RUNDA 1 EAST - Lotnisko Ułęż - 13 kwietnia
ZAPISY
Moderator: Moderatorzy
- Kim Son San
- Posty: 2019
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Wow wow, MMC takie ekscytujące, wow, Ułęż taki szybki, wow, racecar, uszanowanko!
Świetna impreza! Najlepsza trasa, po jakiej jeździłem do tej pory. Prędkości, których jeszcze na torze nie rozwijałem, dały mega adrenalinę i tę swobodę, której do tej pory nie było. Poszukiwanie granicy przyczepności, optymalnego toru jazdy w zakręcie, który nie był wytyczony (90' w prawo przy bramie wjazdowej, 90' w prawo na najszybszą prostą).
Inna ciekawa sprawa, że prędkości (140km/h u mnie, 170+ u turbolotów) i hamowanie z nich pokazało, jakim obciążeniom są poddawane samochody. Wiele bardzo ciekawych projektów dojeżdżało do mety z dymem z klocków po max 2 okrążeniach. To jest zupełnie inna bajka, niż tory kartingowe. Co za tym idzie kilka osób podnosiło kwestie bezpieczeństwa - że za szybko, bo hamulce płyną, bo przeciążenia duże itd. I wiecie co? Świetnie! Może się nauczymy, że nie zawsze można pojechać pełną bombą, bo czasem żeby pojechać szybciej, trzeba zwolnić.
Ja chcę jeszcze raz!
Świetna impreza! Najlepsza trasa, po jakiej jeździłem do tej pory. Prędkości, których jeszcze na torze nie rozwijałem, dały mega adrenalinę i tę swobodę, której do tej pory nie było. Poszukiwanie granicy przyczepności, optymalnego toru jazdy w zakręcie, który nie był wytyczony (90' w prawo przy bramie wjazdowej, 90' w prawo na najszybszą prostą).
Inna ciekawa sprawa, że prędkości (140km/h u mnie, 170+ u turbolotów) i hamowanie z nich pokazało, jakim obciążeniom są poddawane samochody. Wiele bardzo ciekawych projektów dojeżdżało do mety z dymem z klocków po max 2 okrążeniach. To jest zupełnie inna bajka, niż tory kartingowe. Co za tym idzie kilka osób podnosiło kwestie bezpieczeństwa - że za szybko, bo hamulce płyną, bo przeciążenia duże itd. I wiecie co? Świetnie! Może się nauczymy, że nie zawsze można pojechać pełną bombą, bo czasem żeby pojechać szybciej, trzeba zwolnić.
Ja chcę jeszcze raz!
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 15:08
- Model: NB
- Wersja: MMC Edition;)
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
o to toRockatansky pisze:Wielkie podziękowania dla Organizatora - Himbera
impreza super udana, można było się naprawdę wyjeździć, a konfiguracja toru bardzo przypadła mi do gustu
debiut w MMC uważam za udany, choć niedosyt w wynikach pozostaje, więc może trzeba by kupić jakieś opony i zawieszenie:)
pozdrowienia dla Kolegi ze srebrnej strzały na piaseczyńskich numerach, z którym fajnie śmigaliśmy aż do stolicy
ode mnie skromne 3 filmiki
Byłem na wielu pojeżdżawkach na różnym poziomie wypasu
Wczorajszy Ułęż to Poziom najwyższy ...ale ukoronowanie DJ-em grającym w tle ....
Himber
Poza tym super skład i aż nie mogę doczekać się jak przyjadę moją polatać
Wczorajszy Ułęż to Poziom najwyższy ...ale ukoronowanie DJ-em grającym w tle ....
Himber
Poza tym super skład i aż nie mogę doczekać się jak przyjadę moją polatać
Dlaczego MX-5? --> http://www.youtube.com/watch?v=m67ZMn0tzg8#t=5m28s
Również chciałbym podziękować wszystkim za fajna zabawe i miłe pogaduchy.
Himber i Drive Art zorganizowali naprawde fajną impreze na wysokim poziomie
Konfiguracja toru była świetna i aż szkoda było, że pod nogą miałej jedynie 137PS
Szczególne podziękowania dla bardzo sympatycznego kolegi Tomat0 za walkę na ułamki sekund
Był to mój pierwszy wyjazd Mx-5 na tor i wiem już, że jest to samochód stworzony do takiej zabawy.
Podziękowania także dla kolegi z czarnej NC, który miał okazje przejechać się ze mną na prawym
Himber i Drive Art zorganizowali naprawde fajną impreze na wysokim poziomie
Konfiguracja toru była świetna i aż szkoda było, że pod nogą miałej jedynie 137PS
Szczególne podziękowania dla bardzo sympatycznego kolegi Tomat0 za walkę na ułamki sekund
Był to mój pierwszy wyjazd Mx-5 na tor i wiem już, że jest to samochód stworzony do takiej zabawy.
Podziękowania także dla kolegi z czarnej NC, który miał okazje przejechać się ze mną na prawym
To i ja dołożę się do podziękowań.
Himber, wielkie dzięki za zorganizowanie tak profesjonalnej imprezy. Full wypas! Wielkie podziękowania dla Driveart!
Jest to jedno z moich pierwszych doświadczeń torowych i muszę przyznać, że nauczyło mnie olbrzymiej pokory do mojego auta i do moich umiejętności (a raczej ich braku).
Mam nadzieję, że pozostałe imprezy będą równie świetne pod względem organizacji i atmosfery
Himber, wielkie dzięki za zorganizowanie tak profesjonalnej imprezy. Full wypas! Wielkie podziękowania dla Driveart!
Jest to jedno z moich pierwszych doświadczeń torowych i muszę przyznać, że nauczyło mnie olbrzymiej pokory do mojego auta i do moich umiejętności (a raczej ich braku).
Mam nadzieję, że pozostałe imprezy będą równie świetne pod względem organizacji i atmosfery
-
- Posty: 334
- Rejestracja: 28 sty 2013, 11:53
- Model: NA
- Wersja: NA turbo-tor
- Lokalizacja: Warszawa
SpooN pisze:Również chciałbym podziękować wszystkim za fajna zabawe i miłe pogaduchy.
Himber i Drive Art zorganizowali naprawde fajną impreze na wysokim poziomie
Konfiguracja toru była świetna i aż szkoda było, że pod nogą miałej jedynie 137PS
Szczególne podziękowania dla bardzo sympatycznego kolegi Tomat0 za walkę na ułamki sekund
Był to mój pierwszy wyjazd Mx-5 na tor i wiem już, że jest to samochód stworzony do takiej zabawy.
Podziękowania także dla kolegi z czarnej NC, który miał okazje przejechać się ze mną na prawym
Rownież bardzo dziękuje i szacun za umiejętności, bo sporo koni mniej i masy więcej (zapewne) a czasy takie jak moje! Ja juz nie urwalbym wiecej niż 0,5 sekundy z czasu przejazdu- na razie moje umiejętności sie kończą.
Były:
MX-5 NA na tor
MX-5 NA Tweety
MX-5 ND Katana
Jest
MX-5 NA classic red
MX-5 NB Smerfeta
MX-5 ND2
MX-5 NA na tor
MX-5 NA Tweety
MX-5 ND Katana
Jest
MX-5 NA classic red
MX-5 NB Smerfeta
MX-5 ND2
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
W sumie z uwag, to tylko kwestia naklejek - następnym razem można by od tego zacząć, nawet jeśli numery startowe nie są wydawane, to i tak jest sporo do naklejenia i chwilę to zajmuje (to też rada dla West).
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
Na evencie - tak.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
Ortalion pisze:OK. A można na szybie?
Chyba nic byś nie zobaczył przez szybę wtedy
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- Dżunior
- Donator
- Posty: 4106
- Rejestracja: 09 lis 2008, 13:42
- Model: ND
- Wersja: SkyFreedom Recaro
- Lokalizacja: Calpe / NDM
- Kontakt:
Jest kilka sposobów na osłabienie kleju od wlepek:
1) Nie myjesz fury dwa tygodnie i kleisz na zakurzone nadwozie.
2) Stawiasz furę na 3 dni pod jakąś budową. Reszta jak w punkcie nr 1...
3) Używasz metody "na sweter". Kleisz wlepę na sweter (najlepiej nie swój), odrywasz i kleisz na auto.
1) Nie myjesz fury dwa tygodnie i kleisz na zakurzone nadwozie.
2) Stawiasz furę na 3 dni pod jakąś budową. Reszta jak w punkcie nr 1...
3) Używasz metody "na sweter". Kleisz wlepę na sweter (najlepiej nie swój), odrywasz i kleisz na auto.
MX-5 ND SkyFreedom
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
Elise S2 111R '06 | Boxster 981 GTS '15 | Cayman 981 GT4 '16 | i3 120Ah '18 | Multivan T5 '15 #TriWóz | Taycan GTS Sport Turismo
CE 04 | RnineT
- Dziubas
- Posty: 1701
- Rejestracja: 11 sie 2007, 18:08
- Model: NB
- Wersja: miatasm.com
- Lokalizacja: Warszawa
Dżunior pisze:Jest kilka sposobów na osłabienie kleju od wlepek:
1) Nie myjesz fury dwa tygodnie i kleisz na zakurzone nadwozie.
2) Stawiasz furę na 3 dni pod jakąś budową. Reszta jak w punkcie nr 1...
3) Używasz metody "na sweter". Kleisz wlepę na sweter (najlepiej nie swój), odrywasz i kleisz na auto.
Mi wszystkie naklejki z zeszłego roku bez problemu zeszły w jakiś megaupalny dzień przed Transcontinentalem. IMHO wystarczy nagrzać suszarką i voila.
Były: NA 1992 1.6, NA 1996 1.8 NB 2000 1.8 Dzik
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
Są: Dzik V2 - NB/2000/1.8VVT/ITB/EMU oraz Lifted Kameleon NB/2000/1.8/
http://miatasm.com/kameleon-siodmy-kole ... -w-polsce/
https://www.facebook.com/miatasmcom/
- Kim Son San
- Posty: 2019
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
może i moje auto do najczystszych nie należy, ale te naklejki zaczęły schodzić w połowie imprezy. najgorzej jest z rogami.
mam wrażenie, że do końca sezonu nie dotrwają.
mam wrażenie, że do końca sezonu nie dotrwają.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
-
- Posty: 125
- Rejestracja: 27 kwie 2013, 15:08
- Model: NB
- Wersja: MMC Edition;)
- Lokalizacja: Legionowo
- Kontakt:
Kim Son San pisze:może i moje auto do najczystszych nie należy, ale te naklejki zaczęły schodzić w połowie imprezy. najgorzej jest z rogami.
mam wrażenie, że do końca sezonu nie dotrwają.
a one mają starczyć na cały sezon?
to chyba nie możliwe
- Kim Son San
- Posty: 2019
- Rejestracja: 13 lut 2009, 10:01
- Model: ND
- Wersja: 200+
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Naklejki zlotowe z 2. sudeckiego trzymają się już 2 lata. Pozostałe to samo.
ex-NA 1992 1.6 turbo Winning Blue
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
ex-NA 1994 1.6 turbo Brilliant Black
ND 2015 2.0
pozdrowienia dla Kolegi ze srebrnej strzały na piaseczyńskich numerach, z którym fajnie śmigaliśmy aż do stolicy
Również wielkie dzięki za miłe śmiganie do Stolicy.
Wielkie podziękowania za organizację. Himber i Driveart - wielki szacunek.
Dla mnie nie pierwsza taka impreza ale dopiero 2-gi raz moim mx5 na torze. Zabawa przednia. Ale chyba trzeba zainwestować w parę drobiazgów mechanicznych.
Czy ktoś wie kiedy i gdzie będą pełne wyniki tej rundy?
Również wielkie dzięki za miłe śmiganie do Stolicy.
Wielkie podziękowania za organizację. Himber i Driveart - wielki szacunek.
Dla mnie nie pierwsza taka impreza ale dopiero 2-gi raz moim mx5 na torze. Zabawa przednia. Ale chyba trzeba zainwestować w parę drobiazgów mechanicznych.
Czy ktoś wie kiedy i gdzie będą pełne wyniki tej rundy?
..generator czystej radości z jazdy...
-
- Donator
- Posty: 1846
- Rejestracja: 17 kwie 2007, 14:35
- Model: NA
- Wersja: PoTurbowana
- Lokalizacja: WWA
- Kontakt:
To i ja dorzucę swoje 2 grosze!
Dla wszystkich organizujących ta imprezę z Łysym na czele
Miałem przyjemność startować w zeszłym roku w MMC i już po pierwszej tegorocznej rundzie widać duży progres w organizacji!
Nie dość że MMC nabiera charakteru wyścigowego i całej związanej z tym otoczki to nadal jest miejsce i czas na relacje towarzyskie/klubowe/piknikowe co mam nadzieje się nie zmieni
Trasa była bardzo fajna i wymagające nie tylko dla kierowcy ale też dla auta! (jeden z pasażerów stwierdziła ze moja mazda dostaje dobry wpier**** ^^) Tym bardziej jestem z niej zadowolony bo mimo 2 problemów technicznych... to był jej 2 dzień na kołach po przeszło 3miesiącach stania w garażu! wow i nic nie wybuchło Pierwszy raz miałem też okazje jechać na bardzo fajnych oponach! i mimo zaspawanego dyfra można było powalczyć! Dodam jeszcze tylko że mazda leciała na doładowaniu 0,5-0,55bara czyli totalny soft.... I najważniejsze odnośnie auta, niedzielna próba wskazała mi dokładnie to nad czym muszę popracować/poprawić i gdzie tracę kolejne sekundy.
Bardzo Bardzo Bardzo chciałbym również podziękować towarzyszącej mi ekipie!
Agi
Pantier
a w szczególności
Daro którego pomoc, wiedz i wskazówki były bezcenne! mam nadzieje że złapie mx5tkowego bakcyla i powalczy może jeszcze w tym ale już na pewno w przyszłym sezonie!
Bez was by się po prostu nic nie udało!
do zo na następnej rundzie!
Dla wszystkich organizujących ta imprezę z Łysym na czele
Miałem przyjemność startować w zeszłym roku w MMC i już po pierwszej tegorocznej rundzie widać duży progres w organizacji!
Nie dość że MMC nabiera charakteru wyścigowego i całej związanej z tym otoczki to nadal jest miejsce i czas na relacje towarzyskie/klubowe/piknikowe co mam nadzieje się nie zmieni
Trasa była bardzo fajna i wymagające nie tylko dla kierowcy ale też dla auta! (jeden z pasażerów stwierdziła ze moja mazda dostaje dobry wpier**** ^^) Tym bardziej jestem z niej zadowolony bo mimo 2 problemów technicznych... to był jej 2 dzień na kołach po przeszło 3miesiącach stania w garażu! wow i nic nie wybuchło Pierwszy raz miałem też okazje jechać na bardzo fajnych oponach! i mimo zaspawanego dyfra można było powalczyć! Dodam jeszcze tylko że mazda leciała na doładowaniu 0,5-0,55bara czyli totalny soft.... I najważniejsze odnośnie auta, niedzielna próba wskazała mi dokładnie to nad czym muszę popracować/poprawić i gdzie tracę kolejne sekundy.
Bardzo Bardzo Bardzo chciałbym również podziękować towarzyszącej mi ekipie!
Agi
Pantier
a w szczególności
Daro którego pomoc, wiedz i wskazówki były bezcenne! mam nadzieje że złapie mx5tkowego bakcyla i powalczy może jeszcze w tym ale już na pewno w przyszłym sezonie!
Bez was by się po prostu nic nie udało!
do zo na następnej rundzie!
NA'93 TURBO 380HP http://www.facebook.com/MiataTheDriftStory
NBFL'05 -> EX TIBU MMC SPEC MIATA
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NBFL'01 1.8 LiftedMiata by KoKoN
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
NCFL'14 LS6.2SC aka Popiołek (w budowie)
NCFL'11 2.0 N/A aka TriColore
NCFL11 2.0 N/A ex Delfin
Wyniki na szybko....
Gratuluję Rockatansky!!! 1.6 na tak szybkim torze i wygrać z trzema turbo i kilkoma 1.8, SZACUN
Gratuluję Rockatansky!!! 1.6 na tak szybkim torze i wygrać z trzema turbo i kilkoma 1.8, SZACUN
- Załączniki
-
[Rozszerzenie xls zostało wyłączone i nie będzie dłużej wyświetlane.]
MazDRUnia NC 2.0 - viewtopic.php?f=22&t=30297
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
DorotkaMonster NB 1.6T - viewtopic.php?f=22&t=6665
Ozonowanie Lublin
- Rockatansky
- Donator
- Posty: 1985
- Rejestracja: 06 mar 2012, 13:39
- Lokalizacja: W-wa - St.Miłosna
Dzięki wielkie! Chcę żeby klubowe 1.6 powalczyły w tegorocznej generalce.
Gdyby nie hot dog Qbatrona i moje koło na 4-tym przejeździe bylibyśmy wyżej.
Nie ma co gdybać trzeba brać się do roboty
Ignacy świetne, równe przejazdy!
Gdyby nie hot dog Qbatrona i moje koło na 4-tym przejeździe bylibyśmy wyżej.
Nie ma co gdybać trzeba brać się do roboty
Ignacy świetne, równe przejazdy!
Rockatansky
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
I miejsce w generalce MMC 2016 klasa 1.8/2.0
I miejsce w generalce MMC 2014 klasa 1.6
IV miejsce w generalce MMC 2013 klasa N/A
Wow, dzięki wszystkim, a w szczególności organizatorom, za super rundę! Może to kwestia bycia wygłodniałym po zimie ale...to chyba była najlepsza runa MMC wszechczasów! Było szybko i wyścigowo...i sam nie wierzę, że to piszę ale fajnie, że będzie jeszcze jedna runda na Ułężu!
Uszanowanie i ukłony dla wszystkich zwycięzców i uczestników, a w szczególności dla Rockatansky'ego...stary jesteś Alienem!
Uszanowanie i ukłony dla wszystkich zwycięzców i uczestników, a w szczególności dla Rockatansky'ego...stary jesteś Alienem!
Rockatansky pisze:Ignacy świetne, równe przejazdy!
Biję się o drugi z rzędu puchar "Chujowo, ale stabilnie"
Wielkie dzięki Himber za zajebistą organizację, kurcze zaczyna to wyglądać naprawdę pro
Driveart ustawił zajebistą trasę, najfajniejszą na jakiej dane mi było do tej pory jechać. Ten Ułęż a ostatni z panem W. to przepaść !!!!
Dziękuje wszystkim za zajebistą atmosferę i pogodę
Gratuluję wygranym , a przede wszystkim Rockatańskiemu
Postuluje aby rundy były co tydzień
zw1erz pisze:Aj 0,2s do "pudła" Może gdyby nie zamieszanie z Rockym na ostatniej próbie to kto wie
Na Biłgoraju mnie pozamiatasz (mam nadzieję, że się wybierasz). Tam moc nie ma takiego znaczenia
Wielkie gratulacje dla Rafała (Rockatansky) i Ignacego, piękne czasy wykręciliście!
- NC 2006 2.0 powershift
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...
- NCFL 2009: viewtopic.php?f=22&t=9850
- NA-t 1993: viewtopic.php?f=22&t=16934
- ND 2015
- ...