[S] Roll bar i inne produkty MX5
Moderator: Moderatorzy
Witam wszystkich klubowiczy/forumowiczy
Za namową jednego z klientów, postanowiłem przedstawić nasze produkty na forum klubu MX5
Przedmiotem ogłoszenia są min. trzy wersje Rollbara.
Wersja 1:
Pałąk posiada "X" za głową, zastrzały do tyłu oraz jako jedyny Rollbar z naszej oferty wspawany Harness Bar czyli poprzeczną rurę do mocowania części ramiennej pasów czteropunktowych.
Rollbar można rozbudować o półklatkę widoczną na zdjęciu wersji V.
W zestawie znajdują się śruby, nakrętki i podkładki oraz szczegółowa instrukcja montażu.
Cena Rollbar X: 1730zł
Wersja 2
Pałąk posiada "V" za głową. Nie posiada wbudowanego Harness Bara, który można dokupić oddzielnie. W zestawie znajdują się śruby, nakrętki i podkładki oraz szczegółowa instrukcja montażu. Istnieje możliwość rozbudowania do Półklatki widocznej na zdjęciu.
Roll bar jest kompatybilny z każdym typem dachu:
– miękkim ze szklaną szybą,
- miękkim z foliową szybą
- hard topem.
Cena Rollbar V: 1280zł
Rozbudowa do półklatki dla Rollbara V i X: 1750zł
Montaż nie wymaga użycia spawarki – potrzebna jest jedynie wiertarka i nożyce do blachy lub szlifierka kątowa, potrzebne do przycięcia cienkiej blachy, na której znajduje się wykładzina na fotelami.
Wersja 3
Double Hoop.
„Szeroki” roll bar typu Double Hoop do Mazdy MX5 NA oraz NB.
Roll bar składa się z dwóch pałąków oraz środkowego mocowania,
które dodatkowo usztywnia konstrukcję auta.
Każdy z pałąków posiada zastrzał do tyłu, dzięki czemu konstrukcja jest bardzo sztywna.
DoorBary
Każdą wersję Rollbara można opcjonalnie doposażyć we wzdłużne wzmocnienia w drzwiach znacząco poprawiające bezpieczeństwo kierowcy i pasażera w przypadku zderzenia bocznego. Produkt można zamówić z Rollbarem lub oddzielnie.
Cena w zamówieniu z Rollbarem: 550zł za kpl.
Cena w zamówieniu bez Rollbara 670zł za kpl.
Harness Bar
Rura umożliwiająca montaż części ramiennej pasów czteropunktowych. Jest kompatybilny z Rollbarem w wersji V i Double Hop. Wersja X jako jedyna posiada już wspawany Harness.
Harness jest kompatybilny z fabrycznymi punktami montażowymi i nie ma konieczności zamówienia razem z Rollbarem.
Cena Harness Bar: 180zł przy zakupie z Rollbarem. Oddzielnie 230zł (tylko w kolorze Czarny mat)
Frame Rails
Osłony podłużnic są wykonane ze stali nierdzewnej o grubości 2mm, wycinane laserem, gięte na zaginarce CNC. Pasują bardzo ładnie, nie trzeba niczego szlifować ani doginać - wystarczy przykręcić W zestawie wszystkie śruby i nakrętki potrzebne do montażu.
Cena 450zł
Mocowanie Foteli
Umożliwiają montaż foteli kubełkowych na miejscu kierowcy i pasażera. Dostosowane do fabrycznych otworów montażowych. Posiadają regulację szerokości dzięki czemu pasują do praktycznie każdego modelu fotela.
Mocowania dostępne jedynie w kolorze czarnym.
Cena: 150zł kpl. Na jeden fotel
Mocowanie tablicy rejestracyjnej
Umożliwiają montaż przedniej tablicy rejestracyjnej przy użyciu otworu do montażu przedniego haka holowniczego.
Cena: 60zł
Podane ceny są cenami Brutto. Wystawiamy Faktury VAT
Roll bary wykonujemy z najwyższej jakości rur bezszwowych, które są spawane przez uprawnionego spawacza.
Rury gięte są przy użyciu giętarki beztrzpieniowej, dzięki czemu owalizacja rur jest ograniczona do absolutnego minimum.
Wszystkie produkty poza osłonami podłużnic i mocowaniami foteli można nabyć w dowolnym kolorze z palety RAL lakierowane w profesjonalnej lakierni proszkowej.
Pałąki bezpieczeństwa wykonane w CRS cechują się bardzo starannym i estetycznym wykonaniem. Roll bar jest poprowadzony bardzo blisko dachu.
Możemy wykonać roll bar do dowolnej wersji MX5, klatkę bezpieczeństwa, rozpórki i inne elementy z metalu.
Osoby, które nie znają firmy Cybul Radical Solutions zapraszam na naszego "fanpejdża" https://www.facebook.com/CYBUL.eu . Myślę, że po przejrzeniu naszych projektów, ewentualne wątpliwości odnośnie jakości produktów zostaną rozwiane
Jeśli macie pytania, dzwońcie pod numer 604 468 242, lub piszcie maile na cybul@cybul.eu.
Za namową jednego z klientów, postanowiłem przedstawić nasze produkty na forum klubu MX5
Przedmiotem ogłoszenia są min. trzy wersje Rollbara.
Wersja 1:
Pałąk posiada "X" za głową, zastrzały do tyłu oraz jako jedyny Rollbar z naszej oferty wspawany Harness Bar czyli poprzeczną rurę do mocowania części ramiennej pasów czteropunktowych.
Rollbar można rozbudować o półklatkę widoczną na zdjęciu wersji V.
W zestawie znajdują się śruby, nakrętki i podkładki oraz szczegółowa instrukcja montażu.
Cena Rollbar X: 1730zł
Wersja 2
Pałąk posiada "V" za głową. Nie posiada wbudowanego Harness Bara, który można dokupić oddzielnie. W zestawie znajdują się śruby, nakrętki i podkładki oraz szczegółowa instrukcja montażu. Istnieje możliwość rozbudowania do Półklatki widocznej na zdjęciu.
Roll bar jest kompatybilny z każdym typem dachu:
– miękkim ze szklaną szybą,
- miękkim z foliową szybą
- hard topem.
Cena Rollbar V: 1280zł
Rozbudowa do półklatki dla Rollbara V i X: 1750zł
Montaż nie wymaga użycia spawarki – potrzebna jest jedynie wiertarka i nożyce do blachy lub szlifierka kątowa, potrzebne do przycięcia cienkiej blachy, na której znajduje się wykładzina na fotelami.
Wersja 3
Double Hoop.
„Szeroki” roll bar typu Double Hoop do Mazdy MX5 NA oraz NB.
Roll bar składa się z dwóch pałąków oraz środkowego mocowania,
które dodatkowo usztywnia konstrukcję auta.
Każdy z pałąków posiada zastrzał do tyłu, dzięki czemu konstrukcja jest bardzo sztywna.
DoorBary
Każdą wersję Rollbara można opcjonalnie doposażyć we wzdłużne wzmocnienia w drzwiach znacząco poprawiające bezpieczeństwo kierowcy i pasażera w przypadku zderzenia bocznego. Produkt można zamówić z Rollbarem lub oddzielnie.
Cena w zamówieniu z Rollbarem: 550zł za kpl.
Cena w zamówieniu bez Rollbara 670zł za kpl.
Harness Bar
Rura umożliwiająca montaż części ramiennej pasów czteropunktowych. Jest kompatybilny z Rollbarem w wersji V i Double Hop. Wersja X jako jedyna posiada już wspawany Harness.
Harness jest kompatybilny z fabrycznymi punktami montażowymi i nie ma konieczności zamówienia razem z Rollbarem.
Cena Harness Bar: 180zł przy zakupie z Rollbarem. Oddzielnie 230zł (tylko w kolorze Czarny mat)
Frame Rails
Osłony podłużnic są wykonane ze stali nierdzewnej o grubości 2mm, wycinane laserem, gięte na zaginarce CNC. Pasują bardzo ładnie, nie trzeba niczego szlifować ani doginać - wystarczy przykręcić W zestawie wszystkie śruby i nakrętki potrzebne do montażu.
Cena 450zł
Mocowanie Foteli
Umożliwiają montaż foteli kubełkowych na miejscu kierowcy i pasażera. Dostosowane do fabrycznych otworów montażowych. Posiadają regulację szerokości dzięki czemu pasują do praktycznie każdego modelu fotela.
Mocowania dostępne jedynie w kolorze czarnym.
Cena: 150zł kpl. Na jeden fotel
Mocowanie tablicy rejestracyjnej
Umożliwiają montaż przedniej tablicy rejestracyjnej przy użyciu otworu do montażu przedniego haka holowniczego.
Cena: 60zł
Podane ceny są cenami Brutto. Wystawiamy Faktury VAT
Roll bary wykonujemy z najwyższej jakości rur bezszwowych, które są spawane przez uprawnionego spawacza.
Rury gięte są przy użyciu giętarki beztrzpieniowej, dzięki czemu owalizacja rur jest ograniczona do absolutnego minimum.
Wszystkie produkty poza osłonami podłużnic i mocowaniami foteli można nabyć w dowolnym kolorze z palety RAL lakierowane w profesjonalnej lakierni proszkowej.
Pałąki bezpieczeństwa wykonane w CRS cechują się bardzo starannym i estetycznym wykonaniem. Roll bar jest poprowadzony bardzo blisko dachu.
Możemy wykonać roll bar do dowolnej wersji MX5, klatkę bezpieczeństwa, rozpórki i inne elementy z metalu.
Osoby, które nie znają firmy Cybul Radical Solutions zapraszam na naszego "fanpejdża" https://www.facebook.com/CYBUL.eu . Myślę, że po przejrzeniu naszych projektów, ewentualne wątpliwości odnośnie jakości produktów zostaną rozwiane
Jeśli macie pytania, dzwońcie pod numer 604 468 242, lub piszcie maile na cybul@cybul.eu.
Ostatnio zmieniony 28 mar 2017, 14:32 przez Cybul, łącznie zmieniany 3 razy.
Jeśli chodzi o rodzaj montażu, to płyta o powierzchni 121cm mocowana do nadwozia za pomocą 4 śrub 8mm jest zgodna z załącznikiem J FIA. Powierzchnia płyty pod roll barem jest większa, od spodu roll bar jest przykręcany przez płytę o tej samej powierzchni, dzięki czemu nie ma ryzyka wyrwania śrub. Śruby 10mm, 8.8.
Istnieje możliwość montażu na miejscu, cena usługi 200zł.
Pozdrawiam
Cybul
Istnieje możliwość montażu na miejscu, cena usługi 200zł.
Pozdrawiam
Cybul
-
- Posty: 1417
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
- Model: Inny
- Wersja: Japoński :P
- Lokalizacja: Warszawa
potwierdzam, dziś odebrałem wersję widoczną na zdjęciu (wersja"biała") - z kwestii technicznych trudno mi się wypowiedzieć, bo się na tym średnio znam ale dostałem informację, że roll bar spełnia wszystkie wymogi które potrzebne jest aby bawić się motorsport. Dodatkowo, obsługa wyjątkowo miła i pomocna ze swojej strony polecam
O cholera, ale konkurencja sie robi musze zobaczyc u kermita jak to lezy
Edit: jedno pytanko dotyczące wzoru- czyjest opcja w wersji v, aby ramiona vki na gornej rurze byly od siebie oddalone, czyt. Zrobic cos ala clear view? Czy to juz zagraza troche samej konstrukcji i zadaniom jakie ma spelniac?
Edit: jedno pytanko dotyczące wzoru- czyjest opcja w wersji v, aby ramiona vki na gornej rurze byly od siebie oddalone, czyt. Zrobic cos ala clear view? Czy to juz zagraza troche samej konstrukcji i zadaniom jakie ma spelniac?
"Gdyby Bóg lubił przedni napęd, chodzilibyśmy na rękach"
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
~Colin McRae
Autopromocja. Zapraszam na foto-fanpage: https://www.facebook.com/Picture68-871358819596568/
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1915
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
+1 tez bylbym zainteresowany clearview
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
Cieszy mnie zainteresowanie
Możemy zrobić clear viev, jednak odradzał bym rozsuwanie rur dalej niż 10cm od siebie. Oczywiście możemy coś takiego wykonać, jednak lepiej trzymać się załącznika J.
Odnośnie kwasówki - odradzam ze względu na wytrzymałość. Rury z inoxu dostępne są tylko szwowe, co znacząco zmniejsza wytrzymałość, dodatkowo inox sam w sobie ma inne właściwości od stali czarnej.
Ale odpowiadając na pytanie - możemy wykonać pałąk z nierdzewki
Możemy zrobić clear viev, jednak odradzał bym rozsuwanie rur dalej niż 10cm od siebie. Oczywiście możemy coś takiego wykonać, jednak lepiej trzymać się załącznika J.
Odnośnie kwasówki - odradzam ze względu na wytrzymałość. Rury z inoxu dostępne są tylko szwowe, co znacząco zmniejsza wytrzymałość, dodatkowo inox sam w sobie ma inne właściwości od stali czarnej.
Ale odpowiadając na pytanie - możemy wykonać pałąk z nierdzewki
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
Cybul pisze:Odnośnie kwasówki - odradzam ze względu na wytrzymałość. Rury z inoxu dostępne są tylko szwowe, co znacząco zmniejsza wytrzymałość, dodatkowo inox sam w sobie ma inne właściwości od stali czarnej.
Ale odpowiadając na pytanie - możemy wykonać pałąk z nierdzewki
ja robie rollbary z rury bezszwowej Aisi 304 ze ścianka 3 mm wiec nie jest tak
Kupię ładną Mx5
- Lucas Z
- Donator
- Posty: 1915
- Rejestracja: 12 sie 2013, 9:10
- Model: NB FL
- Wersja: Silver Blues
- Lokalizacja: Łódź
- Kontakt:
Wysoki jest , nie ma problemów z otwieraniem/zamykaniem dachu? Kiera nardi to ori czy replika?
https://www.facebook.com/lukaszzawalskifotografia Zapraszam do polubienia !
-
- Posty: 1417
- Rejestracja: 29 wrz 2012, 11:55
- Model: Inny
- Wersja: Japoński :P
- Lokalizacja: Warszawa
nie ma problemu z zamykaniem/otwieraniem.Fakt, jest trochę wyższy niż Apachosow-e ale to chyba dobrze . Odnośnie kiery to chyba oryginał nie bardzo wiem jak to stwierdzić - "test chińczyka" przeszła czyli się nie wygina. Poza tym wygląda solidnie więc chyba ori
- Chalanger
- Donator
- Posty: 3024
- Rejestracja: 17 kwie 2010, 12:43
- Model: Inny
- Wersja: Brak zabawki
- Lokalizacja: okolice Warszawy
- Kontakt:
ree pisze:Ciekaw jestem jak jest przy montażu hardtop'a, bo spotkałem się już z problemami przy rollbarach.
u mnie nie ma żadnego problemu-zakładałem HT
Kupię ładną Mx5
autopaga pisze:ree o czym Ty mówisz? Jeżeli o niebieskiej to tam problem był na szerokość a nie na wysokość, ogólnie na wysokość jest więcej miejsca pod hardtopem niż pod szmatą.
Czytamy ze zrozumieniem, nigdzie nie pisalem o wysokosci, tylko o pasowaniu z rollbarem ogolnie.
Ps. Tak w domysle mialem niebieska i problem z HT.
-
- Posty: 1048
- Rejestracja: 27 paź 2007, 14:57
- Model: NB MSM
- Wersja: Mazdaspeed
- Lokalizacja: Świnoujście/Szczecin
ree pisze:autopaga pisze:na oko
Wiesz co mówią o "na oko"
Ja wiem - "...chłop w szpitalu umarł", w myśl zasady "Ludzie ! Uciekajta ! Doktory jadą !"
Dlatego lepiej uważać na lekarzy
NA`94 1.8 Supercharged - Laser Blue - 230 KM, 264 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm
NBFL`04 1.8 Mazdaspeed - Velocity Red - 185 KM, 230 Nm
NA`91 1.6 Classic Red - 115 KM,135 Nm
NBFL`01 1.8 Sportive Supercharged - Crystal Blue - 183 KM,212 Nm
NBFL`01 1.8 Laser Blue - 146 KM,168 Nm