NOWA RUNDA 3 WEST!! - Rallyland Debrzno - 19. lipca - zapisy

czyli co się odlecze...;)

Wszystko związane z sezonem 2014 cyklu MiataMiniChallenge

Moderator: Moderatorzy

Ignacy
Posty: 503
Rejestracja: 12 wrz 2012, 10:54
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

21 lip 2014, 22:35

Dzięki Dżunior i Maja za ogarnięcie rundy :poklony: było super ,ale to nic nowego w MMC :D
Kto nie był niech żałuje, trasa naprawdę fajna + patent z mierzonymi wszystkimi czasami (to powinien być standard !!!)


Fotki wrzuciłem do wątku z fotkami
viewtopic.php?f=41&t=13793&p=279262#p279262
jahu
Posty: 95
Rejestracja: 01 gru 2013, 13:03
Lokalizacja: 3-city

21 lip 2014, 22:46

Dziękuje bardzo za wspaniały weekend!

Dżunior, Maja + ekipa odstawiliście kawał dobrej roboty. Trasa świetna. Było chyba wszystko, nawroty, szykany, długie łuki, hamowania z większych prędkości, sekwencja szybkich zakrętów, miejsca, gdzie trzeba było uważać i miejsca, gdzie można było robić największe głupoty. Nawet trawa na poboczu była równa :oops: Do teraz co chwila sam do siebie uśmiecham się pod nosem przypominając sobie kolejne przejazdy i kolejne 0.5 sek. urwane.

To było moje drugie MMC i wiem, że jak będzie czas to będą następne. Chylę czoła wszystkim, którzy tworzą, pomagają i wspierają te zawody. Jazda po torze jest tylko połową tej imprezy. To wspaniali, otwarci ludzie, których się poznaje podczas MMC na torze i wspólna zabawa na beforku i afterku, to jest to, co wyróżnia ten cykl.

Beforek bardzo fajny. Trochę za szybko zaczęliśmy z Sebof01, ale jakoś prawie cały zaliczyłem :)
W sobotę na torze wszystko sprawnie szło. Większy luz niż w Bydgoszczy. Można było zostawić auto, pójść pogadać, podzielić się wrażeniami z jazdy, omówić trasę. Jak słońce przygrzało podjechać i schować się w hangarze i napić zimnej wody z lodówki.
Dziękuje Dr. Kokonowi za prawy. Niezapomniane wrażenia, mogłem podpatrzeć linię jazdy i czegoś się nauczyć.
Gratulacje dla wygranych :winner:
After super. Trochę pozwiedzaliśmy Chojnice ;) pojedliśmy, popiliśmy, były tańce, pośmialiśmy się, fun, fun, fun :D
Niedziela i chillout przy kawie na rynku.
To był naprawdę udany weekend :kciuk:

Wielkie dzięki Dżunior i Maja za ogarnięcie tej rundy. :poklony:
Awatar użytkownika
Arturo_tiburon
Posty: 1067
Rejestracja: 06 cze 2011, 16:01
Model: ND
Wersja: Daga spec
Lokalizacja: waw

22 lip 2014, 0:04

Kochani, dzięki za obecność na kolejnej rundzie MMC i specjalnie dziękuję wszytkim którzy robią pierwszy raz bo wiem jak nie jest łatwo dołączyć do grupy bez napinki. Generalnie choć kazdy to wie specjalne podziękowania dla Dżuniora i Majki oraz dla Rokansky star (i love u babe) and Nataly że znosisz typa ;-) oraz dla wszytkich którzy zapierdzielali w piątek wieczorem i sobota rano z układaniem trasy żebyśmy mieli się gdzie bawić. Brat Dżuniora ogarniał nam wyniki na goole doc i dzięki temu cała moja rodzina na wsi mogła podziwiać wyniki i wielkie gratki dla ogarnięcia tematu.

Zaczne od uwag w metodzie kanapki -
1. do wszelkich organizatorów czegokolwiek na MMC piszcie na forum czego potrzebujecie i w czym pomóc bo choć ja jestem jak wiadomo marudny, mało koleżeński i oporny to zawsze się znajdzie ktoś kto może pomóc ogarnąć temat.
2. nie pamiętam takiej imprezy na której nie było chętnych do jazdy ...rozumiem upłał ...spawają sie akumulatory, ale na Boga zrobniliśy 8 mierzonych i były sytutacje kiedy trzeba było gonić ludzi do jazdy
3. wyrypy i piasak i jabłonka podobały mi się bardzo... miałem wrażenie że tor oddaje sytacje na polskich drogach ... wracałałem przydkowo z takim kolesiem z klubu co ma takie dziwne auto w seledynie i jadąc do Waw mielismy przyjemności wiele z innymi uczesnikami drogowych potyczek a jeden typ z jeepa w sportowym stroju wysiadł do mnie porozmawiać o sytacji na drodze i bardzo mi się to podobało ;-)
4 przepraszam wszytkich którzy prosili mnie o prawy i pilotowanie ale naprawdę dzielone przejazdy nie dawały mi za duzo czasu na zajmowanie się kolejnymi chętnymi, poza tym jak wieloktrotnie powtarzałem, że ja nie umiem za bardzo jeździć i boje się prędkości i genralnie lepiej posłuchać kogos kto ogarnia temat polecam kolegów
5. hangar w pyte i lodówka też i bardzo się cieszę że udało się zrobić kolejną impreże bez większych start a co najwazniejsze nikomu nic się nie stało na torze choć Leszczu poleciał grubo

Z góry przepraszam za złamanie konwecji losowania niektórych nagród miałem koncepcję szukania ludzi którzy wykorzystają potencjał sponsorów i jednocześnie z pokorom poddaję się krytyce i mam nadzieję , że zrozumiecie że chodzi o to by modyfikowac auta a nie sprzedawać nagrody na giełdzie ;-) Wszelkie uwagi w tym temacie proszę na PW bo biorę na klatę Wasze opinie.

Na koniec ...mieliśmy grubą akcję z gaszeniem akku i błągam opózniajmy bagażniki przed zawodami i sprawdzajmy dla włąsnego bezpieczeństwa jak się nam trzymają kluczowe elementy. Weźmy nauczkę z sytacji i bądźmy mądrzejszy next time ;-)

Na 2 koniec ...love u West ...poznałem nowych ludzi porozmawialiśy o pomiarze czasów w spokojnej syskusji ;-) wszyscy wrócili bezpiecznie do domów

na koniec 3

4 najlepsze czasy moje 673,7 sekundy były lepsze od Dżuniora o 0,7 sekundy i gdyby ON nie ogarniał tego całego zamieszania i mógłby pospac jak ja to by mnie objechał pewnie z palcem w dupie ale ok i tak się lubimy i jest w klubie Nutella ;-) co widac w wyniakch to bardzo wyrównany poziom w czubie i to jest bardzo przyjemna zabawa i nie ma w tym napinki zapewniam Was a jak ktoś ma wątpliwości to proszę dzońce do Dzuniora ;-)
uczestnik wszystkich rund MC do 03' 2020
II vice MC'18 , mistrz MC '17, IV MC'16 , I miejsce Sud WIR'15 , II vice MC'15, mistrz MC'14 WEST, II vice ALL STAR'14 , II vice MC'13. daily mazda od 08 6, cx7, cx5 NBFL->NC->ND > emeryt
jahu
Posty: 95
Rejestracja: 01 gru 2013, 13:03
Lokalizacja: 3-city

22 lip 2014, 0:26

arturo_tiburon pisze:3. wyrypy i piasak i jabłonka podobały mi się bardzo... miałem wrażenie że tor oddaje sytacje na polskich drogach ...


Dokładnie.

arturo_tiburon pisze: a jeden typ z jeepa w sportowym stroju wysiadł do mnie porozmawiać o sytacji na drodze i bardzo mi się to podobało ;-)

Podrywał Cię bo zobaczył różowe polo w MX-5? :mrgreen:
Awatar użytkownika
Alex
Donator
Donator
Posty: 4567
Rejestracja: 29 cze 2013, 20:25
Model: NC
Wersja: Niseko
Lokalizacja: łódź
Kontakt:

22 lip 2014, 7:10

Kurak pisze:
DEXTER pisze:
Dżunior pisze:arturo_tiburonowi za

i za radlerka! :winner:

TAK! Za ciecze chłodzące i rozgrzewające, wielki buziak dla arturo!. Nigdy nie było tak żebym latał po torze jako kierowca sącząc browara. Unikatowe przeżycie! Dzięki! :kciuk:

pewnie wyjde na zgreda (mam to w powazaniu) ale dla mnie % i jazda sie zdecydowanie nie łączą. Stąpacie po cienkim lodzie koledzy :kciukdol:
pozdrawiam
Alex :-)
były: czarna NC L5 , czerwona NAfL 1.6/90+
jest: Niseko L5/RomDrop 8-)
A forum post should be like a skirt. Long enough to cover the subject material, but short enough to keep things interesting
majkel
Administrator
Administrator
Posty: 6890
Rejestracja: 26 mar 2007, 17:30
Model: Inny
Lokalizacja: Warszawa

22 lip 2014, 7:15

Kurak pisze: Nigdy nie było tak żebym latał po torze jako kierowca sącząc browara. Unikatowe przeżycie! Dzięki! :kciuk:

Kurak, żartujesz mam nadzieję ? :shock:
chwilowo bezmiatowy :)
była: BlackBird (Ptaszyna) NBfl'03 1.8 Memories --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=1149
był: Ptaszor NA'96 1.8 (BP-Z3)--> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=4852
jest: "Saabina" Saab96 V4 '76 --> http://www.mx5klubpolska.pl/forum/viewtopic.php?t=9196
jest: Hieronim.......
Sebof01
Posty: 305
Rejestracja: 24 kwie 2013, 5:54
Lokalizacja: Konin

22 lip 2014, 8:09

Luz chłopaki, dużo osób piło :kciuk:
Bezalkoholowe :ryjezesmiechu:
zajcol
Posty: 872
Rejestracja: 02 wrz 2012, 19:16
Model: Inny
Lokalizacja: Wiocha pod Wawą

22 lip 2014, 8:20

Obrazek
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
Agi
Posty: 1074
Rejestracja: 23 cze 2010, 15:05
Model: NC FL2
Wersja: Club
Lokalizacja: Warszawa URS

22 lip 2014, 8:23

Naprawdę ktoś jest w stanie brać na poważnie, że kierowcy na torze wspomagają się %? No come on...
Zimniutka Warka 0.0% idealna z racji warunków pogodowych :)
2010-2011 NCFL Sport 2.0 PRHT '09 Papryka
2011-2016 NBFL MAZDASPEED Miata 1.8 Turbo '05 Filipek
2019 - ? NCFL Club 2.0 Powershift '13 Kolo
Awatar użytkownika
Rockatansky
Donator
Donator
Posty: 1977
Rejestracja: 06 mar 2012, 13:39
Lokalizacja: W-wa - St.Miłosna

22 lip 2014, 8:34

Czas na mnie.

III Runda West pokazała mi jak wiele pracy kosztuje zorganizowanie tego typu wydarzenia,
ile czasu trzeba poświęcić, aby taki dzień zorganizować.
Rallyland nie służy jedynie zawodom rozgrywanym na płycie lotniska, różnorodność prób skutkuje wspomnianymi przez Kolegów wcześniej przeszkodami w postaci naniesionego piasku itp.
Uwierzcie, że w piątek było tego jeszcze więcej i dzięki pomocy Briany, Natalii, Pandy, Hantkusa Pauli i Zajcola teren został w miarę ogarnięty pod rundę. To co zostało + słynna jabłonka było w moim odczuciu ciekawym urozmaiceniem, które uczyło jak zachować się na niepewnym fragmencie nawierzchni.

Dżunior, Maja – jedna z najciekawszych rund w tym sezonie! Brawo!
Ułożenie próby na płycie lotniska to zupełnie inna bajka niż obiekt kartingowy, gdzie tor jazdy jest już z góry wytyczony,
a organizator może wyłączyć lub zmodyfikować niektóre jego fragmenty.
Tutaj organizacja polegała na dotknięciu dosłownie każdej opony, wyprofilowaniu każdego łuku, ułożeniu każdej szykany.

Dla mnie ta runda nieodzownie będzie się kojarzyła z filmem Rubber ;)
https://www.youtube.com/watch?v=XWWufhqyGE8

Osobiście bardzo podobało mi się, to, że szykany były stopniowo zacieśniane i rozluźniane –
- wymagało to maksymalnego skupienia od zawodników.
Trzeba Wam wiedzieć, że Dżunior i Maja tydzień wcześniej oglądali ten obiekt i całość trasy była dokładnie zaplanowana przez naszego Inżyniera – nie było miejsca na fuszerkę :D

Smaczny obiad również nie był przypadkowy, wielogodzinne testy, rozmowy z dostawcami oraz okoliczną ludnością pozwoliły skrupulatnie wyselekcjonować najlepszy catering :kciuk:

Pomiar próbnych przejazdów – rewelacja. W miarę możliwości powinno się to powielać na pozostałych rundach MMC –
- zwłaszcza, że pomiar wypożyczamy na cały dzień. Tutaj ogromne podziękowania dla Dawida,
który cały dzień klepał wyniki na pełnym słońcu!

Udało się doświadczyć prawdziwej zdrowej rywalizacji beznapinki z Najlepszymi, a wieczorem spokojnie o tym podyskutować. Arturo, Dżunior – klasa 1.8/2.0 zapowiada się ciekawie.
Po czasach widać jak szybko uczą się nowi zawodnicy, co tym bardziej cieszy.
Przyjechałem czysto turystycznie na cywilnej oponie, zabrakło czasu na przejazdy treningowe,
ale udało się zdobyć III miejsce i wykręcić najlepszy czas w nowej klasie, więc nie jest źle ;)

Kolejna runda, po której wracaliśmy uśmiechnięci, zmęczeni, ale w 100% zadowoleni.
Wszystkim Uczestnikom wielkie dzięki za świetny klimat!
Ostatnio zmieniony 22 lip 2014, 11:07 przez Rockatansky, łącznie zmieniany 1 raz.
Rockatansky

I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
Awatar użytkownika
Dżunior
Donator
Donator
Posty: 4106
Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
Model: ND
Wersja: SkyFreedom Recaro
Lokalizacja: Calpe / NDM
Kontakt:

22 lip 2014, 11:00

jahu, arturo, Rockatansky: organizator płakał jak czytał... :ryjezesmiechu:
MX-5 ND SkyFreedom 8-)
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Dr.KoKoN
Donator
Donator
Posty: 1845
Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
Model: NA
Wersja: PoTurbowana
Lokalizacja: WWA
Kontakt:

23 lip 2014, 9:36

To i ja dodam swoje 5gr :P



Przede wszystkim chciałbym podziękować Brianie i Dzuniorowi!!! oraz całej ekipie sprzątająco układającej! (chętnie byśmy pomogli ale dotarcie o 2 w piątek trochę nas wyeliminowało :( )

Impreza mega pozytywna i jak to stylu MMC totalnie bez napinki! wszystko na lajcie! :) Jak to po każdej rundzie bywa są wnioski pozytywne i negatywne:

+: - czasu dostępne odrazu w sieci
- pomiar przejazdów treningowych
- lodówka ^^

-: - brak porządku w przejazdach mierzonych, trzeba nad tym usiąść przed przyszłym sezonem
- akcja gaśnicza, wg mnie trzeba robić minimalne BK (pasy , fotel, aku, gasnica np.) przed startami.... mogę się tym zająć!



Co do samej trasy: Bardzo mi się podobała! kręte akcje kartingowe + szybkie szykany ułężowe :) dobre połączenie! Sama nawierzchnia nie była tak dobra jak na Ułężu ale już "zielone" wydawało się równiejsze. Syf w postaci kamyczków i piasku tylko dodawał kolorytu wg mnie :) i sprawiał że coś sie działo, trzeba było momentami pomyśleć jak pojechać albo walczyć za kółkiem z brakiem przyczepności! Jedyne czego zabrakło (nie dla mnie ale dla innych) to ogarniętych podpowiadających os na prawe stołki.


Generalnie impreza na duży ++++!!!
Dzięki raz jeszcze i do zo we wrześniu!


PS. Też waliłem piwko.... bez %% :P
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Ignacy
Posty: 503
Rejestracja: 12 wrz 2012, 10:54
Model: NC
Wersja: 1.8
Lokalizacja: Warszawa

23 lip 2014, 10:23

Na kolejny Rallyland proponuję takie o!
Załączniki
10517950_412354035570395_4590066312603017622_n.jpg
zajcol
Posty: 872
Rejestracja: 02 wrz 2012, 19:16
Model: Inny
Lokalizacja: Wiocha pod Wawą

23 lip 2014, 10:33

Dołączam do podziękowań dla Mai i Dżuniora.

Obiekt z Mega potencjałem, a przede wszystkim niesamowicie klimatyczny.
Trasa bardzo ciekawa, zróżnicowana i przez to obnażająca moje braki. Okazuje się, że jak trzeba pokombinować z linią, to mój mózg tego nie ogarnia i nie wychodzi poza prosty schemat. Stąd (jak sądzę) wynik gdzieś daleko w ogonie mojej klasy. Szkoda, że Gostyń dopiero za dwa miesiące.
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
DEXTER
Posty: 4974
Rejestracja: 24 wrz 2011, 13:17
Model: NA
Lokalizacja: Poznań

23 lip 2014, 10:36

zajcol pisze:Obiekt z Mega potencjałem, a przede wszystkim niesamowicie klimatyczny.


Chciałem tylko dodać jeszcze, że w razie deszczu jest ogromna miejscówa żeby się schować ;)

Zajcol, czas do Gostynia zleci błyskawicznie ;)

Pozdr.
DEX
Ortalion
Posty: 618
Rejestracja: 05 kwie 2010, 9:09
Model: NA
Lokalizacja: Warszawa

23 lip 2014, 22:42

Dopiero teraz się ogarnąłem, więc coś skrobnę :)
Przede wszystkim dołączam się do podziękowań dla wszystkich, którzy ogarnęli próbę, ze szczególnym uwzględnieniem Dżuniora i Briany. Kawał dobrej roboty!
To był mój pierwszy track day w tym roku, więc nie mam porównania do innych rund, ale bardzo mi ta trasa leżała - długa, dość szybka i zróżnicowana. Co do nawierzchni - na pewno daleko jej było do ideału, ale ponieważ udało mi się uniknąć agrodriftu - nie narzekam. Raz jeszcze ogromny plus dla Mai za strzałki :winner:
Fajnie, że udało się zająć II miejsce, ale czuję, że jeszcze wiele nauki przede mną i trzeba będzie zwiększyć obecność na rundach w przyszłym roku, żeby nie wyjść z wprawy :)
Na koniec szczególne podziękowania dla ekipy ratunkowej w składzie Kurak, Tiburon, Rockatansky - bez was byłbym w ciemnej d..., a tak skończyło się na strachu.
Gwoli wyjaśnienia - zapalił mi się aku. Mocowanie pękło, przesunęło się i zwarło z klemami. Doświadczenie mało fajne, ale na szczęście miałem gaśnicę pod ręką, więc skończyło się na wymianie akumulatora i minimalnie wybrzuszonym lakierze na błotniku. Niemniej jednak przychylam się do tego, żeby duża gaśnica pod fotelem pasażera była standardem.
Ogólnie - kolejny dobry weekend z Miatą :)
PiotrekR
Posty: 503
Rejestracja: 16 mar 2011, 20:12
Lokalizacja: Warszawa

24 lip 2014, 10:03

To była świetna runda! Wielkie dzięki dla Mai, Dżuniora i Dawida, a także dla całej ekipy piątkowo-porannej za zaplanowanie i przyszykowanie tak fajnej trasy. Szybkie łuki, parę ostrzejszych zakrętów i nawroty - różnorodnie i bardzo przyjemnie. Trochę syfu w różnych miejscach dodawało nieco rajdowego klimatu :)
Niestety nie dane nam było pojeździć tyle ile byśmy chcieli bo...jak zwykle w tym roku coś musiało się zepsuć :| Na szczęście wszystko udało się ogarnąć i szczęśliwie wrócić do Wawy. Wielkie podziękowania dla Rocky’ego i Leszcza za pomoc w naprawie i asekurację podczas powrot a także dla Dżuniora, Śluby, Jakuba i Five za narzędzia, sugestie co do technologii itp. itd. :) No i oczywiście wszystkim dziękujemy za podnoszenie na duchu i ogólnie za świetną atmosferę!

Dodatkowo chciałbym podziękować Leszczowi za zaufanie - Dzięki stary, ale nie darowałbym sobie gdybym zostawił choć ryskę na lakierze Twojego “szczurka” ;)
Awatar użytkownika
Dziubas
Posty: 1701
Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
Model: NB
Wersja: miatasm.com
Lokalizacja: Warszawa

25 lip 2014, 1:32

Opis trasy (i tu od razu dodam, że nie rozmawiałem z nikim na temat tej rundy jeszcze) przypomina mi pierwszy Jastrząb, na którym piach i kamulce lądowały na torze non stop, a pod koniec był już prawie rally cross. Niby masakra, ale w warunkach drogowych łacha piachu na skrzyżowaniu w pewnych częśćiach kraju/świata, to norma.

Strasznie żałuję, iż nie mogłem dojechać tam Miatą. (Innym środkiem transportu nie dojechałem, ale tego akurat nie żałuję)

Piszę się na następny rok.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Kurak
Posty: 3915
Rejestracja: 16 sie 2011, 1:39
Model: NA
Lokalizacja: P-ce
Kontakt:

04 sie 2014, 22:16

Miski, nie znalazł nikt czarnej kurtki damskiej, szeleszczacej, z kapturem? Prawdopodobnie okolice hangaru.
Zablokowany