: Warszawa - Stare Włochy
MarcinZ pisze:chyba żart tyle przygotowań, planowanie, kampanie, drukowanie folderów i.... brak foteli
Ale to coś dziwnego się dzieje w Recaro ... słyszałem, że nawet na foteliki dla bobasów się czeka
-
- Posty: 534
- Rejestracja: 02 lip 2007, 16:52
- Model: ND
- Wersja: Club Sport +
- Lokalizacja: Warszawa
ND 1000kg - ale która wersja ?
Pytanie jaka jest dokładnie różnica w wadze między SkyFreedom a innymi SKY ?
Sam kondensator i-eloop to około 7kg + kable + ta elektro skrzynka obok kolektora ( która będzie przeszkadzała jakby ktoś chciał turbo lub kompresor ) + dodatkowe głośniki i woofer + duperele jak i-stop itd. Pewnie z 15 kg się uzbiera ? ?
Pytanie jaka jest dokładnie różnica w wadze między SkyFreedom a innymi SKY ?
Sam kondensator i-eloop to około 7kg + kable + ta elektro skrzynka obok kolektora ( która będzie przeszkadzała jakby ktoś chciał turbo lub kompresor ) + dodatkowe głośniki i woofer + duperele jak i-stop itd. Pewnie z 15 kg się uzbiera ? ?
http://kozlowski.mazda-dealer.pl/upload ... X-5_Q4.pdf
wg cennika najbiedniejsza wersja waży 975 kg, passion 1000 kg a freedom 1015 kg
wg cennika najbiedniejsza wersja waży 975 kg, passion 1000 kg a freedom 1015 kg