RUNDA 4 EAST - Lotnisko Biała Podlaska - 13 września
ZAPISY
Moderator: Moderatorzy
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 15:08
- Model: NB
- Wersja: MMC Edition;)
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Wielkie dzięki za super imprezę, która dała mi pierwsze podium w debiutanckim sezonie i to wywalczone w czystej walce z sympatycznymi konkurentami, których wyższość musiałem uznać na ostatnim Ułężu. Fajnie, że mimo tylu przeciwności Organizatorzy dopieli zawody tym bardziej, że żadnej prowizorki nie dostrzegłem. Atmosfera jak zawsze super, ciesze się, że poznaję coraz więcej z Was i co niektórzy zaczynają powoli kojarzyć mnie Wielkie dzięki dla Ciupasa, który ustawiał się w różnych miejscach toru wyłapując ciekawe ujęcia - nie mogę się doczekać relacji. Robię powoli rozeznanie w kwestii montażu kontroli trakcji do NB z zamiarem ataku na 1 miejsca w klasie w przyszłym sezonie
-
- Posty: 1417
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
- Model: Inny
- Wersja: Japoński :P
- Lokalizacja: Warszawa
Ja rownież dołączam sie do podziękowań, jak zawsze super wszystko ogarnięte, świetna atmosfera i świetni ludzie. Niestety znów uplasowałam sie na koncu stawki przez co moj entuzjazm troche opadł ale liczę ze za rok lub jesli uda wbić sie na jastrzębia bedIe w koncu jakis progres bo gorzej juz byc nie moze a i jedzenie bardzo dobre było!
+1
Zabawa jak zwykle przednia, jak zwykle dużo nauki. Wielkie dzięki dla Tomato i Zajcola za przewiezienie na prawym, oraz dla Dżuniora za poprawkę żarówki : )
Gratulacje dla zwycięzców! Jak bardzo jeszcze brakuje umiejętności pokazuje, że Qbatron objechał mnie 1.6 : )
Z minusów:
1. Tor bardzo spoko, tylko za krótko.
2. Trzeba zaznaczyć brak łazienki - dobrze że obok był chociaż lasek.
3. Ogólnie dzielenie z drifterami to nie jest takie strasznie głupie, niestety nie udało mi się załapać z Kali'm na drift rotarymiatą, bo nie było za bardzo jak do nich dojechać.
Ale ogólnie to drobiazgi i cieszy mnie niezmiernie, że Himber i spółka wszystko ogarnęli. 100x wolę krótszą rundę bez łazienki niż brak rundy.
Emocji w czołówce 1.8-2.0 nie brakowało, ale szkoda że zabrakło Rockatanskiego : )
Zabawa jak zwykle przednia, jak zwykle dużo nauki. Wielkie dzięki dla Tomato i Zajcola za przewiezienie na prawym, oraz dla Dżuniora za poprawkę żarówki : )
Gratulacje dla zwycięzców! Jak bardzo jeszcze brakuje umiejętności pokazuje, że Qbatron objechał mnie 1.6 : )
Z minusów:
1. Tor bardzo spoko, tylko za krótko.
2. Trzeba zaznaczyć brak łazienki - dobrze że obok był chociaż lasek.
3. Ogólnie dzielenie z drifterami to nie jest takie strasznie głupie, niestety nie udało mi się załapać z Kali'm na drift rotarymiatą, bo nie było za bardzo jak do nich dojechać.
Ale ogólnie to drobiazgi i cieszy mnie niezmiernie, że Himber i spółka wszystko ogarnęli. 100x wolę krótszą rundę bez łazienki niż brak rundy.
Emocji w czołówce 1.8-2.0 nie brakowało, ale szkoda że zabrakło Rockatanskiego : )
gzy
- Rockatansky
- Donator
- Posty: 1979
- Rejestracja: 06 mar 2012, 13:39
- Lokalizacja: W-wa - St.Miłosna
Ja też żałuję, ale niestety obowiązki służbowe nie pozwoliły na wyjazd.
Żałuję po dwakroć, bo doszły mnie słuchy, że serwowano flaczki..
Żałuję po dwakroć, bo doszły mnie słuchy, że serwowano flaczki..
Rockatansky
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
-
- Posty: 332
- Rejestracja: 28 sty 2013, 11:53
- Model: NA
- Wersja: NA turbo-tor
- Lokalizacja: Warszawa
7. Na koniec dziękuję M&D oraz Mary za dotrzymanie towarzystwa w trakcie męczarni nad piersią z kaczki, polędwiczkami, tatarem, rosłem, pierogami, carpacio i na dodatek popijaniem valpolicella superiore oraz JD ..bez Was nie dał bym rady a pani Edyta nadal uważa że byli u niej dziwni ludzi ei niech tak zostanie[/quote]
Valpolicella superiore - używasz 15W50?? pełny syntetyk????
To ja tym bardziej podziękuję wszystkim organizatorom za przejście przez wszystkie turbulencje. Bym był bardzo niepocieszony, gdybym nie mógł wystartować zreanimowanym autem.
Valpolicella superiore - używasz 15W50?? pełny syntetyk????
To ja tym bardziej podziękuję wszystkim organizatorom za przejście przez wszystkie turbulencje. Bym był bardzo niepocieszony, gdybym nie mógł wystartować zreanimowanym autem.
Były:
MX-5 NA na tor
MX-5 NA Tweety
MX-5 ND Katana
Jest
MX-5 NA classic red
MX-5 NB Smerfeta
MX-5 ND2
MX-5 NA na tor
MX-5 NA Tweety
MX-5 ND Katana
Jest
MX-5 NA classic red
MX-5 NB Smerfeta
MX-5 ND2
-
- Donator
- Posty: 1845
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
Tera Ja!
Podziękowania dla:
Organizatorów! za kolejna inna ciekawa runde!
Tiburona za wsparcie pod maską :* i pożyczenie czujnika na te 244,861s i kolegę od miernika <nie pamiętam kto ale pamiętam że pożyczył!>
Tomato za akcje z lawetowaniem! inaczej bym się musiał na lince targać
Himbera za rywalizacje przez wszystkie 4 rundy! <w następnym roku nie będziesz miał tak łatwo >
Dzuniora Tiburona za chęci udostępnienia mi swojego auta, nie chciałem mieszać wam w klasie:P chodź przejazd autem Tibu na czas ustawiał mnie w okolicach 2/3 miejsca w 1.8/2.0 ^^
Przepraszam....
Tych których nie udało mi się przewieźć na prawym .... jest taka opcja w Wawie jak ktoś jest chętny to na PW albo FB mnie męczyć
Ciupasa&Ignac Team ..... jednak trzeba było to nagrać odrazu ^^
Wszystkich którym przeszkodziłem w przejazdach mierzonych.... musiałem szybko ogarnąć 3 przejazdy żeby nadgonić i oddać Tiburonowi czujnik po prostu
Mazda juz ogarnieta, przygotowana na Gostyń, odpala wydaje sie all git. Problemy z tym czujnikiem były od dawna... wiec mam nadzieje ze więcej ich już nie będzie
DoZo na Jaszczembiu!
Podziękowania dla:
Organizatorów! za kolejna inna ciekawa runde!
Tiburona za wsparcie pod maską :* i pożyczenie czujnika na te 244,861s i kolegę od miernika <nie pamiętam kto ale pamiętam że pożyczył!>
Tomato za akcje z lawetowaniem! inaczej bym się musiał na lince targać
Himbera za rywalizacje przez wszystkie 4 rundy! <w następnym roku nie będziesz miał tak łatwo >
Dzuniora Tiburona za chęci udostępnienia mi swojego auta, nie chciałem mieszać wam w klasie:P chodź przejazd autem Tibu na czas ustawiał mnie w okolicach 2/3 miejsca w 1.8/2.0 ^^
Przepraszam....
Tych których nie udało mi się przewieźć na prawym .... jest taka opcja w Wawie jak ktoś jest chętny to na PW albo FB mnie męczyć
Ciupasa&Ignac Team ..... jednak trzeba było to nagrać odrazu ^^
Wszystkich którym przeszkodziłem w przejazdach mierzonych.... musiałem szybko ogarnąć 3 przejazdy żeby nadgonić i oddać Tiburonowi czujnik po prostu
Mazda juz ogarnieta, przygotowana na Gostyń, odpala wydaje sie all git. Problemy z tym czujnikiem były od dawna... wiec mam nadzieje ze więcej ich już nie będzie
DoZo na Jaszczembiu!
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
-
- Posty: 122
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 15:08
- Model: NB
- Wersja: MMC Edition;)
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
"Dzuniora Tiburona za chęci udostępnienia mi swojego auta, nie chciałem mieszać wam w klasie:P chodź przejazd autem Tibu na czas ustawiał mnie w okolicach 2/3 miejsca w 1.8/2.0 ^^"
to się nazywa fantazjowanie
to się nazywa fantazjowanie